-
Πλήρως ανανεωμένο φαίνεται να είναι το Picanto τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Tο αυτοκίνητο είναι ούτως ή άλλως απο τα καλύτερα στη κατηγορία του οπότε ένα λιγότερο κορεάτικο σε αισθητική εμπρός μέρος θα το βοηθήσει περισσότερο στις πωλήσεις.
Υ.Γ. Και άσε τους άλλους να βάζουν ρίγες...
http://img246.imageshack.us/img246/1218/kiasy9.jpg
http://img177.imageshack.us/img177/9360/kia2nv6.jpg -
Πλήρως ανανεωμένο φαίνεται να είναι το Picanto τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Tο αυτοκίνητο είναι ούτως ή άλλως απο τα καλύτερα στη κατηγορία του οπότε ένα λιγότερο κορεάτικο σε αισθητική εμπρός μέρος θα το βοηθήσει περισσότερο στις πωλήσεις.
Υ.Γ. Και άσε τους άλλους να βάζουν ρίγες...
http://img246.imageshack.us/img246/1218/kiasy9.jpg
http://img177.imageshack.us/img177/9360/kia2nv6.jpg -
Πλήρως ανανεωμένο φαίνεται να είναι το Picanto τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Tο αυτοκίνητο είναι ούτως ή άλλως απο τα καλύτερα στη κατηγορία του οπότε ένα λιγότερο κορεάτικο σε αισθητική εμπρός μέρος θα το βοηθήσει περισσότερο στις πωλήσεις.
Υ.Γ. Και άσε τους άλλους να βάζουν ρίγες...
http://img246.imageshack.us/img246/1218/kiasy9.jpg
http://img177.imageshack.us/img177/9360/kia2nv6.jpg -
τι ζαντες ειναι αυτες;
-
Καλά μην τρελαίνεσαι δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα έχει αυτές τελικά!!! Δεν αφήνουν όμως να φανούν πολλές λεπτομέρειες με το καμουφλάζ που του έχουν κάνει. Αν όντως επιλεγούν φόρμες ποιο κοντά στα ευρωπαϊκά δεδομένα θα έχει καλή πορεία.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
τι ζαντες ειναι αυτες;Yπήρχαν και στο προηγούμενο μοντέλο οι ίδιες.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
τι ζαντες ειναι αυτες;
Yπήρχαν και στο προηγούμενο μοντέλο οι ίδιες.
@νδρέας
@@ αναναωμένο δλδ είναι...
-
σορυ κιολας αλλα αμα ειναι να το κανουν ευρωπαικο και να ειναι αδερφιστικο......... εμενα αυτο στις φωτογραφιες μου φαινεται χειροτερο απ το τωρινο
-
Μοιαζει με το παλιο Atos, δεν πιστευω να κανουν τετοιο λαθος.
-
Εμένα η μούρη του τωρινού Picanto δεν μου φαίνεται κορεάτικη, το υπόλοιπο ναι! Αν το Atoποιήσουν θα καταστρέψουν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητά τους! Ούτως ή άλλως μια χαρά είναι το αυτοκινητάκι και πουλάει σαν τρελό! Ελπίζω να κάνουν ένα βήμα μπρος, αλλά με τους κορεάτες σχεδιαστές μπορείς πάντα να περιμένεις το χειρότερο!
-
Υπάρχει και μία περίπτωση απ ότι είχα διαβάσει όταν είχαν εμφανιστεί αυτες οι συγκεκριμένες photos να πρόκειται για έκδοση με το σήμα της Hyundai.
Απ την άλλη είναι πολύ νωρίς να κρίνουμε αν θα μοιάζει με Atos ή αν θα είναι αδερφίστικο, αφού το καμουφλαζ είναι πολύ βαρύ και δεν φαίνεται τίποτα.@νδρέας
-
Hyundai PA: Αστική λύση στα πρότυπα του KIA Picanto
Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του, η κορεατική KIA μπορούσε να υπερηφανεύεται ότι διαθέτει ένα από πιο ολοκληρωμένα μικρά αυτοκίνητα των τελευταίων ετών. Στο εξής, όμως, θα μπορεί να αισθάνεται ότι το Picanto της αποτελεί πρότυπο για την δημιουργία άλλων μοντέλων, ακόμα και από την «μητρική» της εταιρεία, την Hyundai.
Η τελευταία επιδιώκοντας να επαναλάβει την επιτυχία του Picanto, αυτή την φορά όμως με το δικό της σήμα, εξελίσσει ήδη ένα παρόμοιων διαστάσεων αυτοκίνητο που θα της δώσει την ευκαιρία να διεκδικήσει μια από τις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων στην μικρή κατηγορία, αντικαθιστώντας παράλληλα το γηρασμένο Atos.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τις δοκιμές που πραγματοποιούνται τις τελευταίες εβδομάδες στην Λαπωνία ενώ η κωδική ονομασία του μοντέλου, μέχρι την στιγμή που οι ιθύνοντες της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα αποφασίσουν για τον τίτλο του, θα είναι 'PA'.
Όσο για την πρώτη επίσημη εμφάνισή του μπροστά στο κοινό, αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Πηγή: in.gr
-
-
Ας ελπίσουμε με βαμμένο προφυλακτήρα να είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα!
Εντάξει, σίγουρα δεν φτάνει την εκπληκτική ασχήμια του πΑtos, άλλα είναι τελικά τόσο δύσκολο να σχεδιάσουν οι κορεάτες ένα όμορφο αυτοκίνητο; Τώρα που χάλασαν και τη φατσούλα του Picanto, η μόνη λύση στην κατηγορία παραμένει το Panda... Αν είχε και ένα καλύτερο μοτερ...Τα τρίδυμα προσωπικά δεν με έχουν πείσει, δείχνουν πολύ φτηνά. Ισως το Cuore, αν το είχαν κάνει τουλάχιστον 50 χιλιοστά φαρδύτερο...
-
Συμπαθέστατο.
-
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ισως το Cuore, αν το είχαν κάνει τουλάχιστον 50 χιλιοστά φαρδύτερο...Γιατί ρε Hi-Fi; Δεν χωράς;
Σκεφτείτε το άλλο...μέσα στην κίνηση της πόλης, αν το αυτοκίνητο είναι στενό το δεξί χέρι μπορεί να αρμενίζει σε τοπικούς παραδείσους. Εγώ πάντως δεν κάθομαι συνοδηγός!
Το Cuore μου είναι εξαιρετικά συμπαθές, έχει απίθανους χώρους και το μόνο που θα του καταλόγιζα είναι η έλλειψη ενός σύγχρονου αυτόματου, άντε και η σχεδίαση του εσωτερικού. Μου φαίνεται ότι είναι από τα λίγα οχήματα που έχουν πιάσει το νόημα της αστικής κίνησης.
-
Το εσωτερικό του ρε γαμώτο με χαλάει απίστευτα... Ενώ σαν ιδέα και σαν υλοποίηση (θεέ μου, τι χώροι είναι αυτοί ) τα σπάει, το εσωτερικό του είναι σαν αυτό του gt-r, άντε και το μπουτόν των αλάρμ της c5.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ισως το Cuore, αν το είχαν κάνει τουλάχιστον 50 χιλιοστά φαρδύτερο...
Γιατί ρε Hi-Fi; Δεν χωράς;
Σκεφτείτε το άλλο...μέσα στην κίνηση της πόλης, αν το αυτοκίνητο είναι στενό το δεξί χέρι μπορεί να αρμενίζει σε τοπικούς παραδείσους. Εγώ πάντως δεν κάθομαι συνοδηγός!
Το Cuore μου είναι εξαιρετικά συμπαθές, έχει απίθανους χώρους και το μόνο που θα του καταλόγιζα είναι η έλλειψη ενός σύγχρονου αυτόματου, άντε και η σχεδίαση του εσωτερικού. Μου φαίνεται ότι είναι από τα λίγα οχήματα που έχουν πιάσει το νόημα της αστικής κίνησης.
Οχι ρε, δεν είναι αυτό το πρόβλημα, χωράω! Απλά εξωτερικά, ΔΕΙΧΝΕΙ να του λείπει πλάτος! Το βρίσκω συμπαθέστατο, έχει πολύ όμορφες λεπτομέρειες σχεδιασμού και σίγουρα θα μπορούσε να είναι το ομορφότερο μικρό, αν δεν έδειχνε τόσο στενό και ψηλό.... Και στα τεστ πάντως, τα περιοδικά είπαν πως και στο δρόμο, στις στροφές δηλαδή, ΝΙΩΘΕΙΣ πως η οδηγική συμπεριφορά επηρεάζεται από το...στενόψηλον του πράγματος...
Αν ήταν λίιιιιγοοοο φαρδύτερο, και η ευελιξία του στην αστική κίνηση δεν θα επηρεαζόταν ουσιαστικά, και λόγω φαρδύτερων μετατρόχιων θα είχε πολύ καλύτερο κράτημα και θα ήταν ΠΟΛΥ πιο όμορφο (πάντως και τώρα δεν είναι άσχημο...).
Το εσωτερικό, δεν μου φαίνεται τόσο άσχημο, μην ξεχνάμε και σε ποια κατηγορία βρισκόμαστε...Πάντως, μπροστά στον κορεάτικο ανταγωνισμό, το Cuore δείχνει....τουλάχιστον ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΟ!
+κάμποσα για το κιβώτιο... Τέτοια αυτοκίνητα ταιριάζουν καλύτερα σε λύσεις ΜΜΤ ή Dualogic, επειδή είναι πολύ πολύ πιο οικονομικά και έχουν και καλύτερες επιδόσεις...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Cuore μου είναι εξαιρετικά συμπαθές, έχει απίθανους χώρους και το μόνο που θα του καταλόγιζα είναι η έλλειψη ενός σύγχρονου αυτόματου, άντε και η σχεδίαση του εσωτερικού. Μου φαίνεται ότι είναι από τα λίγα οχήματα που έχουν πιάσει το νόημα της αστικής κίνησης.
Όντως το Cuore ανεβάζει πάρα πολύ το επίπεδο στη κατηγορία σε πάρα πολλούς τομείς. Για αυτό και μόνο το έχω συμπαθήσει και εγώ μιας και θέλω να πιστεύω πως και οι υπόλοιποι θα ακολουθήσουν. Τέτοια εκμετάλλευση χώρου, τέτοιους χώρους για τους πίσω κ.α. δεν υπάρχουν στη κατηγορία. Ελπίζω το i10 να ακολουθήσει τα χνάρια του ( στο κιβώτιο ταχυτήτων μόνο θα ήθελα να μην μοιάσει γιατί του Cuore σαν μια αναβάθμιση του Μ80 )
Hyundai i10