-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Προς τον φίλο με VAG-COM. Θα ήθελα να μάθω από που το αγόρασε, πόσο, που πήρε το καλώδιο και αν το πρόγραμμα είναι κλειδωμένο ή τρέχει και σε άλλους υπολογιστές.Επίσης, υπάρχουν στο πρόγραμμα αρχείο με τις σωστές εργοστασιακές ρυθμίσεις για τον κινητήρα;
Ευχαριστώ.
Agi γειά χαρά,
Πως είναι ο καιρός εκεί? (εδω εμείς ψηνόμαστε και τα turbo σέρνονται.. ).Το Vag-Com το πήρα απο την Ross Tech κατευθείαν (http://www.ross-tech.com).
Με χρέωση κάρτας η Linda μου έστειλε το καλώδιο (MAX-COM) που είναι σειριακό και η διαδικασία ενεργοποίησης είναι:Εγκαθιστάς το evaluation στο laptop.
Επιλέγεις το activation και ένας αριθμός δημιουργείται.
Στέλνεις τον αριθμό στην Ross-Tech και σου στέλνουν ενα κωδικό ενεργοποίησης.
Βάζεις τον αριθμό και ενεργοποιήται.Ο αλγόριθμος που παράγει τον αριθμό στο laptop (αυτός που στέλνεις) σίγουρα περιλαμβάνει στοιχεία απο το hardware του laptop. Αυτά ίσως είναι serial numbers, κλπ.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να γεννιέται κάθε φορά διαφορετικός αριθμός για διαφορετικά laptops.
Ο αριθμός που σου στέλνουν είναι key pair με αυτό που έστειλες και μόνο αυτός είναι ο σωστός.
Μια φορά μου απενεργοποιήθηκε !!!!, αλλά τους έστειλα τον καινούργιο και μου ξανάστειλαν κωδικό.
Αν το εγκαταστήσω σε άλλο laptop θέλουν να τους στείλω τον κωδικό απενεργοποίησης μαζί με τον καινούργιο κωδικό στο καινούργιο laptop.Τώρα αν τους πώ οτι το laptop έσκασε (hard disk crash, mainboard failure, etc) ίσως μου στείλουν καινούργιο κωδικό και να τον δώσω σε κάποιον (αρκεί να έχει copy καλώδιο) και με την υπόσχεση να μήν επικοινωνήσει με την Ross για καινούργιες ενεργοποιήσεις, κλπ.
Τι εννοείς ρυθμίσεις? κάτι σαν template για κάθε τύπο αυτοκινήτου?
-
http://clubs.pathfinder.gr/club_octavia
ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ , ΤΖΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ ...ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ , ΕΧΕΙ LINKS , ΜΟΝΤΕΛΑ (ΣΕ OCTAVIA ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΤΣΙ?? ) ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ Κ.Λ.Π.
ΧΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ..... -
Λουκά σε ευχαριστώ γιά τις μετρήσεις και την υπομονή σου... Πάντως έχω την αίσθηση ότι εκείνη την ώρα το αυτοκίνητο δεν απέδιδε όπως κανονικά και αν σκεφτείς ότι είχα γυρίσει από Πειραιά 1 ώρα μέσα σε κίνηση (και κάπου-κάπου γκαζώματα με 3η να ξεφύγω) και μετά γιά να σε συναντήσω Γλυφάδα 1/2 ώρα το ίδιο μέσα σε ζέστη 28-30 βαθμούς, ίσως λέω ίσως είχαμε και κάποιο heat soak. Γιατί την άλλη μέρα (Σάββατο) το πρωϊ που είχε κρυώσει το αυτοκίνητο πήγαινε πολύ καλύτερα...
Chris,
Οπως ίσως είδες και απο το email μου πρέπει να 'έχανες' 40 με 50 άλογα.!!
Τελικά η ζέστη και η κίνηση τα 'σκοτώνει' τα τούρμπο....(Να πως ένας ατμοσφαιρικός μπορεί να 'καθαρίσει' έναν δυνατότερο τουρμπάτο...).
Magik,
Εβαλα μερικές φωτό του RS μου...δεν ξέρω απο χωρο πως πάει...
Οι φωτό είναι 800χ600 μεγέθους απο 110-170 kb -
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 4 ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΑΠΟ RS - ZANTA 16 - ΛΑΣΤΙΧΟ DUNLOP 205/55/16 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ 300ΧΛ.
ΔΕΧΟΜΕΘΑ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ -
Φίλοι ή/και κάτοχοι της Octavia γειά σας.
Παρακαλώ ρίξτε μιά ματιά στο
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=3525 και πείτε μου τη γνώμη σας.Θανάσης
Nα τι γράφω εκεί για να μην κάνετε και πολλά κλικ:
'Από τον περασμένο Σεπτέμβριο είμαι κάτοχος ενός Octavia 1.8 T Εlegance . Η μόνη αλλαγή που είχα κάνει ήταν η τοποθέτηση ζαντολάστιχων 16'(205/55/R16-Michelin). Από την περασμένη εβδομάδα το αυτοκίνητο έγινε ΑΒΤ. Γύρω στα 200 άλογα δηλαδή. Πραγματικά φυσάει στον δρόμο. Θέλω την γνώμη σας για δύο θέματα-βελτιώσεις που σκέφτομαι να κάνω:
-
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ - Χρειάζεται βελτίωση. Σκέφτομαι να αφήσω τα μαμίσια ελατήρια και να βάλω τα κίτρινα ΚΟΝΙ. Γίνεται τίποτα ή τζάμπα κόπος; Μήπως πρέπει να γίνει και αλλαγή ελατηρίων (βέβαια δεν θέλω και πολύ χαμήλωμα γιατί το αυτοκίνητο μετακινεί και πενταμελή οικογένεια). Ισως τα ελατήρια του RS;
-
Aντικατέστησα το φίλτρο με ένα της Κ&N. Αυτό σε συνδυασμό με κάποια καλή εξάτμιση θα δώσει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Καμμιά γνώμη για εξατμίσεις (μεσαίο και τελικό από Supersprint;).
Περιμένω τις προτάσεις σας και ίσως τις εμπειρίες άλλων κατόχων ίδιου αυτοκινήτου. '
-
-
Ο χρήστης SKUDRS έγραψε:
Agi γειά χαρά,
Πως είναι ο καιρός εκεί? (εδω εμείς ψηνόμαστε και τα turbo σέρνονται.. ).Το Vag-Com το πήρα απο την Ross Tech κατευθείαν (http://www.ross-tech.com).
Με χρέωση κάρτας η Linda μου έστειλε το καλώδιο (MAX-COM) που είναι σειριακό και η διαδικασία ενεργοποίησης είναι:Εγκαθιστάς το evaluation στο laptop.
Επιλέγεις το activation και ένας αριθμός δημιουργείται.
Στέλνεις τον αριθμό στην Ross-Tech και σου στέλνουν ενα κωδικό ενεργοποίησης.
Βάζεις τον αριθμό και ενεργοποιήται.Ο αλγόριθμος που παράγει τον αριθμό στο laptop (αυτός που στέλνεις) σίγουρα περιλαμβάνει στοιχεία απο το hardware του laptop. Αυτά ίσως είναι serial numbers, κλπ.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να γεννιέται κάθε φορά διαφορετικός αριθμός για διαφορετικά laptops.
Ο αριθμός που σου στέλνουν είναι key pair με αυτό που έστειλες και μόνο αυτός είναι ο σωστός.
Μια φορά μου απενεργοποιήθηκε !!!!, αλλά τους έστειλα τον καινούργιο και μου ξανάστειλαν κωδικό.
Αν το εγκαταστήσω σε άλλο laptop θέλουν να τους στείλω τον κωδικό απενεργοποίησης μαζί με τον καινούργιο κωδικό στο καινούργιο laptop.Τώρα αν τους πώ οτι το laptop έσκασε (hard disk crash, mainboard failure, etc) ίσως μου στείλουν καινούργιο κωδικό και να τον δώσω σε κάποιον (αρκεί να έχει copy καλώδιο) και με την υπόσχεση να μήν επικοινωνήσει με την Ross για καινούργιες ενεργοποιήσεις, κλπ.
Τι εννοείς ρυθμίσεις? κάτι σαν template για κάθε τύπο αυτοκινήτου?
O kairos einai broxeros sto Toronto, kai 8a paei etsi mexri ton Iounio me diastimata hliofaneias.
Poso sou stoixise to Vag-com synolika?
Ennow an yparxei kapoio arxeio me tis original ergostasiakes ry8miseis gia ka8e autokinito wste na mporeis na episimaneis diafores.
Eixa paei stin pista to Sabbato, opou ekana metriseis sto autokinito kai bgike arketa grigoro (0-400 se 15.999) kai 8elw twra na to prose3w perissotero.
Btw, erwtisi stous filous me to 3adelfo Octavia: otan eimai sto relanti akouw kati 8oryboys otan stribw to timoni kai oi strofes den einai sta8eres...isws kapoio problima me tin antlia tou timoniou. Exete paratirisei kati tetoio?
-
Ο χρήστης SKUDRS έγραψε:
Chris,Οπως ίσως είδες και απο το email μου πρέπει να 'έχανες' 40 με 50 άλογα.!!
Τελικά η ζέστη και η κίνηση τα 'σκοτώνει' τα τούρμπο....(Να πως ένας ατμοσφαιρικός μπορεί να 'καθαρίσει' έναν δυνατότερο τουρμπάτο...).
Πάντως αγαπητέ Λουκά όπως λες, μπορεί '...η ζέστη & η κίνηση να σκοτώνουν τα turbo...', εμείς τον τετρακίνητο ατμοσφαιρικό των πολλών κυβικών BMW-X5 4.4i όπως διαπίστωσες 'ιδίοις όμμασι' τον 'καθαρίσαμε' εν ψυχρώ και με συνοπτικές διαδικασίες, έστω και με 40-50 άλογα κάτω ...
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
'Από τον περασμένο Σεπτέμβριο είμαι κάτοχος ενός Octavia 1.8 T Εlegance . Η μόνη αλλαγή που είχα κάνει ήταν η τοποθέτηση ζαντολάστιχων 16'(205/55/R16-Michelin). Από την περασμένη εβδομάδα το αυτοκίνητο έγινε ΑΒΤ. Γύρω στα 200 άλογα δηλαδή. Πραγματικά φυσάει στον δρόμο. Θέλω την γνώμη σας για δύο θέματα-βελτιώσεις που σκέφτομαι να κάνω:
'
Για τί κόστος μιλάμε ??? Χωριστά τα ζαντολάστιχα και το ΑΒΤ??? Και επίσης τα λάστιχα αυτά πώς συμπεριφέρονται???
-
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
'Από τον περασμένο Σεπτέμβριο είμαι κάτοχος ενός Octavia 1.8 T Εlegance . Η μόνη αλλαγή που είχα κάνει ήταν η τοποθέτηση ζαντολάστιχων 16'(205/55/R16-Michelin). Από την περασμένη εβδομάδα το αυτοκίνητο έγινε ΑΒΤ. Γύρω στα 200 άλογα δηλαδή. Πραγματικά φυσάει στον δρόμο. Θέλω την γνώμη σας για δύο θέματα-βελτιώσεις που σκέφτομαι να κάνω:
'
Για τί κόστος μιλάμε ??? Χωριστά τα ζαντολάστιχα και το ΑΒΤ??? Και επίσης τα λάστιχα αυτά πώς συμπεριφέρονται???
Οι 16άρες ζάντες Αlessio F1 και τα λάστιχα Μichelin Pilot Primacy 205/55/16 στοίχισαν περίπου 400.000 δρχ. Φυσικά ο φίλος μου που έχει το βουλκανιζατέρ κατάφερε και πούλησε σε ταξιτζή τα 15άρια μαμίσια ζαντολάστιχα 200.000 δρχ. Το αυτοκίνητο έχει καλύτερη συμπεριφορά αν και από τα λάστιχα δεν είμαι και τόσο ευχαριστημένος...
Oσον αφορά τη μετατροπή σε ABT, το κόστος είναι fixed: 500.000 δρχ στη ΒΙΑΜΑΡ. Το αυτοκίνητο μετά το chipάρισμα δεν έχει καμμία σχέση - πραγματικά δεν κρατιέται - επιταχύνει εκπληκτικά. Γι'αυτό και θέλει καλύτερη ανάρτηση. Το θέμα είναι αλλαγή ελατηρίων ή αμορτισέρ ή και των δύο, με σκοπό το καλύτερο κράτημα χωρίς να θυσιάσεις την άνεση.Θανάσης (ΟctaviaABT)
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
[Οι 16άρες ζάντες Αlessio F1 και τα λάστιχα Μichelin Pilot Primacy 205/55/16 στοίχισαν περίπου 400.000 δρχ. Φυσικά ο φίλος μου που έχει το βουλκανιζατέρ κατάφερε και πούλησε σε ταξιτζή τα 15άρια μαμίσια ζαντολάστιχα 200.000 δρχ. Το αυτοκίνητο έχει καλύτερη συμπεριφορά αν και από τα λάστιχα δεν είμαι και τόσο ευχαριστημένος...
Oσον αφορά τη μετατροπή σε ABT, το κόστος είναι fixed: 500.000 δρχ στη ΒΙΑΜΑΡ. Το αυτοκίνητο μετά το chipάρισμα δεν έχει καμμία σχέση - πραγματικά δεν κρατιέται - επιταχύνει εκπληκτικά. Γι'αυτό και θέλει καλύτερη ανάρτηση. Το θέμα είναι αλλαγή ελατηρίων ή αμορτισέρ ή και των δύο, με σκοπό το καλύτερο κράτημα χωρίς να θυσιάσεις την άνεση.Θανάσης (ΟctaviaABT)
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες
Mάλιστα. 400+500=900 και άν βάλουμε και τα αμορτισέρ ελατήρια κανένα 200αρι έχουμε κάπου στο 1.100.000...
Εδώ παρουσιάζεται κρίσιμο και επίκαιρο το ερώτημα που έχει τεθεί σε άλλο θέμα. Πώς πείθουμε την σύζυγο για την αναγκαιότητα των μετατροπών???SCUDRS χώρος στο κλαμπ υπάρχει άφθονος. Δέν υπάρχει περιωρισμός κανένας. Σε ένα παρόμοιο κλάμπ που έχω φτιάξει για την Πολεμική Αεροπορία έχουμε βάλει πάνω από 1000 φωτογραφίες.
-
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
[ Πώς πείθουμε την σύζυγο για την αναγκαιότητα των μετατροπών???Φίλε MAGIK, απλά δεν αναφέρεις τίποτα... Τα χρήματα προέρχονται από τα μυστικά κονδύλια, κρυφούς λογαριασμούς, κάποια bonus ή έσοδα που ποτέ δεν ανέφερες αλλά τα έχεις για να κάνεις το κέφι σου σε τέτοιες περιπτώσεις. Ξέρω ακούγεται ίσως 'άτιμο', αλλά εντάξει μωρέ...
-
Agi,
Μου κόστισε πέρισυ το καλοκαίρι περίπου 250 USD.
Οχι δεν έχει τέτοιο αρχείο.
Εχει labels για να σου περιγράφει οτι η τιμή (κάποιου καταχωρηρή) που κάνεις monitor είναι πχ πίεση (ambient) η Rpm, η ....
Εφόσον έχεις αντίστοιχο controller που αναγνωρίζει τότε είσαι εντάξει.
Προσθήκες που κάνουν είναι για όλους τους δευτερεύοντες controllers όπως του Haldex, παράθυρα, air condition, ΑBS, κλπ.Το S/W αυτό έχει πρόσβαση και αναγνωρίζει περί τα 4000 error messages της ECU.
ΠΧ αν σου καεί μια ασφάλεια στο ταμπλό η ECU θα σου βγάλει error. Αν την αντικαταστήσεις το error παραμένει. Πρέπει το συνεργείο με διαγνωστικό να στο σβήσει (η εσύ με το Vag-Com).Για πιό πολλά http://www.ross-tech.com
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
[ Πώς πείθουμε την σύζυγο για την αναγκαιότητα των μετατροπών???
Φίλε MAGIK, απλά δεν αναφέρεις τίποτα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ.......
_Αγάπη μου πρέπει να δυναμώσουμε λιγο την μηχανή του αυτοκινήτου
_Γιατί?
_Ετσι πρέπει , για να είμαστε πιό ασφαλείς και γιατί το λέει και ο κατασκευαστής. Θυμάσαι το χαρτί που μας είχαν στείλει από την SKODA να το κάνουμε ΑΒΤ??? Επίσημα πράγματα...
_Δέν σου φτάνει το γάζι που έχει??? Εσύ φαγώθηκες να πάρεις turbo. Τώρα θέλεις κι άλλο ???
_Είναι θέμα ασφάλειας
_Ασφάλεια είναι να μήν τρέχεις
_Δέν είναι το τρέξιμο αλλά να ακούει το αυτοκίνητο...πώς να σου το πώ τώρα???
_Τι δέν ακούει το αυτοκίνητο?? Σοβαρά μιλάς μωρέ??? Εδώ μου φεύγει από τα χέρια όταν το γκαζώνω...(το γκαζώνει...γκλούπ !!! )
_Να είδες ?? Σου φεύγει από τα χέρια. Γι αυτό θέλει και αμορτισέρ και λάστιχα.
_Κι άλλα???
_Τι άλλα??? Αλλαγή θέλουν αυτά πέσανε.
_Ναι να το κάνεις κούτσουρο όπως το Manta. Να χτυπάνε τα παιδιά στο ταβάνι στις λακούβες
_Δέν θα είναι κούτσουρο στο υπόσχομαι.
_Τις υποσχέσεις σου τις ξέρω άσε πές τίποτα άλλο..
_Είναι πράγματα που πρέπει να γίνουν
_Είναι για να χαλάς λεφτά με την μούρλα σου
_Βρε μωρό μου έχε μου εμπιστοσύνη..
_Ναι σάν το stereo που διάλεξες , και το κινητό που πήρες , ....
_Αλλα αυτά..δέν έχουν καμμία σχέση με το αυτοκίνητο...
_Είπαμε το αυτοκίνητο είναι καλό όπως είναι.Τέλος !!!
_Μα θα γίνει καλλίτερο
_Εμένα έτσι μου αρέσει
_Πρόσεξε θα πηγαίνουμε στην μαμμά στην Κύμη πολύ πιο γρήγορα
_Για να με κάνεις κουδούνι??? Δε σφάξανε...
_Εγώ θα τα βάλω. Και θα καταλάβεις τη διαφορά μετά. Θα μου λες ρε άντρα είχες δίκιο...
_Οπως και τις υπόλοιπες φορές...μήν τολμήσεις.
_Ξέρεις τι λένε στο ίντερνετ όσοι τα βάλανε??? Κεριά ανάβουνε. Οικογενειάρχες είναι κι αυτοί.
_Ααααααα από εκεί σε βάζουνε στα λόγια????
_Δέν είναι λόγια είναι η αλήθεια. Εγώ βρε συ ανακατεύομαι οταν μαγειρεύεις???? εδώ σου λέω και η ίδια η SKODA το προτείνει.
_Αυτοί τα κάνουνε για να βγάζουνε λεφτά...Ρε πόσο σας δουλεύουνε????Πάρε αυτοκίνητο , και μετά αρχίζουνε βάλε άλλη μηχανή , βάλε άλλα λάστιχα , βάλε άλλα αμορτισέρ , βάλε αεροτομές - ορίστε αεροτομή έβαλες και ξεφλούδισε- να το ένα να το άλλο....η δουλειά τους είναι.
_........................τι να συνεχίσεις να λές????????? -
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
_Πρόσεξε θα πηγαίνουμε στην μαμμά στην Κύμη πολύ πιο γρήγοραAπό Κύμη είσαι; Εγώ λίγο πιό δίπλα - Μετόχι !
Μία ερώτηση: Πού μπορώ να δυναμομετρήσω το αυτοκίνητό μου, και πόσο στοιχίζει αυτό;
-
ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Φίλε MAGIK, απλά δεν αναφέρεις τίποτα... Τα χρήματα προέρχονται από τα μυστικά κονδύλια, κρυφούς λογαριασμούς, κάποια bonus ή έσοδα που ποτέ δεν ανέφερες αλλά τα έχεις για να κάνεις το κέφι σου σε τέτοιες περιπτώσεις. Ξέρω ακούγεται ίσως 'άτιμο', αλλά εντάξει μωρέ...Aκριβώς ... έτσι όπως τα λεέι ο φίλος OctaviaABT ... 'Ποιείς την νύσσαν', δηλαδή κοινώς 'κάνεις την πάπια' ... . Ευτυχώς που υπάρχουν και τα μυστικά κονδύλια γιά τέτοιες περιστάσεις ... Αλλιώς καήκαμε !!!
Τώρα γιά την ανάρτηση φίλε OctaviaABT μην πάς σε ελατήρια ή αμορτισέρ από RS, είναι η γνώμη μου γιατί και αυτά με τη σειρά τους είναι μαλακά, σύμφωνα με τις μαρτυρίες του φίλου SKUDRS. H Skoda έχει αρκετά καλή πρόταση, την οποία ακολούθησα, και περιλαμβάνει αμορτισέρ από Skoda Motorsport (κάποια σειρά Bilstein με προδιαγραφές από την Skoda) με ελατήρια Eibach = 3.5cm χαμήλωμα. Νομίζω ότι το χαμήλωμα είναι αναγκαίο στις περιπτώσεις αυτές. Η άνεση της ανάρτησης είναι πολύ καλή, απλά το αυτοκίνητο γίνεται γενικά ποιό σφιχτό και δίνει αίσθηση μεγαλύτερης στιβαρότητας. Το κόστος πρίν περίπου 1 χρόνο ήταν 830 Ε με την τοποθέτηση. Αν θέλεις να διαθέσεις περισσότερα τώρα πάμε πλεόν σε κορυφαίες αναρτήσεις όπως: ρυθμιζόμενη PSS9 της Bilstein ή ΚW Variant 2 (επίσης ρυθμιζόμενη) με τιμές από 1500 - 2000 Ε.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Τώρα γιά την ανάρτηση φίλε OctaviaABT μην πάς σε ελατήρια ή αμορτισέρ από RS, είναι η γνώμη μου γιατί και αυτά με τη σειρά τους είναι μαλακά, σύμφωνα με τις μαρτυρίες του φίλου SKUDRS. H Skoda έχει αρκετά καλή πρόταση, την οποία ακολούθησα, και περιλαμβάνει αμορτισέρ από Skoda Motorsport (κάποια σειρά Bilstein με προδιαγραφές από την Skoda) με ελατήρια Eibach = 3.5cm χαμήλωμα. Νομίζω ότι το χαμήλωμα είναι αναγκαίο στις περιπτώσεις αυτές. Η άνεση της ανάρτησης είναι πολύ καλή, απλά το αυτοκίνητο γίνεται γενικά ποιό σφιχτό και δίνει αίσθηση μεγαλύτερης στιβαρότητας. Το κόστος πρίν περίπου 1 χρόνο ήταν 830 Ε με την τοποθέτηση. Αν θέλεις να διαθέσεις περισσότερα τώρα πάμε πλεόν σε κορυφαίες αναρτήσεις όπως: ρυθμιζόμενη PSS9 της Bilstein ή ΚW Variant 2 (επίσης ρυθμιζόμενη) με τιμές από 1500 - 2000 Ε.
Τhanks. Το πρόβλημα είναι ότι δυστυχώς τα μυστικά κονδύλια εξαντλήθηκαν (ζαντολάστιχα, ΑΒΤ, κάτι αλουμίνια στη κονσόλα κλπ) και ή πρέπει να πάω σε κάποια πιό φθηνή λύση ή να το αφήσω για αργότερα (βλέπεις έρχονται και οι καλοκαιρινές διακοπές και τα έξοδα πολλά...). Ίδωμεν...
-
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΑΠΟ ΤΟ RS ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...........ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΠΟΘΕΤΙΣΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ 17*7,5 - 225/45
-
Tι θα λέγατε για τη δημιουργία site αφιερωμένου αποκλειστικά στην αγαπημένη μας Octavia;
Ασχολούμαι για χόμπυ με κατασκευές ιστοσελίδων και ίσως θα μπορούσαμε να έχουμε τον δικό μας χώρο στο δίκτυο. Eάν ενδιαφέρει, δώστε ιδέες για ονόματα κλπ και πως θα μπορούσαμε να το αναπτύξουμε...Eπίσης 2 ερωτήσεις καθότι επί μηχανικών θεμάτων είμαι και λίγο άσχετος: Αυτό το κουμπί ASR μπορούμε να το πατάμε ανά πάσα στιγμή (δηλ. με στροφές του κινητήρα ή άνευ ή πρέπει το αυτ/το να είναι σταματημένο) ;
Εχω περίπου 7000 χλμ. Μπορώ να το δυναμομετρήσω και πού (και πόσο στοιχίζει); -
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Tι θα λέγατε για τη δημιουργία site αφιερωμένου αποκλειστικά στην αγαπημένη μας Octavia;
Ασχολούμαι για χόμπυ με κατασκευές ιστοσελίδων και ίσως θα μπορούσαμε να έχουμε τον δικό μας χώρο στο δίκτυο. Eάν ενδιαφέρει, δώστε ιδέες για ονόματα κλπ και πως θα μπορούσαμε να το αναπτύξουμε...Mallon kati tetoio epivalletai giati exete to megalytero thread sto forum kai den mporw na vgalw akrh...thelw na to diavasw, alla thelw mia mera!
Skoda Octavia 1.8 T