-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Χωρίς πλάκα, ξέρει κανείς το σαζμάν που φοράνε τα GT/TSI με ποιούς κινητήρες το πρόσφερε παλαιότερα η VAG?
6τάχυτα κιβώτια φοράνε τα 2.0 FSI, GTI και R32.
Λογικά παρόμοια πρεπει να είναι και των GT και TSI (το TSI έχει λίγο πιό μακρυές σχεσεις από το GT στις 4,5,6η ταχ.)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ναι αλλά δεν είναι πιεσμένοι?
Είναι διπλά πιεσμένοι αυτοί οι κινητήρες και ακούγεται ότι θα τους αποσύρουν.
Ναί έτσι είναι..Μάλιστα ένος φίλου του μπατζανάκη της θείας του περιπτερά μου, πήγαν από την αντιπροσωπεία στο σπίτι του και του άλλαξαν τον TSI κινητήρα του GT με τον καλό παλιό 1200 του σκαραβαίου (γιά σιγουριά)
-
Παιδες δεν ξερω αν ειμαι off topic αλλα πειτε μου απο ποια αντιπροσωπεια Θεσ/νικης να αγορασω το καινουργιο GTI μου?Ειναι ολες το ιδιο η υπαρχει καμμια που ειναι καλυτερη σε εξυπηρετηση , τιμη, δωρα κλπ?
-
Υπάρχει μήπως κάποια επιπλέον ενημέρωση για τις δοκιμές που κάνει το group VAG με τον κινητήρα 1.4 TSI 200 ponies;
Σε συνέντευξη του ο υπεύθυνος εξέλιξης των κινητήρων της VW (αν θυμάμαι καλά) σε ελληνικό περιοδικό, είχε τονίσει ότι,
**χωρίς εκπτώσες στην αξιοπιστία,
**
η ισχύς μπορεί να φτάσει και τους 200 ίππους από τον κινητήρα 1.4 TSI.Κάτι νεότερο σχετικά υπάρχει;
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Υπάρχει μήπως κάποια επιπλέον ενημέρωση για τις δοκιμές που κάνει το group VAG με τον κινητήρα 1.4 TSI 200 ponies;Σε συνέντευξη του ο υπεύθυνος εξέλιξης των κινητήρων της VW (αν θυμάμαι καλά) σε ελληνικό περιοδικό, είχε τονίσει ότι,
**χωρίς εκπτώσες στην αξιοπιστία,
**
η ισχύς μπορεί να φτάσει και τους 200 ίππους από τον κινητήρα 1.4 TSI.Κάτι νεότερο σχετικά υπάρχει;
200 αλογα; αυτο πρεπει να το οδηγησω αμα τελικα το φτιαξουν...
-
Εγώ από το πνεύμα της συνέντευξης πάντως κατάλαβα ότι το 200 είναι το όριο αξιοπιστίας, όχι ότι θα τον βγάλουν με 200 άλογα. Έχει διαφορά στον συλλογισμό.
-
καπου στις προηγουμενες σελιδες ειχε μπει ενα link που ελεγε οτι η VW ηδη εξελισει τον κινητηρα 1,4 με 200 αλογα.
δε το θεωρω απιθανο, ηδη απο οτι φαινεται βγαζει περιπου 180. Αμα εχουν δει οτι δεν εχει προβληματα, γιατι να μην τον πανε και στα 200 με μια νεα εκδοση?
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Υπάρχει μήπως κάποια επιπλέον ενημέρωση για τις δοκιμές που κάνει το group VAG με τον κινητήρα 1.4 TSI 200 ponies;Σε συνέντευξη του ο υπεύθυνος εξέλιξης των κινητήρων της VW (αν θυμάμαι καλά) σε ελληνικό περιοδικό, είχε τονίσει ότι,
**χωρίς εκπτώσες στην αξιοπιστία,
**
η ισχύς μπορεί να φτάσει και τους 200 ίππους από τον κινητήρα 1.4 TSI.Κάτι νεότερο σχετικά υπάρχει;
Ηδη το concept car 'Iroc' της VW στο Παρίσι έμφανίστηκε με TSI 1,4 210 HP (ονομαστικούς)... ο δε υπάρχων TSI του GT έχει δυναμομετρηθεί από περιοδικά από 185 μέχρι και... 193 ΗΡ
-
η ενσταση που δημιουργειται εδω περα απο τα χιλιοειπωμενα περι αξιοπιστιας ειναι οτι ενα αυτοκινητο το οποιο θα εχει τοση δυναμη θα χρειαζεται αναλογη βελτιωση και σε θεματα οδικης συμπεριφορας πλεον( λογικοτατο να γινει πιο σκληρο) μπαινοντας επικινδυνα στα χωραφια του gti...και σε επιπεδο τιμης.
Απο την αλλη -θεωρητικα τουλαχιστον- θα απολεσει τον χαρακτηρα του Grand Τourismo και η αναποφευκτα ακριβοτερη τιμη του θα φερει μεγαλυτερο καννιβαλισμο...
Δεν ξερω αν αυτος ο πολεμος ιππων ειναι απαραιτητα καλος...η απαξιωση των αυτοκινητων που ηδη κυκλοφορουν η διαθετουν πιο απλη υλοποιηση του κινητηρα tsi θα ειναι λογικα μεγαλυτερη...ειδωμεν λοιπον -
spyros.s
δεν χρειαζεται να μπει στα χωραφια του υπαρχοντος GT ή του GTI. Mπορει να ειναι μια τελειως καινουργια εκδοση. Το GTI οπως δειχνουν τα πραγματα πλεον βγαζει 210-215 αλογα, ενω αναμενεται και επισημη εκδοση με 230. -
§
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
η ενσταση που δημιουργειται εδω περα απο τα χιλιοειπωμενα περι αξιοπιστιας ειναι οτι ενα αυτοκινητο το οποιο θα εχει τοση δυναμη θα χρειαζεται αναλογη βελτιωση και σε θεματα οδικης συμπεριφορας πλεον( λογικοτατο να γινει πιο σκληρο) μπαινοντας επικινδυνα στα χωραφια του gti...και σε επιπεδο τιμης.
Απο την αλλη -θεωρητικα τουλαχιστον- θα απολεσει τον χαρακτηρα του Grand Τourismo και η αναποφευκτα ακριβοτερη τιμη του θα φερει μεγαλυτερο καννιβαλισμο...
Δεν ξερω αν αυτος ο πολεμος ιππων ειναι απαραιτητα καλος...η απαξιωση των αυτοκινητων που ηδη κυκλοφορουν η διαθετουν πιο απλη υλοποιηση του κινητηρα tsi θα ειναι λογικα μεγαλυτερη...ειδωμεν λοιπονΝομίζω ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πουλάνε.
Αν σήμερα είναι το GTi και αύριο το TSi 210 δε νομίζω να έχει και τόση σημασία για αυτούς.Για εμάς βέβαια έχει καθώς θεωρούμε ότι απαξιώνεται γρήγορα το αυτοκίνητο που έχουμε. Αυτό όμως είναι και το όλο νόημα. Να θεωρούμε ότι αυτό που κατέχουμε είναι ξεπερασμένο και λιγότερο ικανό σε σχέση με αυτό που κυκλοφορεί/παρουσιάζεται.
Το όλο θέμα είναι να κάνουμε τη σωστή επιλογή (αυτή που καλύπτει τις απαιτήσεις μας και είναι σύμφωνη με τις δυνατότητές μας), τη στιγμή που καλούμαστε να την κάνουμε, καθώς το αυτοκίνητο για τους περισσότερους δεν είναι σαν τις παντόφλες και τις σαγιονάρες (SaYonAres), που παίρνουμε για ένα εξάμηνο...
Για το λόγο αυτό οφείλουμε να είμαστε ενημερωμένοι ή τουλάχιστον να κάνουμε μία στοιχειώδη έρευνα αγοράς πριν αγοράσουμε.
Δε νομίζω ότι οι κάτοχοι των Golf V GTi θα αισθάνονται 'ριγμένοι' αν τελικά εμφανιστεί κανένα R14...
Mε τη λογική ενός 'ριγμένου' θα έπρεπε να αλλάζουμε auto κάθε χρόνο ή εξάμηνο, αυτό ακριβώς που θέλουν και οι εταιρείες.
§
-
να μερικες δυναμομετρησεις του GT, GTI 2005 & GTI 2006 :
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=446
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=142
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=605
στους τροχους:
GT 2006:. . . . 174 hp
GTI 2005: . . . 183 hp
GTI 2006: . . . 195 hpομολογω οτι φαινονται μεγαλα τα νουμερα βεβαια, αλλα το site αυτο εχει δυναμομετρησεις απο πολλα μοντελα, και δινει αρκετες λεπτομερειες...
edit
επισης δινει για το νεο ΤΤ 197hp, στους τροχους παντα.με βαση τα παραπανω, φαινεται οτι οντως ο TFSI αποδιδει πλεον περιπου 220-225 αλογα στο στροφαλο.
-
πραγματικα εντυπωσιακα (το link των δυναμομετρησεων ειναι πολυ καλο αλλα δεν εχει ολα τα αυτοκινητα...ηθελα να κανω συγκρισεις )
-
Υπάρχει και wish list όπου μπορείς να ζητήσεις dyno κάποιου αυτοκινήτου!
Πήγαινε στην αρχική σε σελίδα να το βρεις.Τα νούμερά τους είναι μεγάλα αλλά αυτό που παίζει ρόλο είναι η σύγκριση.
Ήδη με την έως τώρα βάση δεδομένων του ξεκαθαρίζει πολλά σημεία! -
επισης εξηγει πολλες επιδοσεις αυτοκινητων που δεν ειναι κοντα σε αυτες που δηλωνουν καποια εργοστασια...
-
εβαλα και το χοντα μου στο wish list
...να δουμε τι θα βγαλουν (εχω ηδη βρει ενα δανεζικο αλλα δεν ξερω αν ειναι τοσο αξιοπιστο ) -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
να μερικες δυναμομετρησεις του GT, GTI 2005 & GTI 2006 :http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=446
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=142
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=605
στους τροχους:
GT 2006:. . . . 174 hp
GTI 2005: . . . 183 hp
GTI 2006: . . . 195 hpομολογω οτι φαινονται μεγαλα τα νουμερα βεβαια, αλλα το site αυτο εχει δυναμομετρησεις απο πολλα μοντελα, και δινει αρκετες λεπτομερειες...
edit
επισης δινει για το νεο ΤΤ 197hp, στους τροχους παντα.με βαση τα παραπανω, φαινεται οτι οντως ο TFSI αποδιδει πλεον περιπου 220-225 αλογα στο στροφαλο.
Τα δημοσιογραφικά ή όλα;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
να μερικες δυναμομετρησεις του GT, GTI 2005 & GTI 2006 :
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=446
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=142
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=605
στους τροχους:
GT 2006:. . . . 174 hp
GTI 2005: . . . 183 hp
GTI 2006: . . . 195 hpομολογω οτι φαινονται μεγαλα τα νουμερα βεβαια, αλλα το site αυτο εχει δυναμομετρησεις απο πολλα μοντελα, και δινει αρκετες λεπτομερειες...
edit
επισης δινει για το νεο ΤΤ 197hp, στους τροχους παντα.με βαση τα παραπανω, φαινεται οτι οντως ο TFSI αποδιδει πλεον περιπου 220-225 αλογα στο στροφαλο.
Τα δημοσιογραφικά ή όλα;
πρεπει να απαντησω???
ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του, γενικοτερα.
για παραπονα και επιστολες διαμαρτυριας:
Company Address: RRI, Rototest Research Institute
Salemsvägen 20
S-144 40 RÖNNINGE
SWEDENFax: +46 8 532 527 40
Phone: +46 8 532 558 90
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Company Address: RRI, Rototest Research Institute
Salemsvägen 20
S-144 40 RÖNNINGE
SWEDENSWEDEN!!! Σε πολικές θερμοκρασίες, όχι στο δικό μας καλοκαίρι...
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Company Address: RRI, Rototest Research Institute
Salemsvägen 20
S-144 40 RÖNNINGE
SWEDENSWEDEN!!! Σε πολικές θερμοκρασίες, όχι στο δικό μας καλοκαίρι...
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)