Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 749
    • 750
    • 72 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14985
    102046
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
      Με τόσες μπούρδες που έχουν γραφτεί εδώ έχω χάσει και το λογαριασμό ποιός λέει τι. Το να συγκρίνεις Alfa με Hyundai δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Αφού θα έχεις οδηγήσει κιόλας δεν θα πρεπε να λες κάτι τέτοιο.

      Σοβαρά? Γράφουμε μπούρδες εδω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meco last edited by

        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
        Με τόσες μπούρδες που έχουν γραφτεί εδώ έχω χάσει και το λογαριασμό ποιός λέει τι. Το να συγκρίνεις Alfa με Hyundai δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Αφού θα έχεις οδηγήσει κιόλας δεν θα πρεπε να λες κάτι τέτοιο.

        Mα δεν τα συνέκρινα. Έγραψα απλά ότι αν έχεις την εντύπωση οτι τα περιθώρια πλευρικής προσφυσης ανάμεσα σε δύο σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν μεγάλη διαφορά τότε κάνεις μεγάλο λάθος.
        Ορίστε και μερικά αποτελέσματα μετρήσεων σε πίστα.
        Το περιοδικο Drive είχε πραγματοποιήσει μία δοκιμή στις Σέρρες με τα παρακάτω αυτοκίνητα.
        Ferrari 430, Corvette C6, Porsche 911 4S Gemballa, BMW M5
        EVO9 Impeza STi2,5 Mazda 6 MPS
        Leon TFSI, Golf GTi, A3 3.2 quattro
        Colt CZT Fiesta ST, Smart fourfour Brabus και
        S4 avant.

        Δεν μετρήθηκαν μόνο χρόνοι στην πιστα αλλά και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία όπως οι πλευρικές επιταχύνσεις, οι χρόνοι σε μερικές επιλεγμένες στροφές κ.λ.π.
        Θα αναφέρω μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για να αποδείξω το πόσο μικρές είναι οι διαφορές στο κράτημα ακόμα και ανάμεσα σε υπεραυτοκίνητα όπως η ferrari η porsche η Μ5 και η Corvette σε σχέση με απλά καθημερινά αυτοκίνητα.

        Κ1-Κ2
        Corvette C6 8.9
        Impreza 8.95
        EVO IX 9.2
        F 430 9.25
        Mazda 6 MPS 9.3
        MX5 9.45
        TT sport (το παλιό) 9,5
        Golf Gti 9.5
        Fiesta ST 9.8

        K5
        F430 6.4
        Porsche 6.45
        Corvette 6.45
        Impeza 6.6
        TT sport 6.65
        MX-5 6.65
        M5 6.7
        EVO IX 6.8
        Golf Gti 6.85
        Mazda 6 MPS 7
        Fiesta ST 7.1

        K6-K7-K8
        EVO IX 7.9
        F430 8.15
        Corvette 8.2
        STi 8.2
        Porsche 8.35
        TT 8.35
        M5 8.5
        Golf GTi 8.5
        6 MPS 8.5
        Fiesta ST 8.75

        K10
        F430 6.35
        Porsche 6.35
        EVO IX 6.4
        Smart forfour 6.45 !!!!!!!!!!
        M5 6.5
        STi 6.55
        TT 6.6
        Corvette 6.65
        Golf Gti 6.7
        6 MPS 6.7
        Fiesta ST 7

        K13
        F430 7.45
        STi 7.55
        Corvette 7.6
        EVO IX 7.6
        Porsche 7.65
        TT 7.75
        M5 7.85
        6 MPS 7.9
        Golf GTI 8
        Fiesta ST 8.35

        Φυσικά δεν παρέθεσα όλους τους χρόνους για όλα τα αυτοκίνητα αλλά κάποιους που τους θεωρώ ενδεικτικούς.
        Βλέπεις από τα παραπάνω πόσο μικρές είναι οι διαφορές ακόμα και με αυτά τα αυτοκίνητα και μάλιστα σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον όπως είναι μία πίστα με πολύ καλή άσφαλτο και τη δυνατότητα να επιλέγεις την ιδανική γραμμή κ.λ.π. Στο δημόσιο δρόμο αυτές οι διαφορές αμβλύνονται ακόμα περισσότερο.
        Αναλογίσου τώρα πόσο απειροελάχιστες είναι οι διαφορές ανάμεσα στα καθημερινά αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Το να βγαίνεις να λες ότι ένα Golf GT δε στρίβει σε σχέση με μία 147 δεν είναι και τόσο λογικό.
        Άλλο δεν έχει αίσθηση, άλλο δεν είναι ρυθμίσιμο και άλλο δεν στρίβει ή δεν κρατάει.
        Παρατήρησε επίσης το πως διαφοροποιούνται τα αποτελέσματα ανάλογα με τη στροφή.
        Έτσι απαντώ και στο σχόλιο 'υπερβολές' του Σπύρου...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Προφανώς το 'στρίβειν' έχει πολλές προεκτάσεις. Πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία που αναφέρεις. Δεν τους είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία.
          Αν λάβουμε υπ'όψη μας τον παράγοντα KW (για παράδειγμα) τότε και ένα matiz ανεβάζει κατακόρυφα την πρόσφυση του. Έχοντας οδηγήσει ford, toyota, renault και τελικά Alfa μπορώ να καταλάβω τη διαφορά μεταξύ τους. Όλα τους στρίβουν, δλδ έχουν καλό κράτημα (όχι το toyota!!!) αλλά βγάζουν τελείως διαφορετική αίσθηση. Ειδικά το renault αν είχε το τιμόνι της alfa με τις 2 στροφές θα ήταν ποίημα.
          GT δεν έχω οδηγήσει αλλά δεν υπάρχει τεστ που να έχω διαβάσει και να μην το χαρακτηρίζει 'νερουλό' ή μάλλον καλύτερα χωρίς να σε προδιαθέτει για να πας πιο γρήγορα.
          Και κάτι για το spiro που λέγαμε σε άλλο topic. Άλλο να μπαίνεις με πολλά και να βγαίνεις με περισσότερα (147) και άλλο να μπαίνεις με λίγα τα οποία λόγω ροπάκλας και μικρού βάρους έχουν γίνει πααάρα πολλά λίγο μετά την έξοδο (FR).
          kouk καταλαβαίνεις ότι σε καμμία περίπτωση δεν γενικεύω αλλά ρίξε μια ματιά στα 10 προηγούμενα post. Να ήταν αστεία τουλάχιστον να έλεγα εντάξει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
            Και κάτι για το spiro που λέγαμε σε άλλο topic. Άλλο να μπαίνεις με πολλά και να βγαίνεις με περισσότερα (147) και άλλο να μπαίνεις με λίγα τα οποία λόγω ροπάκλας και μικρού βάρους έχουν γίνει πααάρα πολλά λίγο μετά την έξοδο (FR).

            που τα λεγαμε αυτα?

            Αν δεις διαγραματα απο τα Μεγαρα θα εκπλαγεις για το ποσο μικρες ειναι οι διαφορες ταχυτητας μεταξυ των 2 αυτων αυτοκινητων στις εισοδους των στροφων. Και τα 2 εχουν πολυ καλο κρατημα (ικανοτητα αναπτυξης πλευρικης προσφυσης), ανεξαρτητα το τι λεει ο καθε πορωμενος...

            Δες και αυτα που εγραψε ο Meco παραπανω για τις Σερρες.

            Εννοειται οτι το FR (οπως και καθε δυνατο προσθιοκινητο) θελει προσοχη στην εξοδο, την ιδια ωρα που με την 147 εισαι με τερμα γκαζι. Δεν μου αρεσει το FR και δε το θεωρω και κατι ιδιετερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Meco, ίσως δεν κατάλαβα απ'όσα γράφτηκαν, αλλά διαυκρίνισε αν μπορείς:
              τα νούμερα που παραθέτεις δίπλα σε κάθε μοντέλο τί αφορούν?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                το χρονο που χρειαζεται καθε αυτοκινητο για να μπει-βγει απο καθε στροφη. Οσο μικροτερος ειναι ο χρονος, τοσο γρηγοροτερα στριβει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vassilis88 last edited by

                  http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 829726&l=l
                  http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 829726&l=a

                  ρε παιδια να ρωτησω κατι,μηπως ξερετε ποιο ειναι αυτο το αμαξι?παλια gtv?το εχω δει να τρεχει κ σε ελληνικους αγωνες.(οχι το συγκεκριμμενο)μιλαμε εχω κολλησει,ειναι πανεμορφο!
                  λογικα θα ναι πισωκινητο αφου ειναι πιο φαρδια τα πισω λαστιχα.οι παλιες alfa ηταν πισωκινητες ε?γιατι ειναι τωρα στο 'λαθος' αξονα?σορρυ μπορει να σας φαινεται γελοια-ασχετη η ερωτηση αλλα ρωτας κ μαθαινεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    GTAM

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Με το συγκεκριμένο μοντέλο μεγάλος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Εξαιτίας αυτού του μοντέλου μας τα πρήζουν ακόμα οι Alfisti, 30 χρόνια μετά!

                        No offence, έτσι; Είναι απ' τα αγαπημένα μου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          biscione last edited by

                          τωρα θα σας τα πρηζουμε για αλλο μοντελο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Δεν έχεις άδικο charmak...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vassilis88 last edited by

                              GTAM κυκλοφορουν καθολου,η ηταν μονο για αγωνες?ποσο θα κανει μια,αμαξι 30 χρονων ειναι..βεβαια τεχνικα χαρακτηριστικα δεν ξερω καθολου..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vassilis88 last edited by

                                ουπς το ψαξα λιγο κ ουτε 40 δεν εχουν φτιαχτει?!
                                τουλαχιστον ειναι μια σιγουρα στην ελλαδα!εχει κανεις καμια φωτο?μια ασπρη ειναι νομιζω,στο πρωταθλημα αναβασεων,στην κατηγορια με τα ιστορικα.δεν ξερω ποιος την οδηγει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsilis last edited by

                                  Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
                                  ουπς το ψαξα λιγο κ ουτε 40 δεν εχουν φτιαχτει?!
                                  τουλαχιστον ειναι μια σιγουρα στην ελλαδα!εχει κανεις καμια φωτο?μια ασπρη ειναι νομιζω,στο πρωταθλημα αναβασεων,στην κατηγορια με τα ιστορικα.δεν ξερω ποιος την οδηγει.

                                  Pέπλικα είναι και την οδηγεί ο Σωτήρης Ρόκος με πολύ αξιόλογα αποτελέσματα...

                                  Γνήσια έχει οδηγήσει τη δεκαετία του 70 ο Γιάννης 'Μαύρος' Μειμαρίδης,ενώ παραλλαγές και όχι Gtam έχουν οδηγήσει πολλοί σπουδαίοι Έλληνες οδηγοί αγώνων

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meimaridis last edited by

                                    Για την ακρίβεια η συγκεκριμένη πρέπει νάναι giulia sprint GTA ή κάποια 'GTοειδής' ρέπλικα...

                                    GTAm ήταν 1750 και 2000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xtkz last edited by

                                      Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                                      http://img209.imageshack.us/my.php?image=gtamix5.jpg

                                      WOW!!!
                                      H GTV διπλα τι εκδοση ειναι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        ldriver last edited by

                                        Παιδια κατα πασα πιθανοτητα απο βδομαδα θα ανταλλαξω την 166 με μια GT 2.0...Το αμαξι ειναι απλα φοβερο !!!!!!!!!
                                        Στερουσε σε δυναμη οριακα
                                        μετην 166super που εχω αλλα στριβει μακραν καλυτερα..!!!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          felleas last edited by

                                          σάφως πιο σπορ η Gt, πιο γρήγορη και κατά πολύ καλύτερη στο ''στρίψειν''

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            caryothraystis last edited by

                                            Αχ αυτές οι παλιές οι Αλφα.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 72 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr