-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
κοντερίσια...
γιατί εάν αφαιρέσεις 20χλμ από αυτά που βλέπεισ στα πολλά θα καταλάβεις ότι πήγαινες με 170-175 πραγματικά.Φυσικά και οι τιμές που παραθέτω αφορούν κοντερίσιες ταχύτητες. Έχω την εντύπωση πάντως πως στα σύγχρονα αυτοκίνητα τα κοντέρ τους δε χάνουν τόσο πολύ και έτσι όταν λέει π.χ. ότι πηγαίνεις με 200 στην πραγματικότητα πας με 190+. Με GPS φίλου πηγαίνοντας με 100 χλμ/ώρα κοντέρ και GPS έλεγαν 100 χλμ/ώρα. Δεν υπονοώ ότι τα GPS είναι αξιόπιστα, σίγουρα όμως αποτελούν ένα μέτρο σύγκρισης.
στα πολλά χλμ άνω των 160 χάνουν.
-
δεν υποτιμώ τις γνώσεις του g60. Ίσως ο άνθρωπος να είχε ένα γρήγορο g60 που πράγματι να σκότωνε. Απλά δεν δέχομαι ότι πέρναγε για πλάκα τόσο το S3 όσο και το type-r. Με βρίσκει όμως σύμφωνο για τα γκάζια του παρελθόντος αφού και το δικό μου τούρμπο με 130 άλογα και 950 κιλά πηγαίνει τόσο καλά παρά τα 13+ χρονάκια του.
Τώρα για το μοτέρ 1.6 φυσικά ήταν ροπάτο ως 8βαλβιδο αλλά μέχρι εκεί. Το γκολφ που είχα οδηγήσει σε 1.6 δεν ήταν άσχημο αλλά κρέμαγε ψηλά. Στις χαμηλές στροφές πήγαινε όμως τουλάχιστον αξιοπρεπώς. Είναι όμως πραγματικά αστείο να μας γράφει ότι ταξιδεύει άνετα με 200 όταν το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να φτάσει τα 180 κοντερίσια...και για να τα γεμίσει θέλει μια ευθεία 10 χιλιόμετρα...πόσο μάλλον σε Α4...
Καμία σχέση με το 1.8τ που είχε καλή απόδοση αν και έκαιγε πολύ(σε γκολφ gti 150 άλογα ήταν απλά πολύ καλό σε οκτάβια ρς απόλαυση.) Το μοτέρ 1.6 ήταν για χώρες σαν την Ελλάδα, οι ξένοι δεν θα ασχολούνταν ποτέ μαζί του έχοντας επιλογές ντήζελ ή το 1,8τ και πάνω.
Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να είσαι μηχανικός για να τα καταλαβαίνεις αυτά. Τώρα αν κάποιος χρησιμοποιεί την υπερβολή για να τονίσει τα επιχειρήματα του ας το κάνει απλά να ξέρει ότι δεν θα γίνεται πιστευτός σε ένα φόρουμ φίλων της αυτοκίνησης σαν το δικό μας.Υ.Γ. Τα περί 156 1.6 τα αφήνω ασχολίαστα...ας απαντήσουν ιδιοκτήτες άλφα ρομέο. 21 γραμμάρια δεν είναι η διαφορά;
-
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Παιδες εγω οδηγαω ενα 156 1.6 TS και δεν νομιζω οτι μπορει να παει καλυτερα ενα AUDI 1.6
...
Ισως εχω συνηθισει το δικο μου που ειναι 140 και μου φαινονται λιγα?Αν έχεις το 1.6 τότε για να βγάζει 140 άλογα πρέπει να είναι πειραγμένο. Εκ των προτέρων λοιπόν δεν τίθεται σύγκριση με το Α4 1.6. Όχι ότι και με τα 120 άλογα τίθεται βέβαια...
-
Πάντως σε ένα Golf IV 1.6 8v με 188 χαω επίσημη τελική, είδσ στο κοντέρ 210 χαω με 5η και 6.500 σαλ, και στο GPS (destinator 6), έλεγε 204 χαω. Τα λάστιχα ήταν 195/65/15...
_
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
στα πολλά χλμ άνω των 160 χάνουν.Αναφέρεσαι στο κοντέρ, ή στο gps?
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Παιδες εγω οδηγαω ενα 156 1.6 TS και δεν νομιζω οτι μπορει να παει καλυτερα ενα AUDI 1.6
...
Ισως εχω συνηθισει το δικο μου που ειναι 140 και μου φαινονται λιγα?Αν έχεις το 1.6 τότε για να βγάζει 140 άλογα πρέπει να είναι πειραγμένο. Εκ των προτέρων λοιπόν δεν τίθεται σύγκριση με το Α4 1.6. Όχι ότι και με τα 120 άλογα τίθεται βέβαια...
Ειναι πειραγμενο με 145 αλογα στροφαλο αλλα μιλαγα οταν ημουνα συνθηκες μαμα και εκανα ενα ταξιδι με ενα φιλαρακι Αθηνα -Πατρα...Δεν παει το αμαξι...Και εμενα κανει θορυβο αλλα ειναι φτιαγμενο να στροφαρει και να αποδιδει ψηλοτερα..Δεν το πηρα για να ταξιδευω ατσαλακωτος και χωρις θορυβο αλλα να στριβω...σε αντι8εση με το Audi...Παντως λαδια δεν εκαιγε το Audi απ' οτι ξερω...Εμενα τσιμπαει 100 ml στα 1000χλμ..
-
Ο χρήστης lkjjkl6 έγραψε:
Καλησπέρα... Έχω ένα polo 1.4 16V μοντ. 2005 στρογγυλοφάναρο.
καίει λάδια γενικώς. Τι γίνεται ρε παιδιά? Υπάρχει καμία λύση. Η να το σπρώξω σιγά σιγά...?Θέλω να ρωτήσω κάτι που αν θες μου απαντάς...
Στρώσιμο έκανες; Αν ναι, πόσα χλμ περίπου; Τον κινητήρα τον πιέζεις όταν είναι ακόμα κρύος;
Αυτά το ρωτάω γιατί έχω αρκετούς γνωστούς με Polo 1.4 (75hp), Polo 16V(100hp), Golf IV 1.4, Golf V 1.6 FSI και λάδια καίνε οι κινητήρες μόνο όσων δεν έκαναν καλό στρώσιμο ή σκίζουν τον κινητήρα ακόμα και όταν είναι κρύος. Έχω ακούσει ακόμα και για καταναλώσεις 1 λίτρου λαδιού/1000 χλμ και τρελάθηκα Ναι, οκ, η αντιπροσωπεία θεωρεί φυσιολογική μια τέτοια κατανάλωση λαδιού, πόσοι όμως πραγματικά τη βρίσκουν φυσιολογική;
Ακόμα και του φίλου μου με Golf 1.4 που κάποια στιγμή τσίμπαγε λίγο λάδι (και όταν λέω λίγο εννοώ μερικά ml λίγο πριν την αλλαγή), ύστερα από την αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων που έκανε, πλέον δε χάνει καθόλου λάδι μέσα στα 7500 χλμ που διανύει πριν την αλλαγή τους. Το αυτοκίνητο έχει 120000+ χλμ και δουλεύει συνεχώς στο κόκκινο. Έχει μεγάλη σημασία όμως ότι πρέπει να έχει ζεσταθεί ο κινητήρας πριν του ανεβάσει στροφές, καθώς και ότι ο κινητήρας στρώθηκε για 10000 χλμ περίπου...Έχω την εντύπωση ότι πέραν κάποιων ελαττωματικών κινητήρων που κατά περιόδους έβγαλαν κάποιες αυτοβιομηχανίες και οι οποίοι όντως θα έκαιγαν περισσότερο λάδι από το ευρέως θεωρούμενο ως φυσιολογικό, όλοι οι υπόλοιποι έχουν απλά διαφορετική προδιάθεση στο να καίνε ή όχι λάδι. Με λίγα λόγια λάδι δε νομίζω ότι θα κάψει εύκολα κάποιος κινητήρας που στρώθηκε καλά, στον οποίο χρησιμοποιούνται σωστά λάδια και ο οποίος ζεσταίνεται καλά πριν πιεστεί, ακόμα και αν έπειτα δουλεύει στο κόκκινο. Αν κάτι από αυτά δε γίνεται σωστά όμως ο κάθε κινητήρας θα αντιδράσει διαφορετικά. Έτσι, ίσως ένας κινητήρας Toyota να μην κάψει λάδι και ένας κινητήρας VW να κάψει. Αυτό δε σημαίνει ότι οι κινητήρες VW είναι προβληματικοί, μάλλον σημαίνει το ότι οι κινητήρες Toyota είναι αλεξίσφαιροι. Σημασία έχει δηλαδή και ο τρόπος που συμπεριφερόμαστε εμείς στον κινητήρα ως προς τα προβλήματα που βγάζει.
Τα παραδείγματα που χρησιμοποίησα είναι τυχαία... -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
...Έχει μεγάλη σημασία όμως ότι πρέπει να έχει ζεσταθεί ο κινητήρας πριν του ανεβάσει στροφές, καθώς και ότι ο κινητήρας στρώθηκε **για 10000 χλμ **περίπου...
Στα υπόλοιπα δεν πολυδιαφωνώ, αλλά αυτό δεν είναι και παράδειγμα προς μίμηση, ούτε κάτι το καλό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
...Έχει μεγάλη σημασία όμως ότι πρέπει να έχει ζεσταθεί ο κινητήρας πριν του ανεβάσει στροφές, καθώς και ότι ο κινητήρας στρώθηκε **για 10000 χλμ **περίπου...
Στα υπόλοιπα δεν πολυδιαφωνώ, αλλά αυτό δεν είναι και παράδειγμα προς μίμηση, ούτε κάτι το καλό.
Η οικογένεια του φίλου μου ακολουθεί πιστά την τακτική του στρωσίματος διαρκείας στα αυτοκίνητα που αγοράζει και ποτέ κανένα δεν έκαιγε λάδια. Στο εγγυώμαι δε ότι εκτός από τη γυναίκα της οικογένειας όλοι οι υπόλοιποι δεν είναι ιδιαίτερα σεμνοί απέναντι στα αυτοκίνητά τους. Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα...
Όταν αναφέρομαι σε στρώσιμο 10000 χλμ δεν εννοώ ότι το αυτοκίνητο για 10000 χλμ δε ξεπερνάει τις 3000 στροφές, αλλά ότι ακολουθείται μια διαδικασία σταδιακού ανοίγματος του κινητήρα. Έτσι, για 3000 χλμ περίπου δεν ξεπερνιούνται οι 3000-3500 στροφές και έπειτα ανά 1000 χλμ ανεβαίνει το θεωρητικό όριο κατά 500 στροφές/λεπτό. Ταλαιπωρία, δεν αντιλέγω, το να προσέξεις για 8-9-10000 χλμ έτσι ώστε να μη σου κάψει ποτέ λάδια το αυτοκίνητο αποτελεί αρκετό κίνητρο για μένα.Υ.Γ. Αναφέρομαι στο στρώσιμο που κάνει ο φίλος μου και όχι σε προσωπικό-οικογενειακό επίπεδο για δύο λόγους:
- γιατί το thread αυτό αφορά τα VW και τυχαίνει να έχουν 2 αυτή τη στιγμή.
- γιατί
α) ο πατέρας μου οδηγεί εταιρικό αυτοκίνητο (Toyota), ανανεώσιμο ανά 4ετία συνήθως, οπότε δεν προλαβαίνει να γράψει πολλά χιλιόμετρα.
β) ο αδερφός μου έχει στην κατοχή του μεταχειρισμένο αυτοκίνητο του οποίου την προϊστορία δε γνωρίζει, αντίστοιχα και για το προηγούμενό του αυτοκίνητο.
γ) προσωπικά οδηγώ ένα Fiat Tipo 1.4 του 92 (αγορασμένο καινούργιο) με 72000 χλμ που δεν καίει καθόλου λάδι παρότι πιέζεται καθημερινά, λόγω ελάχιστων χλμ όμως για την ηλικία του δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όταν αναφέρομαι σε στρώσιμο 10000 χλμ δεν εννοώ ότι το αυτοκίνητο για 10000 χλμ δε ξεπερνάει τις 3000 στροφές, αλλά ότι ακολουθείται μια διαδικασία σταδιακού ανοίγματος του κινητήρα. Έτσι, για 3000 χλμ περίπου δεν ξεπερνιούνται οι 3000-3500 στροφές και έπειτα ανά 1000 χλμ ανεβαίνει το θεωρητικό όριο κατά 500 στροφές/λεπτό. Ταλαιπωρία, δεν αντιλέγω, το να προσέξεις για 8-9-10000 χλμ έτσι ώστε να μη σου κάψει ποτέ λάδια το αυτοκίνητο αποτελεί αρκετό κίνητρο για μένα.
Τέτοια διαδικασία ακολουθώ κι εγώ. Εννοείται ότι δεν βασίζομαι στο γεγονός ή μη ότι το εργοστάσιο δίνει τους κινητήρες στρωμένους. Βασιζόμενος σε προσωπικές μου εμπειρίες κατέληξα ότι το σωστό στρώσιμο είναι το προοδευτικό ανέβασμα σαλ ξεκινώντας από λίγο κάτω από την μέγιστη ροπή και τελειώνει το στρώσιμο όταν θα επιτρέπω στον εαυτό μου να κάνει ταξίδια με παρατεταμένα υψηλές σαλ. Διαρκεί πράγματι περίπου 10000χλμ με το δύσκολο έργο να τελείται στα πρώτα 5000χλμ (για τους περισσότερους διαρκεί 3 μήνες) καθότι μετά οι σαλ ανεβαίνουν αρκετά ψηλά επιτρέποντας σύντομα ανοίγματα ψηλότερα. Η διαδικασία μοιάζει με εκγύμναση και ακολουθεί φυσιολογική διαδικασία. Κατά κανόνα, το φυσιο-λογικό είναι και πλησιέστερα στο σωστό.
Ο μέσος οδηγός (όχι ο άσχετος) συνήθως οδηγεί με τέτοιο τρόπο που στρώνει τον κινητήρα ικανοποιητικά και έτσι δεν χρειάζεται να προσπαθήσει καθόλου. Δεν ανεβάζει ψηλά σαλ αλλά ούτε και οδηγεί κρεμασμένα. Το κρέμασμα (ταξιτζίδικη οδήγηση) είναι εξίσου 'θανατηφόρο' με το κόφτιασμα, όταν στρωθεί ο κινητήρας μάλιστα είναι περισσότερο 'θανατηφόρο' συγκριτικά-αναλογικά.
-
Έχω ένα Golf ΙΙΙ 1,4 του 92 με aftermarket εκκεντροφόρο, χταπόδι, φίλτρο K&N, & chip. Τις αλλαγές αυτές τις έκανα την πρώτη χρονιά που το πήρα, μαζί με φρένα & αναρτήσεις αλλά δεν είναι της παρούσης. Μέσα σε αυτά τα χρόνια έχω κάνει 162.000km. Τα λάδια τα αλλάζω συνήθως κάθε 7.500km αλλά έχω φτάσει μερικές φορές και τις 10.000km. Πάντα λίγο ζέσταμα όταν είναι κρύο & μετά συνήθως κανονική οδήγηση χωρίς να σημαίνει ότι δεν το κυνηγώ αρκετές φορές. Δεν μου καίει μέχρι στιγμής σταγόνα λάδι. Τα λάδια που του έβαζα από την αρχή ήταν τα Castrol τα RS 10W-60 αλλά διαβάζοντας το forum ρισκάρισα & στην τελευταία αλλαγή δοκίμασα πολύ πιο ψιλό λαδί & έβαλα τα Motul 8100 E-tech 0W-40. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2.500km, το ελέγχω σχεδόν καθημερινά & δεν έχει κάψει σταγόνα. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Υ.Γ. σαν καινούργιο το έστρωσα σταδιακά όπως αναφέρει πιο πάνω ο aserf & μετά έκανα τις βελτιώσεις.
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Έχω ένα Golf ΙΙΙ 1,4 του 92 με aftermarket εκκεντροφόρο, χταπόδι, φίλτρο K&N, & chip. Τις αλλαγές αυτές τις έκανα την πρώτη χρονιά που το πήρα, μαζί με φρένα & αναρτήσεις αλλά δεν είναι της παρούσης. Μέσα σε αυτά τα χρόνια έχω κάνει 162.000km. Τα λάδια τα αλλάζω συνήθως κάθε 7.500km αλλά έχω φτάσει μερικές φορές και τις 10.000km. Πάντα λίγο ζέσταμα όταν είναι κρύο & μετά συνήθως κανονική οδήγηση χωρίς να σημαίνει ότι δεν το κυνηγώ αρκετές φορές. Δεν μου καίει μέχρι στιγμής σταγόνα λάδι. Τα λάδια που του έβαζα από την αρχή ήταν τα Castrol τα RS 10W-60 αλλά διαβάζοντας το forum ρισκάρισα & στην τελευταία αλλαγή δοκίμασα πολύ πιο �ψιλό� λαδί & έβαλα τα Motul 8100 E-tech 0W-40. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2.500km, το ελέγχω σχεδόν καθημερινά & δεν έχει κάψει σταγόνα. Τα συμπεράσματα δικά σας.Υ.Γ. σαν καινούργιο το έστρωσα σταδιακά όπως αναφέρει πιο πάνω ο aserf & μετά έκανα τις βελτιώσεις.
χωρίς κακία...σοβαρά μιλάω το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί αισθητά με όλα αυτά; Τα 60 εργοστασιακά άλογα του ήταν απελπιστικά λίγα όταν το οδήγησα και ρωτάω δίχως ίχνος χλευασμού.
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Έχω ένα Golf ΙΙΙ 1,4 του 92 με aftermarket εκκεντροφόρο, χταπόδι, φίλτρο K&N, & chip. Τις αλλαγές αυτές τις έκανα την πρώτη χρονιά που το πήρα, μαζί με φρένα & αναρτήσεις αλλά δεν είναι της παρούσης. Μέσα σε αυτά τα χρόνια έχω κάνει 162.000km. Τα λάδια τα αλλάζω συνήθως κάθε 7.500km αλλά έχω φτάσει μερικές φορές και τις 10.000km. Πάντα λίγο ζέσταμα όταν είναι κρύο & μετά συνήθως κανονική οδήγηση χωρίς να σημαίνει ότι δεν το κυνηγώ αρκετές φορές. Δεν μου καίει μέχρι στιγμής σταγόνα λάδι. Τα λάδια που του έβαζα από την αρχή ήταν τα Castrol τα RS 10W-60 αλλά διαβάζοντας το forum ρισκάρισα & στην τελευταία αλλαγή δοκίμασα πολύ πιο �ψιλό� λαδί & έβαλα τα Motul 8100 E-tech 0W-40. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2.500km, το ελέγχω σχεδόν καθημερινά & δεν έχει κάψει σταγόνα. Τα συμπεράσματα δικά σας.Υ.Γ. σαν καινούργιο το έστρωσα σταδιακά όπως αναφέρει πιο πάνω ο aserf & μετά έκανα τις βελτιώσεις.
μιλάς όμως για διαφορετικό κινητήρα....εδώ μιλούν για τους FSi.
-
την ιδια διαδικασια στρωσιματος εκανα και εγω για 10.000km.σταδιαακα ανοιγμα,σε κατηφορα με ανοιγμα την ταχυτητα.κρυωμα σε επαρχιακο δρομο για 20 λεπτα και μετα παλι πορεια κτλ.
ζεσταμα για 2-3 λεπτα τα κρυα πρωινα του χειμωνα,μετα πολυ σιγα με μια ταχυτητα πανω για κανα λεπτο κτλ...
του φερομαι οταν ειναι κρυο πολυ ευλαβικα.ποτε δεν ειχα προβλημα με λαδια σε 5 αυτοκινητα που ειχα-εχω και συντηρω ολα διαφορετικων εργοστσιων.seat,ford,opel,nissan,peugeot.η κακη συντηρηση και ο ασχετος οδηγος ειναι χειροτερος απο τσιμουχακια φολα,και λαδια της πλακας....
στο στρωσιμο οταν αλλαξα τα λαδια στις 3000km ολοι μου λεγανε οχι στην αντ/πεια κτλ...μαυρο το λαδι...μετα εβαλα 10/40 ημισυνθετικο για αλλες 5000km και στις 8000km 5/40 συνθετικο μεχρι και σημερα στις 78.000km
ανεβηκα Θεσσαλονικη-Σερρες συνολο 1200κμ σε 5 μερες και 200gr συμπληρωμα λαδιου στην αθηνα με το μοτερ να δουλευε μεσο ορο απο 4000σαλ εως 6000 σαλ για πολλα πολλα χιλιομετρα...μετα μην μας φταει η VW....καλα καποιοι την θεωρουν porche...ενω η opel ειναι για κλαματα...καλη χρονια και περαστικα.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
ενω η opel ειναι για κλαματα...καλη χρονια και περαστικα.επίσης...
-
Στρώσιμο για 10.000χλμ...?
Που ζούμε ρε, στην εποχή των Fiat 127-128 κτλ?
Στο ταπεινό μου Citroen ...με σεβασμό εώς τα 2500χλμ (ότι λέει ο κατασκευαστής δηλ) και μετά άνοιγμα μέχρι κόφτες.21.000χλμ μέχρι σήμερα δεν καίει καθόλου παρότι το ζορίζω αρκετά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στρώσιμο για 10.000χλμ...?Που ζούμε ρε, στην εποχή των Fiat 127-128 κτλ?
Στο ταπεινό μου Citroen ...με σεβασμό εώς τα 2500χλμ (ότι λέει ο κατασκευαστής δηλ) και μετά άνοιγμα μέχρι κόφτες.21.000χλμ μέχρι σήμερα δεν καίει καθόλου παρότι το ζορίζω αρκετά.
Στρώσιμο για 10, αλλαγές κάθε 5, η 1η στα 1000 να φύγουν τα γρέζια, τα Χ χαλάνε, τα Ψ δεν στρίβουν, τα Ζ είναι χάρτινα...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στρώσιμο για 10.000χλμ...?
Που ζούμε ρε, στην εποχή των Fiat 127-128 κτλ?
Στο ταπεινό μου Citroen ...με σεβασμό εώς τα 2500χλμ (ότι λέει ο κατασκευαστής δηλ) και μετά άνοιγμα μέχρι κόφτες.21.000χλμ μέχρι σήμερα δεν καίει καθόλου παρότι το ζορίζω αρκετά.
Στρώσιμο για 10, αλλαγές κάθε 5, η 1η στα 1000 να φύγουν τα γρέζια, τα Χ χαλάνε, τα Ψ δεν στρίβουν, τα Ζ είναι χάρτινα...
πάρε την κουβέντα σου πίσω γιατί θα σε περάσω από πάνω...
άκου τα Ζ είναι χάρτινα...μία 1η σε έχω* ρε!- η 1η φτάνει τα 145χλμ!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στρώσιμο για 10.000χλμ...?Που ζούμε ρε, στην εποχή των Fiat 127-128 κτλ?
Στο ταπεινό μου Citroen ...με σεβασμό εώς τα 2500χλμ (ότι λέει ο κατασκευαστής δηλ) και μετά άνοιγμα μέχρι κόφτες.21.000χλμ μέχρι σήμερα δεν καίει καθόλου παρότι το ζορίζω αρκετά.
Αν σκεφτείς ότι κάποιος κάνει 10.000χλμ το χρόνο συνήθως, ένα χρόνο το αμάξι είναι στο στρώσιμο!! Εντάξει ο καθένας όπως νομίζει εκείνος κάνει στο αμάξι του. Πάντως δε νομίζω να γράφει πουθενά στο manual book ότι μέχρι τα 10.000χλμ το αμάξι χρειάζεται στρώσιμο!!
-
Για τον spyros.s που ρώτησε δεν σε παρεξηγώ προς θεού, το αυτοκίνητο μετρημένο σε δυναμόμετρο πριν τις βελτιώσεις & με το αβάνς στην κανονική του θέση & όχι κλειστό που ερχόταν από το εργοστάσιο έβγαζε 69 ps μετά τις βελτιώσεις στο ίδιο δυναμόμετρο πήγε στα 84 ps. Η τελική του από 158km τώρα μετά από 162.000km είναι ακόμα στα 185km στην ευθεία της Θήβας με κατεύθυνση Λαμία.
Συγνώμη elteo το post το έβαλα μόνο επειδή έγιναν αναφορές & σε άλλους κινητήρες της VAG & όχι μόνο.
Group VAG FSI. Καίει λάδια;