-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
Εχω ηδη παρει τζιπ απο Γερμανια.κανενα προβλημα απολυτως.καταρχην τα χιλιομετρα φαινονται απο τυχον διαροες λαδιων,βαλβολινων,δισκοφρενα,αμορτισερ για διαροη και αν φοραει τα μαμα,σαλονι,μπαταρια κτλ.στην Γερμανια τα km αν χρονο ειναι μεσο ορο 30000kmΆρα (αν μου επιτρέπεις αυτόν τον αυθαίρετο συλλογισμό), έχεις ήδη ένα πρώτο αυτοκίνητο. Ως εκ τούτου, το μειονέκτημα του RS, δηλαδή το ότι είναι πιο ειδικό αυτοκίνητο, μετατρέπεται αυτομάτως σε πλεονέκτημα!
Εκτός βέβαια και αν δεν ισχύει αυτό...
Με τα δικά μου λεφτά, σαν 1ο αυτοκίνητο, θα έπαιρνα Type-R. Όχι για άλλο λόγο, αλλά μου έχει κάτσει πιο καλά, και το θεωρώ πιο εύχρηστο για κάθε μέρα.
Αλλά για αυτοκίνητο που μοιράζεται τα καθημερινά καθήκοντα, από κάποιον που ζητά το απόλυτο, τότε Focus! (* και δεν είμαι καν φίλος της Ford).
-
Ο χρήστης gangelop έγραψε:
To amaxi einai agonistika ftiagmeno opote gia mena kai kalytero. De diabasa apopsis apo alla atoma, alla exo odigisei sthn Agklia ST(170) kai Type-R. To Type-R se ayth th sygkrish de paizotan alla apo frena kai kratimata (panta apo ta idia xiliometra) to Ford kalytero (fantasu to RS). To honda tha to eperna mono gia ton kinitira(axiopistia), an breis RS epeidh einai sylektiko(poly liga diathesima) su proteino to RS.
Giati de bgazoun Mazda RX-8 me kinitira type-R?
Fanatikos RX-8(isos tu xronou to katafero)
P.S. Na su thimiso oti to RS kostize sth Ford pano apo 42000 to ena kai to poulage 35000 (mono kai mono gia diafimish)Τι πάει να πει αγωνιστικά φτιαγμένο? Επίσης βλέπω λίγο δύσκολο το ST 170 να φρέναρε καλίτερα απο τάπερ. Είσαι σίγουρος πως τα χλμ απο τα οποία φρέναρες ήταν ίδια ή σε πίστα ας πούμε, φρέναρες χ μέτρα πιο μετά με το Focus που είναι λογικό γιατί θα είχες λιγότερη ταχύτητα? Αυτό για το κοστολόγιο της ford απο που το έμαθες?
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
αλλα αν ηξερα με ποσο κοστος και αν φτανει το type R τα 240 αλογα στον στροφαλο θα ηταν ενα πλεονεκτημα για εμενα.
το focus με ολη την εξατμιση και downpipe φτανει οριακα 245 αλογα με 35kq ροπη,αλλα προγραμμα δεν φτιαχνει κανεις ελλαδα,οποτε παω οδικως για Αγγλια(GRAHAM GOODE RACING)ή Γερμανια.παραλληλοι και λοιπες λυσεις δεν με απασχολουνστο civic ξερω τη αναρτηση θα βαλω,σχεδον τι εξατμιση.....
αλλα δεν ξερω κοστολογιο για να βγαλω 240 αλογα.
εκκεντροφορους και γραναζια δεν βαζω και τσαμπα να μου τους δωσουνε.εχω ταλαιπωρηθει αφανταστα με το opel....Μα γιατί πρέπει να το βελτιώσεις οπωσδήποτε? Δε σε φτάνει η δύναμη?
Τι opel οδηγάς μέχρι σήμερα, αν επιτρέπεται; -
φιλε μου συγνωμη αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι το st170 φρεναρε καλυτερα απο το type-r...να ελεγες για το rs να το καταλαβω αλλα το απλο st170 απλα ΔΕΝ φρεναρει καλυτερα απο type-r. Αυτο δεν ισχυει με τις εργοστασιακες υλοποιησεις στα φρενα. Μαλλον κατι δεν μας περιεγραψες σωστα. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω τον λογο να βελτιωσεις και αλλο το type-r σου. Αν πραγματικα ομως το θελεις τα παιδια στους redliners διαθετουν την τεχνογνωσια να σε βοηθησουν οποτε ελα σε επαφη μαζι τους. (Αν ειδα καλα εχεις ηδη ποσταρει κατι στην σελιδα τους). Η γνωμη μου ειναι να πας σε μια συναντηση τους να σου τα πουν απο κοντα και να σου λυσουν τις αποριες που εχεις
-
λεω να κανω ενα road trip-vacations και ηταν να παω με το Opel Astra που εχω στην Γερμανια για να εφτιαχανα το πργραμμα.
το civic με εισαγωγη απο JDM,προγραμμα,και full εξατιμιση φτανει οριακα 235+ αλογα.απλα το κοστος που λεει ενα παιδι φτανει 3000€ ???
απλα εχω μερακι να σκαλιζω τα αυτοκινητα,καθε κινηση την μελεταω πολυ, ακολουθουν τεστ στον δρομο με χρονομετρο,πολλες δυναμομετησεις κτλ.τωρα το astra που εχω ειναι 1,4 με 95hp στροφαλο μαμα και το εφτασα 137+στροφαλο.
μην αρχισετε τα πως και γιατι...παντως δοξα το θεο λειτουργει καλα...και με 95 αρα βενζινηοι redliners ειναι κλειστο κυκλωμα οσο αφορα το forum.και δεν λεει να σκασω με το astra στο meeting τους.θα δουμε.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
τωρα το astra που εχω ειναι** 1,4 **με 95hp στροφαλο μαμα και το εφτασα 137+στροφαλο.
μην αρχισετε τα πως και γιατι...Ελπιζω να εννοεις με turbo...αλλιως..
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
τωρα το astra που εχω ειναι** 1,4 **με 95hp στροφαλο μαμα και το εφτασα 137+στροφαλο.
μην αρχισετε τα πως και γιατι...Ελπιζω να εννοεις με turbo...αλλιως..
XA,XA ΚΑΛΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΜΕ ΜΑΜΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΕΠΑΝΩ...
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
τωρα το astra που εχω ειναι** 1,4 **με 95hp στροφαλο μαμα και το εφτασα 137+στροφαλο.
μην αρχισετε τα πως και γιατι...Ελπιζω να εννοεις με turbo...αλλιως..
XA,XA ΚΑΛΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΜΕ ΜΑΜΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΕΠΑΝΩ...
περναει ΚΤΕΟ ????
αν ναι, ωραιος
-
ΠΕΡΝΑΕΙ κανονικα,ρελαντι 1000 σαλ,με 0 υδρογονανθρακες,κοφτης 7300 σαλ,συμπιεση 11,.....μυστικο,εκκεντρα 262 μοιρες,γραναζια ρυθμιζομενα,εισαγωγη,προγραμμα,ολα απο DBILLA,καζανια ελευθερα.
σε συναντηση μπορουμε να τα πουμε απο κοντα.
ο εφκεφαλος εχει ανεβοκατεβει 4-5 φορες Γερμανια μεχρι να πετυχω αυτο που ηθελα.μεχρι αναλυτη μιγματος εν κινηση πηγαμε δοκιμη για να δω το μιγμα real time στον δρομο.
-
Mπραβο μερακι ο μάστορας (ASTRAKITCAR).
To θεμα ομως ειναι μην σου κοστισε στην τελικη όσο ενα OPC.Ολα εκει καταληγουν.Στο χρηματοοικονομικο κόστος.Σαν ασχολια ΟΚ. -
soryy κοστολογιο.
εισαγωγη 250€
εκκεντρα 450€
γραναζια 150€
σκουπα 100€
καζανια 180€
προγραμμα 450€ με μεταφορικα χωρις να ξαναπληρωσω τα πηγαινε ελα
καπακι για συμπιεση με εργατικα+ανταλακτικα 300€
δυναμομετρο ενα και μοναδικο απο μαμα το μοτερ μεχρι σημερα 300€περιπου 2200€
φρενα απο 2.0 μπρος πισω κομπλε 900€
αναρτηση coilover FK 700€μαλλον για Type R με βλεπω...
-
Mαλλον για Type-R σε βλεπω.
Διαπιστωση:Σ'αρεσει να τυρρανιεσε και να κανεις καλη μελετημενη δουλεια.Τον δυσκολο δρομο (ο (πιο) ευκολος ειναι του RS,εστω και με ενα μονο προγραμμα,θα εχει περισσοτερο κερδος σε δυναμη) οποτε οντως για ατμοσφαιρα εισαι και 'εγχειρησεις'.
Καλη επιτυχια.
(γνωμη μου:καλη επιλογη,και εγω θα προτιμουσα Type-R μονο και μονο λογω στροφαρισματος). -
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Mαλλον για Type-R σε βλεπω.(γνωμη μου:καλη επιλογη,και *εγω θα [i]προτιμουσα *Type-R[/i] μονο και μονο λογω στροφαρισματος).
κ εγω το Type-R θα επερνα για τον ιδιο λογο...
-
137 στρόφαλο έβγαλε το δυναμόμετρο, πάει και σα να έχει τόσα?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
δεκτο αλλα ποσοι 35ρηδες αγοραζουν το type-r;
γεμίζουμε ταξί...
καισαριανή είσαι?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
137 στρόφαλο έβγαλε το δυναμόμετρο, πάει και σα να έχει τόσα?οχι αλλα η 4η ταχυτητα εχει στις 7000σαλ 190km περιπου πραγματικα(188km στο δυναμομετρο)
η 2α στις 7000σαλ αν θυμαμαι καλα 100km σε ευθεια παντα.αλλα ειναι 1200 κιλα 1400cc και εμενα μου φαινεται οτι δεν παει...
εχει μετρηθει σε 2 δυναμομετρα εκ των οποιων η μια εχει δημοσιευθει σε περιοδικο οταν ημουν πιο χαμηλα σε ιπποδυναμη.
τεσπα μαλλον για type R με βλεπω λογω budget.(20000€ υπολογιζω να πανε μολις βγει το καινουριο, για μοντελο 2004 και μετα) -
Το πόσα χλμ βγάζει μαι ταχύτητα δεν έχει να κάνει με τα άλογα αλλά με το διαφορικό και τον κοφτη.
τέλος πάντων, καλή αγορά!
-
σιγουρα εχει να κανει με διαφορικο αλλα πριν αν θυμαμαι η 4 πανω απο 165+ δεν νομιζω να πηγαινε.σιγουρα η 2α μεχρι 95km το πολυ.απλα τα αμαξι γεμιζει ολες τις ταχυτητες καλυτερα,αλλα η ελειψη ροπης χαμηλα με το μεγαλο βαρος δεν σε ικανοποιει.΄καλο αποτελεσμα ομως, αξιοπιστο και χωρις καταναλωση....
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
..οι redliners ειναι κλειστο κυκλωμα οσο αφορα το forum.και δεν λεει να σκασω με το astra στο meeting τους...Γιατί όχι? Δεν φαντάζομαι να υπάρχει πρόβλημα. Αν αμφιβάλλεις μπορείς να ρωτήσεις στο φορουμ τους για να βεβαιωθείς.
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
..οι redliners ειναι κλειστο κυκλωμα οσο αφορα το forum.και δεν λεει να σκασω με το astra στο meeting τους...
Γιατί όχι? Δεν φαντάζομαι να υπάρχει πρόβλημα. Αν αμφιβάλλεις μπορείς να ρωτήσεις στο φορουμ τους για να βεβαιωθείς.
εγω νομιζω οτι θα σε καλοδεχτουν ειδικα αν νιωσουν οτι αγαπας το αυτοκινητο που σε ενδιαφερει...
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ CIVIC TYPE R & FOCUS RS B' ΧΕΡΙ.