Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγοράζετε 4Τροχούς?
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Αγοράζετε 4Τροχούς?
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Αντίλογος
    84
    175
    221
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      @Pai Mei

      Αν πρόσεξες το 'κρατάνε τα προσχήματα' το έγραψα στην ίδια πρόταση με το 'άλλοι είναι εξώφθαλμα πουλημένοι'. Και απόδειξη γιαυτό είναι πως οι 4Τ κατηγορούνται κατά καιρούς για Ιταλόφιλοι, Γαλλόφιλοι, Γερμανόφιλοι, Ιαπωνεζόφιλοι. Ε τότε, ή 'τα παίρνουν' απ΄ όλους ή κρατάνε τις ισορροπίες.

      Αυτό δε σημαίνει πως έχω πρόβλημα να κάνουν πράγματα που θα αυξήσουν την κυκλοφορία τους, αρκεί να μην γίνει αυτό σε βάρος της ποιότητας και του χαρακτήρα τους.

      Δεν με πειράζουν οι μεταφράσεις -αρκεί να μην είναι ΜΟΝΟ μεταφράσεις, αντί να δοκιμάσουν πχ. το Clio 197 στην Ελλάδα, μεταφράζουν τη δοκιμή του στην Αγγλία και έτοιμοι... Ή να είναι το κύριο θέμα του περιοδικού μετάφραση (όπως ένα που διάβασα πρόσφατα σε άλλο περιοδικό σχετικά με το 'καλύτερο προσθιοκίνητο όλων των εποχών'. Καλό άρθρο αλλά όχι ρε παιδιά και το 'εξώφυλλο' μετάφραση...)

      Δε με πειράζουν οι βελτιώσεις, αρκεί να είναι σύμφωνες με όσα πρεσβεύει το περιοδικό για 'ισορροπημένες' βελτιώσεις. Και το 0-100-0 είναι (ήταν ? ) μια χαρά ως προς αυτό, ίσα-ίσα που ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια των 4Τ λόγω του τεχνικότερου χαρακτήρα τους.

      Καλά, προφανώς και κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τους κατηγόρους για αγγλοφιλία/ιταλοφιλία κ.λπ.

      Στο θέμα των μεταφράσεων συμφωνούμε. Πιστεύω ότι -αν πρέπει σώνει και καλά να υπάρχουν- ας υπάρχουν στο 1/20 της ύλης και σίγουρα όχι εξώφυλλο.
      Η Αγγλία είναι μία τελείως διαφορετική πραγματικότητα, ένας τελείως άλλος κόσμος, ιδωμένος από τη ματιά ενός κατοίκου του. Δυστυχώς, είναι και πολύ πιο προηγμένος αυτοκινητικά, που σημαίνει ότι οι δημ/φοι μπορούν να οδηγούν ό,τι πιο απίθανο έχει κυκλοφορήσει, οπότε αναγκαστικά ή θα μάθεις για το απίθανο μέσω του άγγλου ή δεν θα μάθεις ποτέ. Ανάγκα και Θεοί...

      Διαφωνώ, φυσικά, ριζικά με την -από πολλούς- θεοποίηση του αγγλικού ειδικού τύπου, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d-jet last edited by

        Θα μπορούσε κάποιος που έχει στη διάθεσή του τα σχετικά στοιχεία να μας αναφέρει τις πωλήσεις των 4Τ συγκριτικά με τα παλαιότερα χρόνια;
        Έχω αρκετά διαφορετική άποψη από όλα όσα ακούστηκαν. Σε ένα μεγάλο βαθμό πιστεύω ότι δεν είναι η ποιότητα του περιοδικού αυτή που μας απωθεί πλεον (στο κάτω κάτω αν βαριέσαι μια ή δύο στήλες δεν τις διαβάζεις και τελείωσε το θέμα). Μήπως εμείς ως αναγνώστες μετά από τόσα χρόνια έχουμε βρει ο καθένας το 'δρόμο' του και ένα 'γενικό' περιοδικό αυτοκίνησης, όπως οι 4Τ, δε μας καλύπτει πλέον;
        Προσωπικά, δε στράφηκα σε άλλο 'γενικό' έντυπο σχετικά με την αυτοκίνηση για να ενημερώνομαι αλλά πέρασα σε πιο ειδικά περιοδικά με εστιασμένο ενδιαφέρον στον τομέα που με ενδιαφέρει περισσότερο. Το ίδιο πιστεύω έκαναν και άλλοι φίλοι στο 4ΤF...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n_olympios last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:

          (η αναγνωσιμότητα μετράει μόνο αν θέλεις να κάνεις διαφήμιση, ενώ για να επιζήσει το περιοδικό χρειάζεται πωλήσεις)

          Μην είσαι τόσο σίγουρος, νομίζω πως στα περισσότερα σύγχρονα περιοδικά τα έσοδα από τις πωλήσεις είναι μικρό μόνο ποσοστό των συνολικών εσόδων, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προέρχεται απο διαφημίσεις.

          Πόσα αντίτυπα νομίζεις πουλάει το Marie Claire και έχει 500 σελίδες ?

          Εκ των οποίων οι μισές (και παραπάνω) είναι διαφημίσεις, σε αυτό έχεις δίκιο. Ομως η αναγνωσιμότητα δεν είναι κάτι απτό, δεν είναι μέτρηση που μπορεί να γίνει με αδιάσειστα στοιχεία (σαν τις πωλήσεις). Είναι όπως οι δημοσκοπήσεις πρόθεσης ψήφου, όλοι βγαίνουν κερδισμένοι. Και ο κάθε εκδότης τη χρησιμοποιεί (την αναγνωσιμότητα, όχι την πρόθεση ψήφου) για 'ατού' όταν διαπραγματεύεται τις διαφημιστικές καταχωρήσεις που θα μπουν στο φύλλο του. Ομως από την άλλη, και οι διαφημιζόμενοι θέλουν να βλέπουν πωλήσεις για να ξέρουν ότι δεν πήγε χαμένη η επένδυσή τους. Ενας φαύλος κύκλος.

          Συμφωνώ με τον Αγγελο που διαφωνεί με τα του αγγλικού τύπου κλπ μπερδεύτηκα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kantoniou last edited by

            Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
            (...) η αναγνωσιμότητα δεν είναι κάτι απτό, δεν είναι μέτρηση που μπορεί να γίνει με αδιάσειστα στοιχεία (σαν τις πωλήσεις).

            Για αυτο μην ορκιζεσαι (δεν εννοω τους 4Τ).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Ως προς τις διαφημίσεις στα έντυπα και την τηλεόραση, οι διαφημιζόμενοι/διαφημιστές έχουν το εξής απόφθεγμα: ξέρω ότι το μισό budget διαφήμισης πάει χαμένο, αλλά δυστυχώς δεν ξέρω ποιό μισό είναι!

              Δεν μπορούν να ξέρουν με άλλα λόγια τι μέρος των διαφημίσεων τους γίνεται καν αντιληπτό από αναγνώστες/τηλεθεατές.
              Και είναι εύλογο.
              Για μένα π.χ. οι διαφημίσεις απλώς δεν υπάρχουν. Και φαντάζομαι ότι κι άλλοι θα της προσπερνούν, άλλοι θα δίνουν σημασία σε μερικές μόνο κ.ο.κ.

              Η πιο αξιόπιστη 'μέτρηση αποδοχής διαφημιστικού μηνύματος' (δεν είμαι διαφημιστής και δεν ξέρω αν είναι δόκιμος ο όρος, για αυτό σε εισαγωγικά), είναι στο Διαδίκτυο, που υπάρχει η δυνατότητα να δεις π.χ. πόσοι κλίκαραν στο banner σου κ.λπ, που κάποιος πιο ειδικός θα μπορούσε να μας πει.

              Κλείνω την παρένθεση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazz last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:

                (η αναγνωσιμότητα μετράει μόνο αν θέλεις να κάνεις διαφήμιση, ενώ για να επιζήσει το περιοδικό χρειάζεται πωλήσεις)

                Μην είσαι τόσο σίγουρος, νομίζω πως στα περισσότερα σύγχρονα περιοδικά τα έσοδα από τις πωλήσεις είναι μικρό μόνο ποσοστό των συνολικών εσόδων, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προέρχεται απο διαφημίσεις.

                Πόσα αντίτυπα νομίζεις πουλάει το Marie Claire και έχει 500 σελίδες ?

                Αυτό που λες Νάσο ισχύει μόνο στην ελληνική αγορά, καθώς εκ των πραγμάτων έχουμε πολύ μικρό αριθμό δυνητικών αναγνωστών και πληθώρα εντύπων που εκ των πραγμάτων είναι αδύνατον να απορροφηθούν από την αγορά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα περιοδικά ουσιαστικά να φυτοζωούν κυνηγώντας χορηγίες, διαφημίσεις, ένθετα με σπόνσορες κ.λπ. προκειμένου να καλύψουν το κενό που δημιουργείται από τα χαμηλά τιράζ.

                Αν ρίξετε μια ματιά στους 4Τ της δεκαετίας του '80 και τα συμπεράσματα των δοκιμών σάς φαίνονται πολύ πιο έξω απ' τα δόντια σε σχέση με τα σημερινά, υπολογίστε πόσο λιγότερα ανταγωνιστικά έντυπα υπήρχαν εκείνη την εποχή, που θα μπορούσαν να απορροφήσουν τη διαφημιστική δαπάνη των εισαγωγέων. Επομένως, ο συντάκτης/εκδότης/διευθυντής δε φοβόταν μην τυχόν ο δυσαρεστημένος πελάτης/εισαγωγέας πήγαινε στο διπλανό μαγαζί. Σήμερα ο ανταγωνισμός είναι εντονότερος, και επομένως οι ισορροπίες πολύ πιο λεπτές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  n_olympios last edited by

                  Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                  (...) η αναγνωσιμότητα δεν είναι κάτι απτό, δεν είναι μέτρηση που μπορεί να γίνει με αδιάσειστα στοιχεία (σαν τις πωλήσεις).

                  Για αυτο μην ορκιζεσαι (δεν εννοω τους 4Τ).

                  Για τίποτα δεν ορκίζομαι ούτως ή άλλως.

                  Αγγελε, κοντά έπεσες (στην παρένθεση).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyot last edited by

                    Σωστές οι παρατηρήσεις Ρανταπλάν, Ναςς, Ολύμπιου. Εγώ δεν είπα να μην έχει και φωτορομάντζα το περιοδικό, αλοίμονο. Χρειάζεται κατ' εξοχήν, δυστυχώς, και επιφανειακούς αναγνώστες.

                    Πιστεύω όμως πως οι νυν και οι δυνάμει [ορθή παρατήρηση του Κιντ: Γράψτε με απλά λόγια και τι σημαίνουν τα ρημάδια] διψασμένοι (ανα-)γνώστες αποτελούν σοβαρή μερίδα αναγνωστών ΑΥΤΟΥ περιοδικού, η οποία κινδυνεύει να χαθεί, αν δεν έχει ήδη, εν μέρει, χαθεί.

                    Και σίγουρα, ένα 'κομμάτι του ελληνικού πολιτισμού' οφείλει να προσπαθεί να διασπείρει τη γνωση, να βελτιώνει το επίπεδο των αναγνωστών. Η πορνική αντιμετώπιση του κάφρου πελάτη / ψηφοφόρου από εμπόρους και πολιτικούς, απλώς διαιωνίζει τα δεινά.

                    ΥΓ: Επειδή πνίγομαι στη δουλειά, εξουσιοδοτώ Πάι Μέι και ΒΑΣΙΛΗ να γράφουν αντί εμού σε αυτό τόπικ, έως αύριο, τουλάχιστον.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pai-mei last edited by

                      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                      Σωστές οι παρατηρήσεις Ρανταπλάν, Ναςς, Ολύμπιου. Εγώ δεν είπα να μην έχει και φωτορομάντζα το περιοδικό, αλοίμονο. Χρειάζεται κατ' εξοχήν, δυστυχώς, και επιφανειακούς αναγνώστες.

                      Πιστεύω όμως πως οι νυν και οι δυνάμει [ορθή παρατήρηση του Κιντ: Γράψτε με απλά λόγια και τι σημαίνουν τα ρημάδια] διψασμένοι (ανα-)γνώστες αποτελούν σοβαρή μερίδα αναγνωστών ΑΥΤΟΥ περιοδικού, η οποία κινδυνεύει να χαθεί, αν δεν έχει ήδη, εν μέρει, χαθεί.

                      Και σίγουρα, ένα 'κομμάτι του ελληνικού πολιτισμού' οφείλει να προσπαθεί να διασπείρει τη γνωση, να βελτιώνει το επίπεδο των αναγνωστών. Η πορνική αντιμετώπιση του κάφρου πελάτη / ψηφοφόρου από εμπόρους και πολιτικούς, απλώς διαιωνίζει τα δεινά.

                      ΥΓ: Επειδή πνίγομαι στη δουλειά, εξουσιοδοτώ Πάι Μέι και ΒΑΣΙΛΗ να γράφουν αντί εμού σε αυτό τόπικ, έως αύριο, τουλάχιστον.

                      Δεν χρειάζεται να ειπωθεί τίποτα παραπάνω!
                      Τα είπες όλα Κογιότ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tazio last edited by

                        Από τον Οκτώβριο του 1983 μέχρι και τον Αύγουστο του 2006.
                        Η αλήθεια είναι ότι είναι δύσκολο να σταματήσεις μια συνήθεια αλλά όχι αδύνατο. Πιο πολύ δυσκολεύτηκε ο ψιλικατζής της γειτονιά μου να το πιστέψει ότι δε θα το ξαναπάρω, παρά εγώ να το σταματήσω.

                        Η αιτία; Όταν αυτά που γράφεις δε συμβαδίζουν με αυτά που κάνεις τότε ...... .
                        Με λίγα λόγια με απογοήτευσε το 'κατάντημα' (κυριολεκτώ) του περιοδικού.

                        Ήδη το 'αρχείο' που είχα με όλα τα τεύχη έγινε μέρος της ανακύκλωσης.

                        Αν κάποτε ξαναγίνει αυτό που ήταν τότε ίσως ξανά το αγοράσω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης tazio έγραψε:

                          Η αιτία; Όταν αυτά που γράφεις δε συμβαδίζουν με αυτά που κάνεις τότε ...... .

                          Συμφωνώ απόλυτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            takisb last edited by

                            Αγοράζω συνεχώς το περιοδικό από τον Ιούνιο του 1978, από αυτό το τεύχος, και από τότε έχω χάσει ελάχιστα τεύχη (στη διάρκεια της στρατιωτικής θητείας).
                            Η επαφή βέβαια είχε γίνει πολύ νωρίτερα: Είχα διαβάσει μια ονειρική γνωριμία της Lancia Stratos στην Ιταλία από Κώστα Καβαθά και Τάκη Πιρπιρή αν δεν κάνω λάθος. Την οποία γνωριμία δεν διάβασα ολόκληρη, γιατί ο μπακάλης τύλιξε την ... φέτα με ένα μόνο δισέλιδο! Παλιά ε;

                            Συνεχίζω, και από τη δύναμη της συνήθειας, και γιατί δεν βρίσκω κάτι καλύτερο από τις κατά καιρούς επαφές με άλλα περιοδικά του χώρου.
                            Πράγματι, το περιοδικό έχει αλλάξει. Αλλά μήπως δεν έχω αλλάξει κι εγώ; Δεν το 'ρουφάω' πια από την πρώτη μέχρι την τελευταία σελίδα, προσπερνώ όσα μου φαίνονται αδιάφορα και ίσως διαβάσω δυο φορές κάτι που θεωρώ ιδιαίτερα ενδιαφέρον.
                            Με κουράζει το ότι όλα καλά είναι πια, και ναι, θέλω περισσότερα τεχνικά στοιχεία, έτσι για το γαμώτο της γνώσης-ενημέρωσης, στοιχεία που θα μπορούσαν να είναι σε ξεχωριστό πλαίσιο, ακόμα και με γραμματοσειρά-ψείρες, ώστε να μην ενοχλούν τον αδιάφορο στο κυρίως κείμενο.
                            Πράγματι, διαγράφεται στα τελευταία τεύχη μια προσπάθεια ανάκαμψης. Εύχομαι να μην είναι ευκαιριακή αλλά να συνεχιστεί, γιατί όπως είπε κάποιες σελίδες πιο πίσω κι ο tazz, λείπει η άποψη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Τα περιοδικά που αγοράζω στάνταρ είναι 4τ Drive και Top Gear το τελευταίο είναι...μάλλον συναισθηματικοί λόγοι μιας και το διάβαζα στην Αγγλία, το Drive πραγματικά μου αρέσει....τους 4τ πραγματικά υπάρχουν φορές που μπορεί να μην διαβάσω πάνω απο 15 σελίδες. Η σελίδα που διαβάζω πάντα είναι η τελευταία....δεν θυμάμαι το επίθετο του ανθρώπου τώρα το γιατί το αγοράζω.......ΔΕΝ ΞΕΡΩ!

                              το θέμα πιστεύω είναι να κάνουμε focus (όχι Ford ) στο ποιοι και γιατί αγοράζουν αυτά τα περιοδικά (μην βάλουμε στη μέση περιοδικά τύπου MAX Power Faster κλπ γιατί είναι ήδη πολύ δύσκολη η κατάσταση για το segmentation)

                              Το αγοράζουν λοιπόν άτομα

                              1. Λόγω συνήθειας....το διάβαζαν απο μικροί κλπ
                              2. Το θεωρούν πιο αντικειμενικό -αυτό είναι αβάσιμο, άλλοι μπορεί να θεωρούν το απέναντι πιο αντικειμενικο-
                              3. Τους αρέσει να διαβάζουν άρθρα εκτός αυτοκινήτου
                              4. Γουστάρουν με τρέλα τον Κ.Κ και θέλουν να διαβάζουν τα editorial του -μη γελάτε ξέρω όργια που αγοράζουν Down Town για να διαβάζουν τα Editorial του Κωστόπουλου
                              5. Άτομα που θέλανε να διαβάσουν ένα περιοδικό αυτοκινήτου και πήραν αυτό που ήταν πιο έξω στο ράφι, πάνω πάνω κλπ -και εδώ δεν υπάρχουν λίγοι.......spare of the moment μέχρι και στα περιοδικά γαμώτο?-
                              6. Άνθρωποι που δεν έχουν ιδέα και θέλουν να πάρουν το Χ αμάξι....το οποίο όμως έχει ανταγωνιστές τα Ψ,Ζ,Ω κλπ αμάξια....ε οι 4τ τυχαίνει να έχουν συγκριτικό σε αυτά τα αμάξια!

                              Όλα τα παραπάνω -πλην του 2 που αυτοί αν αλλάξει κάτι μπορεί να σταματησουν να το αγοράζουν ή να το αγοράζουν με περισότερο πάθος- που λέμε υα βάλουν στην ύλη τους οι 4τ πιστεύεται ότι θα δουν διαφορά σε πωλήσεις? Και αν ναι πόση θα είναι αυτή? Το κόστος της επένδυσης -όχι απαραίτητα σε χρήμα αλλά και σε χρόνο, κάνοντας πιο περίπλοκο κάτι απλό κλπ- θα φανεί στους πίνακες των πωλήσεων? Και αν φανεί θα κάνει τέτοια διαφορά ώστε να αυξηθούν οι διαφημήσεις ή να αυξηθεί το κόστος του χώρου διαφήμησης στο περιοδικό?

                              Καλός η κακώς εγώ πιστεύω ότι ένα μεγάλο ποσοστό αγοραστών είναι το νούμερο 6, οι οποίοι (ασχέτως αν πέρνουν τους 4τ για να αποφασίσουν ή έναν ανταγωνιστή) έχουν την ψευδαίσθηση ότι διαβάζοντας 5 σελίδες τα μάθανε όλα, εδώ φταίνε λίγο και τα περιοδικά, κάνοντας τους να πηγαίνουν στις εκθέσεις και να προσπαθούν να το παίξουν έξυπνοι ή υποψιασμένοι ή τέλος πάντων να βγουν απο πάνω στον πωλητή τον οποίο βλέπουν έτσι και αλλιώς κακόπιστα με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να γίνοντε ρόμπες!

                              Παραδείγματα έχω άπειρα θα πω 2 μικρά για να μην το παραμαμήσω το ήδη μεγάλο ποστ μου.

                              Έχει έρθει πατέρας με γιο για προσφορά για το Fiesta ST, μιλάγανε για το αμάξι λες και το είχαν 5-6 χρόνια στην κατοχή τους ένα 30 % ήταν μαλακίες, αρχίζουν λοιπόν και κάτι εκφράσεις του στυλ αυτό είναi το νέο Rallye μπλα μπλα μπλα Rallye μπλα μπλα μπλα Rallye κλπ τους ρωτάω έχετια Rallye? ΟΧΙ μου λένε, έχετε κάνει κάπου αλλού TD το Fiesta ST? Όχι μου ξαναλένε! Ε πως είσαστε τόσο σίγουροι για αυτά που μου λέτε? Ε απο άρθρα στα περιοδικά!!!!!!!!!!!! -Εδώ να πω ότι και εγώ πριν οφηγήσω το fiestaST είχα τελείως διαφορετική άποψη για το αμάξι μέχρι που το οδήγησα για πάρα πολλά χλμ και απογοητεύτικα-

                              Δεύτερο και τελευταίο -έχει και λίγο γέλιο-

                              Μπαίνει τύπισσα γύρω στα 35 για Fiesta 1000cc δεν έχουμε τις λέω απο 1250 και πάνω μιλάμε μιλάμε μιλάμε, είχε και άποψη πάνω στο θέμα -ενώ φιανότανε ότι δεν έχει ιδέα- μου λέει λοιπόν σε κάποια φάση είναι 3κύλινδρο το 1250? όπα λέω μαλάκας είσαι εντάξει η τύπισα ξέρει 5 πράγματα, όχι τις λέω 4κύλινδρο, Α και τι διαφορά έχει απο το 3κυλινφρο μου λέει? Την κοιτάω ελπίζωντας να γελάσει και να μου πει ότι κάνει πλάκα....περνάνε 2-3'' δεν κάνει τπτ και τις απαντάω 1 κύλινδρο παραπάνω! Αυτό προφανός το άκουσε απο καμια όπελ με 3κυλινδρο 1000ρι, αλλά ήταν τραγικό!

                              Φανταστείτε λοιπόν τι γίνεται όταν έρχονται άτομα που δεν ξέρουν απλά διαβάσανε 5 σελίδες και νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα για αυτά τα 5 μοντέλα, και πόσο εύκολα χειραγωγήσιμοι είναι.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Μα πλέον εμείς οι Ελληνες έχουμε φτάσει σε άλλο επίπεδο. Δε χρειάζεται να οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο για να το μάθουμε πλήρως. Αρκεί περνώντας από το περίπτερο να ρίξουμε στιγμιαία το βλέμμα μας στο περιοδικό που το έχει εξώφυλλο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 0
                                  007 last edited by

                                  Ψηφισα σπανια διοτι οποτε βρισκομαι Ελλαδα τυνγχανει και το διαβαζω που και που και αυτο λογω του πατερα μου που το αγοραζει. Προσωπικα δεν εχω αγορασει ποτε ελληνικο περιοδικο αυτοκινητου και αυτο διοτι ο ξενος τυπος ειναι χαλαρα σε πιο ανεβασμενο επιπεδο (Αγγλια διαβαζω EVO -το αγοραζω-, CAR απο τη βιβλιοθηκη του πανεπιστημιου στον οροφο της σχολης μου + auto and design απο το ιδιο μερος). Ελλαδα θα συμφωνησω οτι ειναι μακραν το καλυτερο περιοδικο στο χωρο εχωντας συγκρινει προσωπικα κατα καιρους με τα υπολοιπα γνωστα περιοδικα.

                                  Απο οτι φαινεται εχει χαθει το 'οραμα' και πλεον κινουμαστε σε 'τακτικο' επιπεδο.

                                  Αυτο ειναι πολυ σωστο (δεν ξερω για το περιοδικο) αλλα για ολα τα υπολοιπα σε καθε τομεα. Πολυ στασιμα ολα και δεν κυνηγαει το καινουργιο κανεις δεν ξερω τι συμβαινει...

                                  *xtkz: ωραια υπογραφη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyot last edited by

                                    Τα όσα φρικώδη περιγράφει ο Ρανταπλάν στην τελευταία δημοσίευσή του θα έπρεπε να αποτελούν στόχο εκρίζωσης για ένα 'στρατευμένο' περιοδικό σαν τους 4Τ του ΚΚ, όπως τους γνωρίσαμε οι παλαιότεροι.

                                    Όπως μέσες - άκρες έγραψε και ο Βίκτωρ Ουγγώ στον πρόλογο των 'Αθλίων': όσο θα υπάρχει εξαθλίωση - πείνα - αγραμματοσύνη - θρησκεία - αρρώστια, βιβλία σαν αυτό δεν θα είναι άχρηστα.

                                    Ομοίως, όσο θα υπάρχει έλλειψη γνώσης για το αυτοκίνητο και την οδήγησή του, έλλειψη οδικής παιδείας και παιδείας γενικώς, θάνατοι και αναπηρίες από τροχαία ατυχήματα, καγκουριά, αγράμματα παιδιά με βαθειά άγνοια και πάθος για 'χαμήλωμα, να γίνει πιο ωρρραίο', υπερφίαλες γκόμενες που βλέπουν το αυτοκίνητο (αυτήν τη δυνητικώς φονική μηχανή) ως γκάτζετ,
                                    περιοδικά σαν τους τότε 4Τ του ΚΚ, δεν θα είναι άχρηστα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Επειδή αρκετοί διαβάζαμε το περιοδικό αλλά πλέον όχι, και στις επιλογές της ψηφοφορίας δεν υπάρχει η, 'Παλαιότερα ναι αλλά πλέον όχι' μήπως έστω και καθυστερημένα θα μπορούσε να μπει κι αυτή;

                                      Τουλάχιστον αν αυτό το θέμα διαβαστεί από εκείνους που πρέπει, να έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                        Επειδή αρκετοί διαβάζαμε το περιοδικό αλλά πλέον όχι, και στις επιλογές της ψηφοφορίας δεν υπάρχει η, 'Παλαιότερα ναι αλλά πλέον όχι' μήπως έστω και καθυστερημένα θα μπορούσε να μπει κι αυτή;

                                        Τουλάχιστον αν αυτό το θέμα διαβαστεί από εκείνους που πρέπει, να έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

                                        Πως να διαβαστεί;;; Αφού δε διαβάζουν το φόρουμ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          γραφτηκε καπου οτι το DRIVE είναι ακομη αρεστο σε καποιους.....

                                          ναι, το γουσταρα και εγω και περιμενα πως και πως να ερθει η 15 του μηνος και να τρεξω να το παρω.... καπως ετσι ημουν και με τους τροχους όταν ηταν αρχές ακομη και προσπαθουσαν να ρουφηξω οποιαδηποτε πληροφορια και να γεμισω την γκλαβα μου με ουσια και δεδομενα.

                                          το θεμα ειναι οτι το DRIVE καταστραφηκε απο την στιγμη που αρχισε να προσλαμβανει ατομα τα οποια απο οτι φανηκε τελικα βρισκονταν μονο και μονο για να βγαζουν τα γουστα τους. ελαχιστο λεξιλογιο , κοινοτυπες φρασεις , εκθεσεις δημοτικου οι οποιες με καποιες ανουσιες παρομοιωσεις προσπαθουσαν να κρατησουν το ενδιαφερον του αναγνωστη με την ελπιδα να σκασει το χειλακι του.... τα ομορφα και καλογραμμενα παλια κειμενα αντικατασταθηκαν απο παραμυθακια του νηπιαγωγειου. η υπεροψια τους κερδισε, εμενα με χασανε σαν αναγνωστη οπως και πολλους αλλους.

                                          ευχομαι να μην γινει και αυτο και με τους τροχους. προσπαθω να το κρατησω, αλλα για ποσο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            patender last edited by

                                            Αυτό που διαβάζω συνέχεια (γιατί με ενδιαφέρει περισσότερο) είναι ο αντίλογος!

                                            Ρε παιδιά, εσείς που ψηφίσατε 'ποτέ' μήπως ζηλεύετε τον Κ.Κ? Προσωπικά, για όποιο περιοδικό και αν με ρωτούσαν, 'ποτέ' δε θα έγραφα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr