-
Θα συμφωνήσω με το Χάρη (migf1) ότι στα κατά της προσωμοίωσης συμπεριλαμβάνονται όλα αυτά που είπε: έλλειψη επίδρασης δυνάμεων στο σώμα μας, καθόλου φόβος (εκτός αν τρέχεις σε πρωτάθλημα, εκεί να σου πω αν φοβάσαι ή όχι ), μειωμένη αίσθηση κλπ. Όλα αυτά σωστά.
Από την άλλη, το ότι εμείς δεν έχουμε αρκετή αίσθηση, δε σημαίνει ότι δεν είναι και το σύγχρονο software καλό (μιλάω βέβαια για συγκεκριμένους τίτλους που έχω προαναφέρει και στην αρχή του thread και όχι για Gran Turismo κλπ, που κι αυτά βέβαια έχουν σημειώσει αλματώδη πρόοδο στο να συνδυάζουν το παιχνίδι με την προσωμοίωση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο).
Το software έχει βελτιωθεί και συνεχίζει να βελτιώνεται. Η προσωμοίωση κάθε φορά είναι όλο και καλύτερη, άσχετα αν έχει τα πάγια μειονεκτήματα που αναφέρει ο Χάρης. Από εκεί και πέρα, είναι θέμα προσαρμογής και αίσθησης. Οι μέθοδοι προσωμοίωσης που υπάρχουν στην Φ1 για την εξέλιξη και το στήσιμο των μονοθεσίων αποδεικνύουν ότι όντως, μέσω του software μπορούμε να έχουμε απεικόνιση της πραγματικότητας. Το πόσο καλή, φυσικά εξαρτάται από το ίδιο το software.
Και για να απαντήσω στον fabiawrc στην ερώτηση για τα χρήματα. Ναι, είναι πολλά τα λεφτά (συνολικό κόστος 2600), αλλά μην ξεχνάς ότι μόνο τα έξοδα αποστολής ήταν 350+. Από εκεί και πέρα, αυτό που βλέπεις ως απλά μια τιμονιέρα κι ένα σετ pedals, αποτελείται από 17 διαφορετικά προϊόντα που έπρεπε να παραγγείλω. Υπάρχουν λεπτομέρειες που μετράνε, αλλά δε φαίνονται. Για παράδειγμα, τα pedal μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να έχουν από αίσθηση 1000αριού ΙΧ μέχρι μονοθέσιο F1. Το τιμόνι είναι επενδεδυμένο με αλκαντάρα, τα bump stops στο πεντάλ του φρένου είναι ειδική παραγγελία της FREX στη Bridgestone, πολλά μοχλικά είναι ίδια με αληθινών μοντέλων παραγωγής κλπ κλπ κλπ...
Δυστυχώς, το site τους είναι για τα μπάζα και τους έχω πει πολλές φορές να τα γράψουν όλα αυτά, αλλά επειδή έχουν λίγο προσωπικό κι έχουν ξεσκιστεί να πουλάνε, σιγά μην ασχοληθούν με το site
Τα πεντάλ της FREX είναι μακράν το καλύτερο σύστημα πεντάλ που μπορείς να αγοράσεις. Φαντάσου ότι στην Ιαπωνία του το έχουν ζητήσει από εταιρίες κατασκευής δυναμόμετρων γιατί ήταν το μόνο που προσωμοίωνε αληθινά πεντάλ τόσο καλά. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, θα κοστίζει κάτι παραπάνω
-
Τωρα θελω ακομα πιο πολυ να οδηγησω σε αυτο.
opterios μπορεις να με βοηθησεις? επειδη δεν βγαζω ακρη στο site ποσα ειναι τα λεφτα για να παρεις αυτα που εχεις χωρις καθισμα και ποσο χωρις καθισμα+κοκπιτ(το πλαισιο εννοω)???
-
Βαγγέλη, ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.frex.com/gp/info/frexgpavail.htm
-
Άντε γεια
-
Το Live For Speed S2, Full public alpha θα κυκλοφορήσει στις 24 Ιουνίου.
Από την ανακοίνωση:
...
It's very interesting planning your strategy, including your fuel load, choice of tyres and number of pit stops. Sometimes a racing incident involving damage, excessive tyre wear or a puncture forces you to think fast and quickly open up the F12 screen to change your strategy or settings before you turn into the pit lane. Each beta tester arrived at the end of the race with his own unique story to tell.
The road cars are also a lot better than they were in S1, mainly due to the more complex tyre, differential and suspension simulations, and of course there are some new sports cars as well. We know there is high demand for this version in the community, and leagues waiting for something new, as the current S1 version is quite old now...
...
Πάντως ρε παιδιά δε μού έπαιζε καλά το πρώτο S2 alpha στον γερασμένο μου Pentium III και την κάρτα γραφικών μου... Αντίθετα το S1 ήταν πολύ πιο smooth. Χρειάζομαι upgrade...
Παρεπιπτόντως, έχει δοκιμάσει κανείς το demo του rfactor ??
-
Εχω να πω, πολύ ωραίο το Live for Speed S2, τα αξίζει τα λεφτά του.
Μιλώντας για εξομοίωση, για κοιτάχτε και αυτό:
Βασικά, είναι ένα λαλάκι που ανιχνεύει την κίνηση του κεφαλιού, και έτσι μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί το κεφάλι του για να βλέπει τριγύρω σε flight simulators αλλά και.... racing sims! Το βρίσκω πολύ βολικό για να κοιτάω πλάγια σε προσπεράσεις, ή για να έχω ένα γρήγορο κοίταγμα στους καθρέφτες.
Εδώ θα βρείτε και βιντεάκια, ένα εκ των οποίων είναι από το GTR. Είμαι βέβαιος ότι, αν δείτε τα βιντεάκια, θα πείτε οπωσδήποτε 'θέλω κι εγώ ένα'!
-
..σχετικα με το αρχικο θεμα, θελω να πω μονο οτι οι εξομιωτες εξασκουν πολυ καλα το λεγομενο hand-eye coordination (συντονισμος χεριου-ματιου)
που σιγουρα εχει τεραστια ωφελη στην πραγματικη οδηγηση....για τα υπολοιπα, καλα τα λετε.
-
ΒΓΗΚΕ ΤΟ DEMO
Προς το παρόν έχει μέσα μόνο την Elan, Corvette και E-Type και από πίστες μόνο τη Dijon. Release τον Οκτώβριο, αλλά μπορείτε να πάρετε μια καλή ιδέα με το demo αυτό!
Κάντε κλικ εδώ για να πάτε στο homepage.
Υ.Γ.
Η τιμονιέρα είναι απαραίτητη... -
Ακούσατε σήμερα την συνέντευξη του Μπάτον στον Άλφα που είπε 'I don't practice on Playstation because you learn nothing' ;
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Ακούσατε σήμερα την συνέντευξη του Μπάτον στον Άλφα που είπε 'I don't practice on Playstation because you learn nothing' ;Για το playstation είπε. Οχι για τα racing sims. (Των οποίων την ύπαρξη ο δημοσιογράφος ίσως και να την αγνοεί).
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Ακούσατε σήμερα την συνέντευξη του Μπάτον στον Άλφα που είπε 'I don't practice on Playstation because you learn nothing' ;Συμφωνώ απόλυτα.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Ακούσατε σήμερα την συνέντευξη του Μπάτον στον Άλφα που είπε 'I don't practice on Playstation because you learn nothing' ;
Για το playstation είπε. Οχι για τα racing sims. (Των οποίων την ύπαρξη ο δημοσιογράφος ίσως και να την αγνοεί).
Ο δημοσιογράφος μπορεί, ο Μπάτον όμως;
-
Μόλις το είδα αυτό και εντυπωσιάστηκα.
Σε αυτό το forum post, όπου η συζήτηση είναι για 'παίκτες' εξομοιωτών που οδηγούν και In Real Life, γράφουν: (empashis mine)
Here in Hungary, Norbi does some serious real racing.
**The story sounds like a dream. A real-life team-chief started to play Live for Speed, and he saw Norbi wins most of the races. He thought it's worth giving him a chance in a real car, and, guess what, Norbi didn't fail. **
This year he raced in the Opel Astra cup, where - even though he only joined after the half season passed - he won the most races, and got the Rookie of the Year Award. Actually there's some article now in the media about what can be the secret of the simulator racers, coz Gabor Weber, who is two times Renault Clio Cup champion - as you might know - was the Grand Prix Legends world champion in 2001. Norbi has already done a test in a formula car too.
ακολουθούν και κάποια links και φωτό.
Τον norbi τον έχω συναντήσει online και μάλιστα είχα εντυπωσιαστεί από την ταχύτητά του. Για πολύ καιρό χρησιμοποιούσα και το setup του!
Στην επόμενη σελίδα ο Jardier γράφει για τα δικά του και έχει μερικες... εμμμμ... ενδιαφέρουσες φωτό.
Im real race driver. I racing in Czech Republic in Renault clio rs cup car( viz. photo) .Maybe next year I will racing in New Renault clio cup with also real driver and Lfs driver (his lfs name is Johnny[nl]
See you back on trackP.s.: look at front bumber on logo of LFS
money its problem yeah need to find more sponsors or will not racing
Αλλά πιο πολύ με εντυπωσίασε ο norbi που ουσιαστικά άρχισε την καριέρα του στο LFS.
Αυτό λέει κάτι για το ζήτημα αυτού του topic - πραγματική & εικονική οδήγηση; Ναι! Και τα δύο!
-
Εγώ πλέον είμαι πεπεισμένος ότι η σύνδεση των δύο (εικονικής και πραγματικής) είναι πολύ μεγάλη, μεγαλύτερη απ' όσο πίστευα κι εγώ ο ίδιος. Τα σύγχρονα sims καταφέρνουν να προσομοιώνουν πολλές παραμέτρους, και η αίσθηση είναι καλύτερη από ποτέ.
Πέρα από το παράδειγμα του avel, υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα, ακόμα και με επαγγελματίες οδηγούς αγώνων, οι οποίοι θεωρούν ότι υπάρχει εξαιρετικά μεγάλη συγγένεια μεταξύ πραγματικότητας και εικονικής οδήγησης. Τόσο μεγάλη, ώστε να αξίζει να ασχολούνται ακόμα και οι ίδιοι.
Είναι πολύ λίγα τα καλά sims. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Button ότι δε μαθαίνει τίποτα από το Playstation. Δεν υπάρχει γενικότερα καλό F1 sim στις μέρες μας.
Σε άλλα series όμως, υπάρχουν άνθρωποι μέσα από το χώρο των αγώνων που είναι φανατικοί sim-racers
Πάντως, για άλλη μια φορά να ξεκαθαρίσω ότι δε σημαίνει πως όποιος είναι καλός στα sims, θα είναι απαραίτητα και καλός οδηγός, και ούτε το ανάποδο. Απλώς υπάρχει μεγάλη συγγένεια. Με τα sims μπορεί να μάθεις 5 πράγματα πριν πας στην πίστα, αλλά από ένα σημείο και μετά, τίποτα δεν αντικαθιστά την πραγματικότητα. Αυτά, αντί οποιασδήποτε παρεξήγησης
-
Να ρωτησω κατι...παιζεται κανενα απο αυτα τα παιχνιδια χωρις τιμονιερα;;;Δοκιμασα να παιξω το GTR2 με το πληκτρολογιο κ απετυχα οικτρα!!!
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Να ρωτησω κατι...παιζεται κανενα απο αυτα τα παιχνιδια χωρις τιμονιερα;;;Δοκιμασα να παιξω το GTR2 με το πληκτρολογιο κ απετυχα οικτρα!!!sto F1 pou paizoume sto forum arketoi exoun paiksei mono me keyboard kai me megali epitixia.alla i allitheia einai oti de mporeis na paikseis SOSTA ena sim xoris timoni.to GTR2 sto easy me tis boitheies prepei na douleuei me keyboard. alla xoris tis boithies pou einai kai o sostos tropos de ginetai.
-
Το εχω στο novice με ολα τα βοηθηματα on κ δε μπορω να παω ουτε ευθεια!!!Εχει τρελη καθυστερηση κ φυσικα δε μπορω να ελεγξω το ποσο στριβω...Ξερει κανεις κανα κολπο ωστε να παιζω με keybord ή εστω ποντικι ή να το παρατησω μιας που δεν εχω τιμονι;;;Αν ξερετε πειτε μου κ για τα rfactor,lfs και gt legends μην τα κατεβαζω τσαμπα...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Το εχω στο novice με ολα τα βοηθηματα on κ δε μπορω να παω ουτε ευθεια!!!Εχει τρελη καθυστερηση κ φυσικα δε μπορω να ελεγξω το ποσο στριβω...Ξερει κανεις κανα κολπο ωστε να παιζω με keybord ή εστω ποντικι ή να το παρατησω μιας που δεν εχω τιμονι;;;Αν ξερετε πειτε μου κ για τα rfactor,lfs και gt legends μην τα κατεβαζω τσαμπα...Όλα όσα αναφέρεις είναι προσομοιωτές, που σημαίνει πως είναι φτιαγμένα για τιμόνι. Σε όλα όμως υπαρχουν τύποι που γράφουν ανταγωνιστικότατους χρόους με πληκτρολόγιο, απλά πρέπει να... λιώσεις πάνω του για να τα καταφέρεις
Hint: κατέβασε το LFS και ξεκίνα με ποντίκι!
-
λοιπόν τώρα μόλις είδα το τόπικ...
εγώ έπαιζα διάφορα ραλάκια και μερικά με μεγάλη επιτυχία στο σχολείο. μόλις πήρα δίπλωμα, μετά από μία εβδομάδα λέω 'ας πάμε λίγο γρήγορα όπως στο κόλιν'
Στην πρώτη στροφή δεν πρόλαβα να στρίψω καν...
βγήκα από τη μία μεριά του δρόμου έκανα ένα μικρό άλμα και κατέληξα στην άλλη
τουλάχιστον πέρα από την προφανή ηλιθιοτήτα μου είχα τη στοιχείωδη πρόνοια να κάνω αυτά σε στροφάτο επαρχιακό μονόδρομο (ναι υπάρχει για κανένα χιλιόμετρο!!!), οπότε δεν έπεσα σε κανέναν απέναντι
Πάλι καλά που το τζαπόνι δεν έπαθε τίποταΑυτή είναι η κακή πλευρά των βίντεο γκέημ για μένα...
-
colin 2 ?
«Εικονική» και πραγματική οδήγηση.