Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Pοπη-ιπποδυναμη!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Pοπη-ιπποδυναμη!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    14
    34
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tractioner last edited by

      Μπορει καποιος με απλα λογια να μου διαχωρισει τι ονομαζουμε ιπποδυμανη τη ροπη κ να μου τα αιτιολογησει?
      Παρατηρω πως ο λογος ιππων δεν ειναι ποτε αναλογος τις ροπης.
      Στη φυσικη, ροπη σημαινει δυναμη επι την αποσταση,(Αν κανω λαθος διορθωστε με) αλλα αυτο σαν ενοια δεν μου λεει κατι.

      Αν μου απαντησει καποιος δεν θελω να αχρισει να μου παραθετει μαθηματικους τυπους!Επαναλαμβανω με απλα λογια, λαικιστη που θα ελεγε κ ο καραμανλης!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tractioner last edited by

        Μπορει καποιος με απλα λογια να μου διαχωρισει τι ονομαζουμε ιπποδυμανη τη ροπη κ να μου τα αιτιολογησει?
        Παρατηρω πως ο λογος ιππων δεν ειναι ποτε αναλογος τις ροπης.
        Στη φυσικη, ροπη σημαινει δυναμη επι την αποσταση,(Αν κανω λαθος διορθωστε με) αλλα αυτο σαν ενοια δεν μου λεει κατι.

        Αν μου απαντησει καποιος δεν θελω να αχρισει να μου παραθετει μαθηματικους τυπους!Επαναλαμβανω με απλα λογια, λαικιστη που θα ελεγε κ ο καραμανλης!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tractioner last edited by

          Μπορει καποιος με απλα λογια να μου διαχωρισει τι ονομαζουμε ιπποδυμανη τη ροπη κ να μου τα αιτιολογησει?
          Παρατηρω πως ο λογος ιππων δεν ειναι ποτε αναλογος τις ροπης.
          Στη φυσικη, ροπη σημαινει δυναμη επι την αποσταση,(Αν κανω λαθος διορθωστε με) αλλα αυτο σαν ενοια δεν μου λεει κατι.

          Αν μου απαντησει καποιος δεν θελω να αχρισει να μου παραθετει μαθηματικους τυπους!Επαναλαμβανω με απλα λογια, λαικιστη που θα ελεγε κ ο καραμανλης!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            ροπή επί στροφές = ιπποδύναμη

            έτσι απλά ...

            και λαικα !!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Η ροπή είναι όπως είπες δύναμη επι την απόσταση και η ισχύς είναι ροπή επι την -γωνιακή- ταχύτητα.

              Στην πράξη σκέψου πως ροπή είναι το πόσο δυνατά μπορούμε να στρίψουμε ένα σώμα ενώ ισχύς είναι το πόσο δυνατά μπορούμε να το στρίβουμε ενώ αυτό στρέφεται.

              Φαντάσου πως ξεβιδώνεις μια βίδα, όταν ακόμα δεν έχει αρχίσει να γυρίζει βάζεις μεγάλο 'ζόρι' μέχρι να ξελασκάρει. Στη συνέχεια όταν η βίδα ξεβιδώνεται δεν μπορείς να βάλεις το ίδιο ζόρι στο κατσαβίδι και να το πσριστρέφεις ταυτόχρονα.

              Η ισχύς όμως που δίνεις στο κατσαβίδι είναι όσο 'ζόρι' βάζεις επι την ταχύτητα που το περιστρέφεις.

              Και στις δύο περιπτώσεις η δύναμη που βάζεις για να στρέψεις τη βίδα, είτε για να την ξελασκάρεις, είτε για να την γυρίσεις ώστε να βγεί (είτε και τα 2 ταυτόχρονα πιο σωστά) είναι η ροπή.

              Ελπίζω να ήτανε αρκετά απλά λόγια

              ΥΓ. Αν θες ειδικά για τα αυτοκίνητα να δείς τι ακριβώς αντιπροσωπεύουν οι έννοιες της ισχύος και της ροπής ρίξε μια ματια αν θες σε ένα άρθράκι που είχα γράψει εδώ, ακριβώς για το θέμα αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tractioner last edited by

                Σ ευχαριστω πολυ ΙΚΕ ησουν κατατοπειστικοτατος!
                Τhanx!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  d-jet last edited by

                  Η ροπή στρέψης είναι ανάλογη της ισχύος/στροφές.
                  Αν γνωρίζεις την ισχύ σε κάθε ρυθμό περιστροφής του κινητήρα μπορείς, διαιρώντας με τις στροφές και πολλαπλασιάζοντας με μια σταθερά (ανάλογα με τις μονάδες που χρησιμοποιείς) μπορείς να υπολογίσεις την αντίστοιχη ροπή στις στροφές αυτές.
                  Κάνε κάτι απλό:
                  βρές από το διάγραμμα πόση ισχύ έχεις σε συγκεκριμένο αριθμό στροφών και πόση ροπή (στις μονάδες που θέλεις). Πολλαπλασίασε τη ροπή με τις στροφές και διαίρεσε με την ισχύ οπότε και θα υπολογίσεις τη σταθερά σου! Ακολουθώντας το διάγραμμα ισχύος μπορείς τώρα πολλαπλασιάζοντας με τη σταθερά σου και διαιρώντας με τις στροφές,κάθε φορά, να υπολογίζεις τη ροπή σου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Πάμε 'Τεχνικά' παίδες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nickolas last edited by

                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=11848&postdays=0&postorder=asc&start=0

                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=7043&highlight=����

                      Καλό διάβασμα!

                      Για να το καταλάβω πλήρως πάντως, εγώ τουλάχιστον δυσκολεύτηκα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gtsiros last edited by

                        ροπή είναι το όνομα του φυσικού μεγέθους που σου δείχνει πόσο 'δυνατός' είναι ένας κινητήρας. (το 'δυνατός' είναι με την λαϊκή σημασία, όπως ζήτησε ο φίλος)

                        Ιπποδύναμη είναι το απόθεμα ροπής του κινητήρα καθώς ανεβαίνουν οι στροφές. Πόση ροπή θα μπορεί να δίνει όσο πατάς γκάζι.

                        Για παράδειγμα έχεις ενα 1000άρι μοτέρ από μηχανή ('κινητήρα' από 'μοτοσυκλέτα') και ένα 1400άρι από αμάξι. Ο πρώτος βγάζει περισσότερα άλογα μεν, αλλά αποδίδει λιγότερη ροπή σε ευρύτερο φάσμα στροφών (13000rpm). Ο δεύτερος βγάζει τα μισά άλογα, αλλά έχει πολύ περισσότερη ροπή μέχρι τις 6-7000.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          gTsiros αυτό που λες θα ίσχυε αν είχαμε σκέτο τον κινητήρα. Αν συνυπολογίσεις το κιβώτιο ταχυτήτων, τα διαφορικά και τους τροχούς τα πράγματα αλλάζουν.

                          Ένας κινητήρας με την μισή ροπή απο έναν άλλο μπορεί στην πράξη να είναι πιο δυνατός (με το ανάλογο σύστημα μετάδοσης).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouk last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            gTsiros αυτό που λες θα ίσχυε αν είχαμε σκέτο τον κινητήρα. Αν συνυπολογίσεις το κιβώτιο ταχυτήτων, τα διαφορικά και τους τροχούς τα πράγματα αλλάζουν.

                            Ένας κινητήρας με την μισή ροπή απο έναν άλλο μπορεί στην πράξη να είναι πιο δυνατός (με το ανάλογο σύστημα μετάδοσης).

                            ΙΚΕ, μόνο για τον κινητήρα μιλάμε. Αλλοιώς μπλέκεται πολύ η κατάσταση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Υπάρχει κανείς όμως που να χρησιμοποιεί *σκέτο *τον κινητήρα?

                              Το μπλέξιμο είναι να ανάγουμε συμπεράσματα απο τον κινητήρα (μόνο) στο αυτοκίνητο (συνολικά).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kouk last edited by

                                Σωστά, αλλά όταν μιλάμε για την απόδοση του αυτοκινήτου συνολικά.

                                Εδω το ερώτημα αφορά τι είναι ροπή και τι ισχύς..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gtsiros last edited by

                                  Ένας κινητήρας με την μισή ροπή απο έναν άλλο μπορεί στην πράξη να είναι πιο δυνατός (με το ανάλογο σύστημα μετάδοσης).

                                  μπορεί, αλλά τότε δε συζητάμε για τη διαφορά μεταξύ ροπής και ιπποδύναμης μα για τη διαφορά διαφόρων drivetrains, φαντάζομαι ξέρεις τι είναι αυτό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr