-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
interior pics?Δεν υπάρχουν ακόμα αλλά μπορείς να κοιτάξεις του Roomster για να πάρεις (κάτι παραπάνω από...) μία ιδέα.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
interior pics?
Δεν υπάρχουν ακόμα αλλά μπορείς να κοιτάξεις του Roomster για να πάρεις (κάτι παραπάνω από...) μία ιδέα.
@νδρέας
Μακαρι να εχει το εξαιρετικο σε ποιοτητα εσωτερικο του Roomster.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
HIGH FIDELITY ΔΙΑΦΩΝΩ και ιδιαιτερα με αυτο ''''Αρα ναι, όταν η εμφάνισή σου λέει κάτι που δεν ισχύει, είσαι κάγκουρας...''''
δηλαδη punto SPORTING με 17 ειναι καγκουρια,γιατι δεν παει βημα. εισαι πολυ αυστηρος.
καγκουρας ειναι αυτος που το παρακανει.ειται με bodykit ειτε με watt.το ιμπιζα δε το παρακανειΕγώ δεν θα διαφωνήσω...απολύτως μαζί σου πάλι! Είμαι όντως αυστηρός στο θέμα της καγκουριάς και μερικές φορές φτάνω και στα όρια της...υστερίας ή της αδικίας ίσως...
Φυσικά και θεωρώ ένα τουτού με 95 άλογα και 17άρες υπερβολή και στα όρια της καγκουριάς... Το μόνο που το σώζει το συγκεκριμένο είναι πως δεν είναι υπερβολικό στα υπόλοιπα, αν και δεν είμαι και τόσο σίγουρος... Είναι πραγματικά στα όρια και σίγουρα τα έχει ξεπεράσει τα όρια της ηλιθιότητας όταν διαλέγει αυτή τη διάσταση ελαστικών που είναι μόνον εμφάνιση και ΤΙΠΟΤΕ άλλο! Και το χειρότερο είναι πως οι πιτσιρικάδες που το αγοράζουν, μόλις έρθει η ώρα ν' αλλάξουν λάστιχα και δουν τις τιμές θα...αφήσουν τα παλιά γιατί δεν έχουν τα λεφτά να βάλουν καινούρια! Γιατί τα καλά λάστιχα σ' αυτές τις διαστάσεις θα κάνουν πάνω από 600 -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Μακαρι να εχει το εξαιρετικο σε ποιοτητα εσωτερικο του Roomster.Εξαιρετικό σε ποιότητα ήταν και το προηγούμενο Fabia που το εσωτερικό του όχι απλά βλεπόταν αλλά ήταν και αρκετά κομψό... Αυτο είναι μαύρο χάλι. Τουλάχιστον φαίνεται ύμνος στην πρακτικότητα.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Μακαρι να εχει το εξαιρετικο σε ποιοτητα εσωτερικο του Roomster.
Εξαιρετικό σε ποιότητα ήταν και το προηγούμενο Fabia που το εσωτερικό του όχι απλά βλεπόταν αλλά ήταν και αρκετά κομψό... Αυτο είναι μαύρο χάλι. Τουλάχιστον φαίνεται ύμνος στην πρακτικότητα.
@νδρέας
Eιχα Fabia και εκανα τεστ ντραϊβ και στο Roomster.
Δε μπορω παρα να συμφωνησω οτι το Φαμπια ειχε ποιοτικο εσωτερικο και μετα απο 145.000 χλμ δεν ακουγες κιχ.
Σε διαβεβαιω οτι το εσωτερικο του Roomster οτι ειναι τουλαχιστον δυο κλασεις ανωτερο τοσο σε ποιοτητα που αφορα τα υλικα (για τη διαρκεια ο χρονος θα δειξει) οσο και σε ποιοτητα συναρμολογησης/φινιρισματος.
Περι ομορφιας τα εχουμε πει:Καθαρα υποκειμενικο το ζητημα.
Παντως μια και το'φερε η κουβεντα, το Roomster αδικειται απο τις φωτογραφιες.
Δε λεω οτι ειναι ομορφο, εξαλλου δε μου αρεσουν γενικα αυτου του ειδους τα αυτοκινητα.Ειναι ομως συμπαθητικο και παντως πολυ καλυτερο απο οτι φαινεται στις φωτογραφιες.Σε συγκριση δε με τα ομοειδη ειναι και ποιοτικοτερο και ομορφοτερο. -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Εξαιρετικό σε ποιότητα ήταν και το προηγούμενο Fabia που το εσωτερικό του όχι απλά βλεπόταν αλλά ήταν και αρκετά κομψό... Αυτο είναι μαύρο χάλι. Τουλάχιστον φαίνεται ύμνος στην πρακτικότητα.
@νδρέας
Παντως μια και το'φερε η κουβεντα, το Roomster αδικειται απο τις φωτογραφιες.
Δε λεω οτι ειναι ομορφο, εξαλλου δε μου αρεσουν γενικα αυτου του ειδους τα αυτοκινητα. Ειναι ομως συμπαθητικο και παντως πολυ καλυτερο απο οτι φαινεται στις φωτογραφιες. Σε συγκριση δε με τα ομοειδη ειναι και ποιοτικοτερο και ομορφοτερο.Συμφωνώ με τα υπογραμμισμένα, και εμένα μου φαίνεται ότι χάνει στις φωτογραφίες πολύ σε σχέση με την πραγματικότητα. Πιστεύω πάντως ότι σήκωνε και λίγο πιο 'ελεύθερο' σχεδιασμό στο ταμπλό...Ελπίζω να μην το ακολουθήσει επακριβώς το Fabia II.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εξαιρετικό σε ποιότητα ήταν και το προηγούμενο Fabia που το εσωτερικό του όχι απλά βλεπόταν αλλά ήταν και αρκετά κομψό... Αυτο είναι μαύρο χάλι. Τουλάχιστον φαίνεται ύμνος στην πρακτικότητα.
@νδρέας
Παντως μια και το'φερε η κουβεντα, το Roomster αδικειται απο τις φωτογραφιες.
Δε λεω οτι ειναι ομορφο, εξαλλου δε μου αρεσουν γενικα αυτου του ειδους τα αυτοκινητα. Ειναι ομως συμπαθητικο και παντως πολυ καλυτερο απο οτι φαινεται στις φωτογραφιες. Σε συγκριση δε με τα ομοειδη ειναι και ποιοτικοτερο και ομορφοτερο.Συμφωνώ με τα υπογραμμισμένα, και εμένα μου φαίνεται ότι χάνει στις φωτογραφίες πολύ σε σχέση με την πραγματικότητα. Πιστεύω πάντως ότι σήκωνε και λίγο πιο 'ελεύθερο' σχεδιασμό στο ταμπλό...Ελπίζω να μην το ακολουθήσει επακριβώς το Fabia II.
Μιλάμε για το εσωτερικό μόνο ή συνολικά;
Γιατί το roomster είναι βανάκι, πράγμα που δεν φαίνεται στις φωτογραφίες. Άρα όχι μόνο δεν αδικείται, ευννοείται κιόλας.
-
Εντάξει, εδώ για το εσωτερικό μιλάμε, μια που το θέμα ξεκινάει από το Fabia.
Πάντως, εμένα δεν με χάλασε καθόλου που το είδα στην έκθεση. Δεν μου φάνηκε και τόσο τραγικά βανάκι και λοιπά άσχημα, ίσα ίσα που νομίζω ότι ήταν από τις πιο ευχάριστες παρουσίες. Ίσως ευθύνεται και τα βαμμένα γύρω-γύρω, οι ωραίες ζάντες και η μεγάλη οροφή, αλλά νομίζω ότι κυκλοφορούν πολύ πιο άνοστα οχήματα...Αυτό μου φάνηκε έκπληξη, μια που δεν περίμενα τέτοια εμφάνιση.
-
Άπο κοντά εγώ δε το έχω δεί αλλά πιστεύω πως θα δείχνει σαν ένα φουσκομένο Swift μιας και το Fabia είναι και αυτό 4 μέτρα πλέον.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
μιας και το Fabia είναι και αυτό 4 μέτρα πλέον.Σχεδόν αλλά όχι ακόμα!
@νδρέας
-
και το σημερινό σχεδόν 4 μέτρα είναι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και το σημερινό σχεδόν 4 μέτρα είναιΌπως λέει και το δελτίο τύπου: 'το συνολικό μήκος του νέου Fabia έχει, χάρη στη σχεδίαση του νέου προφυλακτήρα, μεγαλώσει'
@νδρέας
-
Ναι, από 3,97->3,99
Έτσι θα μεγαλώσει και το Ibiza;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ναι, από 3,97->3,99Έτσι θα μεγαλώσει και το Ibiza;
Ρε παιδια και μενα αυτο μου εκανε εντυπωση...
Αυξανεται κατα 2 ποντους το μηκος (κι αυτο χαρη στο νεο προφυλακτηρα), αλλα παραλληλα αυξανεται και ο χωρος αποσκευων κατα 40 λιτρα σε σχεση με το παλιο (απο 260 σε 300).
Μικροτερους χωρους επιβατων αποκλειεται να εχει, αρα το μονο που μενει ειναι να εχει διαφορετικο μεταξονιο αλλα και παλι λογω ημιακαμπτου χρειαζεται μεγαλους θολους -
Ρεζέρβα ασφαλείας + αύξηση εσωτερικού ύψους
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Ρε παιδια και μενα αυτο μου εκανε εντυπωση...
Αυξανεται κατα 2 ποντους το μηκος (κι αυτο χαρη στο νεο προφυλακτηρα), αλλα παραλληλα αυξανεται και ο χωρος αποσκευων κατα 40 λιτρα σε σχεση με το παλιο (απο 260 σε 300).
Μικροτερους χωρους επιβατων αποκλειεται να εχει, αρα το μονο που μενει ειναι να εχει διαφορετικο μεταξονιο αλλα και παλι λογω ημιακαμπτου χρειαζεται μεγαλους θολουςNoμίζω ότι μια αύξηση στο ύψος είναι αρκετή για να επιτευχθεί καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων. Εκτός αυτού χώρο για τα γόνατα πχ μπορείς να εξοικονομήσεις από μια πιο λεπτή πλάτη καθίσματος. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου το νέο Fabia υπόσχεται τον μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι στην κατηγορία του.
@νδρέας
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Για να καταλαβω ρε παιδια...
Γιατι τα ibiza top gun, FabiaSE*, almera,micra challenge ειναι καγκουρικα??
Δεν ειναι δυνατοτερες εκδοσεις και μαλιστα με εργοστασιακη εγγυηση (αφου οι μετατροπες αυτες ειναι εγκεκριμενες απο το εργοστασιο) ηδη υφισταμενων μοντελων, που 'ντυνονται' με εργοστασιακα αξεσουαρ ??
Που ειναι το κακο δηλαδη??Oσον αφορα τα καγκουρεμενα τωρα.
Ο καγκουρας, οπως και το χρημα, δεν εχει πατριδα.
Ο ιδιος ειναι ειτε εχει saxorallye ειτε εχει Ιbiza ειτε εχει Mercedes SL55 AMG.
Για ριξτε μια ματια γυρω σας και υπολογιστε ποσα απο τα εκατο αυτοκινητα premium (και καλα) κατασκευαστων ειναι καγκουρεμενα και ποσα απο τα εκατο αυτοκινητα μοντελων που αποκαλειτε καγκουραμαξα...*Μονη ενσταση στο Fabia ειναι το διακριτικο vRS κατω απο το λογοτυπο του μοντελου.
Οταν μια αντιπροσωπεία βγάζει ένα σούπερ μίνι μοντέλο με βόδι-κιτ, φίλτρο-προγραμμα-εξάτμιση, ICE κλπ κλπ δεν είναι λογικό να πηγαίνουν εκεί οι κάγκουρες; Δηλαδή, ΟΚ , 'εργοστασιακά' τα παραπάνω, αλλά και οι κάγκουρες τα ίδια δεν κάνουν και γελάμε; Και ναι, με συγχωρείς αλλά για μένα κάθε αυτοκίνητο με βόδι-κιτ, πειραγμένη εισαγωγή, εξατμιση, ζάντες, διακριτικά κλπ κλπ είναι καγκούρικο! Ειδικά όταν φωνάζει για κάτι που δεν είναι....Μην μου πεις πως το TopGun χρειάζεται τα...spoiler ή τις 16άρες λόγω της...αυξημένης ιπποδύναμης; Αρα ναι, όταν η εμφάνισή σου λέει κάτι που δεν ισχύει, είσαι κάγκουρας...Είτε το κάνεις μόνος σου είτε το κάνει το εργοστάσιο! Για μένα αυτή είναι η σημασία. Δεν βλέπω διαφορά να μου βάλει η αντιπροσωπεία το βοδι-κιτ ή ο Μάστρο-Μήτσος. Το ό,τι μπαίνει από τους πρώτους, δεν το αποενοχοποιεί καθόλου! Παραμένει καγκουριά!
Επίσης, καγκουριά υπάρχει παντού, αλλά ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ στα μικροαστικά στρώματα... Είναι απλό: η καγκουριά είναι μέσο επίδειξης... Ο μεγαλο-αστός έχει να δείξει πολλά περισσότερα (σπίτι, αυτοκίνητα,ρούχα, χρήματα....) από ένα βόδι-κιτ... Οχι πως δεν θα γίνει κι αυτός, αλλά ίσως με διαφορετικούς τρόπους.... Το μότο σκούπα-εξάτμιση-φιμέ-σιδερώστρα είναι συνηθισμένο στους με λιγότερο χρήμα....Και είναι σαφώς οι πιο ενοχλητικοί, αυτοί που σου σπάνε τα νεύρα με τα dB τους...Είναι αυτοί που αναγκάζονται να κάνουν τον περισσότερο θόρυβο γιατί αλλιώς δεν θα τους προσέξεις...
Ειδικά αν είσαι γκομενάκι!
Τώρα για το ποια καγκουρεύονται περισσότερο...ΟΚ, ας πούμε ότι 1 στις 5 AMG είναι καγκουρεμένη.... Πόσες υπάρχουν στην Αθήνα; 10; 50;
Πόσα TopGun υπάρχουν; Κάποιες εκατοντάδες.... Αρα το πρόβλημα είναι όχι πως κάποιες δεκάδες αγοράζουν καγκουρέ AMG αλλά κάποιες εκατοντάδες ή και χιλιάδες αγοράζουν TopGun...Γιατί αυτοί δεν θα σε αφήσουν να κοιμηθείς με ανοιχτό παράθυρο το καλοκαίρι... Κι αυτό χάρη στα άτοκα χρηματοδοτικά και τις....'εργοστασιακές' μετατροπές....To Fabia SE είναι το πιο γρηγοο και στημενο αυτοκινητο που τα λεφτα μου μπορουσαν να αγοράσουν. Kαι το πηρα αφου εψαξα πολυ στην ουσια του θεματος. Δεν νοιώθω καγκουρας και νομιζω ότι εκανα μια καλη επιλογη. Το αυτοκινητο στο δρομο είναι ποιημα με καλο τιμονι-φρενα και κρατημα. Εχω κουραστει να ακουω κοσμο να λεει για τα skoda oti einai για την μικοαστικη ταξη και να είναι κολημενοι με τα ρατσιστικά τους προβληματα.
Αν θελεις δες τι γράφουν αυτοι που ξερουν διαβασε και μετα ελα και πες μας οτι το αυτικινητο είναι για καγκουρες.http://www.fabiatou.com/2006/12/skoda-f ... html#links,
Απλα το fabia είναι για εκεινους που ξέρουν.
Αν θελεις αυτοκινητο για γκομενακια μην το παρεις εσυ φιλε , εσυ παρε μια lancia ! -
Ο χρήστης vagelpal έγραψε:
To Fabia SE είναι το πιο γρηγοο και στημενο αυτοκινητο που τα λεφτα μου μπορουσαν να αγοράσουν. Kαι το πηρα αφου εψαξα πολυ στην ουσια του θεματος. Δεν νοιώθω καγκουρας και νομιζω ότι εκανα μια καλη επιλογη. Το αυτοκινητο στο δρομο είναι ποιημα με καλο τιμονι-φρενα και κρατημα. Εχω κουραστει να ακουω κοσμο να λεει για τα skoda oti einai για την μικοαστικη ταξη και να είναι κολημενοι με τα ρατσιστικά τους προβληματα.
Αν θελεις δες τι γράφουν αυτοι που ξερουν διαβασε και μετα ελα και πες μας οτι το αυτικινητο είναι για καγκουρες.http://www.fabiatou.com/2006/12/skoda-f ... html#links,
(αφου οι μετατροπες αυτες ειναι εγκεκριμενες απο το εργοστασιο) ηδη υφισταμενων μοντελων, που 'ντυνονται' με εργοστασιακα αξεσουαρ ??
Που ειναι το κακο δηλαδη??Oσον αφορα τα καγκουρεμενα τωρα.
Ο καγκουρας, οπως και το χρημα, δεν εχει πατριδα.
Ο ιδιος ειναι ειτε εχει saxorallye ειτε εχει Ιbiza ειτε εχει Mercedes SL55 AMG.
Για ριξτε μια ματια γυρω σας και υπολογιστε ποσα απο τα εκατο αυτοκινητα premium (και καλα) κατασκευαστων ειναι καγκουρεμενα και ποσα απο τα εκατο αυτοκινητα μοντελων που αποκαλειτε καγκουραμαξα...*Μονη ενσταση στο Fabia ειναι το διακριτικο vRS κατω απο το λογοτυπο του μοντελου.
Οταν μια αντιπροσωπεία βγάζει ένα σούπερ μίνι μοντέλο με βόδι-κιτ, φίλτρο-προγραμμα-εξάτμιση, ICE κλπ κλπ δεν είναι λογικό να πηγαίνουν εκεί οι κάγκουρες; Δηλαδή, ΟΚ , 'εργοστασιακά' τα παραπάνω, αλλά και οι κάγκουρες τα ίδια δεν κάνουν και γελάμε; Και ναι, με συγχωρείς αλλά για μένα κάθε αυτοκίνητο με βόδι-κιτ, πειραγμένη εισαγωγή, εξατμιση, ζάντες, διακριτικά κλπ κλπ είναι καγκούρικο! Ειδικά όταν φωνάζει για κάτι που δεν είναι....Μην μου πεις πως το TopGun χρειάζεται τα...spoiler ή τις 16άρες λόγω της...αυξημένης ιπποδύναμης; Αρα ναι, όταν η εμφάνισή σου λέει κάτι που δεν ισχύει, είσαι κάγκουρας...Είτε το κάνεις μόνος σου είτε το κάνει το εργοστάσιο! Για μένα αυτή είναι η σημασία. Δεν βλέπω διαφορά να μου βάλει η αντιπροσωπεία το βοδι-κιτ ή ο Μάστρο-Μήτσος. Το ό,τι μπαίνει από τους πρώτους, δεν το αποενοχοποιεί καθόλου! Παραμένει καγκουριά!
Επίσης, καγκουριά υπάρχει παντού, αλλά ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ στα μικροαστικά στρώματα... Είναι απλό: η καγκουριά είναι μέσο επίδειξης... Ο μεγαλο-αστός έχει να δείξει πολλά περισσότερα (σπίτι, αυτοκίνητα,ρούχα, χρήματα....) από ένα βόδι-κιτ... Οχι πως δεν θα γίνει κι αυτός, αλλά ίσως με διαφορετικούς τρόπους.... Το μότο σκούπα-εξάτμιση-φιμέ-σιδερώστρα είναι συνηθισμένο στους με λιγότερο χρήμα....Και είναι σαφώς οι πιο ενοχλητικοί, αυτοί που σου σπάνε τα νεύρα με τα dB τους...Είναι αυτοί που αναγκάζονται να κάνουν τον περισσότερο θόρυβο γιατί αλλιώς δεν θα τους προσέξεις...
Ειδικά αν είσαι γκομενάκι!
Τώρα για το ποια καγκουρεύονται περισσότερο...ΟΚ, ας πούμε ότι 1 στις 5 AMG είναι καγκουρεμένη.... Πόσες υπάρχουν στην Αθήνα; 10; 50;
Πόσα TopGun υπάρχουν; Κάποιες εκατοντάδες.... Αρα το πρόβλημα είναι όχι πως κάποιες δεκάδες αγοράζουν καγκουρέ AMG αλλά κάποιες εκατοντάδες ή και χιλιάδες αγοράζουν TopGun...Γιατί αυτοί δεν θα σε αφήσουν να κοιμηθείς με ανοιχτό παράθυρο το καλοκαίρι... Κι αυτό χάρη στα άτοκα χρηματοδοτικά και τις....'εργοστασιακές' μετατροπές....
[/quote]To Fabia SE είναι το πιο γρηγοο και στημενο αυτοκινητο που τα λεφτα μου μπορουσαν να αγοράσουν. Kαι το πηρα αφου εψαξα πολυ στην ουσια του θεματος. Δεν νοιώθω καγκουρας και νομιζω ότι εκανα μια καλη επιλογη. Το αυτοκινητο στο δρομο είναι ποιημα με καλο τιμονι-φρενα και κρατημα. Εχω κουραστει να ακουω κοσμο να λεει για τα skoda oti einai για την μικοαστικη ταξη και να είναι κολημενοι με τα ρατσιστικά τους προβληματα.
Αν θελεις δες τι γράφουν αυτοι που ξερουν διαβασε και μετα ελα και πες μας οτι το αυτικινητο είναι για καγκουρες.http://www.fabiatou.com/2006/12/skoda-f ... html#links,
link
Απλα το fabia είναι για εκεινους που ξέρουν.
Αν θελεις αυτοκινητο για γκομενακια μην το παρεις εσυ φιλε , εσυ παρε μια lancia ![/quote]
Χωρις να κανω τον δικηγορο του Fidelity φιλε μου, αλλα δεν νομιζω πως ειπε καπου πως το Fabia ειναι ενα κακο αμαξι. Το αντιθετο μαλιστα! Απλα υπαρχει απο πολλους η αποψη πως ελληνικου τυπου καγκουρεματα ειναι περριτα, καλως η κακως δεν γινεται με την μελετη του κατασκευαστη αλλα στο κουτουρου με οτι επιπτωσεις μπορει να εχει σε αλλους τομεις.
Απο εκει και περα, το ποσο ποιημα μπορει να εγινε η σπορτ οδηγηση στο Fabia και φυσικα αν αξιζει αυτο το ακριβο τιμημα.... κραταω και μικρο καλαθι.
-
Ο χρήστης vagelpal έγραψε:
To Fabia SE είναι το πιο γρηγοο και στημενο αυτοκινητο που τα λεφτα μου μπορουσαν να αγοράσουν. Kαι το πηρα αφου εψαξα πολυ στην ουσια του θεματος. Δεν νοιώθω καγκουρας και νομιζω ότι εκανα μια καλη επιλογη. Το αυτοκινητο στο δρομο είναι ποιημα με καλο τιμονι-φρενα και κρατημα. Εχω κουραστει να ακουω κοσμο να λεει για τα skoda oti einai για την μικοαστικη ταξη και να είναι κολημενοι με τα ρατσιστικά τους προβληματα.
Αν θελεις δες τι γράφουν αυτοι που ξερουν διαβασε και μετα ελα και πες μας οτι το αυτικινητο είναι για καγκουρες.Απλα το fabia είναι για εκεινους που ξέρουν.
Αν θελεις αυτοκινητο για γκομενακια μην το παρεις εσυ φιλε , εσυ παρε μια lancia !Εγώ δεν είπα πως το FabiaRS ή το TopGun είναι κακά αυτοκίνητα, το αντίθετο θα έλεγα, είναι μια χαρά, δεν έχουν κάποιο....κουσούρι! Απλά βρίσκω πως ακόμη ΚΑΛΥΤΕΡΑ και ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ και (στα μάτια τα δικά μου και μερικών ακόμη...) ΜΗ ΚΑΓΚΟΥΡΙΚΑ είναι οι απλούστερες εκδόσεις τους που δεν υστερούν πουθενά!
Εγώ μίλησα ακριβώς γι' αυτό που είπε και ο Corsair. Για την πολιτική μαρκετινγκ κάποιων αντιπροσώπων για...προωθούν την καγκουριά! Αν εσύ πιστεύεις πως δεν είσαι τέτοιος, χαίρομαι κι εγώ μαζί σου.
Τώρα για τις κριτικές στο τι ξέρω και τι ξέρεις....Εγώ ξέρω πολύ καλά πόσο καλό είναι το αυτοκίνητό σου, όπως και το δικό μου...Τα γκομενάκια είναι που δεν έχουν καλή γνώμη για ένα από τα δύο....Το ποιο σε αφήνω να το μαντέψεις!
Από κει και μετά, είναι και θέμα προτεραιοτήτων: εγώ προτιμώ να πηγαίνω άνετα και να αρέσει το αυτοκίνητό μου στις κοπέλες και να μπορεί να πάει γρήγορα όταν εγώ θέλω...Εσύ πάλι θέλεις να δείχνεις πόσο γρήγορος είσαι, χωρίς να είσαι ακριβώς τόσο και κυρίως χωρίς να συμφωνούν τα γκομενάκια....
Εχε υπόψη σου επίσης πως το τουτού σου είναι παρομοίων επιδόσεων με το δικό μου και ίσως μόνον στις στροφές να είναι λίιιιιιγο καλύτερο λόγω μεταξονίου και...άνετης δικής μου ανάρτησης (η μαμά ήταν σκληρή!). Αρα κι εγώ όλο και κάτι ξέρω....
Τα μικροαστισμού τα προσπερνάω, άλλος στα είπε εξάλλου...
Ολα είναι θέμα προτεραιοτήτων για μια φορά ακόμη....
Καλώς ήλθες στο φορουμ -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
To Fabia SE είναι το πιο γρηγοο και στημενο αυτοκινητο που τα λεφτα μου μπορουσαν να αγοράσουν. Kαι το πηρα αφου εψαξα πολυ στην ουσια του θεματος. Δεν νοιώθω καγκουρας και νομιζω ότι εκανα μια καλη επιλογη. Το αυτοκινητο στο δρομο είναι ποιημα με καλο τιμονι-φρενα και κρατημα. Εχω κουραστει να ακουω κοσμο να λεει για τα skoda oti einai για την μικοαστικη ταξη και να είναι κολημενοι με τα ρατσιστικά τους προβληματα.
Αν θελεις δες τι γράφουν αυτοι που ξερουν διαβασε και μετα ελα και πες μας οτι το αυτικινητο είναι για καγκουρες.Απλα το fabia είναι για εκεινους που ξέρουν.
Αν θελεις αυτοκινητο για γκομενακια μην το παρεις εσυ φιλε , εσυ παρε μια lancia !Εγώ δεν είπα πως το FabiaRS ή το TopGun είναι κακά αυτοκίνητα, το αντίθετο θα έλεγα, είναι μια χαρά, δεν έχουν κάποιο....κουσούρι! Απλά βρίσκω πως ακόμη ΚΑΛΥΤΕΡΑ και ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ και (στα μάτια τα δικά μου και μερικών ακόμη...) ΜΗ ΚΑΓΚΟΥΡΙΚΑ είναι οι απλούστερες εκδόσεις τους που δεν υστερούν πουθενά!
Εγώ μίλησα ακριβώς γι' αυτό που είπε και ο Corsair. Για την πολιτική μαρκετινγκ κάποιων αντιπροσώπων για...προωθούν την καγκουριά! Αν εσύ πιστεύεις πως δεν είσαι τέτοιος, χαίρομαι κι εγώ μαζί σου.
Τώρα για τις κριτικές στο τι ξέρω και τι ξέρεις....Εγώ ξέρω πολύ καλά πόσο καλό είναι το αυτοκίνητό σου, όπως και το δικό μου...Τα γκομενάκια είναι που δεν έχουν καλή γνώμη για ένα από τα δύο....Το ποιο σε αφήνω να το μαντέψεις!
Από κει και μετά, είναι και θέμα προτεραιοτήτων: εγώ προτιμώ να πηγαίνω άνετα και να αρέσει το αυτοκίνητό μου στις κοπέλες και να μπορεί να πάει γρήγορα όταν εγώ θέλω...Εσύ πάλι θέλεις να δείχνεις πόσο γρήγορος είσαι, χωρίς να είσαι ακριβώς τόσο και κυρίως χωρίς να συμφωνούν τα γκομενάκια....
Εχε υπόψη σου επίσης πως το τουτού σου είναι παρομοίων επιδόσεων με το δικό μου και ίσως μόνον στις στροφές να είναι λίιιιιιγο καλύτερο λόγω μεταξονίου και...άνετης δικής μου ανάρτησης (η μαμά ήταν σκληρή!). Αρα κι εγώ όλο και κάτι ξέρω....
Τα μικροαστισμού τα προσπερνάω, άλλος στα είπε εξάλλου...
Ολα είναι θέμα προτεραιοτήτων για μια φορά ακόμη....
Καλώς ήλθες στο φορουμΤο Fabia ειναι πραγματικα καλό .Δεν υπαρχει αμφηβολια.Δαιφωνώ μαζι σου στην υπεροψια που εχεις απεναντι σε αλλους ανθρώπους που ουτε καν τυς γνωριζεις και που τους λες καγκουρες.
Σε οτι αφορα τα γκομενακια εγω προσοπικα προτιμω να γουσταρουν εμενα για τη μεγαλη μου μυτη ας πουμε παρα για το γιαλιστερο μου golf/bmw κτλ.Προσπαθω να μην μπερδευω τα αυτοκινητα με τις γυναικες και μεχρι τωρα καλα παει παρα το fabiaΚαλώς σας βρηκα!
SKODA Fabia II