-
Το σπινάρισμα στο δικό μου γίνεται κυρίως αν το επιδιώξεις ή σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα. Είναι αλήθεια ότι το παλιό μου αμάξι (R5AT) σπινάριζε πολύ εύκολα (άρα και η υποστροφή ισχύος ήταν κλασσική περίπτωση) και γι αυτό το μπλοκέ το αναζητούσα περισσότερο από ότι τώρα που στις στροφές κρατάω καλύτερα τον έλεγχο. Ναι, το μπλοκέ κάνει κι άλλες δουλειές αλλά δεν το αναζητάω περισσότερο από όσο το να παίζω με το setup μου. Ίσως εάν δυναμώσω πολύ κινητήρα. Θα δείξει...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ειναι χαρακτηριστικο οτι ακομα και το rc me 180αλογα καταφερνει και περνα τα αλογα του κατω χωρις πολλα σπινιαρισματα και χαζοψαρεματα.Εντάξει για μέτριες καμπές και πάνω (καλά που δεν έχει το ξέσπασμα τουρμπάτου...) αλλά ειδικά σε φουρκέτες και πλατείες δεν τα βάζει κάτω τα άλογα χωρίς μπλοκέ που να χτυπιέσαι, ειδικά με ελαστικά δρόμου. Ψηνόμουν κι εγώ και είχα αρχίσει να το ψάχνω, είχα κάποια αλληλογραφία με την Quaife, δεν με έπεισαν ότι ένα μπλοκέ τύπου ΑΤΒ είναι η καλύτερη λύση, άρχισα να το ψάχνω για το made in greece μπλοκέ του jongoul (106 club), αλλά για την ώρα το πρότζεκτ έχει μπει στο 'συρτάρι' λόγω άλλων εξόδων...
-
δοκιμασε 16αρια....και λιγο πιο σκληρα αμορτισερ....
σε φουρκετες με τερμα γκαζι και κλειδωμενο τιμονι ουτε με το μπλοκε θα σωθεις -
Leonp> Yparxoun 2 hdh LSD: plated (metafrash?) opws tou mpoumph p.x. h TransX, gripper kaaz kai to Quaife. Apo oso gnwrizw se agwnistika protimoun ta plated san pio 'hardcore' alla exoun to meionekthma oti kleidwnoun to timoni kai xreiazontai synthrhsh/lysimo meta apo orismeno ari8mo xiliometrwn enw to Quaife oxi (pera apo thn allagh ladiwn kivwtiou fysika). Me to Quaife den yparxei kamia donhsh-travhgma sto timoni. Fysika kai to mploke de swzei apla voithaei. Mono sth praksh 8a to diapistwseis kai 8a deis oti molis arxiseis na glistras 8a se travhksei sto eswteriko ths strofhs. 8a deis th diafora idiaitera sthn pista paizontas afova. Mallon anaferesai sta plated ones.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
re καγουρα ποσο εκανες σερρες τελικα?Εμένα λες?Ακόμα δεν μπήκα!Σύντομα όμως!...
-
kai τοτε για ποοιον εγραφες οτι εκανε 1.30 -1.31?????? (στο τρακ ντει...)
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
kai τοτε για ποοιον εγραφες οτι εκανε 1.30 -1.31?????? (στο τρακ ντει...)Για το CATERHAM!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
σε φουρκετες με τερμα γκαζι και κλειδωμενο τιμονι ουτε με το μπλοκε θα σωθειςΚαι μισή στροφή τιμόνι και 2/3 γκάζι καλά θα είναι σε Ελληνικούς δρόμους...
-
Katarxhn για να μη με πει κανεις βλαμενο το rc θεωρω και εγω οτι το θελει το μπλοκε του...
το δικο μου δε ξερω αν το θελει....απλα νιντο πιστευω οτι πρεπει πρωτα να αλλαξεις αλλα πραγματα στο rc και μετα να ακολουθησει το μπλοκε...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Katarxhn για να μη με πει κανεις βλαμενο το rc θεωρω και εγω οτι το θελει το μπλοκε του...
το δικο μου δε ξερω αν το θελει....απλα νιντο πιστευω οτι πρεπει πρωτα να αλλαξεις αλλα πραγματα στο rc και μετα να ακολουθησει το μπλοκε...
Δεκτόν, απλά το στήσιμο του RC είναι το τελευταίο πράγμα με το οποίο θα πειραματιζόμουν αυτή τη στιγμή. Με τις πιέσεις που έχω τώρα γυρίζει σαν να διαβάζει τη σκέψη μου, δε με τρομάζει όταν παίρνει γωνίες με 100άρες+ στο κοντέρ, και μόνο στις φουρκέτες προβληματίζει - όπως και όποιο άλλο δυνατό προσθιοκίνητο [χωρίς μπλοκέ] έχω οδηγήσει.
Αυτά που θα ήθελα εγώ, με στόχο πρώτα απ' όλα την οδηγική απόλαυση, θα ήταν ένα λίγο πιο γρήγορο τιμόνι (του S1600 δε θα με χάλαγε!... ), ένα καλό μπλοκέ κι ένα σετ ημισλίκ για κανένα track day.Ή να πάρω καλύτερα ένα καρτ, να πάω Αφίδνες κάθε ΣΚ?!...
-
Ο χρήστης fpan έγραψε:
Leonp> Yparxoun 2 hdh LSD...Δεν ήξερα ότι το ένα είναι πιο δύσκολο από το άλλο στο οδήγημα. Απλά νομίζω (δεν οδηγώ έτσι ώστε να ξέρω) ότι αν σπινιάρεις άγρια το αμάξι χωρίς μπλοκέ δεν χάνεις εύκολα το τιμόνι ενώ με το μπλοκέ θέλει χέρια (και πόδι στο γκάζι ).
-
αυτήν την στιγμή η quaife δεν έχει stock σε μπλοκέ για κιβώτια ΒΕ (=2lt GTI + RC κλπ κλπ)...
Θα έχει όμως τον Δεκέμβριο...
και γω εντομεταξύ θα έχω ανάρτηση...
(αν δεν κάτσει κανένα στραβό έξοδο...) -
Τι αναρτηση????
Μηπως kayaba -
δε σου ειπα να πειραματιστεις με το στησιμο αλλα αν υπαρχουν πιο σφιχτα αμορτισερ...αυτο δεν ειναι και τοσο μεγαλη αλλαγη
μανθουλη τωρα που μας βγηκε μαπα το καρπουζι των αμορτισερ apo rc (αν και το ειχα ξανακουσει πριν μιλτο αλλα το θεωρησα τυχαιο) τι θα βαλεις λουκγριτσα???
και ημαρτον μη μου πεις για χειροποιητα απο το σκατολαμογιο.....
-
Kayaba λεμε ρε!
Οπως λεει και ο Κηλαηδονης :
Στα Kayaba λεμε ναι...
Και στις ραβδους λεμε ναι...
Στις φουρκετες λεμε ναι...
Αναβασεις λεμε ναι...
Οχι λεμε στα torsen...
Οχι και στις θολομπαρες...
Οχι λεμε στα torsen...
Οχι στα ΑΤΒ!!Τι εγραψα παλι ο Φ(λ)οι(σ)βος!!!
Παντως Μανθουκο δεν ξερω τι καλο θα βαλεις, αλλα φροντισε τα καλαμια να ειναι ΑΣΠΡΑ!!!
-
respect...
εγραψες...
ΑΣΠΡΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ....
ΟΕΟ........
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ή να πάρω καλύτερα ένα καρτ, να πάω Αφίδνες κάθε ΣΚ?!...
Μην το γελάς καθόλου...
-
Κοιταξε να δεις σε ασπρο τουτου, μεσα απ τις ασπρες ζαντες δεν παει να φαινεται τιποτα αλλο παρα ασπρα αμορτησερ!!
Βγηκαν και κατι ασπρες δισκοπλακες απ οτι ξερω ενω η MIchelin για χαρη του Μανθουκου μας θα προχωρησει στην παραγωγη του υπερελαστικου Pilot 3 Manthouk limited edition χρωματος ... τι αλλο? ΛΕΥΚΟΥ!!Παντως περαν της πλακας το ασπρο ειναι Κ@υλ@!!!
Keep going Mathouk!! -
RE EΙΣΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΗΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ....
καλε μου ανθρωπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
-
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Τι αναρτηση????
Μηπως kayabaΠλακά πλακά Μανθουελ δεν βάζεις τα KYB AGX (να έχουμε και μια γνώμη ).
ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ?
Τα πάντα για το Peugeot 206