-
Δεν το ήξερα. Και τα Μερτσέντες δεν τις κλειδώνουν όλες με το κλειδί από την πόρτα του οδηγού αλλά μπορείς να πατήσεις μία μία τις ασφάλειες και να το κλειδώσεις όπως την προ κεντρικών κλειδωμάτων εποχή αν τελειώσει η μπαταρία του κλειδιού.
-
Στο 307 αν κλειδώσεις από την κλειδαριά, κλειδώνουν όλες.
Τώρα στο άστρα, δν μπορώ να καταλαβω το νόημα του να κλειδώνει μόνο μια πόρτα.
-
Δεν έχει επαφή στην κλειδαριά για να λειτουργεί τις υπόλοιπες. Είναι απλά για να το ανοίξεις αν δεν ξεκλειδώνει με το τηλεκοντρόλ. Αλλά δεν πρόβλεψαν τι θα γίνει όταν τελειώσει ο τηλεχειρισμός και είσαι ξεκλείδωτος.
-
Καλα οταν εισαι ξεκλειδωτος, αν μηνει η μπαταρια οταν επιγεσαι να πας καπου? και ειναι ολα τα μαγαζια κλειστα? τοτε τι κανεις?
Μου εχει τυχει και απελπιστικα... Ευτιχος δουλεψε με οτι ενεργεια ειχε μινει -
Έχει εσωτερικές ασφάλειες το astra.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έχει εσωτερικές ασφάλειες το astra.Ε τότε αν δεν δουλέψει ο τηλεχειρισμός δεν μπορούν να κλείσουν μία μία με το χέρι?
-
Αυτό αναρρωτιόμουν κι εγώ. Ή έτσι ή με το κεντρικό πλήκτρο κλειδώματος στην κονσόλα.
-
Αυτό είδα Μάνο και αναρωτήθηκα.
Ο χρήστης poploul έγραψε:
Και μόνο που σας το περιγράφω δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω ! Ας βάζανε ασφάλειες σε κάθε πόρτα, τότε, (όπως στη δεκαετία του '80) να τις κλείνουμε την καθεμία ξεχωριστά, να 'χουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
-
E τότε το πρόβλημα του φίλου ποιό είναι;
-
Σχετικά με τισ ασφάλειες εχετε δικιο.....δεν μπορώ να το κα΄ταλάβω..... ομως αν ειναι κλειδωμενο το αυτοκινητο και ξεκλειδωσεις με το κλειδι την πορτα του οδηγου με το που ανοιγεις την πορτα ανοιγουν ολες οι ασφαλεις μαζι.......?????
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έχει εσωτερικές ασφάλειες το astra.Καλά, κάθε astra είναι και διαφορετικό; Πού τις έχει τις ασφάλειες στις πόρτες εσένα, manosk; Γιατί εμένα δεν έχει...
Μόνο το κουμπί της κονσόλας έχει. -
Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και έφτιαξαν την πλαφονιέρα. Με την ευκαιρία τους ρώτησα και για το κλείδωμα του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που τελειώσει η μπαταρία. Σε κάθε πόρτα υπάρχει μια υποδοχή για το κλειδί, πάνω από την υποδοχή για το κλείδωμα της πόρτας για τα παιδιά. Δε φαίνεται πολύ εύκολα. (Δεν έχω καταλάβει πώς μπορώ να εισαγάγω φωτογραφίες στο post, αλλιώς θα το βλέπατε). Τοποθετώντας το κλειδί μέσα στην υποδοχή και πιέζοντάς το τέρμα, η ασφάλεια της πόρτας μπαίνει μηχανικά. Αυτό πρέπει να το κάνει κανείς για κάθε πόρτα ξεχωριστά.
-
poploul
λες να κάνω λάθος;
Μπορεί να μπερδεύομαι με το δεύτερο αυτοκίνητο. Θα το κοιτάξω. -
Ο χρήστης poploul έγραψε:
Έχει εσωτερικές ασφάλειες το astra.
Καλά, κάθε astra είναι και διαφορετικό; Πού τις έχει τις ασφάλειες στις πόρτες εσένα, manosk; Γιατί εμένα δεν έχει...
Μόνο το κουμπί της κονσόλας έχει.Δεν έχει εσωτερικές ασφάλειες το Astra ( ούτε στην πόρτα του οδηγού ) ,εκτός εάν εννοείς τις ασφάλειες ανοίγματος πόρτα από μέσα ( που είναι δύο στις πίσω πόρτες ). Η μέθοδος με τη μία ασφάλεια είναι για την περίπτωση που μείνει το αμάξι από ρεύμα , προκειμένου να μείνουν κλειστές όλες πλην του οδηγού και να μην τραβάει ρεύμα για να κλείσει και τις άλλες. Βλακεία αλλά νομίζω σε κάθε αυτοκίνητο υπάρχει και μία αντίστοιχη μπαρούφα.
-
θα δοκιμάσω σήμερα και στο δικό μου (3θυρο) να δω τι παιζει
-
-
Τι ειναι αυτο..?
Ναρκαλιευτης?
-
Έμαθα ότι από τον Απρίλιο θα αλλάξει το mapping των κινητήρων προκειμένου να βγάζουν 115 ίππους ( θα πάψουν βέβαια να μιλούν για οικονομία ).
Επιπλέον θα βγάλουν turbo 1.600 με 160 ίππους ακόμη μία έκδοση ( δεν έχω λεπτομέρειες ).
-
facelift θα γινει και ο 1.6τ θα εχει 180αλογατα οπως και ο 1.7 θα αναβαθμιστει σε 2 εκδοσεις με 110 και 125 αλογα
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Έμαθα ότι από τον Απρίλιο θα αλλάξει το mapping των κινητήρων προκειμένου να βγάζουν 115 ίππους ( θα πάψουν βέβαια να μιλούν για οικονομία ).Επιπλέον θα βγάλουν turbo 1.600 με 160 ίππους ακόμη μία έκδοση ( δεν έχω λεπτομέρειες ).
δηλαδή με μια αλλαγή στο mapping ο τωρινός 1.6 θα βγάζει 115?
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)