Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί κιβωτίου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί κιβωτίου...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    63
    740
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thymios last edited by

      Δε βρήκα κάτι αντίστοιχο στο ευρετήριο και άνοιξα νέο θέμα

      Ήρθε ο καιρός να αλλάξω κιβώτιο στο 306!

      Το κροτάλισμα γίνεται μέρα με τη μέρα εντονότερο και κάποια στιγμή θα μοιράζω γρανάζια...

      Επειδή δεθέλω να φτάσω μέχρι εκείνο το σημείο και να καταπονήσω μέρη που δε θα αλλαχθούν, αύριο κάνω εγχείρηση!

      Βρήκα Σάξο 1,4 με 52.000 χλμ μοντέλο 2004, 250

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thymios last edited by

        Δε βρήκα κάτι αντίστοιχο στο ευρετήριο και άνοιξα νέο θέμα

        Ήρθε ο καιρός να αλλάξω κιβώτιο στο 306!

        Το κροτάλισμα γίνεται μέρα με τη μέρα εντονότερο και κάποια στιγμή θα μοιράζω γρανάζια...

        Επειδή δεθέλω να φτάσω μέχρι εκείνο το σημείο και να καταπονήσω μέρη που δε θα αλλαχθούν, αύριο κάνω εγχείρηση!

        Βρήκα Σάξο 1,4 με 52.000 χλμ μοντέλο 2004, 250

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thymios last edited by

          Δε βρήκα κάτι αντίστοιχο στο ευρετήριο και άνοιξα νέο θέμα

          Ήρθε ο καιρός να αλλάξω κιβώτιο στο 306!

          Το κροτάλισμα γίνεται μέρα με τη μέρα εντονότερο και κάποια στιγμή θα μοιράζω γρανάζια...

          Επειδή δεθέλω να φτάσω μέχρι εκείνο το σημείο και να καταπονήσω μέρη που δε θα αλλαχθούν, αύριο κάνω εγχείρηση!

          Βρήκα Σάξο 1,4 με 52.000 χλμ μοντέλο 2004, 250

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miltellas last edited by

            Ρε τρελλαμένε και βιάζεσαι κιόλας!; Να μυρίσουμε δάχτυλα; Δώσε στοιχεία! Ποιό 306 έχεις;

            Όπως και να έχει, για αρχή σου λέω ότι το Saxo 1.4 έχει κοντές σχέσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              thymios last edited by

              Έχεις δίκιο...

              Λοιπόν 306 1.4 μοντέλο 94...απ τα πρώτα δηλαδή.

              Ποιό άλλο στοιχείο θέλεις;

              Το σάξο προφανώς έχει ίδιες σχέσεις με το 106 XS 1.4 98 (τώρα έμαθα ) του αδελφού μου...Έχω την εντύπωση πως εκείνο το κιβώτιο είναι ελάχιστα μακρύτερο απ το δικό μου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                miltellas last edited by

                Το δικό σου 306 έβγαινε με το σασμάν σε δύο εκδόσεις, σε μακρύ και κοντό. Το μακρύ είχε γρανάζωμα στα 16Χ65 δηλαδή τελική 4.062 και το κοντό είχε 14Χ60 δηλ. 4.286. Υπήρξε και μία θεόκοντη έκδοση με 13Χ59 δηλ. στα 4.538... Θυμάσαι μήπως η 2α σου στις 6000σαλ πόσα χλμ έβγαζε; Ή έστω κάποια άλλη μέτρηση για να υπολογίσω ποιο είχες;

                Οι υπόλοιπες σχέσεις (1η έως 5η) συνήθως είναι ίδιες ή σχεδόν ίδιες σε όλα τα μοντέλα (έχουν σχεδόν ιδανική κλιμάκωση).
                Τα Saxo 1.4 συνήθως έχουν τα ίδια σασμάν με τα 106 αλλά δεν είναι και απόλυτο αφού η κάθε εταιρία έχει αρκετές επιλογές σε σασμάν. Εδώ τα νέα δεν είναι καλά για το νεότερο 106 1.4 που έχει μακρύ τελικό με 17Χ64 δηλαδή 3.765... θεόμακρυ. Ακόμη και το 1.1 έχει μακρύ στα 3.765 αλλά και λίγο κοντύτερο στα 3.937 (16Χ63) σαν τα Rallye 16V και Saxo VTS. Aν λοιπόν το Saxo 1.4 έχει σασμάν με ίδια τελική σχέση με το 106 1.4 τότε θα είναι κι αυτό στα 3.765 (17Χ65).

                Έχω πρόγραμμα ανταλλακτικών για Peugeot (παλιό αλλά χρήσιμο) αλλά όχι για Citroen. Δοκίμασε αν θέλεις να πάρεις τηλέφωνο (ή καλύτερα να πας ο ίδιος) στην Peugeot στο τμήμα ανταλλακτικών για να δώσεις τον αριθμό πλαισίου σου να σου πούνε την τελική σου σχέση. Το ίδιο πράγμα αν κάνεις στην Citroen για να μάθεις την τελική σχέση από τα Saxo 1.4 2003 θα σε διαφωτίσει πλήρως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the-judge last edited by

                  Μιλτο μην την ψαχνεις αλλο...Εχει σιγουρα τις 'ανοιχτες' σχεσεις,δηλαδη ιδιες με του 306 αλλα και πιθανοτατα μακρυτερο διαφορικο.Οποτε ισως χρειαστει να βαλει το δικο του απο το 306(4,06).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the-judge last edited by

                    Ξεχασα να πω οτι αν ειναι 14αρι VTS,ισως και να εχει 4,06...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      aserf last edited by

                      Θα φανεί λίγο χαζή η ερώτησή μου, αλλά ποτέ δεν κατάλαβα τι σημαίνουν τα νούμερα που προσδιορίζουν την τελική σχέση μετάδοσης. Σε πολλά αυτοκίνητα μάλιστα αυτή είναι διαφορετική σε κάποιες ταχύτητες.
                      Πιο συγκεκριμένα ρωτάω τι σημαίνει π.χ. στο Golf GT ότι έχει διαφορικό 3,650:1;
                      Εγώ πάντα κοιτάω τα χλμ/1000 στροφές για να καταλάβω αν είναι κοντό ή μακρύ ένα κιβώτιο, από το 3,650 τι συμπέρασμα μπορεί να βγάλει κάποιος;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        drdino last edited by

                        Αν έχεις μια σχέση με λόγο 4:1 και μία με 0,8:1, η μεν πρώτη είναι κοντή, και η δεύτερη μακριά. Ουσιαστικά οι αριθμοί δείχνουν πόσες στροφές πρέπει να κάνει η μηχανή για να γίνουν οι αντίστοιχες περιστροφές του τροχού. Στο παράδειγμά μου, η πρώτη σχέση σημαίνει 4 περιστροφές μηχανής για μια περιστροφή τροχού, ενώ η δεύτερη 0,8 περιστροφές μηχανής για 1 περιστροφή τροχού.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the-judge last edited by

                          Απλα το βημα του διαφορικου που αναφερεις,δεν εχει σημασια αν δεν ξερεις και την σχεση,καθως μπορει να εχεις πχ ενα διαφορικο 3,500:1 και η σχεση σου(αν μιλαμε για 5η πχ) ειναι 1,800:1 τοτε ειναι θεοκοντο.
                          Βεβαια εξαρταται και απο την διασταση των τροχων,ε!

                          Γενικα μην ψαχνεις να βγαλεις ακρη με τα νουμερα...Αρκεσου στα χλμ/1000 στροφες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aserf last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Αν έχεις μια σχέση με λόγο 4:1 και μία με 0,8:1, η μεν πρώτη είναι κοντή, και η δεύτερη μακριά. Ουσιαστικά οι αριθμοί δείχνουν πόσες στροφές πρέπει να κάνει η μηχανή για να γίνουν οι αντίστοιχες περιστροφές του τροχού. Στο παράδειγμά μου, η πρώτη σχέση σημαίνει 4 περιστροφές μηχανής για μια περιστροφή τροχού, ενώ η δεύτερη 0,8 περιστροφές μηχανής για 1 περιστροφή τροχού.

                            Πώς είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο να έχει σταθερό διαφορικό π.χ. 4:1 σε όλες τις σχέσεις; Αφού το 3650:1 σημαίνει 3,65 περιστροφές μηχανής για μια περιστροφή του τροχού πώς γίνεται π.χ. με 1η ένα αυτοκίνητο να έχει 8,3χλμ/1000 στροφές και με 2α να έχει 13,8 χλμ/1000στροφές; Αυτό σημαίνει ότι με τη μεν δευτέρα για τις ίδιες περιστροφές μηχανής ο τροχός εκτελεί περισσότερες στροφές. Άρα, το διαφορικό δε μπορεί να είναι σταθερό, εξαρτάται από ποιά σχέση υπάρχει στο κιβώτιο, έτσι δεν είναι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Οχι, η τελική σχέση αφορά το μοίρασμα της περιστροφής του άξονα κίνησης, προς τα ημιαξόνια μέσω των αντίστοιχων γραναζιών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aserf last edited by

                                Ο χρήστης the judge έγραψε:
                                Απλα το βημα του διαφορικου που αναφερεις,δεν εχει σημασια αν δεν ξερεις και την σχεση,καθως μπορει να εχεις πχ ενα διαφορικο 3,500:1 και η σχεση σου(αν μιλαμε για 5η πχ) ειναι 1,800:1 τοτε ειναι θεοκοντο.
                                Βεβαια εξαρταται και απο την διασταση των τροχων,ε!

                                Γενικα μην ψαχνεις να βγαλεις ακρη με τα νουμερα...Αρκεσου στα χλμ/1000 στροφες.

                                Το Seat Leon 2.0 TFSi έχει διαφορικό 3,944:1 (1η-4η) και 3,087:1 (5η-6η).
                                Αυτό πρακτικά δε σημαίνει ότι οι πρώτες 4 σχέσεις είναι ίδιες και οι άλλες δύο ίδιες;

                                Έχω μπερδευτεί... φαίνεται;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  di0 last edited by

                                  Ο υποπολλαπλασιασμός των στροφών του κινητήρα γίνεται δύο φορές, στο κιβώτο και στο διαφορικό, τα οποία είναι σε σειρά. Έτσι, αν π.χ. μια επιλεγμένη σχέση κιβωτίου είναι 2:1 και του διαφορικού είναι 4:1, η λογική είναι:
                                  2 στροφές του κινητήρα -> 1 στροφή του άξονα
                                  4 στροφές του άξονα -> 1 στροφή των ημιαξονίων
                                  άρα τελικά η σχέση περιστροφής κινητήρα/τροχών είναι 8:1 (ή (2*4):1).

                                  Στα περισσότερα αυτοκίνητα η σχέση υποπολλαπλασιασμού στο διαφορικό είναι σταθερή (και συνήθως μπορεί να αναφερθεί και με το λόγο των οδοντώσεων των γραναζιών π.χ. 14/60). Αν παρέμβεις σε αυτή τη σχέση, δεν επηρεάζεις τις σχέσεις του κιβωτίου αλλά αλλάζεις τον έναν από τους δύο λόγους, με αποτέλεσμα να κάνεις πιο μακριούς/πιο κοντούς στο σύνολό τους τούς διαθέσιμους λόγους περιστροφής κινητήρα/τροχών.

                                  Παρεπιπτόντως, γνωρίζει κάποιος να αναφέρει πώς λειτουργούν τα συστήματα με παραπάνω από μία τελική σχέση μετάδοσης;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the-judge last edited by

                                    Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                    Απλα το βημα του διαφορικου που αναφερεις,δεν εχει σημασια αν δεν ξερεις και την σχεση,καθως μπορει να εχεις πχ ενα διαφορικο 3,500:1 και η σχεση σου(αν μιλαμε για 5η πχ) ειναι 1,800:1 τοτε ειναι θεοκοντο.
                                    Βεβαια εξαρταται και απο την διασταση των τροχων,ε!

                                    Γενικα μην ψαχνεις να βγαλεις ακρη με τα νουμερα...Αρκεσου στα χλμ/1000 στροφες.

                                    Το Seat Leon 2.0 TFSi έχει διαφορικό 3,944:1 (1η-4η) και 3,087:1 (5η-6η).
                                    Αυτό πρακτικά δε σημαίνει ότι οι πρώτες 4 σχέσεις είναι ίδιες και οι άλλες δύο ίδιες;

                                    Έχω μπερδευτεί... φαίνεται;

                                    Οχι απλα σημαινει οτι το συγκεκριμενο σασμαν(οπως και αρκετα 6αρια 2 αξονων) εχουν δυο τελικες σχεσεις μεταδοσης...Κοντη για τις πρωτες τεσσερις και μακρια για τις δυο τελευταιες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thymios last edited by

                                      Λοιπόν το έβαλα χτες...

                                      Πρώτη εντύπωση, φυσικά ο συμπλέκτης! Βούτυρο...

                                      Οι σχέσεις τελικά είναι πολύ πιο μακριές!!!

                                      Ενώ πρώτα είχα 2η στα 85-90, τώρα ακουμπάω 100!

                                      Η τετάρτη δε γεμίζει με τίποτα, η τρίτη χαμηλά κρεμάει και η 5η...σα να μην υπάρχει! Όσα έχεις απ την 4η, με τόσα θα μείνεις!

                                      Φυσικά χωρίς κ΄στος επιπλέον θα μπει το σωστό κιβώτιο-ίσως αναζητήσω ακόμη πιο κοντό.

                                      Κρίμα γιατί το ανοίξαμε και ήταν πραγματικά καινούργιο...

                                      Το δε δικό μου...θρίψαλα οι πλανήτες και τα ρουλμάν!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Μήπως αν άλλαζες την τελική σχέση του διαφορικού; Ίσως του δικού σου να είναι πιο κοντή... Μην βάλεις πάντως πολύ κοντό, θα είναι αφόρητο στο ταξίδι!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thymios last edited by

                                          Μπήκε επιτέλους το σωστό κιβώτιο!!!

                                          Ίσως είναι η εντύπωσή μου, αλλά μάλλον είναι πιο κοντό απ το αρχικό!

                                          Ό,τι πρέπει δηλαδή!

                                          Επιτέλους απέκτησα ρεπρίζ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Φτουφτου! Με γειά!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr