-
Eιναι το υφος μου προκλητικο(αυτος ειμαι και δεν αλλαζω. Ειτε για ποδοσφαιρο μιλαω ειτε για αυτοκινητα.)
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ?
Υ.Γ αν προσεβαλλα καποιον ζητω συγγνωμη. Τα ιταλικα αυτοκινητα αντιπαθω. Οχι τους κατοχους.
-
Ο χρήστης ALFAMAN έγραψε:
Προσωπικη συμβουλη για 75, μακρια απο 1,6 i.e και 1,8 i.e
Γιατί αυτό;
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Τα ιταλικα αυτοκινητα αντιπαθω.Αντε!
(σορρυ για το οφ-τοπικ Angel!!!!)
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Eιναι το υφος μου προκλητικο(αυτος ειμαι και δεν αλλαζω. Ειτε για ποδοσφαιρο μιλαω ειτε για αυτοκινητα.)ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ?
Ο Δαλάι-Λάμα είσαι;
Οταν λές ότι έχεις προκλητικό ύφος φίλε μου,σημαίνει ότι είς γνώσην σου ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ.
Δεν φαίνεται να θέλεις να βοηθήσεις τόν συνφορουμά να διαλέξει αυτοκίνητο,αλλά να κράξεις τα Ιταλικά αυτοκίνητα.
Δεν βλέπω άλλωστε κάποια λογική άλλη στο ότι κατηγορείς όλα τα Ιταλικά αυτοκίνητα και ειδικά το Πούντο και τήν 33άρα,που ο Angel!!! δεν συζητάει να τίς αποκτήσει. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Προσωπικη συμβουλη για 75, μακρια απο 1,6 i.e και 1,8 i.e
Γιατί αυτό;
Οταν η A.R απο τις καρμπυρατερατες εκδοσεις που στα 1,6 εβγαζε 110 πραγματικοτατους ιππους [εχει ακουστει οτι εβγαλαν και παραπανω] περασε στην καταλυτικη εποχη καπου στο 90 τοτε οι 1600αρες επεσαν στους 107 ονομαστους ιππους που ψαχνεις να τους βρεις.
Φαντασου οτι μια 1,6 καρμπυρατερατη ειναι ισαξια σε επιδοσεις με μια 1,8 i.e...
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Eιναι το υφος μου προκλητικο(αυτος ειμαι και δεν αλλαζω. Ειτε για ποδοσφαιρο μιλαω ειτε για αυτοκινητα.)ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ?
Υ.Γ αν προσεβαλλα καποιον ζητω συγγνωμη. Τα ιταλικα αυτοκινητα αντιπαθω. Οχι τους κατοχους.
Που ησουν και δεν με προειδοποίησες νωριτερα;Με αφησες να καταποντιστω στα ιταλικα ταρταρα!!Δεν μου εφτανε η 33 μετα πηρα ενα πουντο και τωρα εχω και μια βαρκα!!!Αχ να μην μου ανοιξεις τα ματια νωριτερα!! Θα ειχα παρει ενα Getz και θα ημουν ησυχος τωρα!!!Παω παραυτα να τους βαλω φωτια και μετα για διαμαρτυρια θα κανω απεργεια πεινας μπροστα στην Ιταλικη πρεσβεια.Φτανει πια ο εμπαιγμος απο τους μακαροναδες.Σας κερδισαμε και στον ΒΠΠ!!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Eιναι το υφος μου προκλητικο(αυτος ειμαι και δεν αλλαζω. Ειτε για ποδοσφαιρο μιλαω ειτε για αυτοκινητα.)
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ?
Ο Δαλάι-Λάμα είσαι;
Οταν λές ότι έχεις προκλητικό ύφος φίλε μου,σημαίνει ότι είς γνώσην σου ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ.
Δεν φαίνεται να θέλεις να βοηθήσεις τόν συνφορουμά να διαλέξει αυτοκίνητο,αλλά να κράξεις τα Ιταλικά αυτοκίνητα.
Δεν βλέπω άλλωστε κάποια λογική άλλη στο ότι κατηγορείς όλα τα Ιταλικά αυτοκίνητα και ειδικά το Πούντο και τήν 33άρα,που ο Angel!!! δεν συζητάει να τίς αποκτήσει.Ωραια φερτε μου κανα ψυχολογo να με βοηθησει να αλλαξω το υφος μου
Φυσικα και θελω να βοηθησω το παιδι. Θελω να του δωσω να καταλαβει την φιλοσοφια που εχουν οι κατασκευαστες των ιταλικων αυτοκινητων. Δεν ειναι μονο η 75 κακο αυτοκινητο ,αλλα τα περισσοτερα ιταλικα αυτοκινητα
-
Πάλι δεν καταλαβαίνεις.
Αν ήθελες να βοηθήσεις τόν φίλο και να τόν αποτρέψεις απο κακή αγορά,θα του μιλούσες για τήν 75άρα που θεωρείς εσύ 'σκάρτη'
Δεν θα του μιλούσες για τα πούντο,33άρες και ολα τα άλλα Ιταλικά αυτοκίνητα ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.
Δεν το κάνεις για να βοηθήσεις,αλλά για να κράξεις -
Αλήθεια η 75 πως πάει από κατανάλωση;;;
Μιλάμε για αυτοκίνητα σχεδόν ή και παραπάνω από 20 χρόνων. Πιστεύω πως όσες πιθανότητες έχει να μου βγάλει το ένα προβλήματα άλλες τόσες έχει και το άλλο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Eιναι το υφος μου προκλητικο(αυτος ειμαι και δεν αλλαζω. Ειτε για ποδοσφαιρο μιλαω ειτε για αυτοκινητα.)
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ?
Υ.Γ αν προσεβαλλα καποιον ζητω συγγνωμη. Τα ιταλικα αυτοκινητα αντιπαθω. Οχι τους κατοχους.
Που ησουν και δεν με προειδοποίησες νωριτερα;Με αφησες να καταποντιστω στα ιταλικα ταρταρα!!Δεν μου εφτανε η 33 μετα πηρα ενα πουντο και τωρα εχω και μια βαρκα!!!Αχ να μην μου ανοιξεις τα ματια νωριτερα!! Θα ειχα παρει ενα Getz και θα ημουν ησυχος τωρα!!!Παω παραυτα να τους βαλω φωτια και μετα για διαμαρτυρια θα κανω απεργεια πεινας μπροστα στην Ιταλικη πρεσβεια.Φτανει πια ο εμπαιγμος απο τους μακαροναδες.Σας κερδισαμε και στον ΒΠΠ!!!!
Δεν ειπα οτι το getz ειναι αμαξαρα.
Ενα τιμιο αυτοκινητακι πολης ειναι. Τουλαχιστον οι ανθρωποι δεν λενε οτι εφτιαξαν αμαξαρα και το πουλανε οσο αξιζει. Με 10.000 ευρο παιρνεις πλεον 1400αρι με ολα τα κομφορ. Ασε που δεν σπαει με τιποτα. Αν και ειναι της αδερφης μου το αμαξι του εχω κανει τα χειροτερα και αυτο αντεχει.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αλήθεια η 75 πως πάει από κατανάλωση;;;2.0 t.spark που εχει φιλος μου ειναι κοντα στο 9.5!
-
Δίλιτρο παλιό (ιδιαίτερα τα καρμπυρατερίσια) και οικονομικό,δεν υφίσταται.
Το δικό μου που είναι δίλιτρο οχταβάλβιδο ιντζέξιον,με αεροδυναμικό συντελεστή 0,32 και καίει 12/100 σε ταξίδι χαλαρό -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δίλιτρο παλιό (ιδιαίτερα τα καρμπυρατερίσια) και οικονομικό,δεν υφίσταται.
Το δικό μου που είναι δίλιτρο οχταβάλβιδο ιντζέξιον,με αεροδυναμικό συντελεστή 0,32 και καίει 12/100 σε ταξίδι χαλαρόΑπό περιέργια ρώτησα πιο πολύ.
Άλλωστε δε θα το έχω για καθημερινές μετακινήσεις. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αλήθεια η 75 πως πάει από κατανάλωση;;;Μιλάμε για αυτοκίνητα σχεδόν ή και παραπάνω από 20 χρόνων. Πιστεύω πως όσες πιθανότητες έχει να μου βγάλει το ένα προβλήματα άλλες τόσες έχει και το άλλο.
Καταναλωση ε? χμ... θα στο πω με παραδειγμα...
Λοιπον ξεκινησα απο τον Γερακα ενα αυγουστιατικο βραδυ να παω Σουνιο με αλλους δυο φιλους με 75. Εβαλα βενζινη [20 και κατι λιτρα] στην Αγια Παρασκευη και κατηφορισα προς κεντρο. Καναμε ολη την Συγγρου και βγηκαμε παραλιακη. Καναμε απο το Π.Φαληρο μεχρι το Ribas 1ωρα και 20 λεπτα. και μετα συνεχισαμε προς Λαυριο. Γυρισαμε απο Αττικη οδο και εβαλα και 5 ευρω στην Αττικη οδο για να γυρισω σπιτι μου γιατι ειχε αναψει λαμπακι [αν και με εβγαζε, παζει να εμενα εξω απο το σπιτι ] Αλλα απο το Ribas μεχρι το Λαυριο δεν πηγαμε και πολυ σιγα Νομιζω τα χιλιομετρα που διανυσαμε εκεινο το βραδυ πρεπει να ηταν κοντα στα 140... 1 ωρα και 20 λεπτα μεσα στην κινηση και μετα αεροπορια μεχρι το Λαυριο
Μην ξεχνας οτι εμενα το αυτοκινητο ειναι ανεγκεφαλο και εχει καρμπυρατερ Σαφως ο φιλος που ηταν μαζι με την 1,6 i.e εκαψε αρκετα λιγοτερο [εκεινος δεν εβαλε στην Αττικη οδο ] -
Από διαθεσιμότητα ανταλλακτικών πώς πάνε e30 και 75; Νομίζω πως είναι ένας αρκετά σημαντικός παράγοντας.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Από διαθεσιμότητα ανταλλακτικών πώς πάνε e30 και 75; Νομίζω πως είναι ένας αρκετά σημαντικός παράγοντας.για τις BMW δεν γνωριζω... για την 75 μπορεις να βρεις τα παντα σε μεταχειρισμενα και σε καλες τιμες, σε καινουρια βεβαιως μπορεις να βρεις ολα τα αναλωσιμα..
Φανταζομαι το ιδιο και για την ΒΜW. -
Παντως τα ΑΕ86 ειναι δυσευρετα και πανακριβα!
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Ολα τα ιταλικα αυτοκινητα ειναι για τα μπαζα(ειδικα τα παλια).Δεν υπάρχει αυτό που λες. Πρόσεξε, δεν είναι λάθος. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καθόλου. Δεν υπήρξε ΠΟΤΕ σχολή αυτοκινήτων που να μην έβγαλε καλά οχήματα.
Να θυμηθω το Fiat tipo? Το Uno που εβγαινε και τουρμπο με 115 αλογα και εχει σκοτωσει χιλιαδες ατομα?
Τι να θυμηθείς; Ζούσες τότε;
Μιλάς για Τίπο; Μάθε ποια αυτοκίνητα στηρίχτηκαν στο πλαίσιό του και τι έχουν πετύχει, και τα λέμε. Μάθε τι προσέφερε απέναντι στον ανταγωνισμό και τα ξαναλέμε.Το Ούνο έχει σκοτώσει κόσμο; Το πιστόλι δεν σκοτώνει μόνο του φίλε. Προσωπικά, αμφιβάλλω αν έχεις μπει καν σε Ούνο, όχι να έχεις οδηγήσει κιόλας. Το Ούνο ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο, μπροστά από την εποχή του.
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΣΤΕΙΟ? Πολλοι λενε οτι το punto gt ηταν αξιοπιστο.οχοχοχ.χαχαχαχα. Αλλο τουτουνι απο εκει. Εψαχνα παλια για μεταχειρισμενο και ειχα κοιταξει απο περιεργεια αρκετα gt. Ε ολα ηταν αθλια και ειχαν ενα σωρο προβληματα.
Το GT ήταν αξιόπιστο, όσο έκανες τα σέρβις του και όσο ΔΕΝ προσπαθούσες να του βγάλεις 300 άλογα. Υπάρχουν αρκετά GT σε μαμά κατάσταση που είναι λες και βγήκαν από το εργοστάσιο. Βέβαια, τα έχουν μερακλήδες, όχι κάγκουρες.
Εν κατακλείδι, δεν είναι κακό να είσαι άσχετος με την αυτοκίνηση. Κακό είναι να προσπαθείς να επιβάλλεις την ασχετοσύνη σου σε άλλους, και ΕΙΔΙΚΑ σε κάποιον που ενδιαφέρεται να μάθει. Από μένα τέλος, μπορείς να κελαηδήσεις όσο θέλεις (στο πνεύμα του κανονισμού πάντα ).
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ολα τα ιταλικα αυτοκινητα ειναι για τα μπαζα(ειδικα τα παλια).
Δεν υπάρχει αυτό που λες. Πρόσεξε, δεν είναι λάθος. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καθόλου. Δεν υπήρξε ΠΟΤΕ σχολή αυτοκινήτων που να μην έβγαλε καλά οχήματα.
Να θυμηθω το Fiat tipo? Το Uno που εβγαινε και τουρμπο με 115 αλογα και εχει σκοτωσει χιλιαδες ατομα?
Τι να θυμηθείς; Ζούσες τότε;
Μιλάς για Τίπο; Μάθε ποια αυτοκίνητα στηρίχτηκαν στο πλαίσιό του και τι έχουν πετύχει, και τα λέμε. Μάθε τι προσέφερε απέναντι στον ανταγωνισμό και τα ξαναλέμε.Το Ούνο έχει σκοτώσει κόσμο; Το πιστόλι δεν σκοτώνει μόνο του φίλε. Προσωπικά, αμφιβάλλω αν έχεις μπει καν σε Ούνο, όχι να έχεις οδηγήσει κιόλας. Το Ούνο ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο, μπροστά από την εποχή του.
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΣΤΕΙΟ? Πολλοι λενε οτι το punto gt ηταν αξιοπιστο.οχοχοχ.χαχαχαχα. Αλλο τουτουνι απο εκει. Εψαχνα παλια για μεταχειρισμενο και ειχα κοιταξει απο περιεργεια αρκετα gt. Ε ολα ηταν αθλια και ειχαν ενα σωρο προβληματα.
Το GT ήταν αξιόπιστο, όσο έκανες τα σέρβις του και όσο ΔΕΝ προσπαθούσες να του βγάλεις 300 άλογα. Υπάρχουν αρκετά GT σε μαμά κατάσταση που είναι λες και βγήκαν από το εργοστάσιο. Βέβαια, τα έχουν μερακλήδες, όχι κάγκουρες.
Εν κατακλείδι, δεν είναι κακό να είσαι άσχετος με την αυτοκίνηση. Κακό είναι να προσπαθείς να επιβάλλεις την ασχετοσύνη σου σε άλλους, και ΕΙΔΙΚΑ σε κάποιον που ενδιαφέρεται να μάθει. Από μένα τέλος, μπορείς να κελαηδήσεις όσο θέλεις (στο πνεύμα του κανονισμού πάντα ).
Κανεις το ιδιο λαθος που κανουν ολοι οι μαθουσαλες. Το οτι ειμαι 80 χρονια νεοτερος σου δεν σημαινει οτι δεν εχω οδηγησει κανενα αυτοκινητο. Εχω οδηγησει παρα πολλα αυτοκινητα και γενικα ασχολουμαι αρκετες ωρες ψαχνοντας reviews απο ξενα sites(καμια φορα αγοραζω και κανα ελληνικο περιοδικο για να γελαω).
Συνολικα κανενα αυτοκινητο της ιταλικης αυτοκινητοβιομηχανιας(εξαιρουνται ferrari και λοιπα υπεραυτοκινητα) δεν αξιζε και δεν αξιζει τα λεφτα του. Να θυμηθω την integrale που χαλαγε στα πρωτα χμ?
Μπορει μια αλφα gt 1800 να ειναι ωραια εμφανισιακα ,αλλα που να παρει η οργη ειναι ταφος,καιει βενζινη σαν 5λιτρο αμερικανικο muscle car και ειναι προσθιοκινητο. Με τα ιδια λεφτα παιρνεις RX8.
Το πιστολι δεν σκοτωνει μονο του? Για να παρεις ενα πιστολι πρεπει να περασεις ακομα και απο ψυχολογο. Κανεις δεν ενημερωσε τα πιτσιρικια οτι το αμαξι ειναι επικυνδυνο και οτι φρεναρει χειροτερα και απο 1000αρα μηχανη της δεκαετιας του 80(ειχαν ταμπουρα πισω-ελεος)
Το punto gt θα παρεμενε αξιοπιστο αν εκανες σε 10 χρονια 5.000χμ και αν δεν περναγες τα 100χμ ποτε. ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΕΙΣ ΚΥΡΙΕ krus. Δεν ειμαστε ασχετοι.
ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ.ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ
Υποστηριζεις οτι ειναι προτιμοτερη η αγορη μιας alfa 75 απο μιας αε86 ή μιας bmw e30? -
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Μπορει μια αλφα gt 1800 να ειναι ωραια εμφανισιακα ,αλλα που να παρει η οργη ειναι ταφος,**καιει βενζινη σαν 5λιτρο αμερικανικο muscle car **και ειναι προσθιοκινητο. Με τα ιδια λεφτα παιρνεις RX8.Από όλα τα παραπάνω ακυρα που λες αυτό με έκανε να γελάσω πιο πολύ πάντως... Κοίταξε να αλλάξεις πηγή πρηροφόρησης σύγγαυρε...
Alfa 75 vs BMW 3series E30 (guest star Corolla AE86)