Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ψηφος ζητείται...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ψηφος ζητείται...
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 7 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    206
    217
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyot last edited by

      Ξαναγράφω εδώ τα 'πιστέυω'μου (πως λέμε 'ο αγών μου')

      Για (πολύ) μεγάλες ιπποδυνάμεις και ροπές:

      -προσθιοκίνητα, αν δεν έχεις ανθρώπους να σε αγαπούν, ή γενικώς στον ήλιο μοίρα.

      -οπισθοκίνητα για διασκέδαση, αν είσαι 'χεράς' ή θέλεις να γίνεις, αποδεχόμενος τα ρίσκα.

      -τετρακίνητα, αν θες να πηγαίνεις ταχύτατα εκεί που θέλεις ή πρέπει να πας, με απόλυτη ασφάλεια ανεξαρτήτως οδοστρώματος και καιρού, με ή -κυρίως- χωρίς όρεξη για αστεία και ρίσκα, πυροβολώντας αδιακρίτως, παριστάνοντας άνετα και τον χερά χωρίς να είσαι, αφού σε καλύπτει το αυτοκίνητο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        Ο χρήστης Coyot έγραψε:
        Ξαναγράφω εδώ τα 'πιστέυω'μου (πως λέμε 'ο αγών μου')

        Για (πολύ) μεγάλες ιπποδυνάμεις και ροπές:

        -προσθιοκίνητα, αν δεν έχεις ανθρώπους να σε αγαπούν, ή γενικώς στον ήλιο μοίρα.

        -οπισθοκίνητα για διασκέδαση, αν είσαι 'χεράς' ή θέλεις να γίνεις, αποδεχόμενος τα ρίσκα.

        -τετρακίνητα, αν θες να πηγαίνεις ταχύτατα εκεί που θέλεις ή πρέπει να πας, με απόλυτη ασφάλεια ανεξαρτήτως οδοστρώματος και καιρού, με ή -κυρίως- χωρίς όρεξη για αστεία και ρίσκα, πυροβολώντας αδιακρίτως, παριστάνοντας άνετα και τον χερά χωρίς να είσαι, αφού σε καλύπτει το αυτοκίνητο.

        Μη ξεχνάς τι συμβαίνει εκεί στις παρυφές του ορίου της πρόσφυσης (ποιητικό ε; ).

        Τα τετρακίνητα συνήθως συμπεριφέρονται κάπως περίεργα γιατί δεν ξέρεις αν θα ανοίξει πρώτα την τροχιά του το εμπρός ή το πίσω μέρος, διορθώνεις και βρίσκει πρόσφυση και σε αιφνιδιάζει και τέτοια περίεργα. Είναι γενικώς πιο απρόβλεπτα από ένα πισωκίνητο.

        Αυτά έχω διαβάσει και ακούσει από ανθρώπους που έχουν τέτοια αυτοκίνητα.

        Βέβαια το όριο της πρόσφυσης είναι πολύ ψηλά για τα περισσότερα 4κίνητα και μπορείς να κινηθείς (ως και) εξωφρενικά γρήγορα πριν αρχίσουν τα άτσαλα γλιστρήματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          montecarlo last edited by

          Γενικά τα 4κίνητα κάνουν όντως πιο άτσαλα γλυστήματα... ή θέλουν πολύ μυαλό, γνώση και χέρια..

          π.χ. η μυθική Lancia Ιntegrale αρχικά υποστρέφει.. και τότε πρέπει να δώσεις και άλλο γκάζι για να την φέρεις στα ίσια. Αυτό ειναι κάπως δύσκολο εαν δεν ξέρεις πολύ καλά το αυτοκίνητο και είναι αντίστροφό απο την ενστικτώδη αντίδραση να αφήσεις το γκάζι στην υποστροφή

          ή ΒΜW με όλα τα ηλεκτρονικά δεν έχει προβλήματα να χάσεις το έλεγχο και γενικά είναι ασφαλές.

          Επίσης η θεώρηση πισωκίνητο=υπερστροφή, προσθιωκίνητο=υποστροφή ειναι λανθασμένη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά, αλλά τελικά είναι ΧΑΩΔΗΣ.

            Ακόμα και το πιο αδύναμο και πιο αργό A3 QTFSI Sportback -πόσο μάλλον το... S3 - ρίχνει ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ -κι όχι δέκατα -

            Φαντάζομαι να καταλαβαίνετε τι σημαίνει 1 sec στο 1χλμ με ταχύτητες εξόδου από 180-200

            Για τις ρεπρίζ ας το αφήσουμε...

            Καλά, το 6 MPS

            Με την 330i κάτι γίνεται, η 325 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ είναι ΑΡΓΗ

            Το S3 θα βρίσκεται κοντά στο 6 MPS και κάπου εκεί και το 3 MPS

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kouk last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              Αφου λοιπόν πιθανολογείς, περίμενε να έρθει το S3 και μετά πες την 325 ψόφια!!!

              Η 325 έχει δοκιμαστεί όμως

              δεν τη γλυτώνετε την παράθεση μετρήσεων

              Υποχωρώ! Ζητώ ταπεινά συγγνώμην, ω Πλανητάρχα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Εγκάθετος in nirvana!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                  ωραίο χρώμα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    παρέθεσε στοιχεία/μετρήσεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης technik έγραψε:
                      παρέθεσε στοιχεία/μετρήσεις

                      ....τσσσσσσ....σοβαρά ε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        v-silis last edited by

                        http://www.lexus.com/models/IS/compare.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyot last edited by

                          Aυτά που παρέθεσε ο Ικαρ είναι παγκοίνως γνωστά (μπράβο του πάντως για τον κόπο), γιατί ακριβώς είναι εύκολα μετρήσιμα. Που να δείτε τι θα κάνουν στην 325 κάτι Ιμπιζάκια με τον 1,8Τ!...

                          Αυτό που είναι σε μικρότερο βαθμό γνωστό και δεν είναι αποδεκτό τοις πάσι -δυστυχώς, γιατί είναι η αλήθεια- είναι η αίσθηση και η πληροφόρηση που δίνει (το τιμόνι, ας πούμε) μίας σύγxρονης BMW, επειδή δεν μπορεί να παρουσιαστεί σε πίνακες. Πρέπει να το οδηγήσεις το ρημάδι.
                          Δεν νομίζω ότι σε αυτόν τον τομέα η ΒΜW έχει αντίπαλο μεταξύ των γήινων αυτοκινήτων.
                          Άλλο αν σε επίπεδο ακραίων μοντέλων βρίσκει το δάσκαλό της από την Πόρσε, κατασκευαστή άλλης φιλοσοφίας και προτεραιοτήτων (αλοίμονο σε όποιον μπαίνει στα χωράφια της).

                          Τέλος πάντων, αν τα λεφτά δεν ήταν πρόβλημα , θα έλεγα μία 330 τετρακίνητη, με τη λογική, ή πισωκίνητη, με το συναίσθημα.
                          Επειδή είναι όμως πρόβλημα τα λεφτά, και για τον Τίγρη και για όλους μας, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι η VAG ξέρει να φτιάχνει προκλητικότερους συμβιβασμούς (εδώ παίζει ρόλο και το βλακώδες σύστημα φορολόγησης βάσει κυβισμού).

                          Απολαύστε Υπεύθυνα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            Το S3 θα βρίσκεται κοντά στο 6 MPS και κάπου εκεί και το 3 MPS

                            Το ότι το 6άρι τα ΚΗΔΕΥΕΙ όλα μαζί αυτά που έχουν συζητηθεί, το περιμέναμε και -προσωπικά- το υπογράφω. Τα προβλήματα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, όπως και με το 3άρι MPS, είναι 2, το εξής ΕΝΑ: Το παντρεύεσαι. Δηλαδή, αντιπροσωπεία. Ακριβά και κακά σέρβις, ακριβά και δυσεύρετα ανταλλακτικά, κακή εξυπηρέτηση στον πελάτη γενικώς. Δεν ξέρω άνθρωπο που να έχει Mazda και να είναι ικανοποιημένος.

                            ΠΡΟΣΟΧΗ, όχι από το αυτοκίνητο. Η Mazda ανέκαθεν είχε να επιδείξει εξαιρετικά μοντέλα, όπως και τα σημερινά MPS που είναι αστέρια σε όλα τους. Το 6άρι είναι πιθανόν το αυτοκίνητο με το οποίο θα κινηθείς πιο γρήγορα σε οποιοδήποτε δρόμο, απο ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο. Εξαιρούνται οι φτερούγες και εξωτικά οχήματα (όχι όλα )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              technik last edited by

                              2.3 turbo 260ps...
                              πάνω-κάτω λογικό είναι να είναι πιο γρήγορο απ' όλα
                              (παρά τα 1,600 κιλά του)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Επιδόσεις 325
                                0-100km/h: 7,6'
                                0-402m: 15,61'
                                0-1000m: 28,25'

                                ΡΕΠΡΙΖ (4η - Σιγά μην κάτσω να τις γράψω όλες)
                                80-110: 6,25'
                                100-140: 9,1'

                                ΦΡΕΝΑ
                                100-0: 37,16

                                Μια ευγενική προσφορά του περιοδικού Evo

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                                  ΡΕΠΡΙΖ (4η - Σιγά μην κάτσω να τις γράψω όλες)
                                  80-110: 6,25'

                                  και 3,7'' το ΤΤ (αλήθεια οι τιμές είναι από S-tronic?)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    eddie_147 last edited by

                                    Τσου. Χειροκίνητο.
                                    Σημείωση: Το αμάξι έχει 1600 χλμ στο κοντέρ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                                      Αυτό που είναι σε μικρότερο βαθμό γνωστό και δεν είναι αποδεκτό τοις πάσι -δυστυχώς, γιατί είναι η αλήθεια- είναι η αίσθηση και η πληροφόρηση που δίνει (το τιμόνι, ας πούμε) μίας σύγxρονης BMW, επειδή δεν μπορεί να παρουσιαστεί σε πίνακες.

                                      Χμ οταν οι αλλοι εχουν 2 τροχους *για ολες τις δουλειες * (κινηση,φρεναρισμα,στριψιμο) λογικο δεν ειναι η BMW να υπερεχει σε αυτον τον τομεα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                        Χμ οταν οι αλλοι εχουν 2 τροχους *για ολες τις δουλειες * (κινηση,φρεναρισμα,στριψιμο) λογικο δεν ειναι η BMW να υπερεχει σε αυτον τον τομεα;

                                        Σιγά, εγώ δεν έχω οδηγήσει ακόμα BMW που να φτάνει σε αίσθηση το τιμόνι του 106rallye π.χ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης meco έγραψε:

                                          Χμ οταν οι αλλοι εχουν 2 τροχους *για ολες τις δουλειες * (κινηση,φρεναρισμα,στριψιμο) λογικο δεν ειναι η BMW να υπερεχει σε αυτον τον τομεα;

                                          Σιγά, εγώ δεν έχω οδηγήσει ακόμα BMW που να φτάνει σε αίσθηση το τιμόνι του 106rallye π.χ.

                                          320Si

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            Σιγά, εγώ δεν έχω οδηγήσει ακόμα BMW που να φτάνει σε αίσθηση το τιμόνι του 106rallye π.χ.

                                            320Si

                                            Σοβαρά? Δυσκολεύομαι να το πιστέψω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 7 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr