Ο χρήστης nass έγραψε:
Ετσι και τωρα ειναι πολλοι αυτοι που κοντευουν να πιστεψουν στον εαυτο τους ,και να δικαιολογουν το οτι ειναι ψηλα στη γενικη.
Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, η αποχή στα ράλι έχει αποτύχει και δεν υπάρχει ούτε ένα κορυφαίο πλήρωμα που να μη συμμετέχει κανονικά. Δε συμμετέχουν μόνο αυτοί που λες, αλλά όλοι όσοι συμμετείχαν και πριν. Δες στην κορυφή, δες και στην Α/5 (20+ πληρώματα ήταν στην Κόρινθο).
Μιλάω για ΠΠΡ, εννοείται. Αλλά ούτε τα σπριντάκια είδα να επηρρεάζονται.
Αν οι αιτίες της αποχής είναι αυτές που αναφέρονται στην αρχική ανακοίνωση του ΣΟΑΑ, τότε οι οδηγοί ράλι έμπρακτα ΔΕΝ τις ασπάζονται. Και αυτό πρέπει να προβληματίσει το ΣΟΑΑ, σε σχέση με την απήχησή του στους οδηγούς. Δεν είναι δυνατόν να γίνονται 2 σοβαρά δυστυχήματα σε ράλι, να τίθενται μεγάλα ερωτηματικά για την ασφάλεια των αγώνων αυτών (θυμήσου μετά το Μ. Ρόδο, κανείς δε μίλαγε για τις αναβάσεις), να ανακοινώνονται από τη μία πλευρά μέτρα (ή 'μέτρα', δεν έχει σημασία) αντιμετώπισης του προβλήματος, από την άλλη πλευρά αποχή επειδή τα μέτρα είναι ανεπαρκή και ...να την πληρώνουν οι αναβάσεις και τα ράλι να μένουν πρακτικά ανεπηρέαστα. Αυτό δείχνει πως κάτι δεν πάει καλά στο σχεδιασμό της στρατηγικής, των στόχων και των μέσων, της όλης κίνησης.
Με το σκεπτικό ότι ουσιαστικά καμια διαφορετική προσέγγιση δεν έχει γίνει απο μεριάς ΣΟΑΑ προς τους οδηγους αναβάσεων απ'οτι στους οδηγους ραλλυ, μία εξήγηση σε αυτό που λες Νass, είναι η εξής:
Τα ράλλυ είναι σαφώς πιο 'ακριβή' μορφή αγώνα (και απο αποψης χρήματος και απο άποψης χρόνου), και όσοι συμμετέχουν στο πρωτάθλημα αυτό, οι καλές συμμετοές που λες εσύ, ίσως να έχουν μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια (λόγω χορηγού, ή λόγω καλης τσέπης, δεν μας ενδιαφέρει αυτό). Οπότε ένα απο τα προβλήματα, της οικονομικής διαχείρισης και της αποδοτικότητας των χρημάτων που δίνουν στους αγώνες, δεν τους αγγίζει τόσο, όσο κάποιους οδηγούς που συμμετέχουν στις αναβάσεις. Οι αναβάσεις είναι σαφώς φθηνότερες πράγμα που σημαίνει ότι συγκεντρώνουν σε μεγαλύτερο ποσοστό οδηγούς που κανουν οικονομικές θυσίες για να τρέξουν σε αγώνες.
Οσο για τον τομέα της ασφάλειας, εκεί δεν έχουμε διαχωρισμό, οι αναβασάκηδες με τους ραλλυμεν, κλπ. Εκεί ισχύουν τα ίδια περίπου. και οι δύο διατρέχουν κίνδυνο (και ως προς τους εαυτους τους και ως προς τους θεατες).
Αλλά δυστυχώς, είναι αυτό που λεμε ότι 'δεν πρόκειται να συμβεί σε εμένα'. Και υπο αυτό το σκεπτικό, ίσως ορισμένοι να βάζουν ασυνείδητα την ασφάλειά τους σε δεύτερο επίπεδο.
Είναι κατά την άποψή μου μία λογική και πραγματική (ε την έννοια ότι μπορεί κάλλιστα να συμβαίνει) εκδοχή.
Υπάρχουν και άλλες εκδοχές φυσικά.
H δική σου εκδοχή Νάσο -αν καταλαβα καλά- είναι οτι δεν έχει γίνει σωστή προσέγγιση στους αγωνιζόμενους σε ράλλυ?