-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Απο κοντά πάντως είναι πολύ μεγαλύτερο απ'όσο φαινεται στις φωτογραφίες.Πράγματι. Κυκλοφορεί ένα στη Φιλοθέη. Είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ!
Μου αρέσει πολύ πάντως
-
Μου ειναι εκπληξη το ποσο αρεσει το Μαστανγκ στους Ελληνες φιλους. Θα περιμενα κατι τετοιο για το Κορβετ και λιγοτερο για το Μαστανγκ.
Στις ΗΠΑ το Μαστανγκ ειναι πολυ πιο κατω του Κορβετ απο πλευρας respect.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Μου ειναι εκπληξη το ποσο αρεσει το Μαστανγκ στους Ελληνες φιλους. Θα περιμενα κατι τετοιο για το Κορβετ και λιγοτερο για το Μαστανγκ.Στις ΗΠΑ το Μαστανγκ ειναι πολυ πιο κατω του Κορβετ απο πλευρας respect.
Προσωπικά, μου αρέσουν ΚΑΙ τα δύο, πολύ κιόλας. Εξαιρούνται μερικές γενιές Μάστανγκ κάπου στη δεκαετία του 80 αν δεν κάνω λάθος.
-
Ειναι τα τελευταια Muscle Cars....
Ουτε polliticaly Correct λυσεις, ουτε 'αμιγος' πισωκινητα....με τετρακινηση... Απλα πραγματα..... V8 και ωμη δυναμη.... -
Εμένα η corvette ...
όχι πως ένα svt θα με χαλούσε...
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Μου ειναι εκπληξη το ποσο αρεσει το Μαστανγκ στους Ελληνες φιλους. Θα περιμενα κατι τετοιο για το Κορβετ και λιγοτερο για το Μαστανγκ.Στις ΗΠΑ το Μαστανγκ ειναι πολυ πιο κατω του Κορβετ απο πλευρας respect.
Ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας αυτοκινητα. Το ενα ηταν πιο προσιτο και για τον πολυ κοσμο (Mustang) και το αλλο ηταν η εικονα το σπορ αυτοκινητου στις ΗΠΑ(Corvette).
Ειναι απλα αλλη κατηγορια το ενα με το αλλο.
Τωρα βεβαια με τις εκδοσεις SVT GT500 κτλ παιζει με την Corvette.
Εν ΗΠΑ η βασικη εκδοση του Mustng GT κανει λιγο παραπανω απο τα 25χιλ δολ και η βασικη εκδοση του Corvette κανει λιγο παπαραπανω απο 44 χιλ δολ. Οπως βλεπουμε μεγαλη διαφορα στην τιμη. Αλλα και τα specs ειναι πολυ διαφορετικα.Νικος
-
Με αυτά τα λεφτά αγοράζεις 316 στήν Ελλάδα
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ειναι τα τελευταια Muscle Cars....
Ουτε polliticaly Correct λυσεις, ουτε 'αμιγος' πισωκινητα....με τετρακινηση... Απλα πραγματα..... V8 και ωμη δυναμη....Στην πραγματικοτητα τα muscle cars επανερχονται. Εινα πολυ δημοφιλη στις ΗΠΑ και για αυτο οι πωλησεις ειναι τοσο καλες. Επισης η ρετρο εμφανιση συμβαλει σε αυτο.
Νικος
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Με αυτά τα λεφτά αγοράζεις 316 στήν ΕλλάδαΚαι να φανταστεις εχω οδηγησει Mustang μια φορα στην ζωη μου το 2001 που εκανα test drive το καμπριο.
Νικος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μου ειναι εκπληξη το ποσο αρεσει το Μαστανγκ στους Ελληνες φιλους. Θα περιμενα κατι τετοιο για το Κορβετ και λιγοτερο για το Μαστανγκ.
Στις ΗΠΑ το Μαστανγκ ειναι πολυ πιο κατω του Κορβετ απο πλευρας respect.
Προσωπικά, μου αρέσουν ΚΑΙ τα δύο, πολύ κιόλας. Εξαιρούνται μερικές γενιές Μάστανγκ κάπου στη δεκαετία του 80 αν δεν κάνω λάθος.
Ακριβως μια απο τα ιδια
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ειναι τα τελευταια Muscle Cars....
Ουτε polliticaly Correct λυσεις, ουτε 'αμιγος' πισωκινητα....με τετρακινηση... Απλα πραγματα..... V8 και ωμη δυναμη....Στην πραγματικοτητα τα muscle cars επανερχονται. Εινα πολυ δημοφιλη στις ΗΠΑ και για αυτο οι πωλησεις ειναι τοσο καλες. Επισης η ρετρο εμφανιση συμβαλει σε αυτο.
Νικος
Ε ναι....
Και την αρχη ποιος την εκανε;;;;;
Το PT Cruiser
Τελικα τα Αμερικανακια ειναι τελειος ΓΤΠ!!!Παντως οι τασεις των κατασκευαστων στην Αμερικα.... Ειναι σκετος οργασμος συναισθηματων!
Αυτο το Hertage Design...... ειναι ολα τα λεφτα...
Εμενα ομως μ αρεσει η πρωηγουμενη γενια Mustang (99-05) -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ειναι τα τελευταια Muscle Cars....
Ουτε polliticaly Correct λυσεις, ουτε 'αμιγος' πισωκινητα....με τετρακινηση... Απλα πραγματα..... V8 και ωμη δυναμη....Στην πραγματικοτητα τα muscle cars επανερχονται. Εινα πολυ δημοφιλη στις ΗΠΑ και για αυτο οι πωλησεις ειναι τοσο καλες. Επισης η ρετρο εμφανιση συμβαλει σε αυτο.
Νικος
Ε ναι....
Και την αρχη ποιος την εκανε;;;;;
Το PT Cruiser
Τελικα τα Αμερικανακια ειναι τελειος ΓΤΠ!!!Παντως οι τασεις των κατασκευαστων στην Αμερικα.... Ειναι σκετος οργασμος συναισθηματων!
Αυτο το Hertage Design...... ειναι ολα τα λεφτα...
Εμενα ομως μ αρεσει η πρωηγουμενη γενια Mustang (99-05)Το PTCruiser για πολυ καιρο μου φαινοταν κακασχημο μεχρι που η πεθερα μου πηρε ενα. το πηρα βολτες και πανω κατω και τωρα το εχω συνηθισει και ειναι μια χαρα. Και για αυοτυς που ψαχνονται εχεουν βγαλει και ενα με τουρμπο που τραβαει μια χαρα.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Μου ειναι εκπληξη το ποσο αρεσει το Μαστανγκ στους Ελληνες φιλους. Θα περιμενα κατι τετοιο για το Κορβετ και λιγοτερο για το Μαστανγκ.
Στις ΗΠΑ το Μαστανγκ ειναι πολυ πιο κατω του Κορβετ απο πλευρας respect.
Ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας αυτοκινητα. Το ενα ηταν πιο προσιτο και για τον πολυ κοσμο (Mustang) και το αλλο ηταν η εικονα το σπορ αυτοκινητου στις ΗΠΑ(Corvette).
Ειναι απλα αλλη κατηγορια το ενα με το αλλο.
Τωρα βεβαια με τις εκδοσεις SVT GT500 κτλ παιζει με την Corvette.
Εν ΗΠΑ η βασικη εκδοση του Mustng GT κανει λιγο παραπανω απο τα 25χιλ δολ και η βασικη εκδοση του Corvette κανει λιγο παπαραπανω απο 44 χιλ δολ. Οπως βλεπουμε μεγαλη διαφορα στην τιμη. Αλλα και τα specs ειναι πολυ διαφορετικα.Νικος
Ναι αλλη κατηγορια σιγουρα ειναι ομως my point was different.
Οι τιμες που αναφερεις ειναι βασικες και χωρις φορους. Με μεσο ορο εξοπλισμο, out the door, ενα GT θα σου κοστισει 33Κ και ενα Κορβετ 55Κ.
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ειναι τα τελευταια Muscle Cars....
Ουτε polliticaly Correct λυσεις, ουτε 'αμιγος' πισωκινητα....με τετρακινηση... Απλα πραγματα..... V8 και ωμη δυναμη....Γιατι ειναι τελευταια?
Υπαρχει και το Charger και ερχοντε Challenger και Camaro. Και ισως και αλλα.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Με αυτά τα λεφτά αγοράζεις 316 στήν Ελλάδα
Και να φανταστεις εχω οδηγησει Mustang μια φορα στην ζωη μου το 2001 που εκανα test drive το καμπριο.
Νικος
Και εγω το καινουργιο δεν το εχω οδηγησει. However, μπηκα μεσα αρκετες φορες και κοντεψα να παθω ασφηξια απο την χαμηλη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο οπως και γενικα με την ποιοτητα κατασκευης ολου του οχηματος. Οι πορτες κλεινουν σαν αυτες οχηματων του 1992! WTF Ford!
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ειναι τα τελευταια Muscle Cars....
Ουτε polliticaly Correct λυσεις, ουτε 'αμιγος' πισωκινητα....με τετρακινηση... Απλα πραγματα..... V8 και ωμη δυναμη....Στην πραγματικοτητα τα muscle cars επανερχονται. Εινα πολυ δημοφιλη στις ΗΠΑ και για αυτο οι πωλησεις ειναι τοσο καλες. Επισης η ρετρο εμφανιση συμβαλει σε αυτο.
Νικος
Ε ναι....
Και την αρχη ποιος την εκανε;;;;;
Το PT CruiserΟριστε?
Το PT muscle car? Απο ποτε? Και για ποια αρχη μιλας?
Τελικα τα Αμερικανακια ειναι τελειος ΓΤΠ!!!
Το σημενει το ακρονημο?
-
Μην δίνεις σημασία ρε Γαβριήλ. (όσον αφορά τα αρχικά τουλάχιστον).
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ειναι τα τελευταια Muscle Cars....
Ουτε polliticaly Correct λυσεις, ουτε 'αμιγος' πισωκινητα....με τετρακινηση... Απλα πραγματα..... V8 και ωμη δυναμη....Στην πραγματικοτητα τα muscle cars επανερχονται. Εινα πολυ δημοφιλη στις ΗΠΑ και για αυτο οι πωλησεις ειναι τοσο καλες. Επισης η ρετρο εμφανιση συμβαλει σε αυτο.
Νικος
Ε ναι....
Και την αρχη ποιος την εκανε;;;;;
Το PT CruiserΟριστε?
Το PT muscle car? Απο ποτε? Και για ποια αρχη μιλας?
Τελικα τα Αμερικανακια ειναι τελειος ΓΤΠ!!!
Το σημενει το ακρονημο?
Μιλαει για το τι ειπα οτι πολλα αυτοκινητα εχουν ρετρο σχεδιασμο.
Νικος
ΥΓ: χα χα δεν ξερεις το ΓΤΠ; (για σκεψου .... )
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Με αυτά τα λεφτά αγοράζεις 316 στήν Ελλάδα
Και να φανταστεις εχω οδηγησει Mustang μια φορα στην ζωη μου το 2001 που εκανα test drive το καμπριο.
Νικος
Και εγω το καινουργιο δεν το εχω οδηγησει. However, μπηκα μεσα αρκετες φορες και κοντεψα να παθω ασφηξια απο την χαμηλη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο οπως και γενικα με την ποιοτητα κατασκευης ολου του οχηματος. Οι πορτες κλεινουν σαν αυτες οχηματων του 1992! WTF Ford!
Εξαρταται αν το συγκρινεις με Lexus και Infinity δεν υπαρχει σχεση. Οτι μπορει να βελτιωθει παντα υπαρχει περιθωριο.
Ναι δεν με ξαφνιαζει. Τα εργονομικα και το αισθημα το 2001 ηταν παραξενο. Δεν αισθανομουνα ανετα μεσα. Το καινουργιο δεν εχω κατσει μεσα η να το οδηγησει. Υποθετω θα ειναι καλη ιδεα πριν ο καιρος παρει την κατω βολτα...
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ειναι τα τελευταια Muscle Cars....
Ουτε polliticaly Correct λυσεις, ουτε 'αμιγος' πισωκινητα....με τετρακινηση... Απλα πραγματα..... V8 και ωμη δυναμη....Στην πραγματικοτητα τα muscle cars επανερχονται. Εινα πολυ δημοφιλη στις ΗΠΑ και για αυτο οι πωλησεις ειναι τοσο καλες. Επισης η ρετρο εμφανιση συμβαλει σε αυτο.
Νικος
Ε ναι....
Και την αρχη ποιος την εκανε;;;;;
Το PT CruiserΟριστε?
Το PT muscle car? Απο ποτε? Και για ποια αρχη μιλας?
Τελικα τα Αμερικανακια ειναι τελειος ΓΤΠ!!!
Το σημενει το ακρονημο?
Για την 'ρετρο εμφανιση' ηταν το παραδειγμα.
Αν θυμαμαι καλα, αυτο ηταν το πρωτο που βγηκε με τοσο ρετρο ντιζαϊν και το ακολουθησαν ολοι οι κατασκευαστες στην περα οχθη.
ΓΤΠ = Για τον Π...τσου
Αλλα με την καλη ενοια....
Σαν να λες 'Εισαι μαλακας' σε κωλλυτο....
Ford Mustang