-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
...μια Γερμανίδα από τη Στουτγκάρδη...Well, αυτό δεν είναι και τόσο σαφές, ε;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...μια Γερμανίδα από τη Στουτγκάρδη...
Well, αυτό δεν είναι και τόσο σαφές, ε;
Λες να με χαλαει η αλλη χωρις το αστερι???
Παντως για ενα κουπε (εστω και 123) ψηνομουν αγρια...
Αλλα τι στα λεω εσενα? Θα με αρχισεις στο ψησιμο και θα με καταφερεις... Και το ξερεις οτι εγω δε θελω και πολυ
-
SPITFIRE
Πω πω πω κάτι δηλώσεις που έγιναν σήμερα από το τηλέφωνο!!!!
Ένα σας λέω, σε λίγο θα τον φωνάζουμε Herr Schpittfeuer!

ΜΕΡΣΕΝΤΑΣ W123 ΜΑΣ ΜΠΟΝΙΤΑΣ:
http://www.foro.pieldetoro.net/web/MERC ... ES=3&ID=11 -

http://mercedes.pcz.pl/coupe/c114/galer ... _jpg-5.jpgΚάτι σε πιο παλιό, ίσως; Ένα, W114 coupe, ας πούμε;
-
Ωραίο είναι αυτό
-
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... fullsize=1
Η Kathy, φορώντας τα γυαλιά της (θα πάρει φακούς επαφής συντόμως!).
Για τον φίλο Krus και το Spitfire (σύντομα και στο club με μια coupe εύχομαι, αδελφέ! ).βοήθα Krus και τον πείσαμε, δε θέλει και πολύ ακόμα!!!
-
Δεν θέλω να σας χαλάσω την ατμόσφαιρα...αλλά τι πλοία είναι τούτα;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Δεν θέλω να σας χαλάσω την ατμόσφαιρα...αλλά τι πλοία είναι τούτα;Κρουαζιερόπλοια! Γιατι έτσι μας αρέσει (σωστά, Spit; )!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Δεν θέλω να σας χαλάσω την ατμόσφαιρα...αλλά τι πλοία είναι τούτα;
Κρουαζιερόπλοια! Γιατι έτσι μας αρέσει (σωστά, Spit; )!
-

http://www.107sl-club.org/Bilder/prospe ... 4/slc2.jpgΑυτό είναι του '74...Νάσσο!
Έλα, να βοηθήσουμε όλοι μαζί:
Πωλείται παλιό εγγλέζικο, πράσινο, μικροσκοπικό αυτοκίνητο που φτύνει φωτιές...
Δεκτή ανταλλαγή με μεγάλο γερμανικό δίπορτο καράβι κλπ κλπ! -
Πέρα από την πλάκα δέστε λιγάκι αυτό:
http://www.wasserweg2.de/cms/index.php?id=43
OMG!!! -
Να το δω κι αυτό .......
-
Γιατί ψάχνετε τα coupe για να μην σας κολλήσουν τη ρετσινιά ότι την πήρατε από Αλβανό;
Πλάκα κάνω.
Νομίζω πάντως ότι δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα της W123 να γίνει κλασσική. Όχι επειδή μόλις πρόσφατα τις ξεφορτώθηκαν οι οδηγάρες εκ Αλβανίας αλλά γιατί δεν έχει ακόμη περάσει αρκετός χρόνος για να χωνέψουμε την ασχήμια τους και να την αποδεχθούμε σαν κλασσική. Προσωπική άποψη πάντα, μην παρεξηγηθείτε. -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Νομίζω πάντως ότι δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα της W123 να γίνει κλασσική. Όχι επειδή μόλις πρόσφατα τις ξεφορτώθηκαν οι οδηγάρες εκ Αλβανίας αλλά γιατί δεν έχει ακόμη περάσει αρκετός χρόνος για να χωνέψουμε την ασχήμια τους και να την αποδεχθούμε σαν κλασσική. Προσωπική άποψη πάντα, μην παρεξηγηθείτε.Δεν μπορώ να κάνω αντίλογο σε τίποτα περί εμφάνισης, διότι αποτελεί προσωπική σου γνώμη, εκτός ίσως στο ότι η 123 δεν είναι κλασσική. Πέρα από το γεγονός ότι και με το νόμο πλέον είναι, καθότι έκλεισε την 30ετία, στη Γερμανία είναι το πιο συνηθισμένο Young-Timer εδώ και αρκετά χρόνια, αφού είναι το τελευταίο ΜΒ με την παλιά συνταγή (χρωμέ προφυλακτήρες κλπ κλπ) και ήταν βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα γινόταν Old-Timer...
Βλέπεις, σε κάποιες χώρες (που, φυσικά, είναι πολύ πίσω από εμας) έχουν συνηθίσει να αγοράζουν αυτοκίνητα ανάλογα με τα πόσα διαθέτουν (αν είναι δυνατόν!) και όχι με το πόσα θέλουν να δείξουν ότι έχουν (απαράδεκτη συμπεριφορά)! Στο γενικό κλίμα αυτό, οι νέοι άνθρωποι δεν ασχολούνται με πανάκριβα κλασσικά αυτοκίνητα που απαιτούν άπειρα χρήματα και χρόνο (διότι έχουν και πολύ πιο σοβαρά ζητήματα που τους απασχολούν, λέω εγώ) αλλά κάνουν το κέφι τους με νεότερα αυτοκίνητα, που κόστίζουν πολύ λιγότερο στη συντήρηση (δεν είναι και ανάγκη να πληρώνουν και κάθε μέρα γκαράζ) και απαιτούν λιγότερο χρόνο απασχόλησης μαζί τους. Κάτι που να συμβαδίζει με την ηλικία τους χωρίς απαραίτητα αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν ενδιαφέρον... αυτά τα αποκαλούν Young-Timers και είναι πολύ πιο κοινά αυτοκίνητα από αυτά που θα συναντήσετε στην τυπική ελληνική λέσχη όπως σκαθάρια, 123, golf mk1, A112, alfasud- sprint ακόμα και 33 την πρώτη, BMW E21, citroenάκια του στυλ LN ή GS, tr7, mini κλπ κλπ...Γιατί ψάχνετε τα coupe για να μην σας κολλήσουν τη ρετσινιά ότι την πήρατε από Αλβανό;
Γιατί, μερικές είναι πιο όμορφες (πχ η 114) ενώ χωρίς να είναι ιδιαίτερα πιο 'δύσκολες' σαν κλασσικά, είναι πιο σπάνιες και μελλοντικά θα έχουν μεγαλύτερη αξία.
Προσωπικά, εγώ προτιμώ τα τετράπορτα πάντως διότι ταιριάζουν ακριβώς στο χαρακτήρα των ΜΒ...Οδηγικά, τα coupe είναι τα ίδια (μη σου πω και χειρότερα)!
Δε θα είχα κανένα πρόβλημα να αγοράσω από Αλβανό ένα 123 αν ήταν σε καλή κατάσταση... ούτε από Ρώσο, ένα zaz ή μια Chaika, ούτε από Γιουγκοσλάβο ένα Zastava 650...Ρίξτε όλο το ρετσίνι πάνω μου, συνεπώς και πάρτε ότι θέλετε εσείς χωρίς φόβο! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Στο γενικό κλίμα αυτό, οι νέοι άνθρωποι δεν ασχολούνται με πανάκριβα κλασσικά αυτοκίνητα που απαιτούν άπειρα χρήματα και χρόνο (διότι έχουν και πολύ πιο σοβαρά ζητήματα που τους απασχολούν, λέω εγώ) αλλά κάνουν το κέφι τους με νεότερα αυτοκίνητα, που κόστίζουν πολύ λιγότερο στη συντήρηση (δεν είναι και ανάγκη να πληρώνουν και κάθε μέρα γκαράζ) και απαιτούν λιγότερο χρόνο απασχόλησης μαζί τους. Κάτι που να συμβαδίζει με την ηλικία τους χωρίς απαραίτητα αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν ενδιαφέρον... αυτά τα αποκαλούν Young-Timers και είναι πολύ πιο κοινά αυτοκίνητα από αυτά που θα συναντήσετε στην τυπική ελληνική λέσχη όπως σκαθάρια, 123, golf mk1, A112, alfasud- sprint ακόμα και 33 την πρώτη, BMW E21, citroenάκια του στυλ LN ή GS, tr7, mini κλπ κλπ...Αν υπολογίσουμε το πόσα χιλιόμετρα διανύει ετησίως ο 'κλασικός' σε αντιπαραβολή με αυτά του νέου μάλλον θα δούμε ότι τα κλασικά δεν είναι και τόσο ακριβά τελικά. Ίσως ακόμη να επιτυγχάνουν και χαμηλότερο κόστος ανά χιλιόμετρο. Συν το ότι ο 'κλασικός' οπωσδήποτε θα κάνει τις μισές δουλειές μόνος του οπότε κάτι κερδίζει από εκεί.
Όπως έχει καταντήσει σήμερα η αυτοκίνηση και η κατά ένα μεγάλο βαθμό αναίτια/ανούσια τεχνολογίας της, το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν ίσως περισσότερα από τα after-sales παρά από τις πωλήσεις. Ίσως να κάνω και λάθος αλλά αρκεί να ρωτήσεις πόσο κοστίζει ένα περιοδικό service για μια όποια Mercedes σήμερα. Ακόμη και για Alfa Romeo η συντήρηση είναι πανάκριβη. -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αν υπολογίσουμε το πόσα χιλιόμετρα διανύει ετησίως ο 'κλασικός' σε αντιπαραβολή με αυτά του νέου μάλλον θα δούμε ότι τα κλασικά δεν είναι και τόσο ακριβά τελικά. Ίσως ακόμη να επιτυγχάνουν και χαμηλότερο κόστος ανά χιλιόμετρο. Συν το ότι ο 'κλασικός' οπωσδήποτε θα κάνει τις μισές δουλειές μόνος του οπότε κάτι κερδίζει από εκεί.Γεια και χαρά συνάδελφε!
Πολύ σωστά αυτά που γράφεις, αλλά: Το κόστος αποκατάστασης είναι το σημαντικότερο, να μην ξεχνάμε όμως, ότι ο νέος άνθρωπος (θέλω να πιστεύω) θέλει να χρησιμοποιήσει το κλασσικό του, να ταξιδέψει να το τρέξει σε ράλλυ και δεν πολυενδιαφέρεται για ένα 'garage-queen' που θα το βγάλει μια φορά στους 6 μήνες και όλοι θα του πουνε μπράβο! Ε, όπως σαφέστατα γνωρίζεις από πρώτο χέρι, όταν χρησιμοποιείς το κλασσικό σου έχεις και αρκετά περισσότερα έξοδα, ασχέτως αν τα μετριάζεις με το DIY...Σε σχέση με ένα σύγχρονο; Χμμ, νομίζω ότι τα Young-Timers αυτό ακριβώς καταφέρνουν, είναι φτηνότερα στην τελική, διότι ας μην ξεχνούμε ότι ένα συγχρονο αυτοκίνητο χάνει σε αξία από τη μέρα που βγαίνει από την έκθεση ενώ τα ιστορικά (και ειδικά αυτά τα πιο καινούργια) μάλλον αυξάνουν με το χρόνο την αξία τους και μετριάζουν το κόστος συντήρησης...
Και έχουν και ενδιαφέρον!Όπως έχει καταντήσει σήμερα η αυτοκίνηση και η κατά ένα μεγάλο βαθμό αναίτια/ανούσια τεχνολογίας της, το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν ίσως περισσότερα από τα after-sales παρά από τις πωλήσεις. Ίσως να κάνω και λάθος αλλά αρκεί να ρωτήσεις πόσο κοστίζει ένα περιοδικό service για μια όποια Mercedes σήμερα. Ακόμη και για Alfa Romeo η συντήρηση είναι πανάκριβη.
Καλά, εδώ θέλουν 120 ευρώ για να σου αλλάξουν λάδια και τα τραβούν με αντλία (δεν είναι και ότι καλύτερο) γιατί δεν έχει τάπα από κάτω να αδειάσει το κάρτερ, τι λέμε τώρα!!
Πάντως, ας μην αναθεματίζουμε τα σύγχρονα αυτοκίνητα διότι προσφέρουν και άλλα πράγματα σε σχέση με τα παλιά, που για καθημερινή χρήση είναι πολύ πιο σημαντικά (παθητική ασφάλεια, φρένα, φώτα κλπ κλπ)... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Καλά, εδώ θέλουν 120 ευρώ για να σου αλλάξουν λάδια και τα τραβούν με αντλία (δεν είναι και ότι καλύτερο) γιατί δεν έχει τάπα από κάτω να αδειάσει το κάρτερ, τι λέμε τώρα!!
γιατί δεν είναι ότι καλύτερο ??? (λίγο εκτός )
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
γιατί δεν είναι ότι καλύτερο ??? (λίγο εκτός )
Γιατί αν δεν ασχοληθούν επίμονα (που δεν το κάνουν) δεν το στραγγίζουν εντελώς...
-
Και είναι αδύνατον να αφαιρεθούν όλα τα υπολείμματα που βρίσκονται στον πάτο του κάρτερ, είτε αυτά είναι λάσπη (sludge) η οποία φράζει τους αγωγούς, είτε μεταλλικά σωματίδια.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
ο νέος άνθρωπος (θέλω να πιστεύω) θέλει να χρησιμοποιήσει το κλασσικό του, να ταξιδέψει να το τρέξει σε ράλλυ και δεν πολυενδιαφέρεται για ένα 'garage-queen' που θα το βγάλει μια φορά στους 6 μήνες και όλοι θα του πουνε μπράβο! Ε, όπως σαφέστατα γνωρίζεις από πρώτο χέρι, όταν χρησιμοποιείς το κλασσικό σου έχεις και αρκετά περισσότερα έξοδα, ασχέτως αν τα μετριάζεις με το DIY...Εγώ πιστεύω ότι περισσότερα προβλήματα θα σου βγάλει το κλασικό εάν το διατηρείς φυλαγμένο για π.χ. 6 μήνες παρά κάνοντας πολλά χιλιόμετρα. Και αν τη γλιτώσεις από προβλήματα μοτέρ -θέτοντάς τον σε λειτουργία κάθε 1-2 μέρες- σίγουρα θα τη βρεις από ρουλεμάν τροχών ή ο,τιδήποτε άλλο.
Από την άλλη τα χρήματα που έχει δώσει κάποιος για την ανακατασκευή δεν του επιτρέπουν να το βγάζει έξω τις βροχερές ημέρες.
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#2]