-
Φίλε psKarm, μπορεί να έχεις σπουδάσει στο ΕΜΠ και εγώ στο ΙΕΚ Χατζηπαπάρα αλλά η μέθοδος που προτείνεις (ανέβα πάνω στη ζυγαριά κτλ.) είναι μπακαλίστικη διότι αναφέρεται σε τελείως άλλη κλίμακα: τι σχέση έχουν τα 80 κιλά σου σε σχέση με τα 1080 του αυτοκινήτου σου και είναι ίδια η ακρίβεια της ζυγαριάς στη μία και την άλλη περίπτωση ?
Για πληροφόρησή σου, η σωστή μέθοδος είναι: βάζεις το αυτοκίνητο στη ζυγαριά και μετά ανεβαίνεις ΚΑΙ ΕΣΥ μαζί, ώστε η διαφορά στην κλίμακα του μετρούμενου μεγέθους να μην είναι 1000 κιλά (1080 - 80) αλλά 80 (1160 - 80). Σωστά βέβαια αναφέρεις μετά το τι δείχνει στο zero.
Για τα υπόλοιπα με τα σίδερα οικοδομών, για τι βάρη μιλάμε ? Αν ζυγίζει σίδερα οικοδομών ενός τόνου, τότε, ένα πιστοποιητικό διακρίβωσης της ζυγαριάς είναι ΟΚ. Αν ζυγίζει 20 τόνους, τότε δεν είμαι καν σίγουρος πως το πιστοποιητικό της ζυγαριάς αναφέρει ακρίβεια στον 1 τόνο. Αν αναφέρει, τότε πάλι ΟΚ. Πως όμως είσαι σίγουρος πως τα περιοδικά (γενικά, και οι 4Τ που μιλάμε ειδικά) δεν έχουν τέτοιο πιστοποιητικό ?
Αυτό το οποίο δεν μπορώ να ελέγξω είναι αν βάζουν πάλι τα ίδια βάρη σε παρόμοια αυτοκίνητα. Ως προς αυτό μπορεί να έχεις δίκιο και είναι φυσικά φάουλ, αν συμβαίνει.
Απλά αναφέρθηκα στη χρήση μετρήσεων από ζυγαριές τελωνείου (γιατί να τους νοιάζει η ακριβώς μέτρηση του βάρους ? Τι σχέση έχει το βάρος με οτιδήποτε ? πχ. φορολογία, δασμούς ? Μάλλον το βάρος από την έγκριση τύπου βάζουν... Και όχι, δε ζυγίζεται οτιδήποτε μπαίνει στην Ελλάδα...) ή γεφυροπλάστιγγες άλλης χρήσης σαν πιο αξιόπιστων από ειδικές ζυγαριές για αυτή τη δουλειά.
-
οταν παιρνεις σιδερα αλλες φορες παιρνεις τονους οπου χεστηκες για τα +-10κιλα και αλλες φορες παιρνεις μικροποσοτητες...
ειναι προφανες οτι δε τα ζυγιζουν ολα στην ιδια ζυγαρια....οπως ειπε και ο νιντο πιο πανω.
και οι μικρες που εχουν σου δινουν ακριβεια χχ κιλα ανα τονο.
το αν ανεβεις μονος ή με αμαξι ειναι κατι σωστο αλλα ανευ σημασιας οταν μιλαμε για ακριβεια αρκετα κατω απο 10κιλα ανα τονο...το σφαλμα που θα βγει με τους δυο τροπους απλα ειναι ανευ σημασιας εμπρος στις διαφορες των 50-60κιλων που αναφερθηκαν πιο πανω.τα τελωνεια δε ξερω τι και πως και που κανουν.
ξερω ομως οτι εχουν ζυγαριες και αρκετα αξιοπιστες μαλιστα με τις οποιες μπορει να ζητηθει για το χ-ψ-ζ λογο να ζυγιστει ενα εισαγωμενο προιον. ο λογος?δε ξερω. ομως θα πρεπει το βαρος που γραφει ο αποστολεας να εχει καποια σχεση με αυτο που θα βγαλουν...αν αυτο γραφεται στην εγκριση τυπου ή καπου αλλου ειναι κατι ανευ σημασιας. το θεμα ειναι οτι ΚΑΠΟΥ γραφεται. και αυτο λεω παραπανω οτι ειναι αρκετα ως πολυ κοντα στο πραγματικο. επισης ειναι σχεδον παντα αρκετα διαφορετικο απο αυτα που ανακοινωνει επισημα ο κατασκευαστης κατα καιρους.πιστοποιητικα σε περιοδικα εχει μονο το ams απο οσα ξερω. γιατι ? μα γιατι ειναι αχρειαστο και ανευ σημασιας...και αυτοι το πηραν γιατι τους υποχρεωσε ο γερμανος.αν δε περιγραψω πως μετραγα εγω τα βαρη ενα καλοκαιρι με καυσωνα στο υπογειο της δημοκρατιας με 40βαθμους κελσιου και το παγωτο στο χερι μαλλον θα πεσουν οι τοιχοι να με πλακωσουν
επισης για να μην παρεξηγηθει κατι. το iso δε σου πιστοποιει οτι αυτο που μετρας ειναι σωστο.σε πιστοποιει οτι οσες φορες το μετρησεις υπο οποιεσδηποτε συνθηκες αυτο που θα βγαλεις σαν αποτελεσμα θα ειναι ιδιο... -
Ας μάθουμε πρώτα τι γίνεται στο τελωνείο και από που προκύπτει το απόβαρο που λέει η άδεια στα σίγουρα, και μετά συζητάμε επ αυτού.
Δεν αντιλέγω ότι τα βάρη που αναγράφονται στους πίνακες είναι λίγο αλλά αυτό απέχει πολύ από το να δεχτώ ότι στην προκειμένη περίπτωση (3 γενιές Clio) τα αμάξια τα έφεραν στην πίστα, τα φωτογράφησαν παρέα με τη φορητή ηλεκτρονική ζυγαριά [σε μια φωτο μάλιστα, με το Williams επάνω στη ζυγαριά φαίνεται και η οθόνη του οργάνου, η οποία γράφει '1012.5 kg'] αλλά στην πραγματικότητα κάποια, έστω, από τα νούμερα τα μαγείρεψαν. Ούτε 3 λεπτά δε θέλει να ξεπακετάρεις και να μετρήσεις, δε βλέπω το λόγο να καταφύγει κανείς σε μαϊμουδιές.
Αυτό που θα ήθελα να ξέρω είναι (1) με πόσα καύσιμα στο ρεζερβουάρ τα μέτρησαν (και γενικά τα μετράνε), κάτι που πιστεύω ότι κάπου θα έπρεπε να διευκρινίζεται, (2) με τι πρόσθετο εξοπλισμό (αν υπήρχε) και (3) τι λένε οι άδειες κυκλοφορίας των 3 αυτοκινήτων όσον αφορά το απόβαρο (από περιέργεια)...
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
καπως ετσι το καταλαβα απο φιλο πωλητη που μου το ελεγε.. π.χ το δικο σου ειναι 1160Συγνώμη που επανέρχομαι αλλά ξέρεις κάποιον που έχει το δικό μου και η άδεια του λέει 1160 ?...
-
σου απανταω αλλου για να μην ειμαστε αλλο οφ τοπικ
-
Το πιστοποιητικό ISO πιστοποιει (οτι υπάρχει) ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΟΧΙ ΚΑΛΗ ποιοτητα, μετρησεων, προιοντων, υπηρεσιων κτλ.
Εγω πιστευω οτι στην πράξη ουτε σταθερη μπορει να πιστοποιησει γιατι δεν μπορει κανεις να σε ελέγξει αμεσα. (Π.χ. μετρηση τελικης ταχυτητας με πιεση ελαστικών 27 αντι για 32)
-
Πίσω στο Clio 197... Καμια μέτρηση κατανάλωσης έχετε?
-
Περι βαρους θα ηθελα να πω το εξης:
Η αληθεια βρισκεται σε αυτο που εγραψε ο Krus(ακριβεια +- 3 % δηλαδη απο ζυγαρια σε ζυγαρια)Οι Αγγλοι στο φορουμ τους για clio δινουν μετρησεις για τα 182 cup απο 1070 εως 1100 κιλα Μπορει τα 30 κιλα απο αμαξι σε αμαξι να φαινονται πολλα,αλλα ειναι μεσα στο +- 3 % της ακριβειας.
Φιλε ratanplan «μπακαλιστικα» το 197 εχει 10% παραπανω ροπη κ αλογα απο το 182.Εχει ομως και 150+ κιλα παραπανω.Επομενως δεν νομιζω να μπορει να καλυψει τη διαφορα αυτη...By the way στο Αγγλικο φορουμ(πολλες φορες επικαλουμαι τους Αγγλους,αλλα εκει πουληθηκαν πανω απο το 50% των Rs παγκοσμιως!!! επομενως το κατεχουν το θεμα ) γραφουν οτι το 182,ακομα κ το 172 cup(μια ελαφρια εκδοση του 172 χωρις air-con,αεροσακους,ελαφρωμενα παραθυρα,καθισματα κτλ που ζυγιζε 1000 κιλα) ειναι πιο γρηγορα απο το 197...
Μηπως γνωριζει κανενας πως πρεπει να μετριουνται τα αμαξια(υπαρχει μια τυποποιημενη μεθοδος αν δεν κανω λαθος) ? Δηλαδη με ποση βενζινη,με τι αποσκευες,με επιβατη η χωρις etc etc.
nidosan
Νομιζω οτι θα καιει κατιτις παραπανω απο τους προγονους του..
Σπυρο κανατε καμμια μετρηση εσεις σε εθνικη η στη πολη ? -
Εσύ το cup έχεις Βαγγέλη? Μέχρι και πιο λεπτά τζάμια είχα διαβάσει κάποτε ότι έβαζαν στις εκδόσεις cup!...
Δεν αποκλείεται το +/- 3% από ζυγαριά σε ζυγαριά (ειδικά αν ΔΕ μιλάμε για ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας) οπότε έτσι εξηγείται εν μέρη η 'απόκλιση' αλλά η Intercomp που χρησιμοποιούν οι 4Τ υποτίθεται πως έχει +/- 0.1% (+/- 1 κιλό στον τόνο). Το μαύρο Clio 182 που είχαν μετρήσει το Μάιο 2005 το είχαν βγάλει 1121 Kg. Με άγνωστο εξοπλισμό & ποσότητα βενζίνης...
Περί κατανάλωσης, νομίζω και εγώ ότι και σε ταξίδι και στην πόλη πρέπει να καίει [αισθητά] παραπάνω το 197. Και λόγω βάρους (πόλη) και λόγω 6ης (ταξίδι), αν όχι και λόγω κινητήρα. Να δούμε.
[EDIT] Eίχα γράψει '1021 Κg' ενώ το σωστό είναι 1121.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Εσύ το cup έχεις Βαγγέλη? Μέχρι και πιο λεπτά τζάμια είχα διαβάσει κάποτε ότι έβαζαν στις εκδόσεις cup!...Ο Βαγγέλης έχει το 182 με το πακέτο Cup, όχι την έκδοση Cup που ήταν πιο ελαφριά και χωρίς διάφορα καλούδια πάνω! Αυτή σταμάτησε με την έλευση της 182αρας έκδοσης νομίζω.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εσύ το cup έχεις Βαγγέλη? Μέχρι και πιο λεπτά τζάμια είχα διαβάσει κάποτε ότι έβαζαν στις εκδόσεις cup!...
Ο Βαγγέλης έχει το 182 με το πακέτο Cup, όχι την έκδοση Cup που ήταν πιο ελαφριά και χωρίς διάφορα καλούδια πάνω! Αυτή σταμάτησε με την έλευση της 182αρας έκδοσης νομίζω.
Ακριβως,αυτο με τα τζαμια κτλ ισχυει μονο για το 172 cup ή Ragnotti.
επισης καπου πιο πισω διαβασα για χρονους 0-100 7,2 και 7,8...που εγιναν αυτα ρε παιδια???οι Αγγλοι kai oi Γαλλοι ειχαν μετρησει καποτε το πρωτο 172 στα 7 και εχει το καινουργιο και το 182 7,2-7,8??αποκλειεται.
Τεσπα, η ουσια σε αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι το 0-100 -
Bagus μιλας για απόλυτα νούμερα 10%? ή για όλο το φάσμα?
-
Δεν εχω δει δυναμομετρηση,επομενως προς το παρον μιλαω για απολυτες τιμες.Πολυ πιθανον ομως αυτη τη παραπανω δυναμη να την εχει παντου κ οχι στο peak.
Δεν νομιζω ομως επι της ουσιας οτι αλλαζει κατι..
Στο Αγγλικο φορουμ για το 182 δινουν απο 6,8-7,2 δευτερολεπτα.Εγω 2-3 φορες που εχω δοκιμασει εχω πετυχει 7,1 με το g-tec.Παντως το λυπαμαι κ δεν το σπαω 1ες.
Το «Cup» ηταν ειδικη εκδοση που βγηκε μονο στην Αγγλια(οπως κ το Trophy με την αναρτηση της Sachs )
-
Εγώ πιστεύω πως πρέπει να κάνει καμια 20.000 χλμ τουλάχιστον κάποιο 197 και μετά να μετρηθεί με κάποιο 182.........εκεί θα φανεί πιο είναι πιο γρήγορο....και πιστεύω πως θα είναι το 197
-
Ο χρήστης cliov6 έγραψε:
καπου πιο πισω διαβασα για χρονους 0-100 7,2 και 7,8...που εγιναν αυτα ρε παιδια???οι Αγγλοι kai oi Γαλλοι ειχαν μετρησει καποτε το πρωτο 172 στα 7 και εχει το καινουργιο και το 182 7,2-7,8??αποκλειεται.7.2 μέτρησαν το 197 οι 4Τ [Νοέμβριος 2006]
7.8 είχαν μετρήσει το 182Στο Αγγλικο φορουμ για το 182 δινουν απο 6,8-7,2 δευτερολεπτα.Εγω 2-3 φορες που εχω δοκιμασει εχω πετυχει 7,1 με το g-tec.
Λογικό. Οι ξένοι μετρούν μόνο με οδηγό απ' όσο ξέρω...
-
ÅèåÜèç Ýíá ìáõñï íá êáôçöïñßæåé ðñïò ðáñáëéáêÞ ìåñéÜ ÊáëëéèÝá ,ôï áíáãíþñéóá ëüãù äéá÷ýôç ðßóù .... åìÝíá ìïõ èýìéóå ðÜíôùò öôéáãìÝíï C2 óôï ðßóù ìÝñïò ëïãù ôùí öôåñþí .
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Εθεάθη ένα μαυρο να κατηφορίζει προς παραλιακή μεριά Καλλιθέα ,το αναγνώρισα λόγω διαχύτη πίσω .... εμένα μου θύμισε πάντως φτιαγμένο C2 στο πίσω μέρος λογω των φτερών .Kαι εμένα μου φέρνει λίγο (βέβαια το νέο Twingo σαφώς περισσότερο)...είναι λόγω φτερών ή λόγω σχήματος του πίσω προφυλακτήρα;
Βέβαια, και 2 C2 να μου έδιναν...πάλι δεν το έδινα...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
ÅèåÜèç Ýíá ìáõñï íá êáôçöïñßæåé ðñïò ðáñáëéáêÞ ìåñéÜ ÊáëëéèÝá ,ôï áíáãíþñéóá ëüãù äéá÷ýôç ðßóù .... åìÝíá ìïõ èýìéóå ðÜíôùò öôéáãìÝíï C2 óôï ðßóù ìÝñïò ëïãù ôùí öôåñþí .
Káé åìÝíá ìïõ öÝñíåé ëßãï (âÝâáéá ôï íÝï Twingo óáöþò ðåñéóóüôåñï)...åßíáé ëüãù öôåñþí Þ ëüãù ó÷Þìáôïò ôïõ ðßóù ðñïöõëáêôÞñá;
ÂÝâáéá, êáé 2 C2 íá ìïõ Ýäéíáí...ðÜëé äåí ôï Ýäéíá...
Ëüãù öôåñþí C2 ...
Ëïãù ðñïöõëáêôçñá..... Smart for2 -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Εθεάθη ένα μαυρο να κατηφορίζει προς παραλιακή μεριά Καλλιθέα ,το αναγνώρισα λόγω διαχύτη πίσω .... εμένα μου θύμισε πάντως φτιαγμένο C2 στο πίσω μέρος λογω των φτερών .Κόκκινο στο κέντρο της Κηφισιάς σήμερα (πινακίδα ΙΕΗ-****).
Θα μ'ενδιέφερε η οπτική γωνία και οι εντυπώσεις [από καθημερινή χρήση] όσων το αγόρασαν... -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κόκκινο στο κέντρο της Κηφισιάς σήμερα (πινακίδα ΙΕΗ-****).
Θα μ'ενδιέφερε η οπτική γωνία και οι εντυπώσεις [από καθημερινή χρήση] όσων το αγόρασαν...δεν γίνεται
τώρα μιλάνε οι ειδικοί.
όταν το εξαντλήσουν το θέμα βλέπουμε -
Δεν γίνεται, γιατί μάλλον κανείς δεν το έχει αγοράσει εδώ τουλάχιστον!!!
Renault Clio RS 197