-
Ενας φιλος ειναι αναμεσα στην επιλογη μιας διλιτρης 147 ή μιας διλιτρης GT.Η διαφορα τιμης δεν ειναι προβλημα.Θα θελαμε τη γνωμη σας.Ευχαριστoυμε πολυ για τη συμμετοχη.
-
Ενας φιλος ειναι αναμεσα στην επιλογη μιας διλιτρης 147 ή μιας διλιτρης GT.Η διαφορα τιμης δεν ειναι προβλημα.Θα θελαμε τη γνωμη σας.Ευχαριστoυμε πολυ για τη συμμετοχη.
-
Ενας φιλος ειναι αναμεσα στην επιλογη μιας διλιτρης 147 ή μιας διλιτρης GT.Η διαφορα τιμης δεν ειναι προβλημα.Θα θελαμε τη γνωμη σας.Ευχαριστoυμε πολυ για τη συμμετοχη.
-
147......
ας κρατησει τα χρηματα του για κατι που δεν αξιζει.....
-
Μεταξύ των δύο ... GT φυσικά....
αλλά στα 31-34 μπορεί να πάρει μια 159 2.2
-
Αν σκεφτεί κανείς ότι η 147 έχει το ίδιο εσωτερικό, ότι ο TS είναι πιο 'ακουστικός' από τον JTS και καίει απροβλημάτιστα 95άρα η λογική επιλογή είναι 147. Νομίζω αν του είχε κάνει κλικ η GT θα την είχε πάρει χωρίς κανένα δίλημμα. Πάντως η GT είναι πιο γρήγορη από την 147.
Το θέμα αλλάζει τελείως αν μιλάμε για την ανανεωμένη GT, δηλαδή αν περιμένει λίγο γιατί θα έχει απενεργοποιούμενο VDC και μάλλον τον 2,2 με τα 185 άλογα οπότε αξίζει κάθε παραπάνω ευρώ από την 147 -
GT...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
147......ας κρατησει τα χρηματα του για κατι που δεν αξιζει.....
Είπε ο άνθρωπος: τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα
Τι θα πει δεν αξίζει? Η GT είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, από κάθε άποψη, πλην του χρηματικού. Με τα λεφτά που κοστίζει παραπάνω, αν δεν σε πειράζει να τα δώσεις όπως ο φίλος, παίρνεις ΚΑΙ εμφάνιση. Μιλάμε για ένα από τα πιο όμορφα σύγχρονα σχήματα που μπορεί κανείς να δει στο δρόμο.
-
δεν παυει ομως η αλφα ρομεο να μην εδωσε δεκαρα τσακιστη για την εξελιξη της απο την στιγμη που τα πηρε ολα ετοιμα απο την 156/147.... απο σασι και αναρτησεις μεχρι εσωτερικο.....
ποιος ο λογος δηλαδη να την πουλαει τοσο ακριβα???? η διαφορα στα χρηματα ειναι το design??? -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δεν παυει ομως η αλφα ρομεο να μην εδωσε δεκαρα τσακιστη για την εξελιξη της απο την στιγμη που τα πηρε ολα ετοιμα απο την 156/147.... απο σασι και αναρτησεις μεχρι εσωτερικο.....
ποιος ο λογος δηλαδη να την πουλαει τοσο ακριβα???? η διαφορα στα χρηματα ειναι το design???Το design και το κουπέ αμάξωμα. Δεν θυμάμαι αυτοκίνητο που η κουπέ έκδοση να ΜΗΝ ήταν πιο ακριβή. Έτσι είναι, τι να κάνουμε. Όσο για την εξέλιξη, κι εγώ δεν θα άλλαζα τίποτα στις 156/147. Είχαν το αμάξι το καλό, το κράτησαν, το έκαναν ΑΚΟΜΑ πιο όμορφο και καλά έκαναν.
-
δεν παυει ομως να ειναι σημαντικα ακριβοτερο...... ασχετως αν δεν εχουμε προβλημα οπως ειπε ο φιλος παραπανω......
μιλαμε για 8 ολοκληρα χιλιαρικα παραπανω....... δεν ειναι λιγα.
-
Αφού δεν σκέφτεται τα χρήματα, GT για να μην πάρει την 147 και δει στην αντιπροσωπεία (αφού έχει παραλάβει την 147) την GT και αρχίσει τα μοιρολόγια. Κακά τα ψέματα, σαφώς πιο dream material η GT σε σχέση με την 147.
Απλά να ξέρει ότι δεν παίρνει Ο,ΤΙ καλύτερο. Παίρνει κάτι πολύ όμορφο, αρκετά καλό σε πολλούς τομείς, αλλά όχι το απόλυτο υπερόπλο ή άλλα πολεμικά κλισέ. Παίρνει ένα αυτοκίνητο που σίγουρα θα το ερωτευτεί πλατωνικά και μπορεί και ολοκληρωτικά!
Αντίθετα, η 147 έχει ακόμα περισσότερους ανταγωνιστές και δεν παύει να είναι ένα 'καθημερινό' αυτοκίνητο, κατά τη γνώμη μου.
-
GT εννοειται....
ειναι τελειως ακυρο και ατοπο το δημοψηφισμα...
αλλη κατηγορια -
Η GT μπορεί να είναι πιο όμορφη από την 147 αλλά οδηγικά δεν λέει και πολλά πράγματα. Μία 147 στην οποία απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά είναι καλύτερη λύση. Αλλά και πάλι, δίλιτρη 147?? Δεν αξίζει...
Κανένα από τα δύο... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η GT μπορεί να είναι πιο όμορφη από την 147 αλλά οδηγικά δεν λέει και πολλά πράγματα.Tι λες βρε Μιχάληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!! (θα πέσει φωτιά ρε!)
-
Δεν παιρνει κάτι που να 'αξίζει'
Πάρε 2 Υaris και κόλλα τα bumper-to-bumper και κάντο bimotore
Αυτό 'σίγουρα' αξίζει
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η GT μπορεί να είναι πιο όμορφη από την 147 αλλά οδηγικά δεν λέει και πολλά πράγματα.
Tι λες βρε Μιχάληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!! (θα πέσει φωτιά ρε!)
Σπύρο αυτή τη φορά δεν θα με πιάσεις.
Την έχω οδηγήσει για 40 χλμ σε δρόμο με στροφές πατημένες, κλειστές (από όλα είχε) και την πίεσα υπέρ-αρκετά μάλιστα. Αν θυμάσαι είχα γράψει και ένα mini review στο οποίο είχα γράψει καλά λόγια για το αυτοκίνητο. Οδηγικά ξαναλέω δεν είναι κάτι το φοβερό. Ένα άνετο αυτοκίνητο είναι με καλά κρατήματα όπως όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Καμία σχέση με την 156 για παράδειγμα. Είναι και τα ηλεκτρονικά...
Με άλλα λόγια ας πέσει όση φωτιά θέλει.
Στο κάτω κάτω δεν είμαι ο πρώτος που το λέει αυτό. -
Μα φυσικά την GT.
Εμπεριέχει τον νέο JTS κινητήρα αμμέσου ψεκασμού αντί του παλιού TS ο οποίος αν και ψόφιος χαμηλά ψηλά σκύλιαζε. ο JTS είναι σχεδόν το αντίθετο, φοβερή ροπή χαμηλά και χάνει σε σχέση με τον ΤS στις 6.000.Kαι πάλι την GT γιατί αν και μηχανολογικά ίδια, είναι ένα hot & Beautifull coupe και ένα από τα ομορφότερα mainstream hatchbacks.
Και τέλος GT αν όπως λες δεν τον ενδιαφέρει το χρηματικό, μιας και η χρηματική διαφορά 47 και GT που είναι σημαντικά μεγάλη αποτελεί τροχοπαίδι στην απόκτηση της και έτσι σπανιότερη στους δρόμους.
-
Tα χρόνια του TS είναι σημαντικός παράγοντας πάντως.
-
H GT τουλάχιστον το 2004-2005 υπερείχε σε εξοπλισμό της αντίστοιχης 147 δλδ GT Progression > 147 Progression
GT Distinctive > 147 DistinctiveAν κάνετε την αναγωγή σε ίδιο εξοπλισμό δλδ βάλετε στην 147 τα εξτρά της GT η διαφορά είναι μικρή της τάξης των 2-3000
Alfa 147 2.0 TS Η Alfa GT 2.0 JTS?