-
Τα πιο πολλά πιθανολογό ότι είναι εξωτερικού.
Για να σου λέω να τσεκάρεις τιμές μήπως ξέρω κάτι?
-
Έχουν έρθει και πολλά εισαγωγής rs!
Στο θέμα μας τωρα.
Το Honda είναι αξιόπιστο και σπορ όχημα...
Το focus δεν είναι και τόσο αξιόπιστο αλλά είναι πολεμική μηχανή(αρκεί να σου γίνει συνήθεια το μπλοκε και οκ!
Αν το πάρεις κόλλισες...!
Ο ξαδελφός μου το είχε δυο χρόνια και το έκανε τροπέτο....το αμάξι δεν επισκευαζόταν...
Τελικά αποφάσισε να πάρει το ίδιο....φευγει για Γερμανία την άλλη εβδομάδα και έχει ήδη βρει το αυτοκίνητο....δεν αλλάζει η τιμή(εκτελωνισμένο)απλά είναι πιο ασφαλής αγορά!edit.Το αυτοκίνητο θέλει πολλούς συμβιβασμους....ειναι σκληρό-απότομο και για μερικούς κουραστικό.
Εμένα πρωσοπικά είναι το αγαπημένο μου μπροστοκίνητο. -
-
'απλά είναι πιο ασφαλής αγορά!'
-1!!!!
Επετρεψε μου να διαφωνησω.Και εγω απο εκει εφερα αλλα το σκεφτηκα παααααααααααρα πολυ και παλι θεωρω τον εαυτο μου τυχερο.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εγω πιστευω οτι και τα 2 θα ειναι σκισμενα απλα το type-r εχει κυκλοφορησει περισσοτερο οποτε θεωρητικα αυξανεται η πιθανοτητα να βρει ενα λιγοτερο σκισμενο...Οποιος παντως ειχε τετοιο αυτοκινητο και το πηγαινε χαλαρα χρηζει ψυχιατρικης παρακολουθησης...το να ρίχνεις και 2-3 γκαζιές δε σημαίνει ότι παθαίνει κάτι.
Και καμία να μη ρίχνεις πάλι γρήγορο είναι καθώς έχεις 120-130 άλογα κάθε στιγμή 3-4000 στροφές.
Τωρα άμα πάρεις από εμένα που είμαι 35 δεν είναι το ίδιο με κάποιον που είναι 22.... (σύμφωνα με το σταθμισμένο μέσο πάντα)
-
Το RS ειναι κορυφη, απαιτει ομως συμβιβασμους.
Αν δεν πηγαινεις και πολυ συχνα στη πιστα, καλυτερα ενα Type-R. Εκτος αν το RS χρησιμοποιηθει σαν 2ο ή 3ο αυτοκινητο.
-
TypeR με μπλοκέ
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εγω πιστευω οτι και τα 2 θα ειναι σκισμενα απλα το type-r εχει κυκλοφορησει περισσοτερο οποτε θεωρητικα αυξανεται η πιθανοτητα να βρει ενα λιγοτερο σκισμενο...Οποιος παντως ειχε τετοιο αυτοκινητο και το πηγαινε χαλαρα χρηζει ψυχιατρικης παρακολουθησης...
το να ρίχνεις και 2-3 γκαζιές δε σημαίνει ότι παθαίνει κάτι.
Και καμία να μη ρίχνεις πάλι γρήγορο είναι καθώς έχεις 120-130 άλογα κάθε στιγμή 3-4000 στροφές.
Τωρα άμα πάρεις από εμένα που είμαι 35 δεν είναι το ίδιο με κάποιον που είναι 22.... (σύμφωνα με το σταθμισμένο μέσο πάντα)
δεκτο αλλα ποσοι 35ρηδες αγοραζουν το type-r; Εσυ καλα εκανες και το πηρες διοτι διαθετεις το μυαλο πλεον και να το χαρεις και να προσεχεις αλλα παραλληλα και να το συντηρεις. Ενας πιτσιρικας τα σκοτωνει διοτι δεν εχει αισθηση το αιμα του βραζει κλπ. Τι σιγουρο ειναι οτι μπορεις να βρεις ασπαστο αξεντ αλλα typer-&rs το μονο που ενδεχομενα να βρεις ειναι λιγοτερο καταπονημενο. Φυσικα στην περιπτωση αυτη τα εισαγωμενα θα ειναι και πιο σκισμενα. Αμα εγω επαιρνα μεταχειρισμενο αυτης της κατηγοριας θα επαιρνα ελληνικης αντιπροσωπειας και μονο.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
δεκτο αλλα ποσοι 35ρηδες αγοραζουν το type-r; -
Τι σιγουρο ειναι οτι μπορεις να βρεις ασπαστο αξεντ αλλα typer-&rs το μονο που ενδεχομενα να βρεις ειναι λιγοτερο καταπονημενο. Φυσικα στην περιπτωση αυτη τα εισαγωμενα θα ειναι και πιο σκισμενα. Αμα εγω επαιρνα μεταχειρισμενο αυτης της κατηγοριας θα επαιρνα ελληνικης αντιπροσωπειας και μονο.[/quote]
Γιατι αυτα που ερχονται απο Γερμανια να ειναι πιο σκισμενα?
αιτιολογησε το. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
TypeR με μπλοκέΜε ατμόσφαιρα είναι πάντα καλύτερα. Ακόμα και από το Golf Gti
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τυπικά προβλήματα Type-R (όχι το δικό μου, χτύπα ξύλοο Κρεμαγιέρα (τρίζει και θέλει άλλαγμα, ιδίως στα προ-facelift μοντέλα)
ο Μπροστινά αμορτισέρ
ο Κιβώτιο (είναι σούπερ αλλά έχει 'μείνει στο χέρι' ορισμένων σιδεροφάγων που ξέρω (ε, αν αλλάζουν 'καρφωτές' τι να κάνει το κακόμοιρο). Σίγουρα πάντως κρύο δε δουλεύει τόσο σωστά, όταν όμως ζεσταθεί είναι (ίσως το καλύτερο 'Η pattern' κιβώτιο της αγοράς μαζί με του Μιάτα, απ΄ όσο έχω ακούσει))Το πρόβλημα και στα 2 αυτοκίνητα είναι πως σίγουρα 110% θα τα έχουν 'σκίσει' οι ιδιοκτήτες τους ('Πωλείται Type-R από γιατρό, όλα τα χιλιόμετρα σε εθνική οδό' δεν παίζει). Πχ. το Type-R που ξέρω σίγουρα (αλλά φαντάζομαι και το Focus) έχει το 'πάτα με' και επειδή βαράει άνετα 8άρες το πλέον συνηθισμένο είναι να το βλέπεις μεταξύ 6 και 8 χιλιάδων rpm. Πάντως με καλό λαδάκι (100% συνθετικό και αλλαγές στα 5 έως 7.5 χιλιάδες χλμ.) το μοτέρ είναι αθάνατο.
Πάντως όταν (κάποτε και αν ) πουλήσω το EVO αυτό θα λέει η αγγελία
Υ.Γ. Και θα είναι και αλήθεια
-
δεν εχω πεισθει να μην παρω το focus.απλα σε ενα tourbo οπως ειπατε υπαρχει το ρισκο η τουρμπινα να ειναι στα τελευταια της....βεβαια και εκει θα γινει service.
αλλα αν ηξερα με ποσο κοστος και αν φτανει το type R τα 240 αλογα στον στροφαλο θα ηταν ενα πλεονεκτημα για εμενα.
το focus με ολη την εξατμιση και downpipe φτανει οριακα 245 αλογα με 35kq ροπη,αλλα προγραμμα δεν φτιαχνει κανεις ελλαδα,οποτε παω οδικως για Αγγλια(GRAHAM GOODE RACING)ή Γερμανια.παραλληλοι και λοιπες λυσεις δεν με απασχολουνστο civic ξερω τη αναρτηση θα βαλω,σχεδον τι εξατμιση.....
αλλα δεν ξερω κοστολογιο για να βγαλω 240 αλογα.
εκκεντροφορους και γραναζια δεν βαζω και τσαμπα να μου τους δωσουνε.εχω ταλαιπωρηθει αφανταστα με το opel.... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
δεκτο αλλα ποσοι 35ρηδες αγοραζουν το type-r;
οκ το αναπροσαρμοζω...δεν εχει σημασια ποσο εισαι αλλα ποσο νιωθεις...και οποιος εχει παρει type-r νιωθει 20αρης...(το εσωσα nass;;;)
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
Τι σιγουρο ειναι οτι μπορεις να βρεις ασπαστο αξεντ αλλα typer-&rs το μονο που ενδεχομενα να βρεις ειναι λιγοτερο καταπονημενο. Φυσικα στην περιπτωση αυτη τα εισαγωμενα θα ειναι και πιο σκισμενα. Αμα εγω επαιρνα μεταχειρισμενο αυτης της κατηγοριας θα επαιρνα ελληνικης αντιπροσωπειας και μονο.Γιατι αυτα που ερχονται απο Γερμανια να ειναι πιο σκισμενα?
αιτιολογησε το.[/quote] η γνωμη μου ειναι οτι λογω βιοτικου επιπεδου και δυνατοτητα αλλαγης αυτοκινητου σχεδον καθε χρονο δεν τα σεβονται και τα λιωνουν. Αυτο εν αποκλειει να υπαρχουν καλα αυτοκινητα απλα σε επιπεδο σπορ επειδη εχουν και τους αναλογους δρομους τα...τσακιζουν. Αφηνω στην ακρη τα περι αλατιων στους δρομους και υγρασιας και καταπονημενων αμαξωματων σε ειδικοτερους. Φυσικα αυτο ειναι η προσωπικη μου αποψη... -
ta ιδια ελεγε φιλος που εφερε bmw m3 απο γερμανια σε αριστη κατασταση με μολις55000χλμ...
μετα απο 1χρονο και 80000χλμ στο κοντερ το μοτερ εσπασε. οταν αρχισε να το ψαχνει πιο πολυ βρηκε οτι το αμαξι ειχε 180000χλμ ειχαν γυρισει μονο τα 5απο τα 6 σημεια που καταγραφονται τα χλμ..........
υποψην οτι το παιδι πηγε και το εφερε μονος του και το εψαξε πολυ. αρα τα χλμ τα ειχαν γυρισει μονοι τους οι γερμαναραδες...τους ξυπνησαμε και αυτους... αααααααα ειχε και μπουκ σερβις το οποιο ηταν προφανως πλαστο... μπροστα οι γερμανοι λεμεεεεεεεεεεεεε
-
Εχω ηδη παρει τζιπ απο Γερμανια.κανενα προβλημα απολυτως.καταρχην τα χιλιομετρα φαινονται απο τυχον διαροες λαδιων,βαλβολινων,δισκοφρενα,αμορτισερ για διαροη και αν φοραει τα μαμα,σαλονι,μπαταρια κτλ.στην Γερμανια τα km αν χρονο ειναι μεσο ορο 30000km
ελεχξα με αντιπροσωπεια ποτε βγηκε απο το εργοστασιο,ποτε η 1 αδεια,αν εχει αλαχτει κατι στην εγγυηση,ταυτοποιηση το ονομα του ιδιοκτητη που ειχε το service book με την περιοχη που βγηκε η 1 αδεια και τελος το αυτοκολητο που εβαλε η αντιπροσωπεια για το επομενο service ταιριαζε με το book.
τωρα να τα σκαρφιστηκε ο μαντρας της Γερμανιας για να το πουλησει επειτα στον μαντρα στην ελλαδα απο οπου το πηρα εγω...δυσκολο....τωρα ποσο καταπονηση μπορει να εχει ενα αμαξωμα στους δρομους του Ανοβερου με αυτους στην ελλαδα ....δεν νομιζω οτι θελει συγκριση.
επισης για υγρασια και χιονι ας μιλησουνε αυτοι που μενουν στα χωρια της καστοριας,εδεσσας κτλ.
ολα ειναι θεμα ποσο ψαγμενος εισαι,ποσο την ψαχνεις και να εισαι λιγο τυχερος.μεχρι τωρα στις αγορες ημουν τυχερος....αλλα στο θεμα μας καποιος που ξερει απο βελτιωσεις για τα παραπανω αυτοκινητα ή ειναι κατοχος και εχει δοκιμασει κατι?
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
δεν εχω πεισθει να μην παρω το focus.απλα σε ενα tourbo οπως ειπατε υπαρχει το ρισκο η τουρμπινα να ειναι στα τελευταια της....βεβαια και εκει θα γινει service.
αλλα αν ηξερα με ποσο κοστος και αν φτανει το type R τα 240 αλογα στον στροφαλο θα ηταν ενα πλεονεκτημα για εμενα.
το focus με ολη την εξατμιση και downpipe φτανει οριακα 245 αλογα με 35kq ροπη,αλλα προγραμμα δεν φτιαχνει κανεις ελλαδα,οποτε παω οδικως για Αγγλια(GRAHAM GOODE RACING)ή Γερμανια.παραλληλοι και λοιπες λυσεις δεν με απασχολουνστο civic ξερω τη αναρτηση θα βαλω,σχεδον τι εξατμιση.....
αλλα δεν ξερω κοστολογιο για να βγαλω 240 αλογα.
εκκεντροφορους και γραναζια δεν βαζω και τσαμπα να μου τους δωσουνε.εχω ταλαιπωρηθει αφανταστα με το opel....τα 40 αλογα που ζητας στο typerR θα στοιχισουν λιγακι ακριβα,μην σου πει κανενας 'μαστορας' οτι με εξατμιση και φιλτρο θα τα φτασεις αυτα τα αλογα!!παντως απο βελτιωση το Honda περνει αρκετα αλλα πρεπει να διαθεσεις καποια λεφτα!!!δεν ειναι τοσο απλα οσο με το rs!!
-
240 άλογα σε TypeR ΧΩΡΙΣ εκκεντροφόρους ? Πως ρε μάστορα ?
Το κλασσικό φίλτρο (CAI) - πρόγραμμα (συνήθως Hondata ECU με custom πρόγραμμα) - εξάτμιση (ίσως και χταπόδι) σε πάει στα 225-230 στην καλύτερη περίπτωση και στοιχίζει γύρω στα 3000 (βασικά η εξάτμιση παίζει πολύ σε τιμή). Από εκεί και πέρα δε βλέπω τι μπορεί να γίνει χωρίς εκκεντροφόρους.
Γιατί όμως βάζεις σα νούμερο 1 προτεραιότητα το πως θα αυξήσεις την ιπποδύναμη και μάλιστα με 'φράγματα' που είναι δύσκολα (240 στο TypeR και οτιδήποτε στο RS, εδώ σκέφτεσαι να πας Αγγλία) ? Δεν είναι αρκετά γρήγορα αυτοκίνητα ? Μήπως να τα 'εξαντλήσεις' πρώτα (δεν είναι εύκολο, είναι αυτοκίνητα με πολύ ψηλά όρια) ή να κάνεις εξυπνότερες μετατροπές (πχ. μπλοκέ στο TypeR, 'ψάξιμο' με γεωμετρία κοκ.)
-
To amaxi einai agonistika ftiagmeno opote gia mena kai kalytero. De diabasa apopsis apo alla atoma, alla exo odigisei sthn Agklia ST(170) kai Type-R. To Type-R se ayth th sygkrish de paizotan alla apo frena kai kratimata (panta apo ta idia xiliometra) to Ford kalytero (fantasu to RS). To honda tha to eperna mono gia ton kinitira(axiopistia), an breis RS epeidh einai sylektiko(poly liga diathesima) su proteino to RS.
Giati de bgazoun Mazda RX-8 me kinitira type-R?
Fanatikos RX-8(isos tu xronou to katafero)
P.S. Na su thimiso oti to RS kostize sth Ford pano apo 42000 to ena kai to poulage 35000 (mono kai mono gia diafimish)
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ CIVIC TYPE R & FOCUS RS B' ΧΕΡΙ.