Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#2]
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#2]
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 66
    • 67
    • 18 / 67
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    67
    1322
    4225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
      ...μια Γερμανίδα από τη Στουτγκάρδη...

      Well, αυτό δεν είναι και τόσο σαφές, ε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spitfire last edited by

        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

        ...μια Γερμανίδα από τη Στουτγκάρδη...

        Well, αυτό δεν είναι και τόσο σαφές, ε;

        Λες να με χαλαει η αλλη χωρις το αστερι???

        Παντως για ενα κουπε (εστω και 123) ψηνομουν αγρια...

        Αλλα τι στα λεω εσενα? Θα με αρχισεις στο ψησιμο και θα με καταφερεις... Και το ξερεις οτι εγω δε θελω και πολυ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d-jet last edited by

          SPITFIRE

          Πω πω πω κάτι δηλώσεις που έγιναν σήμερα από το τηλέφωνο!!!!
          Ένα σας λέω, σε λίγο θα τον φωνάζουμε Herr Schpittfeuer!

          ΜΕΡΣΕΝΤΑΣ W123 ΜΑΣ ΜΠΟΝΙΤΑΣ:
          http://www.foro.pieldetoro.net/web/MERC ... ES=3&ID=11

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            d-jet last edited by


            http://mercedes.pcz.pl/coupe/c114/galer ... _jpg-5.jpg

            Κάτι σε πιο παλιό, ίσως; Ένα, W114 coupe, ας πούμε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ωραίο είναι αυτό

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... fullsize=1

                Η Kathy, φορώντας τα γυαλιά της (θα πάρει φακούς επαφής συντόμως!).
                Για τον φίλο Krus και το Spitfire (σύντομα και στο club με μια coupe εύχομαι, αδελφέ! ).

                βοήθα Krus και τον πείσαμε, δε θέλει και πολύ ακόμα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  charmak66 last edited by

                  Δεν θέλω να σας χαλάσω την ατμόσφαιρα...αλλά τι πλοία είναι τούτα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                    Δεν θέλω να σας χαλάσω την ατμόσφαιρα...αλλά τι πλοία είναι τούτα;

                    Κρουαζιερόπλοια! Γιατι έτσι μας αρέσει (σωστά, Spit; )!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                      Δεν θέλω να σας χαλάσω την ατμόσφαιρα...αλλά τι πλοία είναι τούτα;

                      Κρουαζιερόπλοια! Γιατι έτσι μας αρέσει (σωστά, Spit; )!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by


                        http://www.107sl-club.org/Bilder/prospe ... 4/slc2.jpg

                        Αυτό είναι του '74...Νάσσο!
                        Έλα, να βοηθήσουμε όλοι μαζί:
                        Πωλείται παλιό εγγλέζικο, πράσινο, μικροσκοπικό αυτοκίνητο που φτύνει φωτιές...
                        Δεκτή ανταλλαγή με μεγάλο γερμανικό δίπορτο καράβι κλπ κλπ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Πέρα από την πλάκα δέστε λιγάκι αυτό:
                          http://www.wasserweg2.de/cms/index.php?id=43
                          OMG!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stubos last edited by

                            Να το δω κι αυτό .......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              niga last edited by

                              Γιατί ψάχνετε τα coupe για να μην σας κολλήσουν τη ρετσινιά ότι την πήρατε από Αλβανό;
                              Πλάκα κάνω.
                              Νομίζω πάντως ότι δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα της W123 να γίνει κλασσική. Όχι επειδή μόλις πρόσφατα τις ξεφορτώθηκαν οι οδηγάρες εκ Αλβανίας αλλά γιατί δεν έχει ακόμη περάσει αρκετός χρόνος για να χωνέψουμε την ασχήμια τους και να την αποδεχθούμε σαν κλασσική. Προσωπική άποψη πάντα, μην παρεξηγηθείτε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                                Νομίζω πάντως ότι δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα της W123 να γίνει κλασσική. Όχι επειδή μόλις πρόσφατα τις ξεφορτώθηκαν οι οδηγάρες εκ Αλβανίας αλλά γιατί δεν έχει ακόμη περάσει αρκετός χρόνος για να χωνέψουμε την ασχήμια τους και να την αποδεχθούμε σαν κλασσική. Προσωπική άποψη πάντα, μην παρεξηγηθείτε.

                                Δεν μπορώ να κάνω αντίλογο σε τίποτα περί εμφάνισης, διότι αποτελεί προσωπική σου γνώμη, εκτός ίσως στο ότι η 123 δεν είναι κλασσική. Πέρα από το γεγονός ότι και με το νόμο πλέον είναι, καθότι έκλεισε την 30ετία, στη Γερμανία είναι το πιο συνηθισμένο Young-Timer εδώ και αρκετά χρόνια, αφού είναι το τελευταίο ΜΒ με την παλιά συνταγή (χρωμέ προφυλακτήρες κλπ κλπ) και ήταν βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα γινόταν Old-Timer...
                                Βλέπεις, σε κάποιες χώρες (που, φυσικά, είναι πολύ πίσω από εμας) έχουν συνηθίσει να αγοράζουν αυτοκίνητα ανάλογα με τα πόσα διαθέτουν (αν είναι δυνατόν!) και όχι με το πόσα θέλουν να δείξουν ότι έχουν (απαράδεκτη συμπεριφορά)! Στο γενικό κλίμα αυτό, οι νέοι άνθρωποι δεν ασχολούνται με πανάκριβα κλασσικά αυτοκίνητα που απαιτούν άπειρα χρήματα και χρόνο (διότι έχουν και πολύ πιο σοβαρά ζητήματα που τους απασχολούν, λέω εγώ) αλλά κάνουν το κέφι τους με νεότερα αυτοκίνητα, που κόστίζουν πολύ λιγότερο στη συντήρηση (δεν είναι και ανάγκη να πληρώνουν και κάθε μέρα γκαράζ) και απαιτούν λιγότερο χρόνο απασχόλησης μαζί τους. Κάτι που να συμβαδίζει με την ηλικία τους χωρίς απαραίτητα αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν ενδιαφέρον... αυτά τα αποκαλούν Young-Timers και είναι πολύ πιο κοινά αυτοκίνητα από αυτά που θα συναντήσετε στην τυπική ελληνική λέσχη όπως σκαθάρια, 123, golf mk1, A112, alfasud- sprint ακόμα και 33 την πρώτη, BMW E21, citroenάκια του στυλ LN ή GS, tr7, mini κλπ κλπ...

                                Γιατί ψάχνετε τα coupe για να μην σας κολλήσουν τη ρετσινιά ότι την πήρατε από Αλβανό;

                                Γιατί, μερικές είναι πιο όμορφες (πχ η 114) ενώ χωρίς να είναι ιδιαίτερα πιο 'δύσκολες' σαν κλασσικά, είναι πιο σπάνιες και μελλοντικά θα έχουν μεγαλύτερη αξία.
                                Προσωπικά, εγώ προτιμώ τα τετράπορτα πάντως διότι ταιριάζουν ακριβώς στο χαρακτήρα των ΜΒ...Οδηγικά, τα coupe είναι τα ίδια (μη σου πω και χειρότερα)!
                                Δε θα είχα κανένα πρόβλημα να αγοράσω από Αλβανό ένα 123 αν ήταν σε καλή κατάσταση... ούτε από Ρώσο, ένα zaz ή μια Chaika, ούτε από Γιουγκοσλάβο ένα Zastava 650...Ρίξτε όλο το ρετσίνι πάνω μου, συνεπώς και πάρτε ότι θέλετε εσείς χωρίς φόβο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                  Στο γενικό κλίμα αυτό, οι νέοι άνθρωποι δεν ασχολούνται με πανάκριβα κλασσικά αυτοκίνητα που απαιτούν άπειρα χρήματα και χρόνο (διότι έχουν και πολύ πιο σοβαρά ζητήματα που τους απασχολούν, λέω εγώ) αλλά κάνουν το κέφι τους με νεότερα αυτοκίνητα, που κόστίζουν πολύ λιγότερο στη συντήρηση (δεν είναι και ανάγκη να πληρώνουν και κάθε μέρα γκαράζ) και απαιτούν λιγότερο χρόνο απασχόλησης μαζί τους. Κάτι που να συμβαδίζει με την ηλικία τους χωρίς απαραίτητα αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν ενδιαφέρον... αυτά τα αποκαλούν Young-Timers και είναι πολύ πιο κοινά αυτοκίνητα από αυτά που θα συναντήσετε στην τυπική ελληνική λέσχη όπως σκαθάρια, 123, golf mk1, A112, alfasud- sprint ακόμα και 33 την πρώτη, BMW E21, citroenάκια του στυλ LN ή GS, tr7, mini κλπ κλπ...

                                  Αν υπολογίσουμε το πόσα χιλιόμετρα διανύει ετησίως ο 'κλασικός' σε αντιπαραβολή με αυτά του νέου μάλλον θα δούμε ότι τα κλασικά δεν είναι και τόσο ακριβά τελικά. Ίσως ακόμη να επιτυγχάνουν και χαμηλότερο κόστος ανά χιλιόμετρο. Συν το ότι ο 'κλασικός' οπωσδήποτε θα κάνει τις μισές δουλειές μόνος του οπότε κάτι κερδίζει από εκεί.
                                  Όπως έχει καταντήσει σήμερα η αυτοκίνηση και η κατά ένα μεγάλο βαθμό αναίτια/ανούσια τεχνολογίας της, το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν ίσως περισσότερα από τα after-sales παρά από τις πωλήσεις. Ίσως να κάνω και λάθος αλλά αρκεί να ρωτήσεις πόσο κοστίζει ένα περιοδικό service για μια όποια Mercedes σήμερα. Ακόμη και για Alfa Romeo η συντήρηση είναι πανάκριβη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    d-jet last edited by

                                    Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                                    Αν υπολογίσουμε το πόσα χιλιόμετρα διανύει ετησίως ο 'κλασικός' σε αντιπαραβολή με αυτά του νέου μάλλον θα δούμε ότι τα κλασικά δεν είναι και τόσο ακριβά τελικά. Ίσως ακόμη να επιτυγχάνουν και χαμηλότερο κόστος ανά χιλιόμετρο. Συν το ότι ο 'κλασικός' οπωσδήποτε θα κάνει τις μισές δουλειές μόνος του οπότε κάτι κερδίζει από εκεί.

                                    Γεια και χαρά συνάδελφε!
                                    Πολύ σωστά αυτά που γράφεις, αλλά: Το κόστος αποκατάστασης είναι το σημαντικότερο, να μην ξεχνάμε όμως, ότι ο νέος άνθρωπος (θέλω να πιστεύω) θέλει να χρησιμοποιήσει το κλασσικό του, να ταξιδέψει να το τρέξει σε ράλλυ και δεν πολυενδιαφέρεται για ένα 'garage-queen' που θα το βγάλει μια φορά στους 6 μήνες και όλοι θα του πουνε μπράβο! Ε, όπως σαφέστατα γνωρίζεις από πρώτο χέρι, όταν χρησιμοποιείς το κλασσικό σου έχεις και αρκετά περισσότερα έξοδα, ασχέτως αν τα μετριάζεις με το DIY...Σε σχέση με ένα σύγχρονο; Χμμ, νομίζω ότι τα Young-Timers αυτό ακριβώς καταφέρνουν, είναι φτηνότερα στην τελική, διότι ας μην ξεχνούμε ότι ένα συγχρονο αυτοκίνητο χάνει σε αξία από τη μέρα που βγαίνει από την έκθεση ενώ τα ιστορικά (και ειδικά αυτά τα πιο καινούργια) μάλλον αυξάνουν με το χρόνο την αξία τους και μετριάζουν το κόστος συντήρησης...
                                    Και έχουν και ενδιαφέρον!

                                    Όπως έχει καταντήσει σήμερα η αυτοκίνηση και η κατά ένα μεγάλο βαθμό αναίτια/ανούσια τεχνολογίας της, το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν ίσως περισσότερα από τα after-sales παρά από τις πωλήσεις. Ίσως να κάνω και λάθος αλλά αρκεί να ρωτήσεις πόσο κοστίζει ένα περιοδικό service για μια όποια Mercedes σήμερα. Ακόμη και για Alfa Romeo η συντήρηση είναι πανάκριβη.

                                    Καλά, εδώ θέλουν 120 ευρώ για να σου αλλάξουν λάδια και τα τραβούν με αντλία (δεν είναι και ότι καλύτερο) γιατί δεν έχει τάπα από κάτω να αδειάσει το κάρτερ, τι λέμε τώρα!!
                                    Πάντως, ας μην αναθεματίζουμε τα σύγχρονα αυτοκίνητα διότι προσφέρουν και άλλα πράγματα σε σχέση με τα παλιά, που για καθημερινή χρήση είναι πολύ πιο σημαντικά (παθητική ασφάλεια, φρένα, φώτα κλπ κλπ)...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                      Καλά, εδώ θέλουν 120 ευρώ για να σου αλλάξουν λάδια και τα τραβούν με αντλία (δεν είναι και ότι καλύτερο) γιατί δεν έχει τάπα από κάτω να αδειάσει το κάρτερ, τι λέμε τώρα!!

                                      γιατί δεν είναι ότι καλύτερο ??? (λίγο εκτός )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                                        γιατί δεν είναι ότι καλύτερο ??? (λίγο εκτός )

                                        Γιατί αν δεν ασχοληθούν επίμονα (που δεν το κάνουν) δεν το στραγγίζουν εντελώς...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Και είναι αδύνατον να αφαιρεθούν όλα τα υπολείμματα που βρίσκονται στον πάτο του κάρτερ, είτε αυτά είναι λάσπη (sludge) η οποία φράζει τους αγωγούς, είτε μεταλλικά σωματίδια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                            ο νέος άνθρωπος (θέλω να πιστεύω) θέλει να χρησιμοποιήσει το κλασσικό του, να ταξιδέψει να το τρέξει σε ράλλυ και δεν πολυενδιαφέρεται για ένα 'garage-queen' που θα το βγάλει μια φορά στους 6 μήνες και όλοι θα του πουνε μπράβο! Ε, όπως σαφέστατα γνωρίζεις από πρώτο χέρι, όταν χρησιμοποιείς το κλασσικό σου έχεις και αρκετά περισσότερα έξοδα, ασχέτως αν τα μετριάζεις με το DIY...

                                            Εγώ πιστεύω ότι περισσότερα προβλήματα θα σου βγάλει το κλασικό εάν το διατηρείς φυλαγμένο για π.χ. 6 μήνες παρά κάνοντας πολλά χιλιόμετρα. Και αν τη γλιτώσεις από προβλήματα μοτέρ -θέτοντάς τον σε λειτουργία κάθε 1-2 μέρες- σίγουρα θα τη βρεις από ρουλεμάν τροχών ή ο,τιδήποτε άλλο.
                                            Από την άλλη τα χρήματα που έχει δώσει κάποιος για την ανακατασκευή δεν του επιτρέπουν να το βγάζει έξω τις βροχερές ημέρες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 18 / 67
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr