-
Αποτελέσματα κατά Χώρα (με παραπάνω απο έναν δημοσιογράφο)
Οι Αυστριακοί έδωσαν 14 πόντους στο Corsa, 8 στο ΦΙΑΤ και στο ΠΕΖΟ και μόλις 7 στο ΦΟΡΝΤ
Για τους ΒΕΛΓΟΥΣ έχουμε ισοψηφία για το ΣΙΤΡΟΕΝ και το ΦΟΡΝΤ με 10 πόντους με το ΟΠΕΛ στους 9
Ο Δανός έδωσε 10 πόντους στο ΣΙΤΡΟΕΝ
Για τους ΓΑΛΛΟΥΣ έχουμε 48 πόντοι στο ΣΙΤΡΟΕΝ, 28 στο ΦΟΡΝΤ και 26 στο ΣΚΟΝΤΑ
Για τους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ έχουμε 34 πόντους στο ΣΚΟΝΤΑ 31 στο ΦΟΡΝΤ και 27 στο ΟΠΕΛ.
ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΝΟΙ έδωσαν 34 πόντους στο ΦΟΡΝΤ και 28 στο ΧΟΝΤΑ και 27 στο ΟΠΕΛ
Οι ΟΛΛΑΝΔΟΙ έδωσαν 20 πόντους στο ΒΟΛΒΟ 17 στο ΣΙΤΡΟΕΝ και 15 στο ΦΟΡΝΤ.
Οι ΟΥΓΓΡΟΙ 13 στο ΣΙΤΡΟΕΝ, 12 στο ΟΠΕΛ και 10 στο ΦΟΡΝΤ
Οι ΙΤΑΛΟΙ 29 στο ΧΟΝΤΑ και από 26 στο ΠΕΖΟ και το ΟΠΕΛ. Ειδικά για το ΦΙΑΤ μένει πίσω και από το ΦΟΡΝΤ (19 έναντι 23 πόντων).
Οι ΠΟΛΩΝΟΙ ψήφισαν ΟΠΕΛ με 11 πόντους και 7 στο ΦΙΑΤ και το ΦΟΡΝΤ.
Οι ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΙ έδωσαν 13 πόντους στο ΠΕΖΟ, 11 στο ΦΟΡΝΤ και 10 στο ΟΠΕΛ.
Οι ΡΩΣΟΙ έδωσαν από 10 πόντους στο ΟΠΕΛ και ΦΟΡΝΤ και απο 7 στο ΦΙΑΤ και ΠΕΖΟ.
Οι ΙΣΠΑΝΟΙ έδωσαν 34 πόντους στο ΣΙΤΡΟΕΝ, 26 στο ΠΕΖΟ και 21 στο ΟΠΕΛ.
Οι ΣΟΥΗΔΟΙ έδωσαν από 18 πόντους στο ΧΟΝΤΑ και ΣΚΟΝΤΑ και 15 στο ΣΙΤΡΟΕΝ.
Οι Ελβετοί έδωσαν 11 πόντους στο ΦΟΡΝΤ 10 στο ΟΠΕΛ και 9 στο ΣΚΟΝΤΑ
Γενικά σχόλια.
Οι Γάλλοι και Γερμανοί ψήφισαν ολίγον σωβινιστικά καθώς ούτε το ΣΙΤΡΟΕΝ ούτε το ΣΚΟΝΤΑ είναι τόσο καλά αυτοκίνητα.
Σωβινιστικά βέβαια ψήφισαν και οι ΒΡΕΤΑΝΝΟΙ που εντελώς τυχαία το top 3 αποτελείται από οχήματα που με τον ένα ή άλλο τρόπο φτιάχνονται στη Βρεταννία.
Έκπληξη κατά τη γνώμη μου το 10 του Δανού σε ένα όχημα όπως το ΠΙΚΑΣΣΟ.
Οι ΟΛΛΑΝΔΟΙ προσπάθησαν λιγότερο σκανδαλώδως να ενισχύσουν την τοπική βιομηχανία (20 στο ΒΟΛΒΟ)
Οι Ιταλοί έδειξαν πόσο αντιπάθουν το Grande Punto. Εντύπωση προκαλεί ότι για αυτούς το COTY2007 είναι το XONTA άλλα όπως φαίνεται η τρομερή οδηγική συμπεριφορά του οχήματος (10+ χιλιόμετρα πάνω στο τεστ του Ταράντου) που ταιριάζει στα γονίδια μία ΑΛΦΑ τους κέρδισε. Εντύπωση προκαλεί ότι δεν έχουν καν στο top-3 το ΦΙΑΤ και μία βαθμολόγηση αντίστοιχη των ΓΑΛΛΩΝ για το ΣΙΤΡΟΕΝ θα έβγαζε από την ατιμωτική τελευταία θέση το GP.
Οι πολωνοί και Πορτογάλοι έμειναν στα μικρά αλλά ψήφισαν και το ΦΟΡΝΤ.
Οι Ρώσοι έδωσαν μία ιδιαίτερα ισορροπημένη βαθμολογία.
Οι Ισπανοί ψήφισαν ΓΑΛΛΙΚΑ (κάτι όχι και τόσο περίεργο αν οδηγήσει κάνεις στους δρόμους τους)
Οι Σουηδοί έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στο ΧΟΝΤΑ αποδεικνύοντας ότι τα 4 αστέρια στα τέστ του Euroncap δεν έχουν και τόσο σημασία όσο το συνολικό πακέτο.
Τέλος οι Ελβετοί έκαναν την έκπληξη έχοντας το ΣΚΟΝΤΑ 3ο δείχνοντας ότι τα Γερμανόφωνα καντόνια.
Σε επόμενο ποστ οι ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ!!!
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Φυσικά και τον ενδιαφέρει. Εσύ όταν αποκτήσεις κουτσούβελα γιατί αν μην έχεις αίσθηση δηλαδή; Δε θα σου φτάνουν τα επιπλεόν έξοδα και ευθύνες που θα αποκτήσεις με δαύτα, θα αποστηρωθείς επιπλέον και αυτοκινητιστικά;
Γιατί πήρες το RAV και όχι το Santa Fe π.χ. αφού είναι για οικογενιάρχες τα SUV; Για πες μας...
Επίσης έβαλα στρίψιμο σε συνδιασμό με τους χώρους και όχι ξεχωριστά αυτά τα δύο.Ok αλλά δεν με έπεισες...
Απλά θα έπαιρνα ένα MPV ή ένα S/W με φυσιολογικό κινητήρα και όχι με 200 τόσα άλογα και ένα rallye για να κάνω τις βόλτες μου.
Να στρίβω με την οικογένεια δηλαδή? Να γκρινιάζει η γυναίκα, να ξερνάνε τα παιδιά στο πίσω κάθισμα. Δε ξέρω αλλά οικογένεια και στρίψιμο δεν πάνε μαζί.Tώρα για την τιμή έχω ένα σχόλιο.
Το να κοστίζει ένα τέτοιο αυτοκίνητο με ένα τέτοιο κινητήρα κάτω από τα 30Κ Ευρώ, δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι ότι πρόκειται για φτηνοκατασκευή. π.χ. το Golf Gti που ειναι δίλιτρο, στοιχίζει στη VW 17 περίπου χιλιάρικα. Μέχρι τα 30Κ, είναι οι φόροι το κέρδος του εισαγωγέα και το κέρδος του αντιπροσώπου.
Το S-max turbo που είναι 2500cc (μεγαλύτερος φορολογικο συντελεστής) και είναι φθηνότερο από το Gti πόσο στοιχιζει άραγε στη Ford??? -
Άσχετο αλλά η VW θέλει να αντικαταστήσει όσο νωρίτερα γίνεται το Golf V γιατί το κόστος κατασκευής θεωρείται μεγάλο.
Επίσης μπορείς να στρίβεις με ένα S-Max χωρίς τα παιδιά μέσα. Τα αγροτικά κυκλοφορούν πάντα με ελιές ή σταφύλια στη καρότσα; -
Να δω S-max σε track-day και τι στον κόσμο!!
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
S max
ΚΕΡΔΙΣΑ
Eίμαστε τουλάχιστον 2.
Μακράν η καλύτερη επιλογή για εμένα. Ελπίζω να δείξει το δρόμο και στα υπόλοιπα MPV για το πως πρέπει να στρίβουν-να χωρούν και το κυριότερο να κοστίζουν. Μόνο να μην αντιγράψουν τη κατανάλωση...Eιμαστε τρεις!!!!!
@νδρέας
βασικά 17 είμαστε, εκτός αν δεν έχει κλείσει ακόμα η ψηφοφορία και ψήφισε κανένας έξυπνος μετά την ανακοίνωση!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Απλό δεν είναι; Τελικά οι γάλλοι είναι σωβινιστές για το προϊόν τους, αλλά και...δίκαιοι για απέναντι στον αντίπαλο... Οι άγγλοι-γερμανοί, όχι και τόσο...δίκαιοι τελικά... Αν θεωρείς το S-max καλό, πρέπει να είναι παρόμοια η άποψή σου και για το Picasso και όχι να το...θάβεις έτσι!Το πόσο δίκιο έχεις είναι προφανέστατο... Βλέπεις οι Γερμανοί με τους Άγγλους έχουν γαμηθεί να παίρνουν τον τίτλο κάθε χρόνο, ενώ οι Ιταλοί και οι Γάλλοι τον βλέπουν μια στο τόσο και από καθαρά κακό συντονισμό και συνεννόηση του Αγγλογερμανικού 'άξονα'...
Και μεταξύ μας, το C4 είναι ένα μικρομεσαίο πολυμορφικό με διαστάσεις όμοιες με το C8, είναι εντελώς ανέμπνευστο εξωτερικά και υπερ-πρακτικό αλλά αντιγραφή του Espace εσωτερικά. To ότι είναι ένα καλό αυτοκίνητο δεν αρκεί.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Απλό δεν είναι; Τελικά οι γάλλοι είναι σωβινιστές για το προϊόν τους, αλλά και...δίκαιοι για απέναντι στον αντίπαλο... Οι άγγλοι-γερμανοί, όχι και τόσο...δίκαιοι τελικά... Αν θεωρείς το S-max καλό, πρέπει να είναι παρόμοια η άποψή σου και για το Picasso και όχι να το...θάβεις έτσι!
Το πόσο δίκιο έχεις είναι προφανέστατο... Βλέπεις οι Γερμανοί με τους Άγγλους έχουν γαμηθεί να παίρνουν τον τίτλο κάθε χρόνο, ενώ οι Ιταλοί και οι Γάλλοι τον βλέπουν μια στο τόσο και από καθαρά κακό συντονισμό και συνεννόηση του Αγγλογερμανικού 'άξονα'...
Και μεταξύ μας, το C4 είναι ένα μικρομεσαίο πολυμορφικό με διαστάσεις όμοιες με το C8, είναι εντελώς ανέμπνευστο εξωτερικά και υπερ-πρακτικό αλλά αντιγραφή του Espace εσωτερικά. To ότι είναι ένα καλό αυτοκίνητο δεν αρκεί.
@νδρέας
Θες να μου πεις πως το S-max είναι....εμπνευσμένο; Εγώ δεν βλέπω διαφορές, κρίνω κιόλας πως το εσωτερικό του Picasso είναι καλύτερο από το S-max. Και πάνω απ' όλα αυτό μετράει σε τέτοια αυτοκίνητα και όχι το...κοφτερό τιμόνι ! Τον τίτλο τον έχουν πάρει κατά καιρούς πολλά αυτοκίνητα, από πολλές χώρες. Κανείς δεν έχει παράπανω εκτός από τους Ιάπωνες που κι αυτοί δεν είναι άμοιροι ευθυνών, παρόλο που σαφώς έχει ευρωπαϊκές τάσεις η ψηφοφορία...
Εγώ ρώτησα τι παραπάνω έχει το S-max. Εσύ μου απάντησες πως το Picasso δεν έχει τίποτε ιδιαίτερο... Ωραία, το Ford τι έχει; Εγώ people carrier βλέπω και στα δύο, απλά λόγω εσωτερικού και πολλών αυτοματισμών άνεσης ξεχωρίζω λίιιιγο το C4.
Οι ψήφοι που παρέθεσα μπορεί να είναι τυχαίο γεγονός, μπορεί όμως και όχι.... Αυτό ας το κρίνει ο καθένας όπως θέλει... Εγώ ούτως ή άλλως δεν θ' αγόραζα ποτέ κανένα από τα δύο , κι αν είχα κουτσούβελα θα τα ....στρίμωχνα στις πίσω θέσεις ενός RX-8 πχ κι αν είχαν πρόβλημα υπάρχουν και τα λεωφορεία! -
Τα ερωτηματα ειναι πολλα... θα σταθω στα 2 ποιο χτυπητα...
- Πολυ καλο το S-Max... αλλα απο ποτε αντιπροσωπευει την Ευρωπαικη αγορα?
- μα το Corsa πανω απο το 207 και το Grande στον κεαδα??? ...ελα Χριστε και Παναγια....
Τελος παντων, για πρωτη χρονια φετος τα αποτελεσματα μου φαινονται τελειως εκτος τοπου και χρονου.... σαν καποιως να τα τσεπωσε... να τα παντελωνιασε....
-
Στατιστικά ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ
Συσχέτιση Βαθμολογιών ανά Δημοσιογράφο.
Ο γραμμικός συντελεστής συσχέτισης είναι ένα μέγεθος από το -1 ως το 1. Η τιμή -1 δείχνει πλήρης αρνητική συσχέτιση δηλαδή y=-ax+B και η τιμή
1 καταδεικνύει πλήρη θετική συσχέτιση δηλαδή y=ax+B. Η τιμή 0 δείχνει πλήρη στατιστική γραμμική ανεξαρτησία (τα δύο φαινόμενα δεν σχετίζονται).Αν οι βαθμολογίες ήταν fixed τότε ο συντελεστής συσχέτισης πρέπει να είναι ίσος με το 1.
Η μέση τιμή των συσχετίσεων υπολογίζεται σε 6.47% που είναι πολύ κοντά στο μηδέν (ασυσχέτιστα) και λόγω της υψηλής διασποράς (άνω του 40%) είναι σχεδόν βέβαιο ότι στατιστικά το δείγμα είναι τυχαίο οπότε no fixing.
Προσοχή είναι δυνατό οι βαθμολογίες να είναι ίδιες μεταξύ δύο δημοσιογράφων αλλά αυτό να οφείλεται σε εντελώς διαφορετικά κριτήρια.
Πρώτα για τον 'δικό' μας ΣΧ
Ο μέσος όρος του συντελεστή συσχέτισης με τους λοιπούς δημοσιογράφους είναι -2.3% (ασυσχέτιστο το τι ψήφισε ο ίδιος με το τι ψίφησε το σύνολο των Δημοσιογράφων). Η μέγιστη θετική τιμή του συντελεστή συσχέτισης είναι +82.8% (και επιτυγχάνεται με τον Vieira) οπότε για φέτος οι 2 δημοσιογράφοι έδωσαν πάνω κάτω τους ίδιους πόντους ενώ η μέγιστη αρνητική τιμή του συντελεστή συσχέτισης για το ΣΧ είναι -79.7% (Horrell) που συνεπάγεται ότι άλλα πιστεύει ο ένας και άλλα ο άλλος.
Ο Δημοσιογράφος με τον υψηλότερο μέσο όρο του συντελεστή συσχέτισης είναι ο Cropley με 23%. Η τιμή αυτή είναι και πάλι όμως πολύ μικρή για να καταδείξει κάτι. Αντίστοιχα ο Ferrari με -22% έχει τον χαμηλότερο μέσο όρο του συντελεστή συσχέτισης. Οι τιμές αυτές καταδεικνύουν ότι κάθε δημοσιογράφος έκανε τη δουλειά του.
Πάνω από +90% (θετικός συντελεστής συσχέτισης) (πρακτικά τα ίδια συμπεράσματα) παρατηρείται σε 9 περιπτώσεις. Κάτω από -90% (αρνητικός συντελεστής συσχέτισης) παρατηρείται σε 2 περιπτώσεις.
Τα ζεύγη που πρακτικά θα μπορούσαν να ψηφίσουν δια αντιπροσώπου του έτερου είναι:
Peters - Vοlker
Gosselin - Bonnaud
Letrou - Gagout
Monsenergue - Gagout
Monsenergue - Vroomans
Busset - Aaboe
Busset - Gosselin
Lewandowski - Peters
Vroomans - RoksΤα ζεύγη που είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε (κοινώς ότι και να σου πει ο ένας άλλα θα σου πει ο άλλος) είναι:
Roks - Cavicchi (με -96% παρακαλώ)
Suranyi - Ferrari (με -91% παρακαλώ)Ενδιαφέρον εδώ ότι τα ζεύγη έχουν Ιταλούς μέσα.
Τώρα ανά χώρες
Οι Αυστριακοί έχουν συντελεστή συσχέτισης +44%.
Οι Βέλγοι έχουν -2.9% (άλλα λόγια να αγαπιόμαστε)
Για τους γάλλους ο ελάχιστος συντελεστής είναι +45% ο μέγιστος +97.1% και ο μέσος 77.7%. Κοινώς κοινό μέτωπο από τους Γάλλους.
Για τους Άγγλους ο ελάχιστος συντελεστής είναι -18.6% ο μέγιστος +67.2% και ο μέσος 31.0%. Μάλλον ασυσχέτιστο το δείγμα και μάλιστα χωρίς κοινές γνώμες.
Οι Ολλανδοί είναι χειρότεροι σε θέματα κοινού μετώπου από τους Γάλλους με ελάχιστο +74.6% μέγιστο +90.9% και μέσο όρο 81.1%.
Οι Ούγγροι μάλλον δεν έχουν σχέση με +37.2%
Για τους Ιταλούς ο ελάχιστος συντελεστής είναι -59.3% ο μέγιστος +84.3% και ο μέσος 35.7%. Ο Eramo χαλάει το μέτωπο για τους Ιταλούς. Εντύπωση προκαλεί ότι όλοι οι Ιταλοί ψηφίζουν το 207 αλλά όχι το GP με τον Nobis να το βαθμολογεί με μηδέν. Ενδείξεις κοινών μετώπων και μία μειοψηφούσα φωνή.
Οι Πολωνοί είναι στο -27.7% (ασυσχέτιστο)
Οι Πορτογάλοι +69.2% (κοινές γνώμες)
Οι Ρώσοι +51.9% (κοινές γνώμες αλλά λιγότερο έντονο το φαινόμενο σε σχέση με τους Πορτογάλους)
Για τους Ισπανούς ο ελάχιστος συντελεστής είναι +24.4% ο μέγιστος +87.0% και ο μέσος 50.4%. Κοινώς κοινό μέτωπο αλλά όχι τόσο έντονο όσο των Γάλλων.
Για τους Σουηδούς ο ελάχιστος συντελεστής είναι +30.5% ο μέγιστος +78.6% και ο μέσος 56.0%. Κοινώς κοινό μέτωπο.
Οι Ελβετοί είναι ασυσχέτιστοι μεταξύ τους με -5%.
Αυτά για την ώρα
-
Με τον Νικολακόπουλο καμία σχέση;
-
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
κλασσικη νοοτροπια ελληναρα.Γιατι σε πονεσαν τα ερωτηματα? Μηπως εξησα καποια πληγη? Μου φαινεται σαν να πονας.... Μηπως μυγιαστηκες?
Και τελος παντων, εγω μπορω να αιτιολογησω οτι λεω, εσυ μπορεις να κανεις κατι ποιο επικοδομοιτικο απο το να λες εξυπναδες και να περηφανευεσαι σαν γυφτικο σκεπαρνι?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τα ερωτηματα ειναι πολλα... θα σταθω στα 2 ποιο χτυπητα...- Πολυ καλο το S-Max... αλλα απο ποτε αντιπροσωπευει την Ευρωπαικη αγορα?
- μα το Corsa πανω απο το 207 και το Grande στον κεαδα??? ...ελα Χριστε και Παναγια....
Τελος παντων, για πρωτη χρονια φετος τα αποτελεσματα μου φαινονται τελειως εκτος τοπου και χρονου.... σαν καποιως να τα τσεπωσε... να τα παντελωνιασε....
Σημερα θα συμφωνησουμε
Ξεφτιλα ο διαγωνισμος φετος...ειδικα ο γερμανος που εβαλε 10 στο σκοντα πρεπει να δει ψυχιατρο αμεσα...Ακομα και οι τσεχοι δεν το ψηφισαν ετσι...Απο την αλλοι οι αγγλοι κατευθειαν σιβικ να μην χασουν την επενδυση στο σουιντον(σιγα να μην το αφηνα ασχολιαστο...).Για τους γαλλους και το 2CV να στελνανε παλι θα το ψηφιζανε...Βεβαια ευτυχως που δεν κατεβαινε κανα tsi διοτι θα εσπαγαν τα κοντερ.
Θελω την αιτιολογηση του στρατη ομως για τον τροπο που ψηφισε...Πως το λεγανε το τραγουδι των Pink Floyd; Money;
Να δειτε που για να χρυσωσουν το χαπι τωρα θα ψηφισουν σιβικ ή κορσα στην ελλαδα. Για να δουμε τωρα που θα ψηφισουν και αλλα περιοδικα θα τολμησουν ξαναβαλουν 0 στο σιβικ;
Εγω ψηφιζω Στρατη...12 points. (τα θες σε ευρω ή σε δολαρια;) [/i] -
Νταξ! Και μένα με παραξένεψε η διαφορά μεταξύ Corsa-GP, αλλά και λίγη ψυχραιμία...
Αλήθεια πως κρίνονται τα αυτοκίνητα; Δοκιμάζονται όλες οι εκδόσεις; Γιατί το GP με τους βενζινοκινητήρες του μια χαρά βαθμολογία πήρε, γι' αυτά που αξίζει!
Αλλά και το Corsa με βενζίνη, μια απ' τα ίδια είναι...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δικαιολογώ απόλυτα το 0 του Στράτη στο CIVIC.Αφού το design είναι τόσο προχωρημένο????? είτε αρέσει είτε όχι.Η άσπρο η μαύρο.Γκρί δεν υπάρχει.Οπως ανέφερα σε άλλο topic για μένα ανήκει κατευθείαν στο Australia uber alles.Αλλος όμως περιμένει οκτώ μήνες για να το πάρει.Περί ορέξεως κολοκυθόπιττα.φιλε μου προκειται για πρωην οδηγο αγωνων...εκεινος συγκεκριμενα θα επρεπε να μην ασχολουνταν καθολου με το design...θα επρεπε να κοιτα οδηγικη συμμπεριφορα-φρενα κλπ.
ειλικρινα δεν μου αρεσε ο τροπος που ψηφισε και θα το εγραφα ακομα και αν εβαζε 10 στο σιβικ...Ειχα ενα respect για τον ανθρωπο αυτο αλλα το εχασα πλεον διοτι για μενα ψηφισε με παραγοντες ασχετους με αυτοκινητα.Κριμα για εκεινον και για τους 4Τ...Δηλαδη δεν του αρεσει η εξωτερικη εμφανιση...ομως για το εσωτερικο τι εχει να μας πει...ειχε καλυτερο το 207 που ψηφισε ή μηπως το gp ή μηπως το s-max; (δεν αναφερω το picasso διοτι μου αρεσε οσο και του civic...)
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
φιλε μου προκειται για πρωην οδηγο αγωνων...εκεινος συγκεκριμενα θα επρεπε να μην ασχολουνταν καθολου με το design...θα επρεπε να κοιτα οδηγικη συμμπεριφορα-φρενα κλπ.Στους 4Τ του τρέχοντος μήνα αναφέρονται οι τομείς με βάση τους οποίους πρέπει να κριθεί ένα μοντέλο. Δε παίζει ρόλο το είναι οδηγός αγώνων. Είναι υποχρεωμένος να κρίνει συνολικά το κάθε αυτοκίνητο.
Ούτε εγώ συμφωνούσα με τις αντίστοιχες περσινές του ψήφους για την ανάδειξη του αυτοκινήτου της χρονιάς του 2006. Τι να κάνουμε όμως; Είναι ψήφοι που δόθηκαν με βάση τα δικά του κριτήρια. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Νταξ! Και μένα με παραξένεψε η διαφορά μεταξύ Corsa-GP, αλλά και λίγη ψυχραιμία...Αλήθεια πως κρίνονται τα αυτοκίνητα; Δοκιμάζονται όλες οι εκδόσεις; Γιατί το GP με τους βενζινοκινητήρες του μια χαρά βαθμολογία πήρε, γι' αυτά που αξίζει!
Αλλά και το Corsa με βενζίνη, μια απ' τα ίδια είναι...
Νομίζω diesel ήταν και τα δύο...αλήθεια, είναι πολύ μεγάλη η διαφορά, ενώ δεν νομίζω να δικαιολογείται. Η γκάμα βενζινοκινητήρων και στα 3 μικρά είναι της πλάκας, αλλά αφού όλη η Ευρώπη (όλη; Όχι, ένα μικρό χωριουδάκι αντιστέκεται ακόμα ) έχει πετρέλαιο και σε αυτές τις εκδόσεις τα σουπερμίνι νέας γενιάς τα καταφέρνουν μια χαρά, δεν καταλαβαίνω την πτώση από τον Καιάδα του Grande Punto!
Τελικά, ο έρωτας μου δικαιώθηκε και βγήκε το S-Max αντί για τη λογική που υπαγόρευε Civic (αν και πριν τα αποτελέσματα του ΕuroNCAP). Ωστόσο, έχω να θυμίσω μερικά ιαπωνικά που είχαν πάρει τίτλο, αν και είναι λίγα. Δεν είναι μόνο Fiat!!!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δικαιολογώ απόλυτα το 0 του Στράτη στο CIVIC.Αφού το design είναι τόσο προχωρημένο????? είτε αρέσει είτε όχι.Η άσπρο η μαύρο.Γκρί δεν υπάρχει.Οπως ανέφερα σε άλλο topic για μένα ανήκει κατευθείαν στο Australia uber alles.Αλλος όμως περιμένει οκτώ μήνες για να το πάρει.Περί ορέξεως κολοκυθόπιττα.+10
-
Πάντως φίλε BladeRunner82 δεν θεωρείται και ότι πιο φυσιολογικό η επικράτηση του S-Max. Δεν λέω ότι είναι στημένο το αποτέλεσμα. Απλά τα φαβορί καταποντίστηκαν στην κυριολεξία τόσο που να προκαλέσει απορία σε πολλούς.
-
Τιμή, χαρακτήρας, οδική συμπεριφορά, χώροι, αρκετά ωραία εμφάνιση (εμπρός και μέσα, πίσω δεν νομίζω ότι είναι κάτι το όμορφο), επιδόσεις στην 2.5Τ εκδοχή...γιατί όχι; Αν έχει και καλή ντηζελογκάμα...
Ίσως απλά θέλησαν να σπρώξουν τα MPV, όπως έχουν κάνει κατά καιρούς για διάφορες κατηγορίες. Ίσως πάλι να πρέπει να τα βλέπουμε πιο χαλαρά τα πράγματα γιατί το 'Car of the Year' ΔΕΝ παίζει ρόλο στην ουσία, κατά τη δική μου άποψη.
-
αφου σας αρεσει το αυτοκινητο της χρονιας να βγαινει με συνθηκες eurovision θα ευχαριστηθειτε να βλεπετε 'τερατα' στους δρομους...
Hard Rock Hallelujah!!!Επιστροφη στον κυβο....
Καποιος αναφερθηκε στο micra, στο γιαρις και το prius...οταν βγηκε το πρωτο το 1993 ήταν το πρωτο αυτοκινητο της νισαν που γινεται στην ευρωπη σωστα;Και μαλιστα στην αγγλια...Το γιαρις επαναπροσδιορισε την κατηγορια των σουπερ μινι με την διαζειριση των χωρων που ειχε...
οσον αφορα το prius εκανε προσιτη την υβριδικη τεχνολογια σε βαθμο που οι ευρωπαιοι δεν ειχαν καν φανταστει...δεν μπορουσαν να μην το ψηφισουν...αληθεια αν το σιβικ δεν φτιαχνονταν στην αγγλια θα επαιρνε πανω απο 50 ποντους;
Χαλαρα ο διαγωνισμος ειναι διαβλητος και επρεπε να το ξαναπαρει η φορντ μετα το φοκους...απλα ας αφησουν χωρο τωρα για το νεο γκολφ του χρονου...για του παραχρονου περιμενει η 149...μετα προς γαλλια για να μην εχουμε και παραπονα...Ιαπωνικο αυτοκινητο θα δει στο μελλον τιτλο απο το coty...απλα θα ειναι toyota διοτι μονο αυτη μπορει να τους αγορασει ολους... [/img]
Car of the Year 2007 (8 final shortlist)