-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μακάρι να είναι κάτω από 1400.
Ontws....
-
Διαφορικό δεν πιστευω να εχει καποια εκδοση 1.4Τ
μόνο για 1.8Τ το βλέπω.
Ποσο βαρος να προσθεσουν οι πολλαπλοι συνδεσμοι?Το ιδιο πλαίσιο επίσης θα εχουν delta bravo και 940
με διαφορετικες παλι αναρτησεις. Δεν νομιζω να ειναι προβλημα. -
το bravo θα ειναι 1100-1200 κιλα δλδ?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το bravo θα ειναι 1100-1200 κιλα δλδ?όχι,
απλά λέει οτι στο ίδιο πλαίσιο ειναι δυνατό να υπάρχουν περισσότερες από μια αρχιτεκτονικές αναρτήσεων, οπως π.χ. το παλιό Α4 που έιχε άλλη ανάρτηση το δικίνητο και άλλη το τετρακίνητο.
Το βάρος φυσικά εξαρτάται και από τον κινητήρα.
Το GPunto έχει 1015 Kg στο βασικό 1.2 8V και 1205 Kg στο 1.9 Turbodiesel
-
για μενα μακαρι, αλλα κατω απο 1300 κιλα το θεωρω αδυνατο!
για τις αναρτησεις, ειναι μαλλον εφικτο, αρκει να ειχε προβλευτει απο την αρχη.
-
-
μπροστά...μαμά μου !
-
Τον διέλυσε τον ανταγωνισμό (από τον τρόμο του)!!!
-
Μπλιαχ...ΓιαΚ!!! ΙΙΙΟΥΟΥ!!!
-
Σιγά μην βγάλουν την JUNIOR με τέτοια μούρη!
-
-
Το όνομα Junior είναι σχεδόν σίγουρο πάντως. Όπως και το 2008 σαν χρονολογία παρουσίασης.
-
paidia to aftokinito fisai den ksero ti lete eseis???kai oso gia olous lene oti den aksizi na doun prota i eteries pou ipostirizoun ti amaksia bgazoun me mcpherson kai imiakamtous kai na afisoun stin alfa ta dipla psalidia kai tous palaplous sindesmous aaaaaaaaaa kai an kapioi einai afti pou antigrafoun sigoura den einai i itali ektos bebea apo tin poiotita tou esoterikou
-
-
Ο χρήστης maxsap έγραψε:
paidia to aftokinito fisai den ksero ti lete eseis???kai oso gia olous lene oti den aksizi na doun prota i eteries pou ipostirizoun ti amaksia bgazoun me mcpherson kai imiakamtous kai na afisoun stin alfa ta dipla psalidia kai tous palaplous sindesmous aaaaaaaaaa kai an kapioi einai afti pou antigrafoun sigoura den einai i itali ektos bebea apo tin poiotita tou esoterikouΚαλωσόρισες. Σε παρακαλώ να γράφεις με μικρά ελληνικά, τα greeklish δεν επιτρέπονται. Ευχαριστούμε.
[mod]
-
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/al ... /2012.html
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/alfa_romeo/12/junior/2012.htmlΠανεμορφη η μουρη...
-
Eνώ απο πίσω χάλια είναι το καημένο
-
αμα ηταν και πισωκινητο
αλλα οπως παντα, οχι μονο πισωκινητο δεν θα ναι, ουτε καν ενδιαφερων οδηγικα οπως μας εχει συνηθησει τα τελευταια χρονια η αγαπημενη μου εταιρια
-
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
αλλα οπως παντα, οχι μονο πισωκινητο δεν θα ναι, ουτε καν ενδιαφερων οδηγικα οπως μας εχει συνηθησει τα τελευταια χρονια η αγαπημενη μου εταιριαΣιγά ρε παιδιά, ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννη τονε βαφτίσαμε...
Πισωκίνητο δεν θα είναι σίγουρα, αυτο το ξέρουμε. Οδηγικά, γιατί να μην είναι ενδιαφέρον; 147/156/GT, όλες μπροστοκίνητες, δεν είναι ενδιαφέρουσες οδηγικά; Τέρατα δύναμης δεν είναι, αλλά στο δρόμο είναι εξαιρετικές. Η δε Junior, πιθανότατα θα έχει μοτέρ με τούρμπο, οπότε να σου και η δύναμη. Όπως και να 'χει, ας την δούμε πρώτα και τέτοια συμπεράσματα ας βγάλουμε μετά.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008