-
ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΝΑVARA ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΑ.ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΧΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟ L200 ΚΑΙ ΤΟ ΝΑVARA.Ο ΜΗΤΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΣΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ SUPER SELECT ΑΛΛΑ ΧΑΝΕΙ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΝΑVARA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΙΣΗ ΤΟΥ [AN KAI ΔΙΑΘΕΤΕΙ KAΡΟ] ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ.ΔΙΑΚΟΣΑΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΘΕΙΚΗ ΡΟΠΗ.ΣΑΝ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΕΧΩ ΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΗΔΗ ΜΕ ΤΑ COOPER DISCAVERER ST ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΧΡΕΗ 'ΜΟΥΛΑΡΙΟΥ' ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΛΕΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΣΕ ΜΙΑ OFF ROAD ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΠΑΝΤΑ ΒΡΕΧΕΙ ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ NEXT TIME.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Μα καλα δεν υπαρχει καποιος αλλος σε αυτο το φορουμ με αγροτικο; - και ειδικα οχι L200;
Γιατι,υπάρχουν και άλλα αγροτικά;
TIGER Θ-Ε-Ο-Σ
Γμτ μου διαβαζα ενα συγκρητικο για τετραπορτα αγροτικα σε ενα περιοδικο, δεν θυμαμαι ονομα αλλα πρεπει να ειναι καινουριο. Πρωτο ονομα εχει το Navara. Σε επιδοσεις εντος δρομου, ποιοτητα, μεγεθος καροτσας, ανεση. Το L200 το ειχε κορυφαιο μονο στις εκτος δρομου ικανοτητες του, μαλλον λογω της τετρακινησης του.
Είναι πολύ σημαντικό να δεις τι θα κουβαλάς και που????
Δηλάδή........... πατάτες... τριφύλλια.......γάλα από το μαντρί... κλπ κλπ!!!!! -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Μα καλα δεν υπαρχει καποιος αλλος σε αυτο το φορουμ με αγροτικο; - και ειδικα οχι L200;
Γιατι,υπάρχουν και άλλα αγροτικά;
TIGER Θ-Ε-Ο-Σ
Γμτ μου διαβαζα ενα συγκρητικο για τετραπορτα αγροτικα σε ενα περιοδικο, δεν θυμαμαι ονομα αλλα πρεπει να ειναι καινουριο. Πρωτο ονομα εχει το Navara. Σε επιδοσεις εντος δρομου, ποιοτητα, μεγεθος καροτσας, ανεση. Το L200 το ειχε κορυφαιο μονο στις εκτος δρομου ικανοτητες του, μαλλον λογω της τετρακινησης του.
Είναι πολύ σημαντικό να δεις τι θα κουβαλάς και που????
Δηλάδή........... πατάτες... τριφύλλια.......γάλα από το μαντρί... κλπ κλπ!!!!!
Μερικοί η πρώτη ερώτηση που κάνουν είναι πόσες μπάλες ή πόσες μπόμπες χωράει???? -
Το καινουριο L200 το ειχα οδηγησει dieselατο,πολυ ευκολοδήγητο αυτοκινητο,και τα ορια της τετρακινησης πολυ καλα
-
Ο χρήστης politis n έγραψε:
ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΝΑVARA ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΑ.ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΧΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟ L200 ΚΑΙ ΤΟ ΝΑVARA.Ο ΜΗΤΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΣΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ SUPER SELECT ΑΛΛΑ ΧΑΝΕΙ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΝΑVARA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΙΣΗ ΤΟΥ [AN KAI ΔΙΑΘΕΤΕΙ KAΡΟ] ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ.ΔΙΑΚΟΣΑΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΘΕΙΚΗ ΡΟΠΗ.ΣΑΝ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΕΧΩ ΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΗΔΗ ΜΕ ΤΑ COOPER DISCAVERER ST ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΧΡΕΗ 'ΜΟΥΛΑΡΙΟΥ' ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΛΕΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΣΕ ΜΙΑ OFF ROAD ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΠΑΝΤΑ ΒΡΕΧΕΙ ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ NEXT TIME.Ποτέ δε κατάλαβα την χρησιμότητα των 200 ίππων σε ένα όχημα που φτιάχτηκε όχι για επιδόσεις αλλά για αγροτικές εργασίες. Εργασίες που δε νομίζω να χρειάζονται απόλυτη ισχύ.
Καλά τα 200 χιλιόμετρα, αλλά με τέτοια οχήματα; -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΝΑVARA ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΑ.ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΧΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟ L200 ΚΑΙ ΤΟ ΝΑVARA.Ο ΜΗΤΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΣΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ SUPER SELECT ΑΛΛΑ ΧΑΝΕΙ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΝΑVARA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΙΣΗ ΤΟΥ [AN KAI ΔΙΑΘΕΤΕΙ KAΡΟ] ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ.ΔΙΑΚΟΣΑΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΘΕΙΚΗ ΡΟΠΗ.ΣΑΝ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΕΧΩ ΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΗΔΗ ΜΕ ΤΑ COOPER DISCAVERER ST ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΧΡΕΗ 'ΜΟΥΛΑΡΙΟΥ' ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΛΕΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΣΕ ΜΙΑ OFF ROAD ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΠΑΝΤΑ ΒΡΕΧΕΙ ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ NEXT TIME.
Ποτέ δε κατάλαβα την χρησιμότητα των 200 ίππων σε ένα όχημα που φτιάχτηκε όχι για επιδόσεις αλλά για αγροτικές εργασίες. Εργασίες που δε νομίζω να χρειάζονται απόλυτη ισχύ.
Καλά τα 200 χιλιόμετρα, αλλά με τέτοια οχήματα;ΦΙΛΕ ΤΑΖΙΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΕΙΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΣΟΥΜΠΛΕΚΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ Η ΡΟΠΗ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΘΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΣΤΑ ΚΑΚΟΤΟΠΙΑ.ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΑ 200 ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΣΟΟΥ ΝΑ ΧΑΖΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ [ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ] ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΠΛΟΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ;
-
Ο χρήστης politis n έγραψε:
ΦΙΛΕ ΤΑΖΙΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΕΙΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΣΟΥΜΠΛΕΚΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ Η ΡΟΠΗ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΘΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΣΤΑ ΚΑΚΟΤΟΠΙΑ.ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΑ 200 ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΣΟΟΥ ΝΑ ΧΑΖΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ [ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ] ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΠΛΟΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ;Ναι το έχω δει ότι έχουν 'ξεφύγει' πλέον σχεδιαστικά και εσωτερικά και εξωτερικά και πιστεύω ότι σε λίγα χρόνια θα 'αντικαταστήσουν' σε ορισμένες περιπτώσεις κάποια suv.
Αλλά για καθαρά αγροτικές εργασίες είναι, ίσως, υπερβολικά. Απόψεις είναι αυτές, σε κουβέντα να βρισκόμαστε.Για τα ανάποδα πάντως συμφωνώ έχει πλάκα να γυρίζει το 6μετρο θηρίο ...
Καλοτάξιδο το Ναβάρα.
-
Απ σε πιασαμε κι εσενα πουλακι μου. ΚΟΝΤΡΑΚΙΑΣ και ο tazio
Λοιπον, κατα τα αλλα νομιζω ειναι θεμα προτεραιοτητων. Να μην λεμε τωρα παραδειγματα. Εννοειται φυσικα οτι ουτε κοντρες, ουτε με 200 χλμ, ουτε οποιοδηποτε αλλη εξυπναδα θα εκανα με αγροτικο.
μονο κατο παντιλικια και 8αρακια σε ενα λασπωμενο χωραφι εκανα προχθες με το Μητσο
-
Αντε να γινόμαστε σιγά σιγά τετρακίνητοι....
Εδώ και 6 χρόνια έχουμε ένα Hilux μονοκάμπινο 4x2 το οποίο δε λέω, ασπροπρόσωπους μας έχει βγάλει αλλά όπως είχε πει πιο πάνω ο Μάνος (Megane) σε κάποιες περιπτώσεις σε δύσβατα κτήματα πηγαίνουμε τα τελάρα* στο αυτοκίνητο αντί να γίνεται το αντίθετο. Πάμε για 4x4 λοιπόν...
Μιλάμε για μονοκάμπινο πάλι, χωρίς να υπάρχει ανάγκη να έχει 'εσωτερικό επιβατικού' ή A/C και τέτοιες πολυτέλειες.
Εχουμε και λέμε:
Tο Isuzu, το Toyota και το Ford έχουν τετρακίνητα με κινητήρες 2,5lt μόνο σε 'king cab' (αν και η αρχική σκέψη ήταν για μονοκάμπινο Hilux λόγω... brand loyalty αλλά το φάγαμε το άκυρο)
Για το Mazda δεν βλέπω και κανέναν να λέει καμιά κουβέντα (γιατί άραγε;)
Οπότε είμαι ανάμεσα σε Nissan Pickup και L200 το οποίο Mitsu δεν ξέρω γιατί αλλά δεν το είχα και σε μεγάλη εκτίμηση αλλά διαβάζοντας αυτό το θέμα το ξανασκέφτομαι...
Στον τομέα ανταλλακτικά/service υπάρχει καμιά γνώμη για Nissan/Mitsu;*=πως και δεν εχετε αντικαταστήσει τα τσουβάλια με τελάρα ρε Μάνο; Είναι πιο εύκολα στην φόρτωση, κάνεις καλύτερη εκμετάλλευση χώρου και το σημαντικότερο είναι περισσότερο... olives friendly
-
ΤΟ ΜΑZDA KAI TO FORD ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ.Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΟΤE ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ NAVARA TO D22 ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΤΟ D40.ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΙSSAN ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ SERVICE ΚΑΘΕ 30.000 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΚΑΘΕ 7.500 ΧΛΜ. ΛΑΔΙΑ.ΓΙΑ ΤΟ L200 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΩΝ.
-
To Μazda BT-50 είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο με το Ford Ranger, αλλά με καλύτερη τιμή. Για επαγγελματική-αγροτική χρήση είναι ότι πρέπει, άσε που αποδίδει 143 ίππους και ένα βουνό ροπή, που είναι υπεραρκετοί για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ένα σύγχρονο εργαλείο...
-
Προσωπικά επειδή έτυχε να βρεθώ στην αντιπροσωπεία της Mitsu, χώθηκα μέσα στο L200.... αλλά απογοητέυτηκα εντελώς για τον λόγο του οτι το τιμόνι του δεν σηκώνεται/ανεβαίνει παραπάνω απο κάποιο σημείο (το οποίο θεωρώ χαμηλό για μένα).
Μεγάλη βλακεία αυτο....... αλλα σημειώστε οτι ειμαι 1,88 σε ύψος.
Δεν ξέρω..... τι να πώ.... ξαναδείτε το οι 'ψηλοί' υποψήφιοι πάντως. -
hrdoukas: (με καθυστερηση) Δεν μπορω να σου πω με σιγουρια γιατί. Ενας επαγγελματιας αγροτης θα σου ελεγε. Ολοι ετσι κανουν εδω κατω απο τοτε που οι προπαππουδες μας ηταν ...μια ιδεα.
Υποθετω οτι ενα τσουβαλι ειναι μεν βαρή αλλα οταν μπει στην καροτσα ξερεις οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ανοιξει να χυθει ο καρπός, σε οποιαδηποτε ανηφορα/κατηφορα. Επισης τα τσουβαλια ειναι ανθεκτικα. Η εκμεταλευση χωρου δεν βοηθαει αφου και με τα τσουβαλια μπορει καποιος να φορτωσει το αγροτικο πρακτικα οσο θελει, φτανει να ειναι καλος 'χτίστης'
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
hrdoukas: (με καθυστερηση) Δεν μπορω να σου πω με σιγουρια γιατί. Ενας επαγγελματιας αγροτης θα σου ελεγε. Ολοι ετσι κανουν εδω κατω απο τοτε που οι προπαππουδες μας ηταν ...μια ιδεα.Υποθετω οτι ενα τσουβαλι ειναι μεν βαρή αλλα οταν μπει στην καροτσα ξερεις οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ανοιξει να χυθει ο καρπός, σε οποιαδηποτε ανηφορα/κατηφορα. Επισης τα τσουβαλια ειναι ανθεκτικα. Η εκμεταλευση χωρου δεν βοηθαει αφου και με τα τσουβαλια μπορει καποιος να φορτωσει το αγροτικο πρακτικα οσο θελει, φτανει να ειναι καλος 'χτίστης'
Κι εδώ μέχρι πριν από λίγα χρόνια τα τσουβάλια 'έπαιζαν' πολύ αλλά πλέον σπάνια να δεις κάποιον να μεταφέρει τις ελιές του σε τσουβάλια. Εκτός από θέμα πρακτικότητας στη μεταφορά (που στο κάτω κάτω όπως τον βολεύει τον καθένα) τίθεται και θέμα ποιότητας της ελιάς
Αντιγράφω από το:
http://www.elia-diktyo.gr/Vivlia/Stylida/5_1.htmΟ ελαιόκαρπος σήμερα, αφού συλλεχθεί από τα δίχτυα, συγκεντρώνεται μέσα σε τσουβάλια ή τελάρα, ώστε να μεταφερθεί στους αποθηκευτικούς χώρους ή στο ελαιουργείο. Τα τσουβάλια αυτά πρέπει να είναι κατασκευασμένα από ειδικά νήματα γιούτας, που επιτρέπουν τον αερισμό του καρπού. Αντίθετα, η χρήση πλαστικών τσουβαλιών είναι εντελώς ακατάλληλη, ιδιαίτερα αν οι ελιές παραμείνουν για 2-3 μέρες σε αυτά, γιατί αναπτύσσονται μύκητες και μούχλα, ιδιαίτερα στους «πληγωμένους» καρπούς. Καλύτερο αερισμό του ελαιοκάρπου εξασφαλίζουν τα πλαστικά τελάρα, που μέχρι σήμερα στη χώρα μας χρησιμοποιούνται κυρίως για τις χοντρόκαρπες βρώσιμες ποικιλίες ελιάς. Παλαιότερα, οι καρποί, της ελιάς συγκεντρώνονταν μέσα σε μεγάλα κοφίνια, τα οποία είναι και τα καλύτερα, γιατί πρώτον οι ελιές αερίζονται και δεύτερον δεν στοιβάζονται, όπως τα τσουβάλια, όπου πιέζονται και τραυματίζονται.
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
hrdoukas: (με καθυστερηση) Δεν μπορω να σου πω με σιγουρια γιατί. Ενας επαγγελματιας αγροτης θα σου ελεγε. Ολοι ετσι κανουν εδω κατω απο τοτε που οι προπαππουδες μας ηταν ...μια ιδεα.
Υποθετω οτι ενα τσουβαλι ειναι μεν βαρή αλλα οταν μπει στην καροτσα ξερεις οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ανοιξει να χυθει ο καρπός, σε οποιαδηποτε ανηφορα/κατηφορα. Επισης τα τσουβαλια ειναι ανθεκτικα. Η εκμεταλευση χωρου δεν βοηθαει αφου και με τα τσουβαλια μπορει καποιος να φορτωσει το αγροτικο πρακτικα οσο θελει, φτανει να ειναι καλος 'χτίστης'
Κι εδώ μέχρι πριν από λίγα χρόνια τα τσουβάλια 'έπαιζαν' πολύ αλλά πλέον σπάνια να δεις κάποιον να μεταφέρει τις ελιές του σε τσουβάλια. Εκτός από θέμα πρακτικότητας στη μεταφορά (που στο κάτω κάτω όπως τον βολεύει τον καθένα) τίθεται και θέμα ποιότητας της ελιάς
Αντιγράφω από το:
http://www.elia-diktyo.gr/Vivlia/Stylida/5_1.htmΟ ελαιόκαρπος σήμερα, αφού συλλεχθεί από τα δίχτυα, συγκεντρώνεται μέσα σε τσουβάλια ή τελάρα, ώστε να μεταφερθεί στους αποθηκευτικούς χώρους ή στο ελαιουργείο. Τα τσουβάλια αυτά πρέπει να είναι κατασκευασμένα από ειδικά νήματα γιούτας, που επιτρέπουν τον αερισμό του καρπού. Αντίθετα, η χρήση πλαστικών τσουβαλιών είναι εντελώς ακατάλληλη, ιδιαίτερα αν οι ελιές παραμείνουν για 2-3 μέρες σε αυτά, γιατί αναπτύσσονται μύκητες και μούχλα, ιδιαίτερα στους «πληγωμένους» καρπούς. Καλύτερο αερισμό του ελαιοκάρπου εξασφαλίζουν τα πλαστικά τελάρα, που μέχρι σήμερα στη χώρα μας χρησιμοποιούνται κυρίως για τις χοντρόκαρπες βρώσιμες ποικιλίες ελιάς. Παλαιότερα, οι καρποί, της ελιάς συγκεντρώνονταν μέσα σε μεγάλα κοφίνια, τα οποία είναι και τα καλύτερα, γιατί πρώτον οι ελιές αερίζονται και δεύτερον δεν στοιβάζονται, όπως τα τσουβάλια, όπου πιέζονται και τραυματίζονται.
Πολυ ενδιαφερον αρθρο.
Πλαστικα τσουβαλια βλεπω πολυ σπανια, σπανιοτατα θα ελεγα. Τα τσουβαλια που χρησιμοποιουμε ειναι στην συντρηπτικη τους πλειοψηφια χρωματος καφε, δεν ξερω απο τί υλικο φτιαχνονται , αλλα ειναι τα ιδια που χρησιμοποιουνται στον καφε, το ποτό εννοω, και πολλα αλλα προϊοντα.
Και μιας και το εφερε η κουβεντα με πολυ περιφανια σας λεω οτι πιασαμε τους δυο τονους λαδι φετος. Το περισοτερο λαδι μας βγηκε στις τεσσερις γραμμες με αναλογια κατα μεσο ορο 4 προς ενα. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Πολυ ενδιαφερον αρθρο.
Πλαστικα τσουβαλια βλεπω πολυ σπανια, σπανιοτατα θα ελεγα. Τα τσουβαλια που χρησιμοποιουμε ειναι στην συντρηπτικη τους πλειοψηφια χρωματος καφε, δεν ξερω απο τί υλικο φτιαχνονται , αλλα ειναι τα ιδια που χρησιμοποιουνται στον καφε, το ποτό εννοω, και πολλα αλλα προϊοντα.Ισως να είναι αυτά τα 'τσουβάλια απο νήματα γιούτας'...
Και μιας και το εφερε η κουβεντα με πολυ περιφανια σας λεω οτι πιασαμε τους δυο τονους λαδι φετος. Το περισοτερο λαδι μας βγηκε στις τεσσερις γραμμες με αναλογια κατα μεσο ορο 4 προς ενα.
Καλοφάγωτο και καλοπούλητο!!!!
4 προς ένα; δλδ 25% απόδοση;!
Αυτή είναι η στάνταρ απόδοση που παίρνετε από τις ελιές σας στην Κρήτη; Εμείς κινούμαστε στο 17-18% -
Η απόδοση ποικίλει από περιοχή σε περιοχή αλλά και σε σχέση με το αν ποτίζονται οι ελιές κλπ. Συνήθως έχουμε λάδι έως μισό βαθμό οξύτητα και αναλογία 5/1. Υπάρχουν όμως πολλές περιοχές που φτάνουμε σε αποδόσεις της τάξης του 25% ή και 30 ακόμα όπως οι δικές μου που είναι όμως άνυδρες με επακόλουθο μικρότερη παραγωγή σε καρπό.
Υπάρχουν όμως και περιοχές που δεν έχουν μουρέλα αλλά χοντρολιές όπως τις λέμε εδώ κάτω που δεν ραβδίζονται αλλά μαζεύονται αφού πέσουν και έχουν οξύτητα μεγαλύτερη 2 έως 3 οξέα. Αυτή η παραγωγή όμως φθίνει με το πέρασμα των χρόνων. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Υπάρχουν όμως και περιοχές που δεν έχουν μουρέλα αλλά χοντρολιές όπως τις λέμε εδώ κάτω που δεν ραβδίζονται αλλά μαζεύονται αφού πέσουν και έχουν οξύτητα μεγαλύτερη 2 έως 3 οξέα. Αυτή η παραγωγή όμως φθίνει με το πέρασμα των χρόνων.
Αυτά γίνονται πρασινοσάπουνα ή 'αγνό παρθένο ελαΐς/μινέρβα/κτλ';
ρητορικό ερώτημα -
Σχεδόν αποκλειστικά για σαπούνι. Κάνουν όμως μερικά μαζέματα χωρίς να μείνουν οι ελιές πολλές μέρες πεσμένες έτσι ώστε να μην υπερβεί η οξύτητα τον 1,5 βαθμό και το τρώνε. Υπάρχουν μάλιστα αρκετοί που έχουν συνηθίσει σε βαριά λάδια και δεν τα αλλάζουν κάτι που η πλειοψηφεία δεν ενστερνίζεται φυσικά.
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
...., αλλα ειναι τα ιδια που χρησιμοποιουνται στον καφε, το ποτό εννοω, και πολλα αλλα προϊοντα.
Ισως να είναι αυτά τα 'τσουβάλια απο νήματα γιούτας'...
Ναι αυτά είναι...
FORUM "Αγροτων"