Συνεχεια στα του Μητσου.
Τελικα νομιζω οτι το διπλοκαμπινο ηταν η καλυτερη επιλογη. Οι φοβοι μου οτι το μεγεθος της καροτσας δεν θα ειχε την πρακτικοτητα του απλου 4Χ4 δεν επαληθευτηκαν. Χθες το απογευμα φευγοντας απο το λιοφυτο ειμασταν 5 ατομα μεσα στα αμαξι και ειχαμε 20 τσουβαλια ελιες (και επαιρνε κι αλλα) στην καροτσα. Ο τροπος που τοποθετουνται τα τσουβαλια τελικα, ειναι πολυ σημαντικος.
Παμε τωρα στην καταναλωση που ειχε αναφερει στην αρχη. Με 5000χλμ ο υπολογιστης ταξιδιου εδειχνε 9,1 λιτρα / χλμ, ΠΡΙΝ ξεκινησουμε τις ελιες. Τωρα, με το φορτωμα και τους κακοτραχαλους δρομους, εχει παει στο 11,5 / 100. Εδω δεν μπορω να κανω καποιο σχολιο γιατι δεν εχω μετρο συγκρισης. Ισως καποιος αλλος να εχει γνωμη τού αν ειναι καλες ή κακες αυτες οι τιμες.
Παμε παρακατω. Πριν 2 μηνες τοποθετηθηκε στο αμαξι κοτσαδορος. Εχει μπει στην κατω μερια του σασι μια λάμα περιπου 15 εκατοστα μηκος που κανει μια ορθη γωνια προς τα κατω και στην επιφανια αυτη εχει μπει ο κοτσαδορος και η πριζα. Αποτελεσμα, το αμαξι να βρισκει Γιατι να μην ειχε τοποθετηθει στην πανω μερια του σασι και ας κοβοταν ενα μικρο ημικυκλιο απο το σκαλοπατι της καροτσας μα δεν θα χανοταν ο κοσμος; Το πιο ευαλωτο μερος ειναι φυσικα η πριζα. Καπου 'βρηκε' προχθες και στραβωσε εντελος αλλα την 'εφερα' με το χερι. Και για να προλαβω σχόλια, δεν ειμουν παρον οταν μπηκε ο κατσαδορος.
Πριν 10 μερες ειχαμε και το πρωτο προβλημα με το αυτοκινητο, αν και αυτο προηλθε μαλλον απο δικια μου μαλακια.
Ειμουν σε ανηφορα σε λασπωμενο δρομο. Ο δρομος πιο πανω γινοταν αποτομα πιο ανηφορικος. Πηγαινα με απλη τετρακινηση και φοβηθηκα οτι δεν θα με εβγαζε στην πανω μερια του δρομου γιαυτο προσπαθησα να βαλω την επομενη σχεση με πατημενο γκαζι με αποτελεσμα να κολησει ο μοχλος αναμεσα στις δυο σχεσεις. Πηγα στο συνεργειο, το οποιο εκλεινε εκεινη την ωρα. Ο υπευθυνος ηθελε να κρατησει το αμαξι αλλα οταν του ειπα οτι καπου σε ενα βουνο με περιμενουν 4 εργατες με 17 τσουβαλια ελιες, αλλαξε γνωμη. Μιση ωρα παλευε να λυσει και να δεσει μεχρι που τελικα η βλαβη αποκατασταθηκε.