-
Πρόσεξε, το 1.8 δεν έχει μπλοκέ. Miata χωρίς μπλοκέ, είναι μισό miata, εφόσον σε νοιάζουν τα στροφιλίκια και το παιχνίδι!!
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
ΟΚ ΑΚΥΡΗ Η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ! ΑΚΥΡΗ ΚΑΙ Η 118 ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΟΔΗΓΗΣΑ! ΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΗΤΑΝ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ, ΑΣ ΜΗ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΛΕΓΚΑΣΥ ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ SW ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ ΑΡΚΕΤΑ GTI H 'ΓΡΗΓΟΡΑ' ΣΥΝΑΦΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ). ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ - ΔΙΛΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΧ5 Η RX8? ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΧ5 ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ Η MAZDA (0-100, 9,6SEC). ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ...!Σύμφωνα με τις μετρήσεις των 4Τ το 1.8lt κάνει 0-100km/h 8.5sec και το 2.0lt 7.6sec(η έκδοση sport με το 6άρι κιβώτιο γύρω στο 7.4). Με fun to drive κριτήρια ανάμεσα σε challenge και δίλιτρο ΜΧ-5 θα επέλεγα ΜΧ-5. Αν μιλάμε για το 1.8 τότε θα προτιμούσα το challenge.
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
ΑΚΥΡΗ ΚΑΙ Η 118 ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΟΔΗΓΗΣΑ!Που οδηγησες την 118i??? Σε αντιπροσωπεια;;;;
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Ñþôá êáé êáìéÜ ãíþìç åäþ: http://www.mx5.gr/forum/index.php
...êáé èá åéìáóôå üóïïïïï ìðïñïõìå áíôéêåéìåíéêïé....
Áíôéêåéìåíéêüôçôá................. ôï ðñïóüí óáò
ëïéðüí óõíïäÞãçóá Ýíá :
Ãåñíåé
Åßíáé øçëü
äåí Ý÷åé ðëÜêá
ôï ôéìüíé åßíáé áóáöÝòÄå Ý÷åé êáèáñéóôÞñåò óôá ðáñÜèõñá
-
sorry! 116 ΟΔΗΓΗΣΑ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΠΩΣ... ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ???!!!
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
sorry! 116 ΟΔΗΓΗΣΑ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΠΩΣ... ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ???!!!Μα περιμενεις να κανεις παντιλικια στο test drive;; Φιλος εχει την 116 και ειναι πολυ ικανοποιημενος...
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
sorry! 116 ΟΔΗΓΗΣΑ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΠΩΣ... ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ???!!!
Μα περιμενεις να κανεις παντιλικια στο test drive;; Φιλος εχει την 116 και ειναι πολυ ικανοποιημενος...
Σίγουρα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο από όλες τις πλευρές...Αλλά η απορία μου είναι η εξής: Ο φίλος σου αισθάνεται άνετα μέσα σε αυτό το αυτοκίνητο; Προσωπικά αισθάνθηκα λίγο κλειστοφοβικά σε σχέση με αλλα αυτοκίνητα του άμεσου ανταγωνισμού-φυσικά. Το εγραψα και παραπάνω: είναι - κατά την ταπεινή μου γνώμη-στριμόκωλο.
-
Μια χαρα ειναι! Και για μενα που ειμαι 1.85...μια χαρα! Το φοραω το αυτοκινητο...αντιθετα με τον ανταγωνισμο! Η οροφη ειναι χαμηλα στην 1...αλλα για να δωσει μια αισθηση απο roadster...το Golf ειναι αρκετα ψηλο μεσα...σαν αποτελεσμα λοιπον η χαμηλη οροφη της 1...εχει χαμηλωτερο κεντρο βαρους...και ποιο δυναμικη συμπεριφορα.
Εμενα με ενδιαφερει στον δρομο το αυτοκινητο κυριως! Τι αισθηση μου δινει.
Το Golf, Α3 π.x. εχουν αθλιο τιμονι...η 1 εχει φοβερη αισθηση. Και αν σκεφτεις και τα αλλα θετικα που σου προσφερει (Check Control απο το Board Computer που ελεγχεις την κατασταση των εμπρος και πισω τακακιων, των μπουζι, τη σταθμη του λαδιου και τη σταθμη του υγρου φρενων καθως και την πιεση των ελαστικων). Ρυθμιζει μονο του ποτε θελει service (σου βγαζει ημερομηνια και χιλιομετρα) το οποιο το βλεπει απο τον τροπο που το οδηγας. Και τελος το 2 level DSC...που με ενα πατημμα επιτρεπει μια ποιο καθυστερημενη επεμβαση του DSC στους κινητηριους τροχους...επιτρεπωντας μια ολισθηση για μια ποιο σπορ οδηγηση...αλλο ενα (παρατεταμενο) πατημα και βγαινει εντελως.
Ειναι all-around πολυ ανωτερο αυτοκινητο...και λογικο ειναι...γιατι οτι πληρωνεις παιρνεις. Αλλα ομολωγουμενως...δεν ειναι τοσο γρηγορο!
Να γνωριζεται ομως οτι τον Μαρτιο κανει Facelift στην 1 η BMW, βελτιωνοντας την εξωτερικη εμφανιση και βαζοντας καλυτερης ποιοτητας πλαστικα μεσα. Τελος...ολοι οι κινητηρες αποκτουν 13 με 15 αλογα παραπανω...καθως και μπαινει ο 2.5 και ο 3.0 biturbo της 335i. Τελος...υπαρχει πολυ εντονη φημολογια οτι θα μπει ο 1.6Τ του Mini Cooper S.
Στην θεση του φιλου μας λοιπον...θα περιμενα μεχρι την Εκθεση της Γενευης τον Μαρτιο...να δει τις ανανεωμενες εκδοσεις της 1!
-
Ο άνθρωπος ζήτησε joy machine. Τι σχέση έχει η 116 με ένα αμάξι σαν το MX-5 ή το RX-8 σε αυτό τον τομέα;
Μη βάζετε τα προσωπικά γούστα παραπάνω από αυτά εκείνου που ζητάει τη γνώμη μας! Προσπαθήστε να κρίνετε με βάση τα κριτήρια που θέτει!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ο άνθρωπος ζήτησε joy machine. Τι σχέση έχει η 116 με ένα αμάξι σαν το MX-5 ή το RX-8 σε αυτό τον τομέα;
Μη βάζετε τα προσωπικά γούστα παραπάνω από αυτά που ζητάει τη γνώμη μας! Προσπαθήστε να κρίνετε με βάση τα κριτήρια που θέτει!+1
-
ΚΑΤΑΡΧΗΝ Η 116 ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΠΙΕΣΑ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ. ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΚΥΛΙΣΗΣ ΚΤΛ. ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΤΑ 26Κ+ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ. (ΣΗΜΕΙΩΤΕΩΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ EIXE SPORT ΑΝΑΡΤΗΣΗ).
ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΝΙ (ΟΧΙ ΤΟ S) ΚΑΘΩΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ 'ΨΙΛΟ-ΣΠΟΡ' ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ. -
βασικα.....πισωκινητο να ειναι, και οτι να΄ναι .
Τωρα το θεμα ειναι αν θελεις αποκλειστικα καινουργιο ή οχι. Αν θες καινουργιο μονοδρομος το μιατα(με μπλοκε ομως).Η χαρα του ροουντστερ, δεν συγκρινεται με τιποτα.Αν πας σε μτχ τοτε MR2. το απολυτο ζυγισμα με δυναμη,αξιοπιστια, μπλοκε, τιμονι, φρενα που μπορεις να βρεις με 20000. http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6620
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7616 Παρε ροουντστερ ομως αποκλειστικα αν θες διασκεδαση.Μην ακουω για 116 και C180 οταν μιλαμε για την χαρα της οδηγησης.Καλα αυτοκινητα αλλα νομιζω οτι ζητησες joymachine
ΥΓ ελα αυριο μια βολτα απο τον καρτοδρομο(track day-MR2club) να δεις τι σημαινει 'χαρα της οδηγησης'. ή βρες μια αντιστοιχη ευκαιρια να πας βολτα με ενα καλο μιατα(1,8 με μπλοκε).Αυτα για τα προσιτα πισωκινητα -
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
Ο άνθρωπος ζήτησε joy machine. Τι σχέση έχει η 116 με ένα αμάξι σαν το MX-5 ή το RX-8 σε αυτό τον τομέα;
Μη βάζετε τα προσωπικά γούστα παραπάνω από αυτά που ζητάει τη γνώμη μας! Προσπαθήστε να κρίνετε με βάση τα κριτήρια που θέτει!+1
+1000 .
Από τι μπορεί να ειναι κανείς ευχαριστήμενος από μία 116 ?
Fun-to-drive ? μηδέν
χώροι ? μηδέν φοβερά κλειστοφοβικό όπως είπε ο Lippi
Αποσκευές ? πολύ κάτω από την κατηγορία...
Ποιότητα κατασκευής ? Πολύ μακριά από την κορυφή της κατηγορίας (Audi Α3 και τα άλλα)Φίλε, το MX5 είναι μονόδρομος, δεν θα το μετανοιώσεις ούτε μια στιγμή
-
Ο χρήστης poly33 έγραψε:
ΥΓ ελα αυριο μια βολτα απο τον καρτοδρομο(track day-MR2club) να δεις τι σημαινει 'χαρα της οδηγησης'. ή βρες μια αντιστοιχη ευκαιρια να πας βολτα με ενα καλο μιατα(1,8 με μπλοκε).Αυτα για τα προσιτα πισωκινηταΆσχετο, αλλά την τελευταία φορά που είχα πετύχει MR-2 meeting στο kartodromo, ήμουν μάρτυρας φάσης όπου το εμπρός αριστερό τμήμα το αυτοκινήτου καβαλάει τις στοίβες ελαστικών στην έξοδο της Κ1... Ανασχεδιάστηκε μπροστά το όχημα. Και κρίμα, γιατί σε προηγούμενες βόλτες είχε δείξει το παιδί ότι δεν είναι άμπαλος.
-
Το μεταχειρισμένο mr2 όντως είναι πολύ καλή λύση. Μπορείς με 15-17Κ να βρεις σήμερα και αν ο προηγούμενος το είχε μόνο για βόλτα στην πλατεία ίσα ίσα που θα το έχει στρώσει (Τογίοτα γαρ...) Το μόνο που δεν ξέρω γιατί δεν έχω οδηγήσει κεντρόμηχανο ποτέ, είναι το αν θα είναι ιδανικό για παντιλίκια όπως ένα μίατα, μιάς και θα έχει περισσότερο βάρος πίσω
-
'Αν θες καινουργιο μονοδρομος το μιατα(με μπλοκε ομως)'
ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΠΛΟΚΕ? ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΚΕ - ΤΡΕΛΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΛΜ?!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το μεταχειρισμένο mr2 όντως είναι πολύ καλή λύση. Μπορείς με 15-17Κ να βρεις σήμερα και αν ο προηγούμενος το είχε μόνο για βόλτα στην πλατεία ίσα ίσα που θα το έχει στρώσει (Τογίοτα γαρ...) Το μόνο που δεν ξέρω γιατί δεν έχω οδηγήσει κεντρόμηχανο ποτέ, είναι το αν θα είναι ιδανικό για παντιλίκια όπως ένα μίατα, μιάς και θα έχει περισσότερο βάρος πίσωενα κεντρομηχανο(γενικοτερα) δεν συνισταται για αρχικη επαφη με τα πισωκινητα. Ειναι πιο απολυτα αυτοκινητα, αλλα και πιο αποτομα στο οριο. Εχοντας οδηγησει elise,Boxster και MR2 αυτο που διαπιστωσα ηταν οτι τα κεντρομηχανα εχουν μεγαλυτερα ορια στο στριψιμο και ειναι πιο απολυτες μηχανες αν θες, αλλα για να κανεις παντου και παντα παιχνιδια πρεπει να εντρυφυσεις αρκετα στην συμπεριφορα τους.Αλλα μετα δεν θα ξεκολας
ΥΓ ελα αυριο μια βολτα απο τον καρτοδρομο(track day-MR2club) να δεις τι σημαινει 'χαρα της οδηγησης'. ή βρες μια αντιστοιχη ευκαιρια να πας βολτα με ενα καλο μιατα(1,8 με μπλοκε).Αυτα για τα προσιτα πισωκινητα
Άσχετο, αλλά την τελευταία φορά που είχα πετύχει MR-2 meeting στο kartodromo, ήμουν μάρτυρας φάσης όπου το εμπρός αριστερό τμήμα το αυτοκινήτου καβαλάει τις στοίβες ελαστικών στην έξοδο της Κ1... Ανασχεδιάστηκε μπροστά το όχημα. Και κρίμα, γιατί σε προηγούμενες βόλτες είχε δείξει το παιδί ότι δεν είναι άμπαλος.
αν λες για το ιδιο που φανταζομαι, επεσες στην περιπτωση .Αυτο το παιδι(αν ειναι αυτος-ασημι με κοκκινες ριγες) κανει 57' στον καρτοδρομο(χρονος που παλευεται δυσκολα ακομη και απο EVO)
'Αν θες καινουργιο μονοδρομος το μιατα(με μπλοκε ομως)'
ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΠΛΟΚΕ? ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΚΕ - ΤΡΕΛΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΛΜ?!
για αυτον ακριβως το λογο που αναφερεις. Πολυ παιχνιδι ΑΛΛΑ με λιγα χλμ. Κατι σαν αγροτικο πισωκινητο δηλαδη(αστειευομαι). Απλα η ολοκληρωση σε ενα αυτοκινητο τετοιου ειδους επερχεται με το μπλοκε διαφορικο οπου και το παιχνιδι γινεται πιο προοδευτικο(σημαντικο) και τα ορια προσφυσης αυξανονται οταν αυξανονται και τα χλμ.καλυτερα ομως να σου πουν παιδια που εχουν εμπειρια με αυτο το αυτοκινητο και για την σπουδαιοτητα υπαρξης μπλοκε
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
'Αν θες καινουργιο μονοδρομος το μιατα(με μπλοκε ομως)'ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΠΛΟΚΕ? ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΚΕ - ΤΡΕΛΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΛΜ?!
Πίσω κίνηση χωρίς μποκέ ειναι πίσω κίνηση 'γιαλατζί',
είναι μακαρόνια χωρίς σάλτσα...
Coca-cola χωρίς ανθρακικό..
σxεση χωρίς sex..
.....
(βάλε ότι θέλεις στην λίστα) -
Ο χρήστης jbk έγραψε:
ΚΑΤΑΡΧΗΝ Η 116 ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΠΙΕΣΑ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ. ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΚΥΛΙΣΗΣ ΚΤΛ. ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΤΑ 26Κ+ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ. (ΣΗΜΕΙΩΤΕΩΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ EIXE SPORT ΑΝΑΡΤΗΣΗ).
ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΝΙ (ΟΧΙ ΤΟ S) ΚΑΘΩΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ 'ΨΙΛΟ-ΣΠΟΡ' ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ.Αν δεν εχεις αναγκη για χώρους (για 2 ατομα πίσω ή αποσκευές) πάρε το ΜΧ5. Χώρια ότι γλιτώνεις και διάφορα παρελκόμενα όπως:
-ταριφιές ('Δυστυχώς δεν μπορώ να σας πάω εγώ στο σπίτι....δεν χωράμε.... ')
-αγγαρίες ('που να χωρέσουν όλα αυτα στο δικό μου; Ένα μικρό διθέσιο έχω.... ') -
ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ 20 ΕΥΡΟΥΔΑΚΙΑ ΒΕΝΖΙΝΟΥΛΑ ΣΤΟ ΡΧ8 ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ.! ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ 100ΑΡΑ ΧΛΜ?! ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ. ΕΙΠΑΜΕ, Η ΚΑΡΔΙΑ ΛΕΕΙ 8...!
ΠΡΟΣΙΤΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ