-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Άσχετε -
και 1300 στο σε4?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
και 1300 στο σε4?άργησες κι εσύ...θα φταίει το κούρεμα.
σας έχω μάθει πλέον...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
και 1300 στο σε4?
άργησες κι εσύ...θα φταίει το κούρεμα.
σας έχω μάθει πλέον...
σωστά, ήμουν σε εκδήλωση
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... start=1215
-
Ρε παιδιά μια ερωτησούλα προς τους κατόχους. Η κεραία στο αυτοκίνητο που βρίσκεται; Σε κάποια Golf τη βλέπω στο πίσω μέρος της οροφής αλλά και σε αρκετά δεν βλέπω καθόλου κεραία... Τι συμβαίνει;
-
ή έξω ή στο παρμπρίζ. Τα πιο παλιά την έχουν στο παρμπρίζ. Από φέτος νομίζω είναι έξω
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ή έξω ή στο παρμπρίζ. Τα πιο παλιά την έχουν στο παρμπρίζ. Από φέτος νομίζω είναι έξωπερικοπές?
-
Ρε παιδιά σίγουρος δεν είναι κανείς;
-
για να είναι έξω η κεραία στα τελευταία Golf,
σημαίνει ότι και αυτά που έρχονται θα την έχουν έξω -
Ο χρήστης konv έγραψε:
Ρε παιδιά μια ερωτησούλα προς τους κατόχους. Η κεραία στο αυτοκίνητο που βρίσκεται; Σε κάποια Golf τη βλέπω στο πίσω μέρος της οροφής αλλά και σε αρκετά δεν βλέπω καθόλου κεραία... Τι συμβαίνει;Αυτά που βλέπεις χωρίς κεραία είναι τα προ f/l μοντέλα στα οποία είναι ενσωματωμένη στο πίσω παραμπρίζ.
Αυτά που βλέπεις με κεραία είναι τα f/l μοντέλα στα οποία η κεραία επανήλθε στην ίδια θέση που ήταν και στo Golf IV. -
Tι σημαίνει f/l ;
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
Tι σημαίνει f/l ;facelift
-
Πότε έγινε f/l;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πότε έγινε f/l;μήπως εννοεί αυτά τα 'ψιλολόγια' (που λέει και η γιαγιά μου )
κεραία, και κάτι νίκελ μέσα...αυτό, ΔΕΝ είναι facelift
-
εχω μια απορια..και οποιος σκεφτηκε να βαλει την ψηφοφορια ας απαντησει.εχει αποδειχ8ει ως τωρα καποιο μοτερ tsι αναξιοπιστο???να βαλουμε και μια ψηφοφορια που να λει αν σιβικ με 100 τρακαρει,εχοντασ 4 αστερια στο κρασ τεστ,ο οδηγοσ πε8αινει η οχι?εχει κανεις δειγματα για μη αξιοπιστο μοτερ?ε,ας τα πει να μα8ουμε και εμεις τι γινεται.οχι ομως επιχειρηματα του στυλ η γειτονισσα μου ειπε κτλ..ημαρτον.αν κανετε τον κοπο να περασετε απο το vwclub.gr 8a deite oti,παραδοξως για καποιους, δεν εχει σπασει κανενα gt η tsi.ξεκολλατε σιγα σιγα,καλο κανει,οχι κακο.και επειδη επηρεαζετε κοσμο που 8ελει,πχ, να ενημερω8ει πριν αγορασει αμαξι,καλο 8α ειναι να μιλαμε με αποδειξεις και οχι με αερολογιες..και η αλη8εια ειναι πωσ κανεις δεν μπορει να αποδειξει πως το gt σπαει,χαλαει,καει πολλλα κτλ..και στην τελικη ποιος πραγματικα πιστευει πως η vw 8α εβγαζε τον tsi αν δεν ηταν σιγουρη?
-
Ο χρήστης monty έγραψε:
εχω μια απορια..και οποιος σκεφτηκε να βαλει την ψηφοφορια ας απαντησει.εχει αποδειχ8ει ως τωρα καποιο μοτερ tsι αναξιοπιστο???να βαλουμε και μια ψηφοφορια που να λει αν σιβικ με 100 τρακαρει,εχοντασ 4 αστερια στο κρασ τεστ,ο οδηγοσ πε8αινει η οχι?εχει κανεις δειγματα για μη αξιοπιστο μοτερ?ε,ας τα πει να μα8ουμε και εμεις τι γινεται.οχι ομως επιχειρηματα του στυλ η γειτονισσα μου ειπε κτλ..ημαρτον.αν κανετε τον κοπο να περασετε απο το vwclub.gr 8a deite oti,παραδοξως για καποιους, δεν εχει σπασει κανενα gt η tsi.ξεκολλατε σιγα σιγα,καλο κανει,οχι κακο.και επειδη επηρεαζετε κοσμο που 8ελει,πχ, να ενημερω8ει πριν αγορασει αμαξι,καλο 8α ειναι να μιλαμε με αποδειξεις και οχι με αερολογιες..και η αλη8εια ειναι πωσ κανεις δεν μπορει να αποδειξει πως το gt σπαει,χαλαει,καει πολλλα κτλ..και στην τελικη ποιος πραγματικα πιστευει πως η vw 8α εβγαζε τον tsi αν δεν ηταν σιγουμέχρι στιγμής δεν έχει αποδειχθεί ότι κάποιο μοτέρ TSI είναι αναξιόπιστο,
ούτε η ψηφοφορία λέει κάτι τέτοιο, επίσης...ούτε επίσης έχουν καμιά σχέση τα 4 ή 5 αστέρια του σιβίκ
-
Αν δεν περάσουν 1-2 χρόνια ώστε να φορτωθούν με χιλιόμετρα οι tsi δεν μπορούμε να τους κρίνουμε...Το κακό παρελθόν της vw με τους g40-g60 είναι η αιτία που είμαστε επιφυλακτικοί...Αυτό πάντως δεν ίσχύει ως τώρα για το νεό μοτέρ. Από την άλλη ακόμα και αν σπάσουν μερικά αυτό δεν πρέπει να θεωρηθει αναξιοπιστία εφόσον ο αριθμός αναλογικά των αυτοκινήτων που έχουν πωληθεί είναι μεγάλος.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πότε έγινε f/l;
μήπως εννοεί αυτά τα 'ψιλολόγια' (που λέει και η γιαγιά μου )
κεραία, και κάτι νίκελ μέσα...αυτό, ΔΕΝ είναι facelift
Στο Golf ΑΥΤΟ είναι το facelift. Δε χρειάζεται και δεν κάνουν κάτι περισσότερο.
Στο μοναδικό Golf που έγινε f/l (και εκεί όχι κάτι το φοβερό) ήταν το ΜΚ1. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αν δεν περάσουν 1-2 χρόνια ώστε να φορτωθούν με χιλιόμετρα οι tsi δεν μπορούμε να τους κρίνουμε...Το κακό παρελθόν της vw με τους g40-g60 είναι η αιτία που είμαστε επιφυλακτικοί...Αυτό πάντως δεν ίσχύει ως τώρα για το νεό μοτέρ. Από την άλλη ακόμα και αν σπάσουν μερικά αυτό δεν πρέπει να θεωρηθει αναξιοπιστία εφόσον ο αριθμός αναλογικά των αυτοκινήτων που έχουν πωληθεί είναι μεγάλος.κι αν είναι leasing?
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)