-
Το κουρασατε το θεμα λιγακι αγαπητοι κυριοι. Απο οτι βλεπετε, δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα να αλλαξετε σε καποιον την αποψη του, λανθασμενη η μη, απολυτη η μη...
Εφοσον καποιος θεωρει πως ειναι τελειος οδηγος και εχει τον απολυτο ελεγχο του αμαξιου του, τοτε εεε πως να το κανουμε, δεν χρειαζετε ουτε καν ζωνη ασφαλειας.
Παμε τωρα για κανα μελομακαρονο γιατι νοιωθω ενα κενο στο στομαχι μου....
-
Ε, αν αυτό καταλάβατε, τί άλλο θα μπορούσα να κάνω εγώ...
Εγώ πάντως δε θεωρώ τον εαυτό μου 'τέλειο οδηγό' διότι, όπως κάποιος θα διάβαζε στα ποστ μου, πρόσφατα έσκασα το 400άρικο για το safetrack.
-
Έχετε δει τη διαφήμιση με τη Σούζη και τον τύπο που πετάει τα μαχαίρια;
Αυτό είστε στο δρόμο με τόσους γκαβούς ή πνευματικά προβληματικούς που οδηγούν. Η παθητική ασφάλεια με αερόσακους, πλαίσια και βάρος είναι το ίδιο απαραίτητη με το τσίγκινο σωβρακάκι στο Blue Oyster bar. -
gTsiros η κάθε κίνηση που κάνουμε εμπεριέχει ένα ποσοστό ρίσκου.
Δεν γίνεται αλλιώς, το αποδεχόμαστε και προχωράμε.Εγώ οδηγώ 3 χρόνια και λάδια έχω δει (και πατήσει) 1 μόνο φορά στη ζωή μου.
Σε στροφή με λάδια βασικά σταματάς και μετά σπινιάρωντας/στρίβοντας προσπαθείς να δώσεις στο αυτοκίνητο την κατεύθυνση που θέλεις. Δεν γίνεται όμως να σταματάμε τελείως σε κάθε στροφή που είναι βρεγμένη γιατί...
- Είναι πολύ μεγάλη ταλαιπωρία
- Ο κίνδυνος ο από πίσω να πέσει πάνω μας είναι πολύ μεγαλύτερος του να υπάρχουν λάδια.
Συνοψίζοντας, είμαστε εκτεθειμένοι σε κινδύνους, τους οποίους τους αντιμετωπίζουμε αφενός μειώνοντάς τους (ενεργητική ασφάλεια) αφετέρου μειώνοντας τις πιθανές συνέπειές τους (παθητική ασφάλεια).
Η ζωή είναι μικρή, ευάλωτη και την προστατεύουμε με κάθε διαθέσιμο μέσο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έχετε δει τη διαφήμιση με τη Σούζη και τον τύπο που πετάει τα μαχαίρια;
Αυτό είστε στο δρόμο με τόσους γκαβούς ή πνευματικά προβληματικούς που οδηγούν. Η παθητική ασφάλεια με αερόσακους, πλαίσια και βάρος είναι το ίδιο απαραίτητη με το τσίγκινο σωβρακάκι στο Blue Oyster bar.Είσαι Θεόςςςςς!!!!
Άπαιχτη σκηνή!!!!
Ε ρε βράδια που πέρασα μικρός βλέποντας τις ταινίες αυτές...
Στα σοβαρά τώρα, δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου τι θέλει να δείξει ο gTsiros.
Ότι είτε οδηγάς το σέι είτε το λέξους είναι τι ίδιο αμα σε τρακάρουν;
-
σε στούκα που θα γίνει με ταχύτητα που δεν προλαβαίνεις να την αποφύγεις, δε θα γλυτώσεις είτε είσαι σε μερτσέντες είτε στο μαρούτι. Γιατί όταν πάει ο άλλος στην πατρών κορίνθου με 100 και έρχεσαι εσύ με άλλα 100, τί θα προλάβεις να κάνεις (πρώτον) και τί νομίζεις ότι μπορεί να κάνει η μερτσέντε με 200χαώ συνισταμένη;
Μου δείχνεις ένα αμάξι που είναι ανθεκτικό... σε... μετωπική με 60;
Πραγματικά δε μπορώ να φανταστώ πότε στη (λιγοστή, έστω) οδηγική ζωή μου αυτό θα έπαιζε οποιοδήποτε ρόλο. Πότε υπάρχει περίπτωση για τέτοια στούκα; Πότε θα δεις κάποιον να σου έρχεται με 30 (όταν και εσύ πας με 30) και δε θα κάνεις τίποτα; Πολύ περισσότερο, πότε θα κινείσαι με 60 προς εμπόδιο και δε θα πάρεις χαμπάρι τι συμβαίνει; -
Θέλεις να μου βρεις το στατιστικό που μας δείχνει με τι ταχύτητες γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα, και πού;
Και σου λέω να μου βρεις, διότι αυτό που εγώ διάβασα πριν από χρόνια δεν μπορώ να στο επιβεβαιώσω πλέον, έχω χάσει τη ν πηγή μου.
-
Δεν πειράζει. Το ζήτημα είναι να βρούμε ποιά ατυχήματα:
. δεν είναι δυνατόν να αποφύγεις
. είναι επικίνδυνα
. είναι δυνατόν να σε σώσει η 'παθητική ασφάλεια'Γιατί για μόνο αυτά δέχομαι την αξία της 'παθητικής ασφάλειας'.
-
Α)Όταν ένας προσπερνάει τον άλλον σε στενό επαρχιακό δρόμο και πέσει πάνω σου. Ας μην ξεχνάμε ότι όταν 2 αμάξια τρακάρουν ΊΔΙΟΥ ΒΑΡΟΥΣ με ΙΔΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ (π.χ. 90 χαω) είναι σαν να τρακάρουν σε σταθερό τοίχο όχι με το διπλάσιο της ταχύτητας τους (180) αλλά με την ταχύτητα που είχαν (90). Το γιατί εξηγείται σε ένα τεύχος των 4τροχών.
Β) παραβίαση ερυθρού σηματοδότη με μεγάλη ταχύτητα
Γ) ατυχήματα που ούτε ο αινστάιν μπορεί να προβλέψει
Απλά αναφέρω αυτά αν και δεν νομίζω πως είμαι αυτός που θα σε πείσει για την σημασία της παθητικής ασφάλειας...
-
Τα ncap και όλα αυτά δεν βγήκαν για να προστατεύσουν τον ικανό οδηγό από τυχόν μαλακίες... είναι κατά κύριο λόγο για να προστατεύσουν τον ένα γκασμά οδηγό από τον άλλο γκασμά οδηγό.
Το ότι θα προστατεύσουν και τον ασφαλή ικανό οδηγό σε μια κουλή στιγμή... είναι μία ευπρόσδεκτη παρενέργεια, όχι αυτό στο οποίο στοχεύαν αρχικά.
Μην ακούσω ότι, όταν κάνουν αυτές τις μελέτες για όοολα τα αμάξια, έχουν στο μυαλό τους έναν 'ικανό οδηγό'... το 99% των οδηγών είναι επικίνδυνοι και για αυτούς γίνεται ο όλος σαματάς... σου λέει 'να μάθουν να οδηγάνε, αποκλείεται, οπότε πάρε ένα κάρο πράματα' μπας και τη γλυτώσουν.
ή περιμένετε να πιστέψω ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι οργανώσεις (τι διάολο είναι δε ξέρω) κάνουν όλη αυτή τη φασαρία... για το 1% (και πολύ λέω:x ) των οδηγών που είναι ικανοί;
travelman, τον παπάρα τον Άφθαρτο, γιατί μου τον έδειξες; επειδή δε φοράει κράνος; επειδή πήγε να περάσει χωρίς να κοιτάξει; επειδή ήταν σε τελείως λάθος θέση; επειδή το αμάξι δεν είχε abs; Σε ποιό από όλα θες να εστιάσω;
(το 'ικανός' εδώ δεν πάει να πει 'γρήγορος'.)
-
Αυτό που δυσκολεύονται να καταλάβουν οι περισσότεροι όταν εξηγώ αυτά που εξηγώ, είναι πως ΔΕΝ αρνούμαι την προστασία που προσφέρουν τα συστήματα, μα οδηγώ ως αν να μην ήταν εκεί. Νομίζω πως αυτό είναι το ασφαλέστερο. (ξέρω τι κάνει το abs και πως να το χρησιμοποιήσω, το 'οδηγώ ως αν να μην ήταν εκεί' δε σημαίνει ότι θα κάνω 'πάτα-άσε' σε αμάξι που έχει abs... προς Θεού)
-
Τα ncap και όλα αυτά δεν βγήκαν για να προστατεύσουν τον ικανό οδηγό από τυχόν μαλακίες... είναι κατά κύριο λόγο για να προστατεύσουν τον ένα γκασμά οδηγό από τον άλλο γκασμά οδηγό.
Το ότι θα προστατεύσουν και τον ασφαλή ικανό οδηγό σε μια κουλή στιγμή... είναι μία ευπρόσδεκτη παρενέργεια, όχι αυτό στο οποίο στοχεύαν αρχικά.
Μην ακούσω ότι, όταν κάνουν αυτές τις μελέτες για όοολα τα αμάξια, έχουν στο μυαλό τους έναν 'ικανό οδηγό'... το 99% των οδηγών είναι επικίνδυνοι και για αυτούς γίνεται ο όλος σαματάς... σου λέει 'να μάθουν να οδηγάνε, αποκλείεται, οπότε πάρε ένα κάρο πράματα' μπας και τη γλυτώσουν.
ή περιμένετε να πιστέψω ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι οργανώσεις (τι διάολο είναι δε ξέρω) κάνουν όλη αυτή τη φασαρία... για το 1% (και πολύ λέω:x ) των οδηγών που είναι ικανοί;
travelman, τον παπάρα τον Άφθαρτο, γιατί μου τον έδειξες; επειδή δε φοράει κράνος; επειδή πήγε να περάσει χωρίς να κοιτάξει; επειδή ήταν σε τελείως λάθος θέση; επειδή το αμάξι δεν είχε abs; Σε ποιό από όλα θες να εστιάσω;
(το 'ικανός' εδώ δεν πάει να πει 'γρήγορος'.)
Καλα δεν το πιστευω πως διαβαζω τετοια πραγματα... ακρως εγωιστικα, και αντιφατικα συναμα...
Ενα τετοιο οδηγο οντως θα τον φοβομουν... -
Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά ο «άφθαρτος»
α) είχε πράσινο
β) οι πιθανότητες το γίαρις να μην είχε ABS είναι πολύ μικρές (αλήθεια πωλούνταν γιάρις ποτέ χωρίς ABS?)
γ) μία χαρά ήταν η θέση του
δ) η γκόμενα πήγαινε τόσο γρήγορα που δεν νομίζω να προλάβαινε να την δειΑΛΛΑ όλα αυτά δεν έχουν νόημα, γιατί εννοούσα ότι το ατύχημα μπορεί να γίνει οπουδήποτε από όποιονδήποτε. Αν κάθεσαι και κολλάς στις λεπτομέρειες ενός παραδείγματος έχεις χάσει το νόημα ή θέλεις να το χάσεις...
Ακόμα 2 παρακλήσεις:
Α) Ας αποφύγουμε το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν νταβατζήδες και την εχθρικότητα κερατωμένου συζύγου.
Β) Μήπως να έμπαινε ένα ωραίο καλογυαλισμένο λουκέτο???
-
Εκτός των χαρακτηρισμών 'απίστευτος' 'εγωιστής' 'αντιφατικός' και 'τρομακτικός', έχεις να μου προσάψεις άλλο;:hmmm:
γιατί αν τελείωσες, να αρχίσω εγώ...
-
-
Αυτό που δεν καταλαβαίνω ειναι γιατί πρέπει να κολλάμε στις έννοιες 'ενεργητική' και 'παθητική' ασφάλεια λες και το ένα αναιρεί το άλλο.
Δεν γίνεται δηλαδή ενα αμάξι να ειναι και καλοστημένο/προβλέψιμο/ρυθμίσιμο κ.λ.π. και να μπορεί να προστατεύσει τους επιβαίνοντες σε περίπτωση ατυχήματος;
Εγώ μπορώ να σκεφτώ πάντως αρκετά παραδείγματα...
Απο την στιγμή που τα περισσότερα ατυχηματα γίνονται εντός αστικών περιοχών (και όχι στις εθνικές όπως πιστεύουν πολλοί) και με ταχύτητες γύρω στα 80 χλμ/ώρα πιστεύω πως τα τέστ του ncap αν και απέχουν κατα πολύ απο το ιδανικό ειναι μια ένδειξη της ασφάλειας που παρέχει ενα μοντέλο σε περίπτωση σύγκρουσης με λογικές ταχύτητες.
Θυμάμαι το επεισόδιο top gear που ο κάνανε crash test με stuntman στη θέση του οδηγού και ο τύπος μετά απο σύγκρουση με 65-70 χλμ/ώρα βγήκε άθικτος (καλυμμένος στην πούδρα απο τους αερόσακους)...
Τα μόνα μέιον στο θέμα της παθητικής ασφάλειας ειναι τα χιλιοειπωμένα περί αυξημένου κόστους επισκευής, κόστους κτήσης και μεγαλύτερου βάρους. Απο εκει και πέρα μόνο θετικά μπορώ να σκεφτώ.
Συμφωνώ με τον tsiro στο οτι πρέπει κανείς να οδηγεί μη επαναπαυόμενος στη σκέψη των αερόσακων και των ηλεκτρονικών και (ειδικά στην Ελλάδα) προετοιμασμένος για το worst case scenario φυσικά μέχρι λογικών ορίων - π.χ. κάποιος μπορεί να πεί 'αν όλα τα αυτοκίνητα ειχαν κόφτη στα 20χλμ/ώρα τα ατυχήματα θα μειώνονταν κατα 99%' αλλα αυτό θα είχε τρομακτικές συνέπειες αλλού...
Σχετικά με τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Δυστυχώς όπως κάθε επιχείρηση που αποσκοπεί στο κέρδος, ο πραγματικός λόγος που οι αυτοκινητοβιομηχανίες 'φροντίζουν' για την υγεία μας ειναι φυσικά για να υπάρχουμε και να συνεχίζουμε να αγοράζουμε... Όσο ωμό κι αν ακούγεται αυτό...
-
Ο άφθαρτος μπορεί να είχε πράσινο αλλά δεν κοίταξε.
Το αμάξι στο vid, από αυτό που ακούω, abs δεν είχε.
Ο άφθαρτος ήταν πολύ αριστερά, για να μπει στο δρόμο που φαίνεται στο τέρμα πάνω δεξιά της εικόνας του vid.
Η γκόμενα μπορώ να σου υπολογίσω πόσο πήγαινε. θες να το κάνω; Και συ μπορείς να το κάνεις. Σε 2 μήκη αυτοκινήτου να σταματήσει αμάξι με λοκαρισμένα? 40? ζήτημα. Θες περισσότερη ακρίβεια; Πόσο μήκος έχει το yaris, πόσα frames έκανε για να μπει ολόκληρο στην οθόνη... τα fps του video τα έχουμε... 1+1...ορίστε; επειδή είπα 'παπάρα' τον Άφθαρτο (χαρακτηρισμός αυτού του άτυχου παπάρα που είναι κοινώς αποδεκτό από όσους το βίντεο αυτό το έχουν δει πολλές φορές μήνες τωρα) παρεξηγήθηκες; χα... Εγώ την είπα τη λέξη, εμένα βαρύνει το μίασμα αυτής, όχι εσένα.
-
Ο χρήστης gTsiros έγραψε:
Τα ncap και όλα αυτά δεν βγήκαν για να προστατεύσουν τον ικανό οδηγό από τυχόν μαλακίες... είναι κατά κύριο λόγο για να προστατεύσουν τον ένα γκασμά οδηγό από τον άλλο γκασμά οδηγό.Το ότι θα προστατεύσουν και τον ασφαλή ικανό οδηγό σε μια κουλή στιγμή... είναι μία ευπρόσδεκτη παρενέργεια, όχι αυτό στο οποίο στοχεύαν αρχικά.
Μην ακούσω ότι, όταν κάνουν αυτές τις μελέτες για όοολα τα αμάξια, έχουν στο μυαλό τους έναν 'ικανό οδηγό'... το 99% των οδηγών είναι επικίνδυνοι και για αυτούς γίνεται ο όλος σαματάς... σου λέει 'να μάθουν να οδηγάνε, αποκλείεται, οπότε πάρε ένα κάρο πράματα' μπας και τη γλυτώσουν.
ή περιμένετε να πιστέψω ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι οργανώσεις (τι διάολο είναι δε ξέρω) κάνουν όλη αυτή τη φασαρία... για το 1% (και πολύ λέω:x ) των οδηγών που είναι ικανοί;
εσυ ανοικεις στο 1% φυσικα να υποθεσω;
-
Όπως και οι περισσότεροι στο forum, θέλω να ελπίζω.
-
Είπε κανείς πως επειδή το αμάξι μου θεωρείται ασφαλές από το ncap πρέπει να οδηγώ αφηρημένος, χωρίς να έχω συναίσθηση του τι γίνεται γύρω μου; Είτε το 304 είτε το 307 οδηγώ, το ίδιο προσέχω γύρω μου τι παίζει. Και τα 2 αμάξια τα χωρίζουν γύρω στα 700 αστέρια.
Αλλά αμάν πια με τις οδηγάρες που ελέγχουν τα πάντα. Αν είναι να γίνει η στραβή, θέλω το αμάξι μου να είναι ασφαλές σε σύγκρουση. Και ο ncap ό,τι και να λέμε δείχνει μια τάξη μεγέθους.-
FIAT Seicento και EuroNCAP crash test