Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ CIVIC TYPE R & FOCUS RS B' ΧΕΡΙ.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ CIVIC TYPE R & FOCUS RS B' ΧΕΡΙ.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    121
    846
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astrakitcar last edited by

      ηθελα την γνωμη για τυχον προβληματα ή παρατραγουδα των παραπανω αυτοκινητων δεδομενου οτι αρχιζω ερευνα αγορας για μεταχειρισμενο.

      ξερω απο βελτιωση οτι το civic με εξατμιση-οχι χταποδι,εισαγωγη και προγραμμα θα φτασει 225hp περιπου οπου και σκοπευω να το φτασω.παραπανω δεν νομιζω να συμφερει απο πλευρας αξιοπιστιας κοστους.
      επισης focus με downpipe ολη την εξατμιση(σωληνα και καζανια) περιπου 250hp.προγραμμα ελλαδα δεν φτιαχνεται οποτε μενω εκει.

      ηθελα γνωμες για θετικα ή αρνητικα συμπερασματα και προτασεις.
      ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        astrakitcar last edited by

        ηθελα την γνωμη για τυχον προβληματα ή παρατραγουδα των παραπανω αυτοκινητων δεδομενου οτι αρχιζω ερευνα αγορας για μεταχειρισμενο.

        ξερω απο βελτιωση οτι το civic με εξατμιση-οχι χταποδι,εισαγωγη και προγραμμα θα φτασει 225hp περιπου οπου και σκοπευω να το φτασω.παραπανω δεν νομιζω να συμφερει απο πλευρας αξιοπιστιας κοστους.
        επισης focus με downpipe ολη την εξατμιση(σωληνα και καζανια) περιπου 250hp.προγραμμα ελλαδα δεν φτιαχνεται οποτε μενω εκει.

        ηθελα γνωμες για θετικα ή αρνητικα συμπερασματα και προτασεις.
        ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astrakitcar last edited by

          ηθελα την γνωμη για τυχον προβληματα ή παρατραγουδα των παραπανω αυτοκινητων δεδομενου οτι αρχιζω ερευνα αγορας για μεταχειρισμενο.

          ξερω απο βελτιωση οτι το civic με εξατμιση-οχι χταποδι,εισαγωγη και προγραμμα θα φτασει 225hp περιπου οπου και σκοπευω να το φτασω.παραπανω δεν νομιζω να συμφερει απο πλευρας αξιοπιστιας κοστους.
          επισης focus με downpipe ολη την εξατμιση(σωληνα και καζανια) περιπου 250hp.προγραμμα ελλαδα δεν φτιαχνεται οποτε μενω εκει.

          ηθελα γνωμες για θετικα ή αρνητικα συμπερασματα και προτασεις.
          ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kinq1 last edited by

            Πιστεύεις ότι θα βρεις γνήσιο Focus RS μεταχειρισμένο?
            Πόσα λεφτά περίπου είναι το budget σου?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pipikikinos last edited by

              'Πιστεύεις ότι θα βρεις γνήσιο Focus RS μεταχειρισμένο'

              -Μονο ελεγχος του serial number στην καμπινα επιβατων,και των δυο αυτοκινητων ,αμα βρεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                Φυσικά και μπορείς να βρείς, το αν θα είναι ατρακάριστο είναι το θέμα. Το Focus σε ευθεία είναι καλίτερο, σε στρίψιμο πραγματικα δεν ξέρω, το focus ξεχωρίζει, αλλά τα ανταλλακτικά του είναι αστα να πάνε, ενω για CTR παίρνεις και απο περίπτερο. Εγώ σκεφτόμενος λογικά θα αγόραζα CTR αν είχα λίγο παραπάνω άνεση οικονομική θα έπαιρνα Focus και θα έκανα και μια μικτή!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  astrakitcar last edited by

                  τα focus παιζουν απο 25000 μεχρι 28000ευρω μοντελα 2003 και 2004

                  τα type R παιζουν απο 18000 μεχρι 25000€ μοντελα απο 2002 μεχρι 2005

                  υπαρχουν αφθονα,ειδικα type R.
                  focus παιζουν σε ακινησια στις μαντρες για μηνες....πιο λιγα κοματια εννοειται τα focus

                  μαιμου δεν παιζει για focus διοτι η μετατροπη δεν συμφερει.

                  το θεμα ειναι τι προβληματα βγαζανε τα αυτοκινητα και τι βελτιωσεις εχουν κανει οι κατοχοι τους,που υπαρχουν εδω μεσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Τυπικά προβλήματα Type-R (όχι το δικό μου, χτύπα ξύλο 😞

                    ο Κρεμαγιέρα (τρίζει και θέλει άλλαγμα, ιδίως στα προ-facelift μοντέλα)
                    ο Μπροστινά αμορτισέρ
                    ο Κιβώτιο (είναι σούπερ αλλά έχει 'μείνει στο χέρι' ορισμένων σιδεροφάγων που ξέρω (ε, αν αλλάζουν 'καρφωτές' τι να κάνει το κακόμοιρο). Σίγουρα πάντως κρύο δε δουλεύει τόσο σωστά, όταν όμως ζεσταθεί είναι (ίσως το καλύτερο 'Η pattern' κιβώτιο της αγοράς μαζί με του Μιάτα, απ΄ όσο έχω ακούσει))

                    Το πρόβλημα και στα 2 αυτοκίνητα είναι πως σίγουρα 110% θα τα έχουν 'σκίσει' οι ιδιοκτήτες τους ('Πωλείται Type-R από γιατρό, όλα τα χιλιόμετρα σε εθνική οδό' δεν παίζει). Πχ. το Type-R που ξέρω σίγουρα (αλλά φαντάζομαι και το Focus) έχει το 'πάτα με' και επειδή βαράει άνετα 8άρες το πλέον συνηθισμένο είναι να το βλέπεις μεταξύ 6 και 8 χιλιάδων rpm. Πάντως με καλό λαδάκι (100% συνθετικό και αλλαγές στα 5 έως 7.5 χιλιάδες χλμ.) το μοτέρ είναι αθάνατο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      asimov last edited by

                      Δυσκολα θα βρεις RS γνησιο.....

                      Προσεξε παααααααααααρα πολυ αν η επιλογη ειναι αυτο. Κατα τα λοιπα το αμαξι ειναι αλλου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stayrros46 last edited by

                        Γιατί ρε παιδιά θα βρεί δύσκολα RS γνήσιο?
                        Δεν νομίζω να έχει πάει κανείς να κάνει ένα απλό Focus μετατροπή σε RS απλά επειδή δε συμφέρει και τα ανταλλακτικά του είναι λίγα κ δυσεύρετα-πχ κινητήρας.
                        Ακόμα κ αν κάποιος το έχει επιχειρήσει,αμφιβάλλω να μην μπορεί να το καταλάβει κανείς απλά κοιτώντας το ότι είναι μετατροπή.
                        Αλλά ακόμα κ αν δε μπορεί να το ξεχωρίσει με το μάτι,μια ματιά στο serial number και τέλος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Για τα RS ακούστηκαν πολλά για την αξιοπιστία τους. Για τα TypeR όχι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            silencer51 last edited by

                            Καλύτερη επιλογή σε μεταχειρισμένο το Type R, πολύ πιο αξιόπιστο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              astrakitcar last edited by

                              [quote='ΣταύRRoΣ46']Γιατί ρε παιδιά θα βρεί δύσκολα RS γνήσιο?
                              Δεν νομίζω να έχει πάει κανείς να κάνει ένα απλό Focus μετατροπή σε RS απλά επειδή δε συμφέρει και τα ανταλλακτικά του είναι λίγα κ δυσεύρετα-πχ κινητήρας.
                              Ακόμα κ αν κάποιος το έχει επιχειρήσει,αμφιβάλλω να μην μπορεί να το καταλάβει κανείς απλά κοιτώντας το ότι είναι μετατροπή.
                              Αλλά ακόμα κ αν δε μπορεί να το ξεχωρίσει με το μάτι,μια ματιά στο serial number και τέλος.

                              ΣΥΜΦΩΝΩ η μετατροπη λογικα δεν συμφερει,οπτε δεν νομιζω να υπαρχουν μετατροπες,εκτος και αν παιζουν κολλημενα πλαισια...
                              αυτο εννοει ο φιλος παραπανω?

                              100% συνθετικό και αλλαγές στα 5 έως 7.5 χιλιάδες χλμ.) το μοτέρ είναι αθάνατο. nass σε καθε αμαξι που ειχα αλλαγες καθε 7500 με 8000 αυστηρα και 100% συνθετικο καθε φορα.

                              manosk Δημοσιεύθηκε: 23/10/06 11:22 Θέμα δημοσίευσης:

                              Για τα RS ακούστηκαν πολλά για την αξιοπιστία τους. Για τα TypeR όχι.

                              μπορεις να μπου πεις τι εχεις ακουσει?
                              πχ για το honda εχω ακουσει για την κρεμαγιερα αρκετες φορες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                H κρεμαγιέρα χαλούσε σε μία παρτίδα TypeR επειδή ήταν ελαττωματική από το εργοστάσιο. Στη honda και σε στις αντιπροσωπίες το γνώριζαν αυτό. Μάλιστα μας το ανέφερε ο ίδιος ο πωλητής όταν είχαμε πάει με φίλο μου πυ ενδιαφερόταν για το TypeR.
                                Σε όλες τις περιπτώσεις όμως αλλαζόταν στα πλαίσια της εγγύησης. Άλλωστε παρέδιδε το πανυμα πολύ γρήγορα. Πρίν τα 8-10Κ χλμ.
                                Για to fοcus RS έχω ακούσει και εγώ ότι είναι προβληματικό αλλά δεν ξέρω και πολλές λεπτομέρειες.
                                Πάντως και εγώ το civic θα προτιμούσα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  To RS είχε κάποιο πρόβλημα ψύξης (με το θερμοστάτη νομίζω, αλλά δεν είμαι σίγουρος) και σε παρατεταμένο ζόρισμα έβραζε ο κινητήρας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pskarm last edited by

                                    ΕΓΩ παλι λεω οτι ειναι πολυ δυσκολο να βρεις focus rs μαιμου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      pipikikinos last edited by

                                      +1!!!

                                      Εξαλλου την τουρμπινα που φοραει (το υλικο που ειναι φτιαγμενη) λιγο δυσκολο να την δεις σε After market τροποποιηση αμα εισαι λίιιιγο γνωστης.
                                      Υπαρχει και ο serial number.Υπαρχει και το μετατροχιο που αν τυχον εγινε μετατροπη θα κανει 'μπαμ',και δεν πιστευω να υπαρχει τοοοσο ηλιθιος που να εκανε τόοοσο καλη μετατροπη που να μην την ξεχωριζεις αφου θα του κοστισε υπερβολικα παραπανω απ την αξια του μανισιου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        astrakitcar last edited by

                                        Παιδια το θεμα εχει ξεκαυθαριστει νομιζω.το να μετατρεψεις ενα ταπεινο focus σε RS ειναι ασυμφορο.αλλα μετατροχια,ζαντες,μπακετ,φρενα,φτερα κτλ.
                                        να ειναι κολλημενα δυο σασι μπορει και να γινει.....

                                        το παιδια που ειπαν παραπανω οτι..ειναι δυσκολο να βρω γνησιο τι εννουν?

                                        αρα καταληγουμε οτι το focus εχει καποια προβληματακια με την ψυξη του ως tourbo-ολα ομως το καλοκαιρι τα turbo-δεν υποφερουν?

                                        focus με 25000€ μετρητα μοντελο 2003
                                        και
                                        civic 24000€ μετρητα 2004

                                        περιπου εκει παιζουν και εκει ψαχνω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          michael-amott last edited by

                                          Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                                          το παιδια που ειπαν παραπανω οτι..ειναι δυσκολο να βρω γνησιο τι εννουν?

                                          Εννοουν οτι ηταν περιορισμενης παραγωγης...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Δεν ξέρω για αξιοπιστία, εγώ θ' αγόραζα το RS λόγω σπανιότητας και επειδή τουλάχιστον εξωτερικά το βρίσκω πανέμορφο σε σχέση με το πιο 'καγκούρικο' Type-R (μην βαράτε, γούστα είναι αυτά...). Τώρα για την αξιοπιστία δεν ξέρω, γιατί το πολύστροφο και σκισμένο Honda να είναι τόσο καλύτερο; Εντάξει το Turbo είναι επιφοβο, αλλά ένας έμπειρος μηχανικός θα δει τι παίζει και τη χρήση που είχε... Για μένα Ford λοιπόν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr