Ο χρήστης Garbis έγραψε:
1.Αποτυχημενη nass θα θεωρουσα την προσπαθεια ενος αγωνα που αποδεδειγμενα εχει 50% λιγωτερες συμμετοχες απο αυτο που ειχε περισυ. Εγραψα οτι ο/οι αγωνες μπορει να βγαινουν , μπορει να βγαζουν καποιο κερδος ισως ακομα και μονο με τις χορηγιες . Δεν ειναι εκει το ζητουμενο ή το θεμα μας.
Μα δεν είναι μόνο ποσοτικό το ζήτημα, είναι και ποιοτικό:
- Οταν οι αγώνες γίνονται
- Οταν δεν 'μπαίνουν μέσα'
- Οταν όλοι (ή σχεδόν) όσοι ακολουθούν το πρωτάθλημα συμμετέχουν (για ράλι, στις αναβάσεις αυτό δε συμβαίνει)
- Οταν στο τέλος ο πρωταθλητής σε οποιαδήποτε ομάδα-κλάση κτλ. δεν είναι επειδή δεν έτρεχαν οι ανταγωνιστές του αλλά με κανονικό ανταγωνισμό
- Οταν από επικοινωνιακή άποψη επικρατεί το 'ποιά αποχή'
Τότε ό,τι και να λένε τα απόλυτα νούμερα, εμένω στην άποψή μου περί αποτυχίας της αποχής στα ράλι, με κριτήριο τον αριθμό των συμμετεχόντων.
Αν πέτυχε σε κάτι η αποχή (γενικώς), είναι αποκλειστικά και μόνο το θέμα του ασφαλιστηρίου, που ήταν από τα αρχικά αιτήματα των οδηγών. Από εκεί και πέρα, πέρα από τα μέτρα που έλαβε έτσι και αλλιώς προ αποχής η ΕΘΕΑ (σωστά ή όχι, δεν είναι εκεί το θέμα) για την αύξηση της ασφάλειας, δεν είδα καμία άλλη διαφοροποίηση προ και μετά αποχής στη 'γραμμή πλεύσης' της ΕΘΕΑ.
Οπότε: ούτε τα νούμερα ούτε η επίτευξη των στόχων, πλην ενός, συνηγορούν στο χαρακτηρισμό της αποχής στα ράλι ως 'επιτυχίας'.
- Το θεμα μας ειναι η αποχη και δεν μιλησα πουθενα για επιτυχια ή αποτυχια της αποχης (ο ορος απεργια δεν ειναι δοκιμος στην περιπτωση μας) , μιλησα με νουμερα οτι αυτη γινεται σε αντιθεση με αλλους που θεωρουν οτι δεν γινεται (δηλ.σε αντιθεση με την λογικη που λεει 'πια αποχη εδω ολοι τρεχουν'). Προσδιορισα για την ακριβεια τις ιστορικες απωλειες με απολυτα νουμερα σε εναν αγωνα –Παλαδιο- σε αντιπαραθεση με Παλαδιο-Ποσειδων του 2005 , ωστε να ισοσκελιστει το επιπεδο του/ων αγωνα/ων.
Ε μην παίζουμε με τις λέξεις. Το θέμα είναι αν γίνεται αποχή (ναι, γίνεται, συμφωνώ) και μόνο ? Δεν ενδιαφέρει αν έχει πετύχει ?
Με την ανάλυσή σου διαφωνώ εν μέρει γιατί συγκρίνεις άλλους αγώνες, σε άλλες χρονιές, σε άλλο σημείο στη χρονιά κτλ. κτλ. (Ποσειδών-φετινό 'ΚΧ'). Για τη σύγκριση περσινό Παλάδιο - φετινό ΚΑ συμφωνώ εν γένει αλλά και πάλι...
- Η αποχη , συγχωρηστε με αν κανω λαθος , ξεκινησε για τα μετρα ασφαλειας μετα τον θανατο δυο 'επισης συμμετεχοντων'. Δεν νομιζω οτι το θεμα ειναι 'ποιοτικο' αλλα ουσιας.Ασχετα βεβαια απο αυτο , αν τελικα αποκτησουμε ενα καλυτερο ασφαλιστηριο συμβολαιο , καλυτερες-ασφαλεστερες συνθηκες στους αγωνες , δεν θα οφειλεται συμφωνα με τα λεγομενα σου στους 'πρωταγωνιστες' οπως τους αποκαλεις αλλα στους 'επίσης συμμετέχοντες' , ασχετα αν θα το επωφελουνται στην συνεχεια ολοι.
Μα το θέμα των 'πρωταγωνιστών' το έθιξα όχι επί της ουσίας της ασφάλειας αλλά για 2 λόγους: (α) επικοινωνιακά μετράει πολύ περισσότερο αν τρέχουν οι πρωταγωνιστές και όχι οι 'επίσης συμμετέχοντες' (β) για τους λόγους 3 και 4 παραπάνω. Από εκεί και πέρα, φυσικά και οι 'επίσης συμμετέχοντες' κινδυνεύουν εξίσου, ή και περισσότερο. Εξάλλου ένα από τα μέτρα της ΕΘΕΑ, τα σεμινάρια, προς αυτούς απευθύνεται σε μεγάλο βαθμό. Δεν υπονόησα κάτι διαφορετικό.
Μην ξεχνάς επίσης πως στους πρωταγωνιστές κοστίζει περισσότερο το να μη συμμετέχουν λόγω εκ των πραγμάτων ύπαρξης χορηγών κτλ. στις περισσότερες περιπτώσεις. Ενώ για πολλούς από τους 'επίσης συμμετέχοντες' η αποχή είναι 'τι είχαμε τι χάσαμε', δεν θα κάνουν το χόμπι τους για λίγο. Από αυτή την άποψη η αποχή είναι πραγματικά πετυχημένη στις αναβάσεις, διότι εκεί κάνουν αποχή και πρωταγωνιστές -και μπράβο τους.
4.Συμφωνουμε απολυτα οτι υπαρχει επικοινωνιακο παιχνιδι. Και ο ανυποψιαστος θα πει οταν διαβασει για 135 συμμετοχες οτι εχει πολλες. Εξ’αλλου δεν το ειπε ουτως η αλλως και σε αλλους αγωνες ?
Στη σημερινή εποχή των ΜΜΕ μπορεί να έχεις όλα τα δίκια του κόσμου και να μην το καταλάβει κανείς επειδή δε χειρίζεσαι σωστά το επικοινωνιακό κομμάτι. Που πρέπει να είναι μέρος του αρχικού σχεδιασμού και της στρατηγικής της επιχείρησης.
Τωρα αν καποιες συμμετοχες δεν εκκινουν , αν υπαρχουν 'εκτακτες' βοηθειες προς τις λεσχες για να πραγματοποιησουν 'πασει θυσια' καποιους αγωνες , αν γινανε καποια 'παιχνιδακια' με προσμετρησεις βαθμων ή αφαιρεση-τιμωρια καποιων αλλων και ακομη περισσοτερα που δεν ειναι της παρουσης να δημοσιοποιηθουν, φυσικα και θα παραμεινει ανυποψιαστος .
Και από τις δύο πλευρές παίζονται αντίστοιχα παιχνίδια. Γιατί απορείς ? Για 'πόλεμο' δεν πρόκειται ?
5.Ο μονος που θα μπορουσε να μας πει με βεβαιοτητα αν πετυχε ή απετυχε η αποχη ειναι τα βιβλια της ΕΛΠΑ στο τελος της χρονιας σε αντιπαραβολη με την περσινη χρονια. Ποσα μπηκανε περυσι στον 'μπεζαχτα' και ποσα φετος. Θα μας το πουνε? Χλωμο το κοβω αλλα ποτε δεν ξερεις. Ισως η ΕΛΠΑ να μας ανοιξει τα χαρτια της ολα και να αλλαξουμε σελιδα το 2007.
Διαφωνώ, το οικονομικό είναι ένα μικρό μόνο μέρος της όλης ιστορίας.
Για να δούμε τι θα γίνει...
Στη Ριτσώνα.
Στην πρώτη ανάβαση του 2007.
Αν συμβει αυτο , τοτε οτι και να πεις εσυ η εγω η αποχη θα εχει πετυχει ουσιαστικα στον σκοπο της.
Που ήταν δηλαδή ποιός ?
Να πιέσει την ΕΛΠΑ οικονομικά ?
Να φύγει ο ΑΛΜΑΝ ?
Να αλλάξει ο τρόπος διοίκησης του αθλήματος ?
Να γίνει ομοσπονδία ?
Ας ξεκαθαρίσει επιτέλους διότι αυτή τη στιγμή έχω την αίσθηση (και τη μοιράζομαι με αρκετούς ανθρώπους που έχω συζητήσει) πως η αποχή γίνεται από γινάτι.