Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αποχη...Κυριοι την αποψη σας παρακαλω!
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Αποχη...Κυριοι την αποψη σας παρακαλω!
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 13 / 17
    Ελληνικοί Αγώνες
    72
    331
    1791
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a-tec last edited by

      Ο χρήστης APR έγραψε:
      Ράλλυ Κορίνθου: Με 64 συμμετοχές!

      TI EΓINE ΡE ΠΑΙΔΙΑ ? ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΛΗΞΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ , ΤΕΛΟΣ H AΠOXH ?, KAI ΔEN MAΣ ΕIΔΟΠΟΙΗΣΕ KANENAΣ ?

      ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ , ΟΠΟΤΕ ..... ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΙΛΙΑΣΤΕΙ ..........ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ

      63 ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!! ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yugo last edited by

        Αξιότιμοι συναθλητές που συμμετέχετε παρά την προτροπή του ΣΟΑΑ, σας παρακαλώ να σκεφτείτε το εξής:
        Αν η ΕΘΕΑ θεωρήσει εαυτόν 'νικητή' της 'κόντρας' με τον ΣΟΑΑ, μπορεί κανείς σας να φανταστεί σε τι περαιτέρω αυθαιρεσίες (οικονομικές, οργανωτικές και διοικητικές) θα έχει πλέον το θράσος να προχωρήσει;
        Σκεφτείτε μονάχα αυτό.
        Υ.Γ. Προσωπικά, απέχω από Λαμίας και Παλάδιο παρόλο που θα ήθελα πολύ να τρέξω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          glf last edited by

          από τις 46 συμμετοχές στη Λαμία (έβγαλα τον κ. Πλαφουντζή) ξεκινάνε οι 35 ? πολλές απώλειες. τώρα πράγματι είναι λίγες οι συμμετοχές για ένα καλό αγώνα που είμαι βέβαιος οτι θα γίνει. και έμαθε κανείς γιατί δεν πήγαν Κύρκος και Χατζητσοπάνης ?

          πάντως αυτό το πράμα με τις συμμετοχές που πάνε κι έρχονται δεν το καταλαβαίνω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lef205 last edited by

            Να θεσω ενα ευλογο ερωτημα?Υποτιθεται οτι η αποχη ξεκινησε για τα θεματα ασφαλειας σωστα?Ο λογος που τεθηκαν τα θεματα ασφαλειας ηταν οι δυο θανατοι σε ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ αγωνες.
            Πως γινεται λοιπον οι ασφαλτινοι να κινητοποιουνται(ακυρωση Πορταριας 35 συμμετοχες στο Λαμιας κλπ) και οι χωματινοι να συνεχιζουν σα να μη συμβαινει τιποτα?
            Μπορει καποιος να μου απαντησει αντικειμενικα και υπευθυνα παρακαλω?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              roadrunner_gr last edited by

              ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤHN ΑΠΑΡΑΔΕΚΤH ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ MODERATORS ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                a-tec last edited by

                Ο χρήστης roadrunner_gr έγραψε:

                Αξιότιμοι συναθλητές που συμμετέχετε παρά την προτροπή του ΣΟΑΑ, σας παρακαλώ να σκεφτείτε το εξής:
                Αν η ΕΘΕΑ θεωρήσει εαυτόν 'νικητή' της 'κόντρας' με τον ΣΟΑΑ, μπορεί κανείς σας να φανταστεί σε τι περαιτέρω αυθαιρεσίες (οικονομικές, οργανωτικές και διοικητικές) θα έχει πλέον το θράσος να προχωρήσει;
                **Σκεφτείτε μονάχα αυτό. **
                Υ.Γ. Προσωπικά, απέχω από Λαμίας και Παλάδιο παρόλο που θα ήθελα πολύ να τρέξω.

                Σκεφτείτε επίσης ότι **ΑΠΕΧΕΙ **και ο Προεδρεύων!

                ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!! ΤΑ ΕΦΑΓΕ ΟΛΑ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ.Β στο θέμα της Ανάβασης Μοσχοκαρυάς έγραψε:
                  ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΑ ΑΥΤ/ΤΑ ΕΤΡΕΞΑΝ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΗΤΑΝ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ Η ΕΣΤΩ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ .

                  Εχεις δίκιο, έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται το ζήτημα. Και κατ' αυτή την έννοια η αποχή στις αναβάσεις είναι πετυχημένη.

                  Αντίστοιχα, στα ράλι, από τα οποία ξεκίνησε η όλη ιστορία, έχει αποτύχει, όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί, και όλοι όσοι ακολουθούν όλο το πρωτάθλημα, συμμετέχουν κανονικά. Οπότε εμένα προσωπικά με προβληματίζει η αποχή σε ό,τι αφορά τους στόχους της, διότι, απ΄ ό,τι φαίνεται, στο θέμα της ασφάλειας των αγώνων ράλι, που ήταν η αρχική αιτία, και είχαμε και σοβαρά περιστατικά, οι οδηγοί δε φαίνονται να συμφωνούν με τις θέσεις ή τουλάχιστον τη γραμμή πλεύσης του ΣΟΑΑ. Οπότε αφορμή μόνο ήταν τελικά αυτό το ζήτημα. Αρα ποιά είναι η αιτία ? Γιατί ποιό ακριβώς λόγο γίνεται η αποχή ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    glf last edited by

                    στις αναβάσεις γιατί γίνεται αποχή ?

                    απλά στα ράλλυ είμαστε πιο... παρτάκιδες να το πω ευγενικά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      amaxopoulos last edited by

                      Ο χρήστης glf έγραψε:
                      στις αναβάσεις γιατί γίνεται αποχή ?

                      απλά στα ράλλυ είμαστε πιο... παρτάκιδες να το πω ευγενικά

                      Τελικα δεν ειναι τυχαιο το 'ονομα' που εχουν βγαλει οι 'ραλυμεν',που επειδη δεν μας βλεπουν θεατες παρα μονο για μια δυο στροφες ο καθενας ξεχωριστα,μπορουμε ευκολα να'δικαιολογησουμε'/παραμυθιασουμε γιατι πηγαμε γρηγορα,γιατι φαγαμε ξυλο,που τετακοσαμε,που πηγαιναμε με 200,κλπ.

                      Ετσι και τωρα ειναι πολλοι αυτοι που κοντευουν να πιστεψουν στον εαυτο τους ,και να δικαιολογουν το οτι ειναι ψηλα στη γενικη.

                      Σωστα το λες Νικο,....παρτακηδες,που παρουσιαζουμε τα ιδια ιδιωματα με τους ψαραδες,κυνηγους κλπ....

                      Κατα τα αλλα τα αιτια της αποχης για τους συνειδητοποιημενους ,Νασο,παραμενουν τα ιδια με τα αρχικα,εκεινα που ειχαν γραφτει στα ΔΤ του Σοαα.
                      Εξαλλου οσοι κανουν αποχη(τουλαχιστον αυτη ηταν η αρχικη σκεψη,πλεον γινεται και λογω της 'μειωσης της προσωπικης ανεχειας' του καθενος)
                      την κανουν για να υποστηριξουν αυτο που προτεινε το ΔΣ του Σοαα.
                      Και πριν(την προταση για αποχη) υπηρχαν προβληματα ,αλλα(εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων)ολοι μας τρεχαμε εις γνωσην της καταστασεως και των ελλειψεων.
                      Εφοσον ζητηθηκε επισημα αποχη απο το ΔΣ του Σοαα ,καποιοι-πολλοι επιλεγουν να στηριξουν/δειξουν οτι πολλα πραγματα δεν πανε καλα στους αγωνες......

                      εχουν περασει 3 1/2 μηνες απο την εναρξη της προτασεως της αποχης.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                        Ετσι και τωρα ειναι πολλοι αυτοι που κοντευουν να πιστεψουν στον εαυτο τους ,και να δικαιολογουν το οτι ειναι ψηλα στη γενικη.

                        Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, η αποχή στα ράλι έχει αποτύχει και δεν υπάρχει ούτε ένα κορυφαίο πλήρωμα που να μη συμμετέχει κανονικά. Δε συμμετέχουν μόνο αυτοί που λες, αλλά όλοι όσοι συμμετείχαν και πριν. Δες στην κορυφή, δες και στην Α/5 (20+ πληρώματα ήταν στην Κόρινθο).

                        Μιλάω για ΠΠΡ, εννοείται. Αλλά ούτε τα σπριντάκια είδα να επηρρεάζονται.

                        Αν οι αιτίες της αποχής είναι αυτές που αναφέρονται στην αρχική ανακοίνωση του ΣΟΑΑ, τότε οι οδηγοί ράλι έμπρακτα ΔΕΝ τις ασπάζονται. Και αυτό πρέπει να προβληματίσει το ΣΟΑΑ, σε σχέση με την απήχησή του στους οδηγούς. Δεν είναι δυνατόν να γίνονται 2 σοβαρά δυστυχήματα σε ράλι, να τίθενται μεγάλα ερωτηματικά για την ασφάλεια των αγώνων αυτών (θυμήσου μετά το Μ. Ρόδο, κανείς δε μίλαγε για τις αναβάσεις), να ανακοινώνονται από τη μία πλευρά μέτρα (ή 'μέτρα', δεν έχει σημασία) αντιμετώπισης του προβλήματος, από την άλλη πλευρά αποχή επειδή τα μέτρα είναι ανεπαρκή και ...να την πληρώνουν οι αναβάσεις και τα ράλι να μένουν πρακτικά ανεπηρέαστα. Αυτό δείχνει πως κάτι δεν πάει καλά στο σχεδιασμό της στρατηγικής, των στόχων και των μέσων, της όλης κίνησης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          amaxopoulos last edited by

                          Το να 'διαφωνω' στις λεπτομερειες ειναι βλακεια.

                          Αρα στην ουσια αυτων που λες εχεις δικιο.

                          Πιστευω, οτι επειδη εχουμε πει(η καλυτερα εχει πει το ΔΣ στο ΔΤ) οτι ειναι στην κριση του καθενος απο εμας(τους οδηγους/συμμετεχοντες)αν θα συμμετεχουμε σε αγωνες και που,
                          και βλεποντας απο την αλλη την απηχηση στους περισσοτερους που τρεχουν σε αλλες μορφες αγωνων απο τα ραλλυ,τοτε το συμπερασμα ειναι το παραπανω που λεει ο Νικος περι ....παρτακηδων, η αλλιως οτι τα θελει ο ποπος μας.....

                          ...στρατηγικες και κουραφεξαλα....
                          Τα πραγματα/προβληματα ειναι πιο διαφανη και απο το νερο.
                          Το οτι συμβιβαζομαστε με αυτα,σιγουρα καπως μας χαρακτηριζει,ειδικα οταν καποιοι στις αναβασεις απεχουν οφθαλμοφανεστατα και καποιοι αλλοι (οι ραλλυμεν και μαλιστα Νασο κατα 70% περισσοτερο οι 'χωματινοι')τους γραφουν επισης με την ιδια ανεση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            apr last edited by

                            και τα ράλι να μένουν πρακτικά ανεπηρέαστα...

                            ΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ .... ΤΗΣ ΕΘΕΑ ( ΤΑ ΓΛΥΨΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙ ,ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΔΟΣΕΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΓΑΝ ) , ΕΚΤΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ , ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΠΑΛΑΣΟΝΤΕ ΛΟΓΟ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΟΣ .........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Μια στιγμή... Κατηγορείς (ΟΚ, ο glf το άρχισε...) τους οδηγούς ράλι για 'παρτάκηδες', τη στιγμή που η ουσία των αρχικών αιτίων της αποχής ήταν η ίδια η προσωπική τους ασφάλεια ? Μα αυτό είναι αντίφαση, αν νοιάζονταν για τον εαυτούλη ΤΟΥΣ μόνο, θα έπρεπε να βάζουν την ασφάλεια ΤΟΥΣ πάνω απ΄ όλα.

                              Επειδή όμως οι άνθρωποι αυτοί συμμετέχουν, και άρα θεωρούν τους αγώνες ράλι ασφαλείς (έστω και σε 'wishful thinking' λογική, 'αυτό δε θα συμβεί σε μένα' κτλ.), και βλάκες ή επίδοξοι αυτόχειρες ΔΕΝ είναι, τότε για τι ακριβώς πράγμα τους κατηγορείς ? Πως δεν νοιάζονται για την ασφάλειά τους ? Και γιατί εσύ ξέρεις καλύτερα από τους ίδιους ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apr last edited by

                                ΜΠΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΚΟΝΤΡΟΛ LOOK UP

                                ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  amaxopoulos last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  Μια στιγμή... Κατηγορείς (ΟΚ, ο glf το άρχισε...) τους οδηγούς ράλι για 'παρτάκηδες', τη στιγμή που η ουσία των αρχικών αιτίων της αποχής ήταν η ίδια η προσωπική τους ασφάλεια ? Μα αυτό είναι αντίφαση, αν νοιάζονταν για τον εαυτούλη ΤΟΥΣ μόνο, θα έπρεπε να βάζουν την ασφάλεια ΤΟΥΣ πάνω απ΄ όλα.

                                  Επειδή όμως οι άνθρωποι αυτοί συμμετέχουν, και άρα θεωρούν τους αγώνες ράλι ασφαλείς (έστω και σε 'wishful thinking' λογική, 'αυτό δε θα συμβεί σε μένα' κτλ.), και βλάκες ή επίδοξοι αυτόχειρες ΔΕΝ είναι, τότε για τι ακριβώς πράγμα τους κατηγορείς ? Πως δεν νοιάζονται για την ασφάλειά τους ? Και γιατί εσύ ξέρεις καλύτερα από τους ίδιους ?

                                  Νασο,εβαλα στο χαρακτηρισμο 'παρτακια ' του...Νικου(αχ βρε Νικο )
                                  και εμενα για τους λογους που εγραψα παραπανω!
                                  Κατα τα αλλα ,δεν τους κατηγορω ευθεως για κατι ,αλλα προβληματιζει η σταση των μεν σε αντιπαραθεση με την σταση των δε,την ωρα που το μεγαλο ποσοστο ολων λενε ' μαζι ειμαστε'

                                  Αυτα...,ουτως η αλλως η αποχη ηταν προταση και οχι υποχρεωση.
                                  Το τι νιωθει ο καθενας ειναι δικαιωμα του,οπως και το τι νιωθει ο καθενας για τον αλλον.

                                  Ισως τελικα μερος της απαντησης για ποιο λογο τρεχει ενα ποσοστο, να ειναι αυτα που εγραψε ο ΑΠΡ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos_bugsr last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    Ετσι και τωρα ειναι πολλοι αυτοι που κοντευουν να πιστεψουν στον εαυτο τους ,και να δικαιολογουν το οτι ειναι ψηλα στη γενικη.

                                    Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, η αποχή στα ράλι έχει αποτύχει και δεν υπάρχει ούτε ένα κορυφαίο πλήρωμα που να μη συμμετέχει κανονικά. Δε συμμετέχουν μόνο αυτοί που λες, αλλά όλοι όσοι συμμετείχαν και πριν. Δες στην κορυφή, δες και στην Α/5 (20+ πληρώματα ήταν στην Κόρινθο).

                                    Μιλάω για ΠΠΡ, εννοείται. Αλλά ούτε τα σπριντάκια είδα να επηρρεάζονται.

                                    Αν οι αιτίες της αποχής είναι αυτές που αναφέρονται στην αρχική ανακοίνωση του ΣΟΑΑ, τότε οι οδηγοί ράλι έμπρακτα ΔΕΝ τις ασπάζονται. Και αυτό πρέπει να προβληματίσει το ΣΟΑΑ, σε σχέση με την απήχησή του στους οδηγούς. Δεν είναι δυνατόν να γίνονται 2 σοβαρά δυστυχήματα σε ράλι, να τίθενται μεγάλα ερωτηματικά για την ασφάλεια των αγώνων αυτών (θυμήσου μετά το Μ. Ρόδο, κανείς δε μίλαγε για τις αναβάσεις), να ανακοινώνονται από τη μία πλευρά μέτρα (ή 'μέτρα', δεν έχει σημασία) αντιμετώπισης του προβλήματος, από την άλλη πλευρά αποχή επειδή τα μέτρα είναι ανεπαρκή και ...να την πληρώνουν οι αναβάσεις και τα ράλι να μένουν πρακτικά ανεπηρέαστα. Αυτό δείχνει πως κάτι δεν πάει καλά στο σχεδιασμό της στρατηγικής, των στόχων και των μέσων, της όλης κίνησης.

                                    Με το σκεπτικό ότι ουσιαστικά καμια διαφορετική προσέγγιση δεν έχει γίνει απο μεριάς ΣΟΑΑ προς τους οδηγους αναβάσεων απ'οτι στους οδηγους ραλλυ, μία εξήγηση σε αυτό που λες Νass, είναι η εξής:
                                    Τα ράλλυ είναι σαφώς πιο 'ακριβή' μορφή αγώνα (και απο αποψης χρήματος και απο άποψης χρόνου), και όσοι συμμετέχουν στο πρωτάθλημα αυτό, οι καλές συμμετοές που λες εσύ, ίσως να έχουν μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια (λόγω χορηγού, ή λόγω καλης τσέπης, δεν μας ενδιαφέρει αυτό). Οπότε ένα απο τα προβλήματα, της οικονομικής διαχείρισης και της αποδοτικότητας των χρημάτων που δίνουν στους αγώνες, δεν τους αγγίζει τόσο, όσο κάποιους οδηγούς που συμμετέχουν στις αναβάσεις. Οι αναβάσεις είναι σαφώς φθηνότερες πράγμα που σημαίνει ότι συγκεντρώνουν σε μεγαλύτερο ποσοστό οδηγούς που κανουν οικονομικές θυσίες για να τρέξουν σε αγώνες.

                                    Οσο για τον τομέα της ασφάλειας, εκεί δεν έχουμε διαχωρισμό, οι αναβασάκηδες με τους ραλλυμεν, κλπ. Εκεί ισχύουν τα ίδια περίπου. και οι δύο διατρέχουν κίνδυνο (και ως προς τους εαυτους τους και ως προς τους θεατες).
                                    Αλλά δυστυχώς, είναι αυτό που λεμε ότι 'δεν πρόκειται να συμβεί σε εμένα'. Και υπο αυτό το σκεπτικό, ίσως ορισμένοι να βάζουν ασυνείδητα την ασφάλειά τους σε δεύτερο επίπεδο.

                                    Είναι κατά την άποψή μου μία λογική και πραγματική (ε την έννοια ότι μπορεί κάλλιστα να συμβαίνει) εκδοχή.
                                    Υπάρχουν και άλλες εκδοχές φυσικά.

                                    H δική σου εκδοχή Νάσο -αν καταλαβα καλά- είναι οτι δεν έχει γίνει σωστή προσέγγιση στους αγωνιζόμενους σε ράλλυ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos_bugsr last edited by

                                      double post.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pavlos last edited by

                                        Nα θεσω κάποια πιο χειροπιαστα ερωτηματα:

                                        Τριτος αγώνας ράλι μετά την λήξης της αναστολής των αγωνων και έναρξη της αποχής.

                                        Τι απο αυτα που ανακοινωσε η ΕΘΕΑ σαν νεα μετρα εφαρμόστηκαν και τι όχι.

                                        Τι δεν πηγε καλά και τι πήγε;

                                        Πετυχε το πείραμα των 3 επαναλήψεων;

                                        Και κάτι ακόμα που ίσως δεν είναι γνωστό, έγινε προαιρετική ενημέρωση αγωνιζομένων όπου μεταξύ άλλων έγινε ενημέρωση για σωστό τρόπο δεσίματος ζωνων ασφαλείας, κράνους κλπ και επίσης αναλύθηκαν οι πρώτες βοήθειες σε περίπτωση ατυχήματος.

                                        Ξερετε πόσοι μπήκαν στον κόπο να πανε;

                                        Απλές και σταράτες ερωτήσεις θέτω και τέτοιες απαντήσεις ψάχνω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apr last edited by

                                          ΕΛΑ ΤΩΡΑ ... ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ....... ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ , ΠΕΡΑ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΤΡΑΧΑΝΑΔΕΣ .............

                                          ΑΥΤΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΣΟΑΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ..ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΝ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ...ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ?
                                            ΠΑΥΛΑΚΟ ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 13 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr