-
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
Πρακτικό είναι ; όχι
Σπορ είναι ; όχι
γρηγορο είναι ; όχι...να συνεχίσω ;
πρακτικο γιατι να ειναι ενα speedster?
σπορ δεν ειναι αλλα **μοιαζει **για σπορ
γρηγορο δεν ειναι αλλα μοιαζει για γρηγοροκαι σε αυτα τα λεφτα μονο απομιμησεις θα μπορουσες να παρεις...κατ'αναλογια με τα ρουχα ενα πραγμα
Αν ειχα τα λεφτα θα το επαιρνα χθες με τετοια τιμη ΕΚΤΟΣ και αν οντως η συντηρηση ειναι εντελως ασυμφορη.
Το speedster μπορεί να μην είναι πρακτικό
αλλά είναι και γρήγορο και sportτο συγκεκριμένο αμάξι ΔΕΝ θα το έπαιρνα, θα έπαιρνα ένα MX-5!
-
Αν είναι το coupe τότε έχει και συνολικό χώρο από τους χώρους αποσκευών εμπρός και πίσω αξιοπρεπή (νομίζω 248λτ).
Είναι ξεχωριστό, είναι και ανοιχτό, είναι καλά στημένο και ο μόνος λόγος που δεν είναι ζωηρό στα νούμερα είναι ότι χάνει πολύ στην εκκίνηση και λιγότερο στις αλλαγές ταχυτήτων. Εν κινήσει είναι αρκούντως ζωηρό με τρομερή πρόσφυση, φανταστική αίσθηση και πάνω από όλα πολύ fun to drive.
Είναι μικρό και χαμηλό (προσοχή δεν σε βλέπουν οι νταλίκες), παρκάρει εύκολα, καίει λίγο και έχει προσωπικότητα και 'μούρη' ατελείωτη. Ποιότητα υλικών και κατασκευής δεν έχουν καμία σχέση με την μητρική Mercedes.... Τα πλαστικά εξωτερικά του σημαίνει μικρότερη πιθανότητα ζημιάς και όχι πρόβλημα παθητικής ασφάλειας. Οι κινητήρες είναι πιεσμένοι και με σχετικά μικρή διάρκεια ζωής, έχει μεγάλη σημασία το λαδάκι και το ζέσταμα-ξεζέσταμα.
Όπως κάθομαι εγώ, σχετικά όρθιος με καταπιέζει η οριζόντια κολώνα στα πλάγια... Η είσοδος έξοδος δεν είναι το πιο εύκολο πράμα λόγω χαμηλού ύψους (καμία σχέση με ΜΧ5). Τα δύο τελευταία ήταν οι λόγοι που δεν το αγόρασα.
Εξειδικευμένα συνεργεία εκτός επίσημης αντιπροσωπείας (για τους οποίους κυρίως κακά λόγια ακούγονται) υπάρχουν πολύ καλά και με σχετικά λογικές τιμές.
Το πρόβλημα: αν είναι μεταχειρισμένο είναι εξαιρετικά πιθανό τα χιλιόμετρα να είναι πειραγμένα και το αυτοκίνητο να είναι κακομεταχειρισμένο οπότε δεν ξέρεις τί μπορεί να σου προκύψει. -
Ο χρήστης Silvester21 έγραψε:
Smart Roadster 82 hp 11000 Ευρώ θα το παίρνατε?όχι.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Smart Roadster 82 hp 11000 Ευρώ θα το παίρνατε?
όχι.
Γιατί;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Smart Roadster 82 hp 11000 Ευρώ θα το παίρνατε?
όχι.
Γιατί;
Γιατί έχει ευαίσθητο μοτέρ που θέλει ακριβή επισκευή κάθε τόσο. Σαν κατασκευή και στήσιμο πάντως, είναι αρκετά σπορ.
Με κάθε ειλικρίνεια, προτιμούσα να δώσω τα 11k μπροστά και να χρεωθώ άλλα 9, να πάρω ένα Copen. Αν είχα χώρο-χρήμα-διάθεση για δεύτερο αμάξι. Τέτοια οχήματα, δεν μπορείς να τα έχεις ως μοναδικό μέσο μεταφοράς.
-
Έχω διαβάσει ότι το μοτέρ τους είναι καλύτερο από το αρχικό 600αρι. Και εμένα μου αρέσει περισσότερο το copen αλλά αν δεν υπάρχει δυνατότητα να βάλεις δόσεις τι άλλο μπορείς να πάρεις;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Έχω διαβάσει ότι το μοτέρ τους είναι καλύτερο από το αρχικό 600αρι. Και εμένα μου αρέσει περισσότερο το copen αλλά αν δεν υπάρχει δυνατότητα να βάλεις δόσεις τι άλλο μπορείς να πάρεις;Μεταχειρισμένο MX-5. Πιο 'αυτοκίνητο', σε όλα του.
-
Ναι αλλά δεν είναι τόσο ξεχωριστό....
Τέλος πάντων. Βάλε άλλα 4 χιλιάρικα και πάρε ένα MR2.... -
Bαλε,βαλε θα φτασεις να χτυπησεις τελικα S2000.
Τα πλαστικα μερη τα αναφερα οχι για την ασφαλεια αλλα για τυχον επισκευες.
Θα θελει αλλαγμα ολο το φτερο και δεν θα μπορεις να το πας στου κυρ-Θαναση να στο φτιαξει στο 'φτερο' με σπατουλα και βαψιμο.
Επισης ειναι μανικι και η οροφη βαλε-βγαλε.Οι περισσοτεροι το εχουν συνεχως κλειστο λογω βαρεμαρας ακομη και καλοκαιρι.
Απο εκει και περα το μοτερ ειναι οντως ανεμικο αν και το στησιμο δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο αφου ολα οφειλονται στο χαμηλο κεντρο βαρους.ΚΑι 3 ροδες να ειχε τοσο χαμηλο που ειναι παλι θα κρατουσε.
Τελικα ειναι για τι χρηση το θελεις το συγκεκριμενο καρο και ασε τα περι Myrray.
Αμα εισαι συνεχως μεσα στην πολη και αντε περιφερειακα επαρχια(~50-100χλμ) και δεν εχεις οικογενεια,φιλους,κτλ κτλ και εχεις φυσικα ακομη ενα αμαξι , τοτε σαν δευτερο ειναι καλη επιλογη. -
Επειδή είναι σχετικά εύκαμπτο το πλαστικό δεν βουλιάζει όπως το μέταλλο. Σε μεγαλύτερο ζόρι όμως μπορεί να σπάσει. Απλά αντί να πας στον κυρ-Θανάση με τη σπάτουλα θα πας στον κυρ-Λευτέρη με τον πολυεστέρα....
Αν έχει την σκληρή οροφή όντως λίγοι την βαζοβγάζουν. Τα περισσότερα όμως έχουν την πάνινη ηλεκτρική οροφή οπότε αυτό που λές μπορεί να μην ισχύει και τόσο. (ισχύει λίγο αν θέλεις να βγάλεις τις πλάγιες μπάρες που το κάνεις εύκολα από μέσα.
Επίσης να υπενθυμίσω ότι το καλοκαίρι είναι η λάθος εποχή για να κυκλοφορείς ανοιχτός... (κατά τη διάρκεια της ημέρας... οι τυφλοπόντικες νυχτόβιοι δεν θα έχουν πρόβλημα...)
Σιγουρέψου ότι δεν σου πουλάνε το μοντέλο με τα 62 άλογα.... (έχει γίνει). -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
MR2....Eισαι σίγουρος για το ?
Γιατί έχω ακουσει πάρα μα πάρα πολλά και ...
-
Μην ξεχνάς ότι είναι MR
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
MR2....
Eισαι σίγουρος για το ?
Γιατί έχω ακουσει πάρα μα πάρα πολλά και ...
Για τον εαυτό μου είμαι σίγουρος. Για εμένα είναι
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν είναι το coupe τότε έχει και συνολικό χώρο από τους χώρους αποσκευών εμπρός και πίσω αξιοπρεπή (νομίζω 248λτ).
Είναι ξεχωριστό, είναι και ανοιχτό, είναι καλά στημένο και ο μόνος λόγος που δεν είναι ζωηρό στα νούμερα είναι ότι χάνει πολύ στην εκκίνηση και λιγότερο στις αλλαγές ταχυτήτων. Εν κινήσει είναι αρκούντως ζωηρό με τρομερή πρόσφυση, φανταστική αίσθηση και πάνω από όλα πολύ fun to drive.
Είναι μικρό και χαμηλό (προσοχή δεν σε βλέπουν οι νταλίκες), παρκάρει εύκολα, καίει λίγο και έχει προσωπικότητα και 'μούρη' ατελείωτη. Ποιότητα υλικών και κατασκευής δεν έχουν καμία σχέση με την μητρική Mercedes.... Τα πλαστικά εξωτερικά του σημαίνει μικρότερη πιθανότητα ζημιάς και όχι πρόβλημα παθητικής ασφάλειας. Οι κινητήρες είναι πιεσμένοι και με σχετικά μικρή διάρκεια ζωής, έχει μεγάλη σημασία το λαδάκι και το ζέσταμα-ξεζέσταμα.
Όπως κάθομαι εγώ, σχετικά όρθιος με καταπιέζει η οριζόντια κολώνα στα πλάγια... Η είσοδος έξοδος δεν είναι το πιο εύκολο πράμα λόγω χαμηλού ύψους (καμία σχέση με ΜΧ5). Τα δύο τελευταία ήταν οι λόγοι που δεν το αγόρασα.
Εξειδικευμένα συνεργεία εκτός επίσημης αντιπροσωπείας (για τους οποίους κυρίως κακά λόγια ακούγονται) υπάρχουν πολύ καλά και με σχετικά λογικές τιμές.
Το πρόβλημα: αν είναι μεταχειρισμένο είναι εξαιρετικά πιθανό τα χιλιόμετρα να είναι πειραγμένα και το αυτοκίνητο να είναι κακομεταχειρισμένο οπότε δεν ξέρεις τί μπορεί να σου προκύψει.Ξέρεις πόσο αντέχει ένας κινητήρας του smart? Κ πόσο ακριβά είναι τα ανταλλακτικά του σε σχέση με ένα μικρομεσαίο?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν είναι το coupe τότε έχει και συνολικό χώρο από τους χώρους αποσκευών εμπρός και πίσω αξιοπρεπή (νομίζω 248λτ).
Είναι ξεχωριστό, είναι και ανοιχτό, είναι καλά στημένο και ο μόνος λόγος που δεν είναι ζωηρό στα νούμερα είναι ότι χάνει πολύ στην εκκίνηση και λιγότερο στις αλλαγές ταχυτήτων. Εν κινήσει είναι αρκούντως ζωηρό με τρομερή πρόσφυση, φανταστική αίσθηση και πάνω από όλα πολύ fun to drive.
Είναι μικρό και χαμηλό (προσοχή δεν σε βλέπουν οι νταλίκες), παρκάρει εύκολα, καίει λίγο και έχει προσωπικότητα και 'μούρη' ατελείωτη. Ποιότητα υλικών και κατασκευής δεν έχουν καμία σχέση με την μητρική Mercedes.... Τα πλαστικά εξωτερικά του σημαίνει μικρότερη πιθανότητα ζημιάς και όχι πρόβλημα παθητικής ασφάλειας. Οι κινητήρες είναι πιεσμένοι και με σχετικά μικρή διάρκεια ζωής, έχει μεγάλη σημασία το λαδάκι και το ζέσταμα-ξεζέσταμα.
Όπως κάθομαι εγώ, σχετικά όρθιος με καταπιέζει η οριζόντια κολώνα στα πλάγια... Η είσοδος έξοδος δεν είναι το πιο εύκολο πράμα λόγω χαμηλού ύψους (καμία σχέση με ΜΧ5). Τα δύο τελευταία ήταν οι λόγοι που δεν το αγόρασα.
Εξειδικευμένα συνεργεία εκτός επίσημης αντιπροσωπείας (για τους οποίους κυρίως κακά λόγια ακούγονται) υπάρχουν πολύ καλά και με σχετικά λογικές τιμές.
Το πρόβλημα: αν είναι μεταχειρισμένο είναι εξαιρετικά πιθανό τα χιλιόμετρα να είναι πειραγμένα και το αυτοκίνητο να είναι κακομεταχειρισμένο οπότε δεν ξέρεις τί μπορεί να σου προκύψει.Ξέρεις πόσο αντέχει ένας κινητήρας του smart? Κ πόσο ακριβά είναι τα ανταλλακτικά του σε σχέση με ένα μικρομεσαίο?
-
Το μελανο σημειο του MR2 απο οτι ξερω ειναι ο 1.800αρης.Απο πλευρας αξιοπιστιας,ελεους Τουρκιας(εκει μου φαινεται κατασκευαζεται).
-
Τι παιζει με το κιβώτιο του roadster? Είναι τόσο αργό, όσο του fortwo? Γιατί αν είναι έτσι, είναι ένας σοβαρός λόγος να μην το πάρεις ΙΜΗΟ...
-
Angel!!!!
ΟΚ τότε -
Είμαι ευτυχής κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκινήτου στην έκδοση κουπέ χάρντ τόπ. Κανένα πρόβλημα με τον κινητήρα. urban legend. Κανένα πρόβλημα με την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων,ακόμα και σε κατέβασμα από 4η σε 2α. Επίσης urban legend. ϊσως όχι φοβερές απόλυτες επιδόσεις,αλλά εγγυημένα απίστευτη αίσθηση επιτάχυνσης και πλευρικής. Σε αξιοπιστία,αν είναι προσεγμένο το συγκεκριμένο, δεν θα έχεις πρόβλημα. Τιμή καινούργιου στα 18750.
Μπές και στο smartmania.gr να δείς. Αυτήν την εποχή πουλιέται κάποιο κουπέ αλλά φούλ έξτρα(σχεδόν μπράμπους) στα 14Κ -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Τι παιζει με το κιβώτιο του roadster? Είναι τόσο αργό, όσο του fortwo? Γιατί αν είναι έτσι, είναι ένας σοβαρός λόγος να μην το πάρεις ΙΜΗΟ...Οxi ,ειναι λιγο πιο γρηγορο.
εγω θα το επαιρνα.
ειναι σβελτο (οχι γρηγορο), διασκεδαστικο, ξεχωριστο, ευχαριστο.
οσοι δεν το εχετε οδηγησει μη βγαζετε συμπερασματα ετσι ευκολα
Smart Roadster 82 hp 11000 Ευρώ θα το παίρνατε?