-
Ακούστε τι έπαθα!
Πάω να πατήσω συμπλέκτη για να βάλω μπροστά και ακούγεται ένας πλαστικός ήχος ψασίματος...
Κόπηκε η ντίζα του συμπλέκτη από την ρίζα της!Εκεί που πιάνει στο άκρο της!!
Τι να πω δεν ξέρω!
Αύριο θα δούμε τι θα γίνει! -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ta ρουσου καλαμια ειναι ιδια με 1.6-2.0 τα εχουμε μετρησει με αργυρη και το εχω ξαναγραψει ηλιθιε...πανιβλακα αυτό το ξέρω...
αυτό που δεν ξέρω είναι πόσο ακριβώς είναι = θέλω συγκεκριμένο νούμερο*
όπως και για τα SP για 2lt (όπως και για τα SP για 1,6 για καθαρά εγκυκλοπεδικούς λόγους αφού για εμένα, τουλάχιστον, αυτά δεν κάνουν ούτως ή άλλος)
*και έστω αυτό το βρήσκω μετρώντας τα δικά μου, και κάνουμε και μια επιβεβαίωση με τον Μίλτο)
-
Ο χρήστης MEMsound έγραψε:
Μάνθο, για το Quaife QDF3H πας?... Έχεις οδηγήσει κανένα 2λιτρο που το φοράει?
όχι αλλά από όσα μου έχουν πει αγωνιζόμενοι και μη, είναι πάρα πολύ καλό και ομολότατο σε λειτουργία.
άντε να ετοιμαζόμαστε για παραγγελία χριστουγεννιάτικε Μάνθο
-
oxi re παιδια σας παρακαλω. θελω λαστιχα και αμορτισερ ...
μη μου το κανετε αυτο......
αν και εγω θα παω αν ποτε βαλω για grt
μανθο η διαμετρος του καλαμιου ειναι καθαρα οπτικο το θεμα...ποσο ειναι.
σκεψου οτι και στη πεζο σπορτ ειναι πολυ μικρο... τη πρωτη φορα που τα ειδα τα μπροστα τρομαξα... -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
θα δωσει το 206 να παρει σουιφτ.....καμμενος...ουτε η γιαγια μου δε λεει τετοιες παπαριες!
μανθο η πεζο σπορτ αν ειναι επισκευασιμη θα το μαθουμε συντομως απο νικο...
επισης 500ευρω για αμορτισερ καινουργια της πεζο σπορτ αν καταφερουν να μου βγαλουν 50000χλμ θα ειναι ανεκτο ποσο .ειδικα αν σκεφτεις οτι κονι-μπιλσταιν τα πληρωνεις 400και κατι και ειναι για τα μπαζα...
μιλτο τα ρεκορντ ποσο βγαινουν τιμη...
επισης μη πεταξεις παλια...δωσε τα ντινο να δει ποσο ευκολο ειναι να περασει τα σπειρωματα για τα πιατελα της πεζο σπορτκαλα, καλα κοροιδευε εσυ!
Το θεμα ειναι να βρεις ενα αμορτισερ που εχει διαρκεια στην αποδοση του.Βραχυπροθεσμα και μακροπροθεσμα.
Δλδ βραχυπροθεσμα, εννοουμε ενα ταξιδι, που θα κανεις 200 χλμ σφερατα και θα ξερεις οτι το αμορτισερ σου θα δουλεει το ιδιο καλα μετα απο 2 ωρες συνεχους οδηγησης!
Τα εργοστασιακα και τα sachs τα εφτυναν πριν φτασω καλαματα απο πατρα, ενω τα κονι ή τα πεζω σπορ οχι.Αυτο εξαλλου αποζητανε και στους αγωνες:Τη διαρκεια της οποιας αποδοσης:
Βαλε ενα 206 στα μεγαρα με πεζω σπορ, και ενα με ohllins:
Στους 2-3 πρωτους γυρους θα πηγαινουν τα ιδια, στο 10 γυρο το πεζω σπορτ θα εχει μεινει πισω μερικα δευτ. και μετα απο μιση ωρα αγωνα το πεζω σπορτ θα εχει φαει μισο με ενα γυρο.
Με αυτο το σκεπτικο διαλεξα κονι που μπορει να μην ειναι κορυφαιο σε στιγμιαια αποδοση αλλα μεχρι τωρα εχω δε με εχουν αφησει ποτε. -
Ζαλίστηκα από τις παπαριές...
Μάνθο θα μετρήσω και θα σου πω. Θέλεις ολικό ύψος; Πάχος; Πάντως τα SP έχουν σύνηθες πάχος (σαν τα κοινά και τα RC) δεν είναι χοντροκάλαμα σαν τα PSS για να μην συγκρίνουμε αδίκως. Θα τα μετρήσω πάντως.
Παναή, η AUTO EXELIXIS είναι στον δρόμο προς Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης και 10 λεπτά από μένα. Εκεί σου είπε ο Μάκης για πρόγραμμα; Δεν τον ρώτησα ο μαλάκας...
Η ιδέα για μετατροπή των RC σε PS έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον!
Όσον αφορά το εξίσου ενδιαφέρον σημείο που θίγει ο S3 παρατήρησα ότι τα SP δεν με άφηναν. Για τα RC νομίζω με αφήνουν μετά από λίγη ώρα πλάκωμα αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος γιατί με το που ξεκινάω το πρωί πάλι αφημένο με έχουν... αλλά πάντα τα αισθάνομαι καλύτερα κρύα.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
oxi re παιδια σας παρακαλω. θελω λαστιχα και αμορτισερ ...μη μου το κανετε αυτο......
αν και εγω θα παω αν ποτε βαλω για grt
άντε ρε σαχλαμάρα που θες και μπλοκέ...
μανθο η διαμετρος του καλαμιου ειναι καθαρα οπτικο το θεμα...ποσο ειναι.
σκεψου οτι και στη πεζο σπορτ ειναι πολυ μικρο... τη πρωτη φορα που τα ειδα τα μπροστα τρομαξα...Μάνθο θα μετρήσω και θα σου πω. Θέλεις ολικό ύψος; Πάχος; Πάντως τα SP έχουν σύνηθες πάχος (σαν τα κοινά και τα RC) δεν είναι χοντροκάλαμα σαν τα PSS για να μην συγκρίνουμε αδίκως. Θα τα μετρήσω πάντως.
Ολικό ύψος όχι.
την εξωτερική διάμετρο του καλαμιού θέλω (αν δεν βαριέσαι μέτρα και του εμβόλου έτσι από περιέργεια και μόνο) όπως και των SP.
Δεν με ενδιαφέρει πάντως να τα συγκρίνω με PSS/40άρια κλπ κλπ.
(ούτως ή άλλος η ουσιαστική διαφορά είναι 'μέσα' και όχι 'απ έξω') -
τα πεζο σπορτ ακομα και τωρα μετα απο 35000χλμ δε με εχουν αφησει ποτε.....μπορει να εχουν μαλακωσει και να εχω χασει τη σαφηνεια που ειχα στην αρχη
το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν ξεκιναω με πολυ κρυο που ειναι ταλαδια παγωμενα το αμαξι κοπανει πιο πολυ.πραγμα λογικο στα λαδιου αμορτισερ...
παντως εχοντας οδηγησει 4-5 διαφορετικα 206 πιστευω οτι το μυστικο της πεζο σπορτ ειναι το γραμμικο και φαρδοστενο ελατηριο...αυτο κανει τη δουλεια και οχι τοσο το αμορτισερ
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
τα πεζο σπορτ ακομα και τωρα μετα απο 35000χλμ δε με εχουν αφησει ποτε.....μπορει να εχουν μαλακωσει και να εχω χασει τη σαφηνεια που ειχα στην αρχητο μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν ξεκιναω με πολυ κρυο που ειναι ταλαδια παγωμενα το αμαξι κοπανει πιο πολυ.πραγμα λογικο στα λαδιου αμορτισερ...
παντως εχοντας οδηγησει 4-5 διαφορετικα 206 πιστευω οτι το μυστικο της πεζο σπορτ ειναι το γραμμικο και φαρδοστενο ελατηριο...αυτο κανει τη δουλεια και οχι τοσο το αμορτισερ
A γεια σου!
Συμφωνουμε απολυτα!
Ειμαι περιεργος να δω οταν κανω rebuilt στα κονι ,πως θα δουλεψει με το φαρδοστενο!(θελει μαλλον και αλλα πιατελα) -
Αυτό το φαρδόστενο της PS δεν υπάρχει τρόπος να το φορέσω στα SP ε;
-
υπάρχει φυσικά...
αλλά θες χειροποίητα πιατέλα τουλάχιστον ή ιδανικά.... μανίκια (=σπειρώματα+πιατέλα για να τα κάνεις ρυθμιζόμενα σε ύψος) καθώς και τα σχετικά καπάκια για επάνω...κόστος... των μανικιών γύρω στους 200ευραίους... (υπάρχουν και έτοιμα τα apex αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν στην διάμετρο των καλαμιών του RC ή των SP...
Μίλτο αρχίζεις να μπαίνεις στο μυαλό μου...
Μόνο που εγώ έχω σκοπό να παίξω με στενό ελατήριο γύρω στις 300~320λιμπρες... αρχικά με RC και ίσως αργότερα με SP...
Με πιάνεις...
-
Αχά κουφαλίτσα μανθούλη...! Και έτσι θα φτιάξουμε ρυθμιζόμενο SP... Αλλά χειροποίητα πιατέλα μωρέ; Βασίζεσαι;
Τα RC τα μπροστινά πάντως δείχνουν να δουλεύουν μια χαρά ακόμη, αντίθετα με τα πίσω, ή τα συνήθισα;
*
Βάλε Record και θα δεις...* -
Ο χρήστης MEMsound έγραψε:
μανθουλη τωρα που μας βγηκε μαπα το καρπουζι των αμορτισερ apo rc (αν και το ειχα ξανακουσει πριν μιλτο αλλα το θεωρησα τυχαιο) τι θα βαλεις λουκγριτσα???
φιλενάδα ανεξάρτητα με το τι συνέβει στον Μίλτο εγώ θα τα δοκιμάσω τα RC (έτσι από περιέργεια/πήσμα και για να έχω ιδία άποψη επί του θέματος)
Εντομεταξύ θα έχει βάλει ο Μίλτος τα Record του 2λιτρου και θα μας πει μια άποψη οπότε αν τα RC βγούν και σε εμένα off γρήγορα* θα έχω (ίσως) μια έτοιμη λύση (που δυστυχώς θα θέλει παραγγελία απ έξω)
PS δεν βάζω για πολύ απλά αν ακι όταν θα χρειαστεί επισκευή δεν ξέρω (και δεν μπορεί να μου εγγυηθεί κανείς) που θα την κάνω και ξανά καινούργια PS δεν θέλω να πληρώσω.
Για τα KYB δεν έχω άποψη γενικώς...
Πάμε τώρα και στους χρωματισμούς...
Κοιταξε να δεις σε ασπρο τουτου, μεσα απ τις ασπρες ζαντες δεν παει να φαινεται τιποτα αλλο παρα ασπρα αμορτησερ!!
Βγηκαν και κατι ασπρες δισκοπλακες απ οτι ξερω ενω η MIchelin για χαρη του Μανθουκου μας θα προχωρησει στην παραγωγη του υπερελαστικου Pilot 3 Manthouk limited edition χρωματος ... τι αλλο? ΛΕΥΚΟΥ!!Παντως περαν της πλακας το ασπρο ειναι Κ@υλ@!!!
Keep going Mathouk!!ΡΕ @@άρα θέλω και λίγο αντίθεση με αύτο για να σπάει την ασπρίλα.
Ασπρα λάστιχα απορρίπτονται λοιπόν....
αχαχαχαχαχαχαχαχαχ
μας έχει πιάσει η μαλακία από το κρύο μου φάινεται....*σημείωσε ότι τα μάμα 2λιτρου τα έχω εδώ και 43000 και αν δεν μου φαίνονταν μαλακά από την 1η μέρα που το οδήγησα ακόμα δεν θα τα άλλαζα γιατί με τα δικά μου δεδομένα δεν είναι για αλλαγή.
Ήρεμα κορίτσια! Θα σας σκιστεί κανά καλσόν!
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Αχά κουφαλίτσα μανθούλη...! Και έτσι θα φτιάξουμε ρυθμιζόμενο SP... Αλλά χειροποίητα πιατέλα μωρέ; Βασίζεσαι;Τα RC τα μπροστινά πάντως δείχνουν να δουλεύουν μια χαρά ακόμη, αντίθετα με τα πίσω, ή τα συνήθισα;
*
Βάλε Record και θα δεις...*Πρώτα θα δω τα RC (καθαρή περιέργεια, ίσως και κάτι ακόμα που που έχω κατά νου) και μετά 'βλέπουμε'...
Αν πάντως τα SP 2lt υπάρχαν ετοιμοπαράδοτα θα ήταν αρκετά μεγάλος πειρασμός....
Για τα χειροποίητα (αν καταλήξω εκεί) θα βασιστώ στον ίδιο που βασίστηκα και για τον πυργολεβιέ και έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος.
Υπάρχουν πάντως και της apex... -
Υπόψιν ότι τα Apex είναι Koni. Τώρα τί είδους Koni θα σας γελάσω. Για τα αμορτισέρ μιλάω...
-
...εγώ δεν μιλάω όμως για τα αμορτισερ... (για να μην μπερδευτούμε)
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Ακούστε τι έπαθα!
Πάω να πατήσω συμπλέκτη για να βάλω μπροστά και ακούγεται ένας πλαστικός ήχος ψασίματος...
Κόπηκε η ντίζα του συμπλέκτη από την ρίζα της!Εκεί που πιάνει στο άκρο της!!
Τι να πω δεν ξέρω!
Αύριο θα δούμε τι θα γίνει!Ευχαριστώ για την προσοχή σας....
Αλλάχθηκε ντίζα και μπήκε ρυθμιζόμενη.Και μια μιλάτε για αμορτισέρ..δεν σας λέω την μέχρι τώρα εμπειρία μου από τα pss9 που έβαλα...
-
χαρης καιτης......
ΤΟ ΠΑΛΤΟ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΔΩ...................................................μανθο...ολα αυτα που λες ειναι απλα μαμακιες αν δε στο εχει πει και κανενας ακομα(λευτερης?τασος?)
το δυσκολο στην ολη ιστορια ειναι να παΝτρεψεις το ελατηριο το γραμμικο με το σωστο αμορτισερ σε μπαουντ-ριμπαουντ...
εσυ τι θα κανεις? θα παρεις 250 τα ρουσου. θα δωσεις και 350 για ελατηρια-πιατελα-ταιριασμα στα αμορτισερ θα δωσεις και αλλα 250 για σεταρισμα στα αμορτισερ μετα για να ερθει στη σωστη ρυθμιση και στο τελος θα εχεις δωσει 850+ για μια αναρτηση που απλα δε θα συγκρινεται με τη πεζο σπορτ............
οτι να ναι εισαι. ΦΑΝΤΑΡΑΚΟ. ελπιζω να πας με τα χρυσα πανω σερρες και να μπεις ....ΑΝ ΔΕ ΜΠΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΚΕΙ ΠΙΣΤΑ ΑΠΛΑ ΜΗ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΑΘΗΝΑ...θα εχει πανο στα διοδια που θα σε βριζουμε ολοι.......
επισης μανθο το στενο ελατηριο εχει πολλα μειονεκτηματα που στο φαρδοστενο της πεζο σπορτ κρυβονται
επισης φιλοςς που εφτιαξε το αμαξι του στον ακατανομαστο....ξερεις αυτον που θες να φτιαξεις αναρτηση σε εκεινον ο μεγαλος (οχι ο μικρος) τον εβαλε και πηρε με τη ζορι τη πεζο σπορτ.....ενω ηθελε να φτιαξει μπιλσταιν χοντροκαλαμα με χειροτποιητα πιατελα κλπ κλπ κλπ....
αυτο δε σου λεει κατι.υ.γ. μιλτο και σε μενα τα πισω επεσαν πριν τα εμπρος...εγω το ειχα αποοδοσει στο οτι δεν ειχα ραβδους. οταν εβαλα επαψε να με απασχολει το θεμα αν και το ξερω οτι τα αμορτισερ εχουν πεσει σε αποδοση.
επισης τα αμορτισερ του ρουσου εχουν σχεδιαστει να δουλευουν με τον αξονα του ρουσου ο οποιος λογω των διαγωνιων ραβδων δε κανει τοσο μεγαλη κινηση το αμορτισερ και ως ενα πολυ μικρο βαθμο εχουν υποκαταστησει τη δουλεια των πιο σκληρων ραβδων...υποθετω ε????
μηπως λοιπον εσυ τα φυτιλιασες λογω και αυτου?
αν και το γεγονος οτι ρεκοντ ηταν καλα για τοσο καιρο με βαζει σε σκεψεις...επισης μιλτο ποσο εχουν τα ρεκοντ?
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Ακούστε τι έπαθα!
Πάω να πατήσω συμπλέκτη για να βάλω μπροστά και ακούγεται ένας πλαστικός ήχος ψασίματος...
Κόπηκε η ντίζα του συμπλέκτη από την ρίζα της!Εκεί που πιάνει στο άκρο της!!
Τι να πω δεν ξέρω!
Αύριο θα δούμε τι θα γίνει!Ευχαριστώ για την προσοχή σας....
Αλλάχθηκε ντίζα και μπήκε ρυθμιζόμενη.Και μια μιλάτε για αμορτισέρ..δεν σας λέω την μέχρι τώρα εμπειρία μου από τα pss9 που έβαλα...
οχι ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΣΠΑΣΕ Η ΝΤΙΖΑ...ΠΩΠΩ ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ...
ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΤΩΡΑ....ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΕ..y.g.εμενα που ειμαι καλο παιδι θα μου πεις για τη pss9 ???:lol:
jamsport? -
Παναγιωτη????
Γιατι δεν πας στα Newday?????
Τα πάντα για το Peugeot 206