-
Πάντως αυτό που λέει ο zoranb για το έξτρα βάρος έχει βάση αν μιλάμε για απλά αυτοκίνητα δίχως φοβερό στήσιμο. Αν ένα αμάξι έχει σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις για να στρίβει καλύτερα μπορεί να μην έχει την τραγική διαφορά σε κράτημα με παραπάνω βάρος στο πίσω μέρος. Εγώ πάντως όταν είχα ένα Seicento, το οποίο πιστεύω πως είναι σχετικά καλοστημένο για τόσο μικρό αμάξι, θυμάμαι πως άμα πήγαινες να στρίψεις με πολλά το ένιωθες ότι είναι ελαφρύ πίσω και θα σου φύγει. Μια φορά μάλιστα είχα καταφέρει να φέρω και τετακέ ο πανέξυπνος..... Όμως θυμάμαι μια μέρα που πήγαινα να του αλλάξω ζαντολάστιχα, και τα είχα βάλει πίσω και είχε φορτωθεί το αμάξι, πως πήγαινε φανταστικά στη στροφή, και σου έδινε μια αίσθηση σιγουριάς, και όχι πως δε θα φύγει φυσικά, αλλά για να σου φύγει θα πρέπει να πας με πολύ περισσότερα από όσα πρέπει για να σου φύγει όταν είναι άδειο. Βέβαια μιλάμε για πολύ μικρό και ελαφρύ αμάξι. Λογικά στο 307 των 1200 κιλών μπορεί να μην ισχύει αυτό σε τόσο μεγάλο βαθμό.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Πάντως αυτό που λέει ο zoranb για το έξτρα βάρος έχει βάση αν μιλάμε για απλά αυτοκίνητα δίχως φοβερό στήσιμο. Αν ένα αμάξι έχει σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις για να στρίβει καλύτερα μπορεί να μην έχει την τραγική διαφορά σε κράτημα με παραπάνω βάρος στο πίσω μέρος. Εγώ πάντως όταν είχα ένα Seicento, το οποίο πιστεύω πως είναι σχετικά καλοστημένο για τόσο μικρό αμάξι, θυμάμαι πως άμα πήγαινες να στρίψεις με πολλά το ένιωθες ότι είναι ελαφρύ πίσω και θα σου φύγει. Μια φορά μάλιστα είχα καταφέρει να φέρω και τετακέ ο πανέξυπνος..... Όμως θυμάμαι μια μέρα που πήγαινα να του αλλάξω ζαντολάστιχα, και τα είχα βάλει πίσω και είχε φορτωθεί το αμάξι, πως πήγαινε φανταστικά στη στροφή, και σου έδινε μια αίσθηση σιγουριάς, και όχι πως δε θα φύγει φυσικά, αλλά για να σου φύγει θα πρέπει να πας με πολύ περισσότερα από όσα πρέπει για να σου φύγει όταν είναι άδειο. Βέβαια μιλάμε για πολύ μικρό και ελαφρύ αμάξι. Λογικά στο 307 των 1200 κιλών μπορεί να μην ισχύει αυτό σε τόσο μεγάλο βαθμό.Τhanx Mark με πιάνεις απόλυτα, μάλλον οι υπόλοιποι έχετε όλοι lotus και υπερτουτού και δεν ειστε και πολύ ψαγμένοι!
Ψαχθείτε λοιπον και μάθετε τα αμάξια σας κορίτσα! -
Ίσα ρε. Κατούρα και λίγο.
-
Άσχετοι μηχανικοί.
Δεν ξέρετε ότι όσο πιο βαρύ τόσο καλύτερα στρίβει.
Άχρηστοι γαμώτο. Μα να προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλά το βάρος?
Μια Μ5 στρίβει καλύτερα από μία Elise
Πιο δύσκολα σταματάς μια μπάλα από χαρτί παρά όλο τον πάκο με τις κόλλες Α4.
Γαμώτο ρε zoranb, που είσαι κρυμμένος τόσο καιρό?
Με τόσες ανακατάξεις από φέτος στην F1 όλο και κάποια θέση τεχνικού διευθυντή θα έχει αδειάσει, ψάξτο.Τον theos_larissa τον έχει τίποτα μήπως?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Άσχετοι μηχανικοί.
Δεν ξέρετε ότι όσο πιο βαρύ τόσο καλύτερα στρίβει.
Άχρηστοι γαμώτο. Μα να προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλά το βάρος?
Μια Μ5 στρίβει καλύτερα από μία Elise
Πιο δύσκολα σταματάς μια μπάλα από χαρτί παρά όλο τον πάκο με τις κόλλες Α4.
Γαμώτο ρε zoranb, που είσαι κρυμμένος τόσο καιρό?
Με τόσες ανακατάξεις από φέτος στην F1 όλο και κάποια θέση τεχνικού διευθυντή θα έχει αδειάσει, ψάξτο.Τον theos_larissa τον έχει τίποτα μήπως?
ega8etos.-
-
Θα βάλουν τράκτορες στην F1, το έμαθες;;;;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Άσχετοι μηχανικοί.
Δεν ξέρετε ότι όσο πιο βαρύ τόσο καλύτερα στρίβει.
Άχρηστοι γαμώτο. Μα να προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλά το βάρος?
Μια Μ5 στρίβει καλύτερα από μία Elise
Πιο δύσκολα σταματάς μια μπάλα από χαρτί παρά όλο τον πάκο με τις κόλλες Α4.
Γαμώτο ρε zoranb, που είσαι κρυμμένος τόσο καιρό?
Με τόσες ανακατάξεις από φέτος στην F1 όλο και κάποια θέση τεχνικού διευθυντή θα έχει αδειάσει, ψάξτο.
Τον theos_larissa τον έχει τίποτα μήπως?Αχαχούχα... ευτυχώς γελάμε και λίγο, παρά ταύτα εγώ έχω κάνει τις πενιχρές και πατεντιάρικες μετρήσεις μου, εσύ? Και όλοι εντωμεταξύ βάζετε στα παραδείγματά σας αμάξια που ούτε στα όνειρά σας δεν έχετε δεί! Εγώ ένα ηρωικό saxo1.1 με 200.000 χλμ. έβαλα στο τραπέζι και εσείς από M5, lotus μέχρι και μπάλες από χαρτί, ε βάλτε και κανά printer και φωτοτυπικό φορτωμένο με μια γκόμενα που βγάζει το κ@λο της φωτοτυπίες για να μαζέψετεκαι κόσμο στο thread να πουλησετε τις ιδέες σας!
Όσο για τον theos_larissa φυσικά και δεν τον έχω τίποτα, edit [Krusenstern] Τα σχόλια για την προσωπική ζωή και τις σεξουαλικές προτιμήσεις του άλλου δεν έχουν ΚΑΜΙΑ θέση εδώ μέσα. Ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός με την πρώτη
-
Δεν προσέχεις τι λες ρε;
-
τι?
πάντως ένας μόνο μέχρι τώρα με κατάλαβε, ο mark, ψαχτείτε λίγο -
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Αχαχούχα... ευτυχώς γελάμε και λίγο, παρά ταύτα εγώ έχω κάνει τις πενιχρές και πατεντιάρικες μετρήσεις μου, εσύ? Και όλοι εντωμεταξύ βάζετε στα παραδείγματά σας αμάξια που ούτε στα όνειρά σας δεν έχετε δεί! Εγώ ένα ηρωικό saxo1.1 με 200.000 χλμ. έβαλα στο τραπέζι και εσείς από M5, lotus μέχρι και μπάλες από χαρτί, ε βάλτε και κανά printer και φωτοτυπικό φορτωμένο με μια γκόμενα που βγάζει το κ@λο της φωτοτυπίες για να μαζέψετεκαι κόσμο στο thread να πουλησετε τις ιδέες σας!Όσο για τον theos_larissa φυσικά και δεν τον έχω τίποτα, edit [Krusenstern] Τα σχόλια για την προσωπική ζωή και τις σεξουαλικές προτιμήσεις του άλλου δεν έχουν ΚΑΜΙΑ θέση εδώ μέσα. Ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός με την πρώτη
Καλό είναι να μην προεξοφλείς κάποια πράγματα, όπως το garage κάποιου, την οικονομική του άνεση κτλ κτλ..
Τα υπόλοιπα είναι ανάξια σχολιασμού & απαιτώ την άμεση διαγραφή τους & δημόσια συγγνώμη.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αχαχούχα... ευτυχώς γελάμε και λίγο, παρά ταύτα εγώ έχω κάνει τις πενιχρές και πατεντιάρικες μετρήσεις μου, εσύ? Και όλοι εντωμεταξύ βάζετε στα παραδείγματά σας αμάξια που ούτε στα όνειρά σας δεν έχετε δεί! Εγώ ένα ηρωικό saxo1.1 με 200.000 χλμ. έβαλα στο τραπέζι και εσείς από M5, lotus μέχρι και μπάλες από χαρτί, ε βάλτε και κανά printer και φωτοτυπικό φορτωμένο με μια γκόμενα που βγάζει το κ@λο της φωτοτυπίες για να μαζέψετεκαι κόσμο στο thread να πουλησετε τις ιδέες σας!
Όσο για τον theos_larissa φυσικά και δεν τον έχω τίποτα, edit [Krusenstern] Τα σχόλια για την προσωπική ζωή και τις σεξουαλικές προτιμήσεις του άλλου δεν έχουν ΚΑΜΙΑ θέση εδώ μέσα. Ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός με την πρώτη
Καλό είναι να μην προεξοφλείς κάποια πράγματα, όπως το garage κάποιου, την οικονομική του άνεση κτλ κτλ..
Τα υπόλοιπα είναι ανάξια σχολιασμού & απαιτώ την άμεση διαγραφή τους & δημόσια συγγνώμη.
άσχετο boing!
και μάθε να έχεις τρόπους και να μην ειρωνεύεσαι! άκου απαιτείς και δημόσια συγνώμη χα χα χα -
Άσχετο; Άσχετα τα σχόλια σου δεν είναι; ζήτα συγνώμη και μετά.
-
κοίτα πώς ειρωνεύτικες τα 'άσχετά' μου σχόλια τη γνώμημου δηλαδή πάνω στο θέμα, ή ξέχασες?
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Άσχετοι μηχανικοί.
Δεν ξέρετε ότι όσο πιο βαρύ τόσο καλύτερα στρίβει.
Άχρηστοι γαμώτο. Μα να προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλά το βάρος?
Μια Μ5 στρίβει καλύτερα από μία Elise
Πιο δύσκολα σταματάς μια μπάλα από χαρτί παρά όλο τον πάκο με τις κόλλες Α4.
Γαμώτο ρε zoranb, που είσαι κρυμμένος τόσο καιρό?
Με τόσες ανακατάξεις από φέτος στην F1 όλο και κάποια θέση τεχνικού διευθυντή θα έχει αδειάσει, ψάξτο.Μπορεί να κάνω λάθος ή να έχεις διαφορετική άποψη αλλά να με ειρωνεύσαι σχετικά με την άποψή μου δεν το δέχομαι, αυτά κάντα αλλού όταν περάσεις τα δεκαοχτώ. Εφόσον ζητάς να σου πώ συγγνώμη, πες εσύ πρώτα γιατί εσύ μου το οφείλεις πρώτος!
-
Α ωραία, μπήκε και η ηλικία στο παιχνίδι. Λογικότατο.
Η ειρωνία είναι τρόπος έκφρασης όταν τα υπόλοιπα έχουνε αποτύχει. Ε, τέτοια είναι η περίπτωση σου.
Επίσης, εγώ δεν σου έκανα πουθενά προσωπική επίθεση.
-
Δεν το κόβετε λέω εγώ???
-
edit [Krusenstern]
είπαμε, τέλος.-
-
OK τα είπατε, relax now.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοκινήτου που είναι πιο ισσοροπημένο φορτωμένο είναι τα αγροτικά! Με μερικά σακιά πατάτες στην καρότσα, έρχονται στα ίσα τους! Προφανώς γιατί είναι φτιαγμένα να οδηγούνται φορτωμένα!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
OK τα είπατε, relax now.Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοκινήτου που είναι πιο ισσοροπημένο φορτωμένο είναι τα αγροτικά! Με μερικά σακιά πατάτες στην καρότσα, έρχονται στα ίσα τους! Προφανώς γιατί είναι φτιαγμένα να οδηγούνται φορτωμένα!
χαχα καλό!
-
... όσο για το βάρος στο πορτμπαγκάζ, και ΕΙΔΙΚΑ σε Seicento, εδώ γελάνε... Βάλτε βάρος σε Seicento, και ΟΤΑΝ ξεκολλήσει το πίσω μέρος από το δρόμο, να δω πώς θα το μαζεύετε. Το αυτό και για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αμαξάκι με μικρό μεταξόνιο. Όχι ότι σε μεγάλο μεταξόνιο είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα, αλλά ειδικά σε μικρό, μιλάμε για αυτοκτονία.
Εξαιρούνται εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις ΚΑΚΗΣ κατανομής βάρους, όπου μερικά κιλά πίσω βοηθούσαν, πχ. παλιά αγωνιστικά Manta.
-
εγω δεν μπορω να καταλαβω πως καποιοι που δεν εχουν ιδια εμπειρια, την εχουν δει και εκφραστες της απολυτης αληθειας. αποψη μπορει να εχει ο καθενας (οπως και 'πισω πορτα') αλλα να ανταλλασει επιχειρηματα και οχι να χλευαζει και να πεταει ατακες.
προφανως και ενα saxo 1,1 με ακομα 2 ατομα δινει στον οδηγο του μεγαλυτερη αισθηση ασφαλειας και οτι παταει καλυτερα (βεβαια ειναι πιο αποτομο στο οριο = μαζευει πιο δυσκολα τους κ@λους). αυτο ειπε ο ανθρωπος ρε παιδια, που ειναι το παραξενο?
το εχει οδηγησει καποιος και δεν συμφωνει?Καλό είναι να μην προεξοφλείς κάποια πράγματα, όπως το garage κάποιου, την οικονομική του άνεση κτλ κτλ..
οι κατοχοι αυτων των supercars γιατι ειναι καλυτεροι ή πιο ψαγμενοι εκ προοιμιου? αυτα τα 'πεπλα μυστηριου' γιατι χρειαζονται? ψαρωσαμε
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)