-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Είναι φανερό πως ήταν...ζοχαδιασμένος! Παράνοια ΝΑΙ!
Περίεργος, αλλά ωραίος ο μπαγάσας!Είδατε ποιά αυτοκίνητα έβγαλε τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ 5 ????
1st VW Golf GTI 3dr
2nd Ford Focus ST 2.5 3dr
3rd Toyota Yaris 1.0 VVT-I T3 3dr
4th Renault Clio 1.4 16v Exp. 3dr
5th Perodua Kelisa 1.0 GXiΠάντως ο τύπος είναι τρέλα, και ξέρει να οδηγεί...
Tα 4 πρώτα είναι τα καλύτερα, κατά την άποψή του. Το 5ο είναι το χειρότερο της κατηγορίας. (Ισχύει για όλες τις πεντάδες αυτό)
-
1st VW Golf GTI 3dr
2nd Ford Focus ST 2.5 3dr
3rd Toyota Yaris 1.0 VVT-I T3 3dr
4th Renault Clio 1.4 16v Exp. 3dr
5th Perodua Kelisa 1.0 GXi -
Ο χρήστης meco έγραψε:
νομίζω ότι κάνετε λάθος...
η τεχνολογία ανήκει στην λάντσια δελτα σ4 group b
Δανείζομαι το γνωστό πλέον emoticon ( ikar tm)http://www.autozine.org/strange_car/str ... m#Delta-S4
Αυτό το ξέρουμε εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Νομίζω ότι η ίδια η VW το ανέφερε στα πρώτα δελτία τύπου για το GT. Εδώ μιλάμε για αγωνιστικό ολότελα.και πάλι λάθος...είχαν βγάλει και 200 κομμάτια παραγωγής στο εξωτερικό...
ξαναδανείζομαι το γνωστό πλέον emoticon ( ikar tm) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
και πάλι λάθος...είχαν βγάλει και 200 κομμάτια παραγωγής στο εξωτερικό...
ξαναδανείζομαι το γνωστό πλέον emoticon ( ikar tm)Μαζική παραγωγή δηλαδή...
-
... ποιο ακριβως ειναι το θεμα?
το αν εβγαλε 200 κομματια (οσα απαιτουνται δηλαδη για την ομολογκασιον)?
νομιζω, παντως, πως αυτο το γεγονος αποτελει αποδειξη για το gt, πως δεν θα σπασει, παρει φωτια, λιωσει κ.ο.κ.
αφου ειναι παλια τεχνολογια και δοκιμασμενη και στους αγωνες! -
Ο χρήστης tm έγραψε:
... ποιο ακριβως ειναι το θεμα?
το αν εβγαλε 200 κομματια (οσα απαιτουνται δηλαδη για την ομολογκασιον)?
νομιζω, παντως, πως αυτο το γεγονος αποτελει αποδειξη για το gt, πως δεν θα σπασει, παρει φωτια, λιωσει κ.ο.κ.
αφου ειναι παλια τεχνολογια και δοκιμασμενη και στους αγωνες!και που ξέρεις αν δεν έσπαγε μετά από κάθε αγώνα;;;
-
ε, καλα, μην παρεις το αγωνιστικο που ειναι λιγο πουσαρισμενο..
παρε καποιο απο τα 200 κομματια που παρηχθησαν.. αν βρεις οτι εσπασε καποιο, πες μου! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
νομίζω ότι κάνετε λάθος...
η τεχνολογία ανήκει στην λάντσια δελτα σ4 group b
Δανείζομαι το γνωστό πλέον emoticon ( ikar tm)http://www.autozine.org/strange_car/str ... m#Delta-S4
Ο νέος φίλος μας είπε 'ένας από τους πρωτοπόρους' (tm by lkar) και όχι ο μοναδικός πρωτοπόρος. Απλώς, το micra superturbo πωλήθηκε περισσότερο ως κανονικό αυτοκίνητο, μάλιστα μερικά υπάρχουν και στην Ελλάδα. 10.000 αντίτυπα μόνο ως micra και όχι ως micra/micraR δεν είναι και λίγα. Είχε ένα modified και σε ένα από τα περιοδικά βελτίωσης πριν από λίγο καιρό (νομίζω faster). Μου είχε κάνει εντύπωση πώς δεν το αναφέρει πουθενά ο Mark Wan του Autozine.
Αλλά όντως, δεν είναι καινούρια τεχνολογία, έχει δοκιμαστεί άλλωστε σε τουλάχιστον 10.200 αυτοκίνητα, πριν εμφανιστεί στο Golf. Και οι ανάγκες συντήρησης, οι τεχνολογίες κατασκευής και συντήρησης έχουν παραμείνει αναλλοίωτες!
-
Η τεχνολογία είναι πολύ παλιά, απλά ο συνδυασμός των δύο συμπιεστών είναι καινούριος για αμάξι παραγωγής. Μέχρι τώρα δεν τους συνδύαζε κανείς γιατί είναι πολύ δύσκολο να τους συγχρονίσεις. Μόλις αρχίσει να σηκώνει πίεση το τούρμπο αν ανοίξεις ελάχιστα το bypass του μηχανικού συμπιεστή, τα καυσαέρια του κινητήρα χάνουν πολύ ενέργεια, η πίεση του τούρμπο μηδενίζει και ο κινητήρας 'κρεμάει'. Η VW όμως τα κατάφερε σε ικανοποιητικό βαθμό - αυτό ήταν το πιο δύσκολο.
Αν θα είναι τα TSI (και GT) αξιόπιστα θα το δείξει ο χρόνος όπως γίνεται σε κάθε νέο μοντέλο. Αν δεν ζεσταίνονται με τόσους σωλήνες και ελάχιστο ελεύθερο χώρο γύρω από το κινητήρα δεν θα έχουν πρόβλημα. Στα υπέρ της αξιοπιστίας σε σχέση με άλλα μοντέλα compressor είναι ο μηχανικός υπερσυμπιεστής που στα ταξίδια είναι εκτός λειτουργίας και φθείρεται λιγότερο.
Έχω την εντύπωση ότι τα ίδια λέγαμε και 100-150 σελίδες πιο πριν.
-
Kαλησπέρα σε όλους, αν και είμαι χρόνια στο φόρουμ είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω με κάποιο πόστ. Αιτία γι' αυτό είναι η ανεκδιήγητη συμπεριφορά των υπευθύνων της Auto Marin σχετικά με την παραγγελία ενός TSI (κόκκινου χρώματος έκδοσης Highline με ESP-ειδική καθώς μου είπαν παραγγελία) στην οποία προέβην από τις 25/9. Μετά από 3 μήνες αναμονή, μόλις σήμερα και αφού εγώ τους πίεσα, με ενημέρωσαν ότι θα χρειαστώ να περιμένω 2.5 μήνες ακόμα, λόγω απεργίας στο εργοστάσιο του Βελγίου. Θα ήθελα να μου πείτε, αν μπορείτε βεβαίως, τι διάολο να κάνω? Δικαιούμαι να πάρω πίσω την προκαταβολή και να ακυρώσω την παραγγελία? Τι θα κάνατε εσείς στη θέση μου όταν δε θα σας ενημέρωνε κανείς για όλα αυτά? Δηλαδή τι έκαναν, έβαζαν στοίχημα πότε θα μας τηλ. το κορόιδο(εγώ εν προκειμένω) να του πούμε τα καθέκαστα . Ζητώ συγνώμη για το ύφος αλλά όταν το παράγγελνα ήταν όλο εξυπηρέτηση, μετά την απομάκρυνση από το ταμείο όμως... [/quote]
-
Ο χρήστης notis2003 έγραψε:
Kαλησπέρα σε όλους, αν και είμαι χρόνια στο φόρουμ είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω με κάποιο πόστ. Αιτία γι' αυτό είναι η ανεκδιήγητη συμπεριφορά των υπευθύνων της Auto Marin σχετικά με την παραγγελία ενός TSI (κόκκινου χρώματος έκδοσης Highline με ESP-ειδική καθώς μου είπαν παραγγελία) στην οποία προέβην από τις 25/9. Μετά από 3 μήνες αναμονή, μόλις σήμερα και αφού εγώ τους πίεσα, με ενημέρωσαν ότι θα χρειαστώ να περιμένω 2.5 μήνες ακόμα, λόγω απεργίας στο εργοστάσιο του Βελγίου. Θα ήθελα να μου πείτε, αν μπορείται βεβαίως, τι διάολο να κάνω? Δικαιούμαι να πάρω πίσω την προκαταβολή και να ακυρώσω την παραγγελία? Τι θα κάνατε εσείς στη θέση μου όταν δε θα σας ενημέρωνε κανείς για όλα αυτά? Δηλαδή τι έκαναν, έβαζαν στοίχημα πότε θα μας τηλ. το κορόιδο(εγώ εν προκειμένω) να του πούμε τα καθέκαστα . Ζητώ συγνώμη για το ύφος αλλά όταν το παράγγελνα ήταν όλο εξυπηρέτηση, μετά την απομάκρυνση από το ταμείο όμως...[/quote]
Στο συμφωνητικό που έχεις υπογράψει τι χρονο παράδοσης αναφέρει ? Αν ο χρονος αυτός έχει παρέλθει ,ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ ΚΑΝ ,ΠΑΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ ,χθες ρωτησα σε εξουσιοδοτημένο της επαρχίας για TSI 5-D, SPORTLINE ΑΝΘΡΑΚΙ και μου ειπε πως υπάρχουν αμάξια και έρχονται συνεχώς με λιγα λογια σε 10-15 ΜΕΡΕς ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΧΩ !! τιμη 20.760 + μεταλλικο 410 .Αυτα....
-
Αγαπητέ tpapo σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δυστυχώς στο συμφωνητικό δεν αναγράφει ημ/νία παράδοσης. Πραγματικά δεν ξέρω πως μπορώ να βρω το δίκιο μου. Υποθέτω ότι την έβαψα... .
5.5 μήνες αναμονή ούτε τη Gallardo να περίμενα.
Όποιος καλός συνφορουμίστας έχει ανάλογη εμπειρία με το κολοTSI καλό είναι να μοιραστεί τον πόνο του με μένα . Υγεία πάνω απ' όλα και όλα φτιάχνονται!
Καλές γιορτές αδέρφια [/list][/quote]
-
Έχει το προσύμφωνο/αποδεικτικό κάποιο αριθμό παραγγελίας; επικοινωνείς με τα κεντρικά και ρωτάς τι γίνεται με βάση τον αριθμό.
-
Ο χρήστης notis2003 έγραψε:
5.5 μήνες αναμονή ούτε τη Gallardo να περίμενα.
Ούτε Civic ήθελες να πεις
-
Ούτε Civic ήθελες να πεις
Έτσι έτσι...
Θα κάνω μια προσπάθεια αύριο, μέσω αριθμού παραγγελίας, όπως λέει πολύ σωστά ο Ikar, να βρώ την άκρη στο μίτο της Αριάδνης (βλέπε Kosmocar) και ότι ήθελε προκύψει γ@μω το εργατικό συνδικάτο Βελγίου μου γ@μω .
Πίσω στα μεταλλεία σας που θέλετε και εργοστάσιο της VW...
Κατά τ' άλλα η Ελλαδίτσα μας τους πείραξε και αρνούνται να επενδύσουν στη χώρα μας, γιατί λέει 'είμαστε μόνο τεμπέληδες'
Αιδώς Αργείοι, όταν εμείς υψώναμε Παρθενώνες ...εσείς κάτι με τα βελανίδια κάνατε -
κάτι περίεργο παίζεται
2 Δεκ:
http://www.wsws.org/articles/2006/dec2006/vw-d02.shtml9 Δεκ:
http://libcom.org/news/brussels-volkswa ... k-09122006
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=27&page_id=4739
Δεν κατασκευάζεται μόνο στις Βρυξέλλες το Golf και δεν μπορεί να πουλάει τόσο με μειωμένη παραγωγή -έστω κι αν είναι Νοεμβρίου τα στοιχεία-
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
νομίζω ότι κάνετε λάθος...
η τεχνολογία ανήκει στην λάντσια δελτα σ4 group b
Δανείζομαι το γνωστό πλέον emoticon ( ikar tm)http://www.autozine.org/strange_car/str ... m#Delta-S4
Έχω την εντύπωση ότι το σύστημα της Δέλτα δεν έχει σχέση με του Γκολφ. Στη Δ το τούρμπο ήταν πριν τον μηχανικό συμπιεστή και ο δεύτερος συμπίεζε συνέχεια, ακόμα και όταν το τούρμπο έβγαζε όλη τη πίεση. Στο σύστημα της VW είναι πολύ δύσκολος ο συγχρονισμός αλλά κάνει οικονομία στο καύσιμο ενώ στη δέλτα το ζητούμενο ήταν μόνο η καλή απόδοση σε χαμηλές και ψηλές στροφές.
-
Ο χρήστης notis2003 έγραψε:
Θα ήθελα να μου πείτε, αν μπορείτε βεβαίως, τι διάολο να κάνω? Δικαιούμαι να πάρω πίσω την προκαταβολή και να ακυρώσω την παραγγελία?Απ' όσο ξέρω την προκαταβολή στη δίνουν πίσω αν ακυρώσεις την παραγγελία. Τουλάχιστον σε διάφορες αντιπροσωπείες το κάνουν αυτό, δλδ ξέρω ανθρώπους που έχουν πάρει σε αντίστοιχες περιπτώσεις την προκαταβολή τους πίσω από διάφορες αντιπροσωπείες που καθυστερούσαν. Νομικά δεν ξέρω τι ισχύει και τί 'ρήτρες' και 'υποχρεώσεις' υπάρχουν. Ρώτα κάποιον δικηγόρο.
Απ' όσο ήξερα κι εγώ υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα. Πάρε τηλ. σε dealers και αν βρεις ετοιμοπαράδοτο, ακύρωσε και 'μετάφερε' την προκαταβολή αλλού.
-
Ο χρήστης notis2003 έγραψε:
Kαλησπέρα σε όλους, αν και είμαι χρόνια στο φόρουμ είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω με κάποιο πόστ. Αιτία γι' αυτό είναι η ανεκδιήγητη συμπεριφορά των υπευθύνων της Auto Marin σχετικά με την παραγγελία ενός TSI (κόκκινου χρώματος έκδοσης Highline με ESP-ειδική καθώς μου είπαν παραγγελία) στην οποία προέβην από τις 25/9. Μετά από 3 μήνες αναμονή, μόλις σήμερα και αφού εγώ τους πίεσα, με ενημέρωσαν ότι θα χρειαστώ να περιμένω 2.5 μήνες ακόμα, λόγω απεργίας στο εργοστάσιο του Βελγίου. Θα ήθελα να μου πείτε, αν μπορείτε βεβαίως, τι διάολο να κάνω? Δικαιούμαι να πάρω πίσω την προκαταβολή και να ακυρώσω την παραγγελία? Τι θα κάνατε εσείς στη θέση μου όταν δε θα σας ενημέρωνε κανείς για όλα αυτά? Δηλαδή τι έκαναν, έβαζαν στοίχημα πότε θα μας τηλ. το κορόιδο(εγώ εν προκειμένω) να του πούμε τα καθέκαστα . Ζητώ συγνώμη για το ύφος αλλά όταν το παράγγελνα ήταν όλο εξυπηρέτηση, μετά την απομάκρυνση από το ταμείο όμως...[/quote]
Το δελτίο παραγγελείας είναι τις περισσότερες φορές 3πλοτυπο το ροζ κομάτι το παίρνεις εσύ, αν κοιτάξεις στην πίσω μεριά τις σελίδας πρέπει να έχει κάποιους όρους τους οποίους ή πρέπει να υπογράψεις στο κάτω μέρος τους, ή στην εμπρός μεριά που έχει τα στοιχεία σου τα στοιχεία του αυτοκινήτου κλπ και υπογράφεις έχει μια υποσημείωση ότι αποδέχεσε τους όρους απο πίσω.
Αμέλεις σου που δεν ζήτησες να σου γράψει ο πωλητής πόσο καιρό θα κάνει να έρθει το αμάξι, τώρα απλά πήγαινε αύριο απο εκεί πες του πωλητή ότι θες τα λεφτά σου πίσω, πρώτον γιατί δεν τηρήσανε το σρονοδιαγραμα, και δεύτερον γιατί δεν έχουν ίχνος επαγγελματισμού σαν εταιρια δεδομένου ότι δεν σε πήραν να σε ενημερώσουν...πράγμα τ ο οποίο ήταν το ελάχιστο το οποίο μπορούσαν να κάνουν! Αν σου πει μα και μου, ζήτα τον υπεύθυνο πωλήσεων πες του τα ίδια και συμπλήρωσε θέλω όλη την προκαταβολή πίσω μέχρι το απόγευμα (δωσε τους κάποιο χρόνο να μαζέψουν τα λεφτά...δεν ξέρω πόσα έχεις δώσει προκαταβολή) αλλιώς θα κάνω κατεγγελεία στο ΙΝΚΑ, εκεί δε νομίζω να το παίξουν και άλλο κινέζοι.
Δες όμως αν έχεις ύπογράψει τπτ όρους ότι δεν μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελεία, λόγο του ότι είναι ειδική!
Κάνε ένα τηλεφωνάκι πρώτα στην κοσμοκαρ, μπας και βγάλεις άκρη....λέμε τωρα!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Δες όμως αν έχεις ύπογράψει τπτ όρους ότι δεν μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελεία, λόγο του ότι είναι ειδική!
Οι 'Όροι Σύμβασης' που συνοδεύουν 'πράγματα' μου υπογράφουμε δεν είναι απαραίτητα δεσμευτικοί. Καθένας μπορεί να βάλει σαν 'όρους' ό,τι του καπνίσει. Το γεγονός ότι τους υπέγραψες δεν πάει να πει και πολλά πράγματα. Ρώτα ένα δικηγόρο για το τι ισχύει με την προκαταβολή. Αν σου πει ότι δικαιούσαι να την πάρεις πίσω στο ακέραιο, τότε θα την πάρεις. Σε αυτήν την περίπτωση οι 'Όροι' είναι 'παράνομοι και καταχρηστικοί' και δεν έχουν καμία σημασία. Γενικώς όποτε υπάρχει ένα 'ισχυρό μέρος' στη συμφωνία τίθενται περιορισμοί σε αυτά που μπορεί να σου ζητήσει να υπογράψεις προκειμένου να προστατευτεί το 'ασθενές' μέρος από απαιτήσεις που εκπορεύονται από την 'ισχύ' του άλλου. Και ακόμα κι αν τα υπογράψεις είναι 'άκυρα'...
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)