Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρικά φρένα!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρικά φρένα!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    25
    60
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Kid
      Στα PC τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Τα PC δεν υποβάλλονται σε συνθήκες ψύχους, ζέστης άνω των 100 βαθμών, υγρασίας κοντά στο 100% (όταν βρέχει), σε διαρκείς κραδασμούς και έχουν διάρκεια χρήσης (συνήθως) κοντά στην 5ετία. Όταν λοιπόν τα ηλεκτρονικά των PC λειτουργούν σε θερμοκρασία δωματίου, με σταθερό ρεύμα και χωρίς έκθεση σε ποικίλες ατμοσφαιρικές συνθήκες, είναι λογικό να την πατάνε πρώτα αυτά που αναπτύσσουν τριβές, πχ οι σκληροί δίσκοι και τα οπτικά drive.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
        Το ηλεκτρικό μοτέρ της δαγκάνας δέν ενεργεί απευθείας πάνω στα τακάκια (θα χρειαζόταν απίστευτα δυνατό μοτέρ για κάτι τέτοιο) αλλά παρεμβάλεται ένα σύστημα σφήνας το οποίο εκμεταλεύεται την περιστροφή του δίσκου και πολλαπλασιάζει τη δύναμη που εφαρμόζουν τα τακάκια πάνω στο δίσκο (Δείτε στο βίντεο πώς η περιστροφή του δίσκου παρασύρει το τακάκι).

        Eνδιαφέρον έχει αλλά όταν κάνεις όπισθεν δεν θα δουλεύει το φρένο.

        Ακόμα θα έχει κακό οριακό φρενάρισμα, θα μπλοκάρει εύκολα ο τροχός - κάτι παρόμοιο με τα ταμπούρα που η μία σιαγόνα φρενάρει 'μόνη της'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zardoz last edited by

          Παίδες η αυτοκινητοβιομηχανία έχει απαντήσει ΜΟΝΗ της στις ερωτήσεις σας.

          Τα drive-by-wire συστήματα είναι πολύ ευαίσθητα σε... ΜΗΝΥΣΕΙΣ και
          ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. H τεχνολογία μπορεί, οι νόμοι όμως είναι τυφλοί

          Ένα αναλυτικό άρθρο για το brake-by-wire που πήγε να βγάλει η mercedes
          και τελικά τί οικομική ζημιά έπαθε μπορείτε να βρείτε εδώ:
          http://www.aa1car.com/library/2004/bf110412.htm

          Για την αποφυγή μαζικών αγωγών, τα 'κρίσιμα' συστήματα σχεδιάζονται υβριδικά.
          Υδραυλική/ηλεκτρική υποβοήθηση σημαίνει: 'χωρίς υποβοήθηση ΠΑΛΙ ΣΤΡΙΒΕΙ'

          Παράδειγμα 1: ABS

          Η πρώτη σχεδίαση του ABS προέβλεπε άμεση ηλεκτρική διαμόρφωση της πίεσης
          (στην αντλία) και όχι ηλεκτρική 'ανακούφηση' της πίεσης μέσω βαλβίδων
          και ανακύκλωσης των υγρών μέσω του γνωστού κάδου.

          Καταλήξαμε όμως να έχουμε ένα σύστημα ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΕΡΟ αλλά ποιό ασφαλές:
          ΑΝ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, δεν επιδρά στην κανονική πέδηση.

          Στο ξεκίνημα, το ECM κάνει έλεγχο αν οι βαλβίδες μπορούν να αποδεσμεύσουν
          υγρά και αν αυτά επιστρέφουν από τον κάδο ανακύκλωσης πίσω στο κύκλωμα.
          Αν το σύστημα αποτύχει, απλά απενεργοποιείται το ΑΒS χωρίς να επιδρά στο
          (μηχανικό) σύστημα πέδησης. Στα νέα αυτοκίνητα μάλιστα, ακόμη και μια φορά
          να αποτύχει η ανακύκλωση, για να μην πέσει η στάθμη των υγρών η ECM
          απενεργοποιεί το ABS, οπότε το σύστημα ελέγχεται ΣΥΝΕΧΩΣ

          Έτσι γλύτωσαν πληθώρα μηνύσεων

          Παράδειγμα 2: ΕΒΑ

          To ΕΒΑ (emergency brake assist) είναι καθαρά ηλεκτρομηχανικό σύστημα:
          Ανιχνεύει την ταχύτητα και την πίεση με την οποία πατάς το φρένο και
          αποφασίζει να ενισχύσει την πίεση πέδησης ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Αν
          το EBA αποτύχει, δεν τρέχει τίποτε, μια και ΕΣΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ
          Είναι ουσιαστικά μια ηλεκτρικά ελεγχόμενη ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΙΕΣΗΣ
          που ακόμη και αν δεν δουλέψει απλά δεν ενισχύει την πίεση και τίποτε
          παραπάνω (= ΟΧΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ).

          Το ίδιο πρόβλημα έχει και το ESP2 με STEERING CONTROL
          Οι τεχνοκράτες αγωνίζονται να πείσουν ότι το ESP(2) θα πρέπει να μπορεί
          να στρίβει σε κάποιες περιπτώσεις το όχημα, κάτι για το οποίο οι νομικοί
          είναι σκεπτικοί διότι μπορεί να οδηγήσει σε μηνύσεις ολκής.

          Τέτοια συστήματα είναι ευαίσθητα σε μηνύσεις, και θα τα
          βλέπετε να βγαίνουν με πολύ σκεπτικισμό και αργούς ρυθμούς

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:

            Το ηλεκτρικό μοτέρ της δαγκάνας δέν ενεργεί απευθείας πάνω στα τακάκια (θα χρειαζόταν απίστευτα δυνατό μοτέρ για κάτι τέτοιο) αλλά παρεμβάλεται ένα σύστημα σφήνας το οποίο εκμεταλεύεται την περιστροφή του δίσκου και πολλαπλασιάζει τη δύναμη που εφαρμόζουν τα τακάκια πάνω στο δίσκο (Δείτε στο βίντεο πώς η περιστροφή του δίσκου παρασύρει το τακάκι).

            Eνδιαφέρον έχει αλλά όταν κάνεις όπισθεν δεν θα δουλεύει το φρένο.

            Ακόμα θα έχει κακό οριακό φρενάρισμα, θα μπλοκάρει εύκολα ο τροχός - κάτι παρόμοιο με τα ταμπούρα που η μία σιαγόνα φρενάρει 'μόνη της'.

            Οχι, λειτουργεί και ανάποδα, δές το βίντεο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Έχεις δίκιο, δεν είδα το βίντεο αλλά το γράφει και κάπου στο κείμενο. Αυτό που πρόσεξα ήταν το δόλωμα για τους κατασκευαστές (με άλλα λόγια): μπορείτε να βάζετε δίσκους τσιγαρόχαρτα που στραβώνουν αμέσως και με υδραυλικά φρένα θα πηδούσε το πεντάλ αλλά με τα ηλεκτρικά φρένα ούτε θα πάρει χαμπάρι ο πελάτης. 'The effects of irregularities of brake disks ... can be compensated for as much as possible'

              Καλά είναι, μπορεί να είναι καλύτερα από τα υδραυλικά φρένα αλλά δεν το νομίζω. Μόνο φθηνότερα θα είναι (δε χρειάζεται ABS, ESP, αντλίες, κατανεμητές, σωληνώσεις) και θα κάνουν διάφορες 'ηλεκτρονικές χαζομάρες' όπως να στεγνώνουν γρήγορα αν βραχούν ώστε ο κόσμος να τα προτιμάει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                powergs last edited by

                Ο χρήστης G60 έγραψε:

                Και θα εξαρτώνται τα φρένα από μια ασφάλεια ή έναν ακροδέκτη; Κάπως τρομακτικό αυτό.

                ακομα δεν ξερουμε πως πως δουλεουν βγαλαμε και συμπερασματα

                Τους εχεις για τοσο ηλιθιους τους Γερμανους?
                Αρε Ελληνα μεγαλε κριτηκαρα που δε βγαζεις ουτε καρφιτσες!!

                Οι ανθρωποι ειτε το θελουμε ειτε καθοριζουν τις εξελιξεις.
                Παντου εκτος απ το καφενειο

                Δεν τίθεται θέμα ηλιθιότητας.

                Στο βίντεο φαίνεται πως όλα λειτουργούν μέσω ηλεκτρονικών και δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό back-up.

                Τα ηλεκτρονικά είναι ευπαθή συστήματα ή όχι; Τουλάχιστον σε σύγκριση με αντίστοιχα μηχανικά.

                Ειναι ευπαθη εκει που θελουν οι κατασκευαστες

                Στο βιντεο ρε παιδια μη περιμενετε και πληρη αναλυση.
                Αυτα μονο για τους τεχνικους.

                Είναι ευπαθή εκεί που το θέλουν οι κατασκευάστές Άλλη δουλειά δεν έχουν να κάνουν από το να βγάζουν οι κατασκευαστές μόνοι τους τα μάτια τους

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr