-
Tο αμαξι ειναι οπως τη πρωτη μερα....ουτε ηχεια ουτε τιποτα....
-
Πήγαινε σε ένα super market, πάρε ένα AERO STOP (αυτοκόλλητο αφρολεξάκι που μπαίνει σε πόρτες και παράθυρα για να μην περνάει ο αέρας) και κόλλα 2 λωρίδες στο σημείο όπου ακουμπά στις βάσεις η εταζέρα.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Tο αμαξι ειναι οπως τη πρωτη μερα....ουτε ηχεια ουτε τιποτα....Αντιπροσωπεία πήγες;
-
Ο χρήστης giannos έγραψε:
Το τσίριγμα προέρχεται από το ρουλεμάν δίσκου πλατό γι αυτό και σταματάει όταν πατήσεις έστω και λίγο τον συμπλέκτη. Δυστυχώς για ένα εξάρτημα που κάνει δεν κάνει 15Ε θα πληρώσεις κερατιάτικα για εργασία (κανα 100ρικο φιλική τιμή) και λογικά θα είναι και η ευκαιρία να αλλάξεις ολόκληρο το σετ δίσκου-πλατό-ρουλεμάν. Κόψε την 'σπασμένη' αλλαγή της 1ης σε 2α γιατί εκεί γίνεται το μεγαλύτερο μέρος της ζημιάς. Πιστεύω ότι η Valeo δεν έχει φροντίσει για δυνατό ρουλεμάν δίσκου για μας. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω άλλη μάρκα (FAG μάλλον που εξειδικεύεται και στα ρουλεμάν).
Οταν λές τσίριγμα εννοείς κι αυτό που κάνει σα ''τροχός'' γιατί αυτό με ανησυχεί πιο πολύ... (όταν ανέβω να το ακούσεις να δείς τι πράμα είναι... ) ...Στα πόσα χιλιμετρα άλλαξες εσύ ρουλεμαν;
Ο Γιάννης στα πόσα άλλαξε;; στα 10.000 μαζί με τα λάδια;; .....τουλάχιστο ήταν στην εγγύηση....Τι ακριβώς τσιρίζει έτσι ρε συ... μου φαίνεται πολύ παράξενο....
Και της FAG θα δουλεύει καλα σ'εμάς;;;Την πρώτη φορά που άλλαξα δίσκο ήταν στα 71300χλμ εξαιτίας του ρουλεμάν που τσίριζε από τα 55000χλμ (ήταν ένας μήνας που το έσκιζα στην ευθεία 'μου' από στάση για να ρυθμίσω εκκεντροφόρους... και πάπαλα το ρουλεμάν). Την δεύτερη φορά που ξανάρχισε το τσίριγμα ήταν στα 97200χλμ όπου και αμέσως κατέβασα σασμάν και άλλαξα μόνο το ρουλεμάν... η εργασία 100Ε για κάτι που κοστίζει ούτε 15Ε... απλά τότε επί τη ευκαιρία άνοιξα το σασμάν και άλλαξα προληπτικά 2-3 συγχρονιζέ και τα 2 εσωτερικά ρουλεμάν γιατί το ένα θορυβούσε από καιρό (μιλάμε για συγχρονιζέ 12Ε έκαστο και τα 2 ρουλεμάν 28.5Ε σύνολο). Tότε είναι που έβαλα την φοβερή βαλβολίνη MTG 75W90 GL-4 της AMSOIL που -πιστέψτε με- είναι καλύτερη της TRP ακόμη και στα κρύα όπου υποτίθεται ότι σαν ιξώδες η TRP έχει το πάνω χέρι! PAO rulez! Απίστευτη βαλβολίνη... Εννοείται ότι η TRP δεν έπαψε να είναι κορυφαία για τα γαλλικά σασμάν, απλά αυτό είναι που με κάνει να αναφέρω την MTG σαν 'απίστευτη'.
Σο θέμα μας και με άλλα λόγια, το χοντρό το τσιβί είναι η εργασία και τίποτα άλλο. Από τότε κόντρες από στάση με σπασμένη αλλαγή 2ας κομμένες. Το ρουλεμάν δίσκου-πλατό της VALEO είναι ανεπαρκές για σκληρή χρήση. Ξέρω ότι η VALEO έχει και ενισχυμένες εκδόσεις δίσκων πλατό (και τρίφτερο) που κοστίζουν ακριβότερα. Η FAG βγάζει απλό σετ δίσκου ως αντικατάσταση του εργοστασιακού που ευελπιστώ ότι θα αντέχει περισσότερο.
-
Η σκέψη : 'Αφου θα ανοιχτεί που θα ανοιχτει να αλλάάξω και δισκο πλατώ...' είναι σωστή; συμφέρει;
Αν είναι να χρειαστεί να ξανανοιχτεί μέσα στα επόμενα 2 χρόνια δε συμφερει να αλλαχτείΒασικά πόσο κάνει ένα σετ δισκο-πλατω;;; άραγε;;;
-
Πόσα χλμ έχεις με αυτόν τον δίσκο; Αν έχεις πάνω από 50000χλμ λογικά συμφέρει να αλλάξεις και τον δίσκο-πλατό. Δεν 'τρώμ'ε όλοι στον ίδιο χρόνο-χλμ τον δίσκο, άλλοι τρώνε πρώτα το πλατό, άλλοι το ρουλεμάν... Κατεβάζεις και αποφασίζεις συνυπολογίζοντας και την γνώμη του μηχανικού για το τί θα κάνεις.
Υπολόγισε 140-160Ε το σετ (δίσκος-πλατό-ρουλεμάν) και καμιά 100Ε η εργασία. -
Δεν έχω ανοίξει ποτέ σασμάν. Τώρα έχω 65.000~ χλμ. Αρα να ετοιμάζομαι... Βλέποντας και κάνοντας....
-
Το τσίριγμά σου είναι εντέλως άλλο καμία σχέση!!
Εγώ μέχρι τώρα έχω ανοίξει 2 σαζμάν έχω αλλάξει διάφορα και ένα καινούργιο σαζμάν.
Συνολικά 3 δίσκους.Τώρα έχω 159.000χλμ! -
Για να τον καθησυχάσεις μας τα λες αυτά;
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Για να τον καθησυχάσεις μας τα λες αυτά; -
**drdino εγραψε **:
Αντιπροσωπεία πήγες;
[/list]
Πηγα αλλα ακρη δεν εβγαλα....('δε κουμπωνει για ευκολια αρα καμια φορα μπορει να ακουστει')[/quote]
-
εγω ακομα δεν εχω καταλαβει που κοπαναει ακομα...
μια λυση ειναι οτνως να βαλεις αυτο το λαστιχακι εκει που παταει δεξια αριστερα η εταζερα...αλλα ειναι ηλιθιο καινουργιο αμαξι να τριζει και να μη κανουν τιποτα...εγω λεω να ξαναπας και χωρις να τους πεις τιποτα οτι εχεις ξαναπαει να ξαναρωτησεις ...αν σου ξαναπαντησουν οτι ετσι ειναι
θα τους πεις.οκ παιδια επειδη το θεωρω ηλιθιο καινουργιο αμαξι να τριζει καινα μου απαντατε ετσι θελω γραπτως την απαντηση σας οτι ετσι τριζουν ολα τα 207 στην εταζερα τους.θα στραβωσουν λιγο αλλα μετα ξενερωμενοι θα στο φτιαξουν -
χτες πεταχτηκα μια μεγαρα...ειχε παει και μακης frapeole...
ειχε και μ5,μ3,κατεραμ,106μερικα,εβο, χαλαρη μερα...για frapeole. . .1.16.9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εκκεντροφοροι μπουμπη,φουλ εξατμιση 106 με καλο καταλυτη,προγραμμα,φιλτρο ,οχι σκουπα. και το μοτερ του παει εεεε
οχι σα κατι αλλα!!!θελει κορωνοπηνιο ομως
21αντιστρεπτικες εμπρος πισω,ρεκορντ sp με hr ελατηρια και 20αρες ραβδους πισω
16αρες 7.5φαρδος με205.45.16 λαστιχο το οποιο εβγαζε τρελλη προσφυση στο αμαξι...οπως λεγαμε και με τους αλλους χαλαρα ενα καλο 16αρι συναγωνιζεται με μετριο ημισλικ 15αρι (δε μιλω για 540.048)το αμαξι ηταν 1-2κλικ πιο ασταθες και πιο κατω σε οριο απο δικο μου αλλα εβγαζε 150 χλμ ευθεια χαλαρα.....
στη δε κ9 εμπαινε οπως εγω τη πρωτη φορα στη πιστα στραμπουλωντας το αμαξι και γραφωντας ολη τη στροφη απο την εξωτερικη της....
αρα το 1.16.5 με καλα 16αρια και σωστη γραμμη το εχει στο νερο το αμαξι.
παντως ο μακης ειχε μια πολυ ωραια οδηγηση. μου το ειχε πει ο μιλτος οταν εκανε 1.42 σερρες αλλα δε το πιστευα...ισσορροπει το αμαξι πολυ ομορφα και κανει λιγες και καθαρες κινησεις....ααααααα σας ειπα μπηκα σε m5....αλλα ποιος τη χεζει μωρε μπρος στα 206
ενα θα πω. ΑΥΤΟ ΤΟ SMG ΕΙΝΑΙ αλλο πραμα.
με τοσα αλογα ειναι αδυνατο να ασχολεισαι με λεβιεδακια και ταχυτητες...
αλλα απο την αλλη στο μ6 το πιο hardcore προγραμμα εκανε τοσο βιαιες και αποτομες αλλαγες που τρανταζοταν ολο το αμαξι...μιλαμε το λυπηθηκα.
ετσι εξηγειται που χαλανε ολα τα smg2 οταν τα βαζεις συνεχεια σε αυτο το προγραμμα λειτουργιας! -
Πανοοοο,τελικα, το προγραμμα στα μπουμπισια κανει δουλεια????
gianno, ας το να σφυριζει.
Καποια στιγμη θα σταματησει.
Ετσι εκανε και εμενα και σταματησε.
Τωρα ειμαι με 116.000 κμ και δισκο δεν εχω ακομα αλλαξει! -
σπυρο στο ξαναειπα...βαλε εξατμιση πρωτα γιατι μετα θα βαρας το κεφαλι σου σα και μενα......
και ασε τα προγραμματα για μετα
-
Εννοείται αυτό.
Το έχουμε πει 100άδες φορές ότι το πρόγραμμα είναι το κερασάκι στην τούρτα που θα πρέπει να εκμεταλλυτεί ότι μηχανικό έχουμε κάνει.Παναγιώτη θα δεις ότι μόλις βάλεις εξάτμιση (χταποδοκαταλυτημεσαίοτελικο ) θα βρεις ακόμα καλύτερη ρύθμιση στο πρόγραμμα (από αυτό που έχει τώρα) και πολύ πιθανό και στο χρόνισμα των εκκεντροφόρων.
-
Ο χρήστης MEMsound έγραψε:
Εννοείται αυτό.
Το έχουμε πει 100άδες φορές ότι το πρόγραμμα είναι το κερασάκι στην τούρτα που θα πρέπει να εκμεταλλυτεί ότι μηχανικό έχουμε κάνει.Παναγιώτη θα δεις ότι μόλις βάλεις εξάτμιση (χταποδοκαταλυτημεσαίοτελικο ) θα βρεις ακόμα καλύτερη ρύθμιση στο πρόγραμμα (από αυτό που έχει τώρα) και πολύ πιθανό και στο χρόνισμα των εκκεντροφόρων.
Απλα ελεγα να μην μπλεξω με καταλυτη, να σταματησω εδω που ειμαι τωρα.
Θα δουμε...
Προεχουν:
Ψαλιδια
Λαστιχα
Αντιστρεπτική 22
Σερβις -
Παλληκάρια το έχετε δεί αυτό το βιβλίο;
-
nai ουτε τα μισα απο οσα λεμε εδω δεν εχει οσον αφορα βελτιωσεις...
για haynes ειναι μια χαρα αλλα νομιζω δεν εχει τα μουλτιπλεξ απο οτι μου λεγε ενα παιδι....
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Εννοείται αυτό.
Το έχουμε πει 100άδες φορές ότι το πρόγραμμα είναι το κερασάκι στην τούρτα που θα πρέπει να εκμεταλλυτεί ότι μηχανικό έχουμε κάνει.Παναγιώτη θα δεις ότι μόλις βάλεις εξάτμιση (χταποδοκαταλυτημεσαίοτελικο ) θα βρεις ακόμα καλύτερη ρύθμιση στο πρόγραμμα (από αυτό που έχει τώρα) και πολύ πιθανό και στο χρόνισμα των εκκεντροφόρων.
Απλα ελεγα να μην μπλεξω με καταλυτη, να σταματησω εδω που ειμαι τωρα.
Θα δουμε...
Προεχουν:
Ψαλιδια
Λαστιχα
Αντιστρεπτική 22
ΣερβιςΤα ψαλίδα γιατί?
Έχεις πρόβλημα?
Τα άλλα προφανώς και προέχουν.
Αλλά χωρίς χταπόδι (αν κρίνω από του Παναγιώτη) είναι σα να πας με κόπο και χρήμα μέχρι την πηγή και νερό να μην πίνεις...(σχεδόν πίνεις τσάι...)
Τα πάντα για το Peugeot 206