-
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
Νάσο, έστω ότι ο ίδιος χεράς οδηγός οδηγεί δύο ακριβώς ίδια 106 16V, που το ένα φοράει 'μαμά' ανάρτηση και το άλλο proflex ή ohlins.
Πόση διαφορά θα κάνει σε ένα γύρο στα Μέγαρα ?? Θα κάνει πάνω από 3/10 του δευτερολέπτου ?? και αυτό σε γύρο μόνος του. Για βάλε τον σε αγώνα με 15-20 αυτοκίνητα, με πίεση με άγχος, με γραμμή που αλλάζει σε κάθε γύρο και πες μου τι θα γίνει...Καλησπέρα Χρήστο
2 με 3 δευτερόλεπτα.Σε ρυθμό αγώνα η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.Το θεμα δεν ειναι πια η διαφορα μεταξυ μαμα και proflex(προφανως μεγαλη)αλλα η διαφορα π.χ. στο 106 που δοθηκε σαν παραδειγμα μεταξυ Bilstein Gr.N και στενα Χ lbs με Proflex ή ΟHLINS και εκει οντως η διαφορα ειναι αμελητεα...ειδικα αν το λαστιχο ειναι συγκεκριμενο.
Επισης αντι να περιοριστουν αγραφοι εγκεφαλοι και αναρτησεις ή οτιδηποτε αλλο καλυτερο ειναι να υπαρχει περιορισμος στα ελαστικα και ας μην 'βολευει' καποια αυτοκινητα.Ουτως η αλλως αυτο ειναι το concept αν ειναι πιο δυνατο ειναι και πιο βαρη και ταυτορονα εχει να εκμεταλευθει το ιδιο λαστιχο με το πιο αδυναμο και ελαφρυ αυτοκινητο...
Ετσι μπορει να μειωθουν οι οποιες διαφορες μεταξυ τελειως διαφορετικων αυτοκινητων...
-
Ξεκινώντας κάποιος να 'μάθει' την πίστα το πιθανότερο είναι να μην έχει διαφορά στο γυρολόγιο με οποιαδήποτε ανάρτηση.Γύρο με το γύρο όμως θα υπάρξη διαφορά και σύντομα στο επίπεδο που έγραψα.
Όσο για το ρυθμό του αγώνα αυτό έχει να κάνει με την πίεση που είναι περισσότερη απ'οτι στις δοκιμές και στις off balance καταστάσεις όπου εκεί κάνει τη δουλειά της μια proflex ή μια ohlins έναντι της νορμάλ ή μιας απλής sport ανάρτησης.
Μη ξεχνάς ότι ακόμα και καλύτερο φρενάρισμα έχεις με μια καλή ανάρτηση . -
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
Ξεκινώντας κάποιος να 'μάθει' την πίστα το πιθανότερο είναι να μην έχει διαφορά στο γυρολόγιο με οποιαδήποτε ανάρτηση.Γύρο με το γύρο όμως θα υπάρξη διαφορά και σύντομα στο επίπεδο που έγραψα.
Όσο για το ρυθμό του αγώνα αυτό έχει να κάνει με την πίεση που είναι περισσότερη απ'οτι στις δοκιμές και στις off balance καταστάσεις όπου εκεί κάνει τη δουλειά της μια proflex ή μια ohlins έναντι της νορμάλ ή μιας απλής sport ανάρτησης.
Μη ξεχνάς ότι ακόμα και καλύτερο φρενάρισμα έχεις με μια καλή ανάρτηση .Δυσκολο το βλεπω. Δεν εχω δοκιμασει Proflex ή Ohlins, αλλα δεδομενου οτι εχουμε παραδειγμα απο 2-3 106 που με αναρτησεις του 1500ρικου, γυρνανε στο 1.11 (λιγο πανω ή λιγο κατω), μου φαινεται κουφο οτι τα ιδια αυτοκινητα με μια Proflex θα γυρισουν στο 1.08 (τρεμε Μιχελακακη δηλαδη ? ) ....
-
Καλησπέρα, ζητάω συγνώμη που δεν ήρθα στην συνάντηση αλλά κατάφερα και ήμουν με πυρετό στο κρεβάτι. Στο θέμα τώρα. Είναι μερικά σημεια τα οποια μου δημιουργουν καποιες αποριες. Αμα καποιος εχει ορεξη μου απανταει, αν όχι, πασο.
Οι τεχνικοι κανονισμοι δεν νομιζεται ότι παρα είναι ελευθεροι.. Παιδια δεν θεωρηται πιο λογικο η βαση του, σαν FMC να είναι όλα τα πιτσιρικια που θελουν να τρεξουν με ένα λογικο κοστος. Διαβαζω για 6αρια σαζμαν, δεν διαβαζω κανεναν περιορισμο για φρενα και ECU και αναρωτιεμαι μηπως διαβαζω λαθος topic. Μεταλα στο μοτερ υποθετω ελευθερα. και ζητω άλλη μια προσιτη κατηγορια.. Για μενα σαν ιδεα και θεσμος θα επρεπε να είναι βασισμενος σε απλα γερα θεμελεια με εξυπνους κανονισμους, που να περιοριζουν τα κουλα κοστη.. Τι να το κανω το 13:1 σε ένα ΑΧ που θα εχει ηδη καμια 100αρια χιλιαδες χλμ. Να το λυσω ολο και να αρχισω μετα, μαστορα, δεν βαζουμε κανα πιστονακι, καμια μπιελιτσα και κανενα εκκεντροφορο; Κ όλα αυτά γιατι;;; Για να ειμαι 1.4 να τρεξω 5 αγωνες και στον δρομο να μου βγαζει την ψυχη ;; και να βγαλω οσα βγαζει ένα μαμα 106 ;;; Το οποιο με τα ιδια πραγματα θα είναι παλυ grA και δυσκολα θα πλησιαζεται.
Ενα ΑΧ η ένα rallye 1.3, πως μπορει να είναι κοντα στο minimum των 710 kg με κλουβι; Πρεπει ολο το υπολοιπο να είναι από πεπιεσμενο χαρτι. Τα AX sport τοτε τα full A και ηταν 750, το οποιο ΑΧ είναι και πάφιλας
Εγω όπως το βλεπω από αποψη βαρους και όχι μονο παλυ τα 106 S2 βλεπω να είναι τα πιο ευνοημένα.
Γιατί απλά ο κανονισμός δεν εκμεταλλεύεται τα καλά σημεία των ήδη πατροπαράδοτων κατηγοριών η το πλεονέκτημα για τον έναν να είναι απαγορευση για τον αλλον,
Παιδιά σκεφτείτε το,
Όλα αυτά που γράφω είναι χωρίς ίχνος ειρωνείας, η εμπάθειας.
Με εκτίμηση,
Γ.Γκιρτζης -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Αν μιλαμε για 106 γενικα, με ενα 1200αρι περιπου (1500αρι το πολυ), εισαι σε καλο σημειο αναρτησιακα πιστευω.....ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕ 1500ε , ΜΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΗ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ , ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ?
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
[
Δεν εχω δοκιμασει Proflex ή Ohlins, αλλα δεδομενου οτι εχουμε παραδειγμα απο 2-3 106 που με αναρτησεις του 1500ρικου, γυρνανε στο 1.11 (λιγο πανω ή λιγο κατω), μου φαινεται κουφο οτι τα ιδια αυτοκινητα με μια Proflex θα γυρισουν στο 1.08 (τρεμε Μιχελακακη δηλαδη ? ) ....ΜΕ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ ΚΙΝΗΤΟ .....ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ 1.ΟΟ , ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟ 1.13,5 ΜΕ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
Ο , ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ 106 ΔΗΛ. ΣΧΕΔΟΝ Ν , ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΑΓΩΝΑ , ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ
ΠΩ ΠΩ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ , ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ .....
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ο , ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ 106 ΔΗΛ. ΣΧΕΔΟΝ Ν , ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΑΓΩΝΑ , ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ
ΠΩ ΠΩ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ , ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ .....
εμ... τα βλαμμενα βλεπετε παιζουν μπαλα....αλλα οχι για πολυ!!!
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
Ο , ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ 106 ΔΗΛ. ΣΧΕΔΟΝ Ν , ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΑΓΩΝΑ , ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ
ΠΩ ΠΩ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ , ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ .....
εμ... τα βλαμμενα βλεπετε παιζουν μπαλα....αλλα οχι για πολυ!!!
τι αλλο θα κανουν
-
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
τι αλλο θα κανουν
μπα .....???? ενταξει ετοιμο το κτηνος???πηγες καθολου σπιτι απο προχτες?
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Νάσο, έστω ότι ο ίδιος χεράς οδηγός οδηγεί δύο ακριβώς ίδια 106 16V, που το ένα φοράει 'μαμά' ανάρτηση και το άλλο proflex ή ohlins.
Πόση διαφορά θα κάνει σε ένα γύρο στα Μέγαρα ?? Θα κάνει πάνω από 3/10 του δευτερολέπτου ?? και αυτό σε γύρο μόνος του. Για βάλε τον σε αγώνα με 15-20 αυτοκίνητα, με πίεση με άγχος, με γραμμή που αλλάζει σε κάθε γύρο και πες μου τι θα γίνει...Καλησπέρα Χρήστο
2 με 3 δευτερόλεπτα.Σε ρυθμό αγώνα η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.Χμ, ο Χρηστος εννοουσε μαλλον φτηνη ψιλοσπορ αναρτηση του στυλ Bilstein GrN, κι οχι μαμα-μαμα. Σ' αυτην την περιπτωση νομιζω δεν ειναι τραγικες οι διαφορες....
Συγνώμη που επεμβαίνω
αλλά οι διαφορές δεν θα ειναι και τραγικές 1' με 1,5' το γύρο τουλάχιστον στον πρώτο.
Στον 6-7ο γύρο θα ειναι 3' με 3,5'.
Στον 14ο γύρο θα ειναι 5'σύν .
Βγαλτε συμπεράσματα.
Τωρα απο κει και πέρα με τόσες ελευθερίες γιατι ρε παιδιά δεν φτιάχνετε αγωνιστικά να τελειώνετε ,πιο φθηνά θα σας ελθει!!!!!!!
Να ειστε σίγουροι. -
Κι εγώ πιστεύω πως οι ελευθερίες είναι αρκετές και ίσως καταστούν υπεύθυνες για να ανέβει πολύ το κόστος .Ας το ξανακοιτάξετε παιδιά το συκεκριμένο θέμα.
-
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Τωρα απο κει και πέρα με τόσες ελευθερίες γιατι ρε παιδιά δεν φτιάχνετε αγωνιστικά να τελειώνετε ,πιο φθηνά θα σας ελθει!!!!!!!
Να ειστε σίγουροι.γιατι εμεις τι θα φτιαξουμε παραγκες??
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
[
Δεν εχω δοκιμασει Proflex ή Ohlins, αλλα δεδομενου οτι εχουμε παραδειγμα απο 2-3 106 που με αναρτησεις του 1500ρικου, γυρνανε στο 1.11 (λιγο πανω ή λιγο κατω), μου φαινεται κουφο οτι τα ιδια αυτοκινητα με μια Proflex θα γυρισουν στο 1.08 (τρεμε Μιχελακακη δηλαδη ? ) ....ΜΕ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ ΚΙΝΗΤΟ .....ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ 1.ΟΟ , ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟ 1.13,5 ΜΕ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
Ο , ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ 106 ΔΗΛ. ΣΧΕΔΟΝ Ν , ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΑΓΩΝΑ , ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ
ΠΩ ΠΩ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ , ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ .....
Ερχομαι κυριε Χρηστο !!!!! Ετοιμασε τα δωρα... !!!!!!!!!!!!
(Καλα θα παρω και τον Bugs μαζι. Τουλαχιστον αυτος ειναι σχεδον Ν. Εγω μαλλον σχεδον Α θεωρουμαι.... )
-
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
Νάσο, έστω ότι ο ίδιος χεράς οδηγός οδηγεί δύο ακριβώς ίδια 106 16V, που το ένα φοράει 'μαμά' ανάρτηση και το άλλο proflex ή ohlins.
Πόση διαφορά θα κάνει σε ένα γύρο στα Μέγαρα ?? Θα κάνει πάνω από 3/10 του δευτερολέπτου ?? και αυτό σε γύρο μόνος του. Για βάλε τον σε αγώνα με 15-20 αυτοκίνητα, με πίεση με άγχος, με γραμμή που αλλάζει σε κάθε γύρο και πες μου τι θα γίνει...Καλησπέρα Χρήστο
2 με 3 δευτερόλεπτα.Σε ρυθμό αγώνα η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.1 με 2 από τις πρώτες δοκιμές
-
Χωρις πλακα τωρα, ενταξει, καποιος μπορει να εχει ηδη Proflex, τι να κανουμε, να τον αφησουμε απ' εξω ?
Ποιο πολυ με απασχολει το θεμα με τα βαρη και νομιζω οτι εδω εχει ενα δικιο ο redragon. Δεν νομιζω ενα σχεδον νορμαλ ΑΧ με 800 κιλα βαρος να εχει ελπιδα σε ενα περιπου GrΑ 106 με 900 κιλα βαρος και + 50 αλογα.
Μηπως να αναθεωρησουμε το θεμα και παραλληλα να λαβουμε υπ'οψην και το βαρος του πληρωματος ? -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Χωρις πλακα τωρα, ενταξει, καποιος μπορει να εχει ηδη Proflex, τι να κανουμε, να τον αφησουμε απ' εξω ?
Ποιο πολυ με απασχολει το θεμα με τα βαρη και νομιζω οτι εδω εχει ενα δικιο ο redragon. Δεν νομιζω ενα σχεδον νορμαλ ΑΧ με 800 κιλα βαρος να εχει ελπιδα σε ενα περιπου GrΑ 106 με 900 κιλα βαρος και + 50 αλογα.
Μηπως να αναθεωρησουμε το θεμα και να λαβουμε υπ'οψην και το βαρος του πληρωματος ?γιατι ρε τιμο ,θα τρεχει το ΑΧ στην ιδια κατηγορια με το 106?γι' αυτο το συστημα βαθμολογησης ειναι το πολυνικους...
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Χωρις πλακα τωρα, ενταξει, καποιος μπορει να εχει ηδη Proflex, τι να κανουμε, να τον αφησουμε απ' εξω ?
Ποιο πολυ με απασχολει το θεμα με τα βαρη και νομιζω οτι εδω εχει ενα δικιο ο redragon. Δεν νομιζω ενα σχεδον νορμαλ ΑΧ με 800 κιλα βαρος να εχει ελπιδα σε ενα περιπου GrΑ 106 με 900 κιλα βαρος και + 50 αλογα.
Μηπως να αναθεωρησουμε το θεμα και να λαβουμε υπ'οψην και το βαρος του πληρωματος ?Με έρμα μερίδες παϊδάκια..
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
Χωρις πλακα τωρα, ενταξει, καποιος μπορει να εχει ηδη Proflex, τι να κανουμε, να τον αφησουμε απ' εξω ?
Ποιο πολυ με απασχολει το θεμα με τα βαρη και νομιζω οτι εδω εχει ενα δικιο ο redragon. Δεν νομιζω ενα σχεδον νορμαλ ΑΧ με 800 κιλα βαρος να εχει ελπιδα σε ενα περιπου GrΑ 106 με 900 κιλα βαρος και + 50 αλογα.
Μηπως να αναθεωρησουμε το θεμα και να λαβουμε υπ'οψην και το βαρος του πληρωματος ?γιατι ρε τιμο ,θα τρεχει το ΑΧ στην ιδια κατηγορια με το 106?γι' αυτο το συστημα βαθμολογησης ειναι το πολυνικους...
Σωστο κι αυτο ....
Sorry, ειναι πρωι ακομα ... -
Θεμα μεταδοσης:
Επιτρεπονται 6 ταχυτητες + οπισθεν ....
Γιατι να μην επιτρεπουμε μονο σχεσεις παραγωγης , εστω κι απο αλλο μοντελο ? Και να αφησουμε μονο τα κορωνοπηνια και τα διαφορικα ελευθερα ?
Γιατι αν το παμε αλλιως, με Proflex, με σχεσεις, με 6ταχυτα, με DTA, με φρεναρες κλπ, εχουμε ενα full A cup με κοστος προετοιμασιας .... θα σας πει ο APR ή o van για σιγουρια, παντως πολυ μου μοιαζει.... -
Αρα καταληγουμε ποιος θα παρει το τσιγκακι παλυ ρε συ Φωτη μου. Ποσα θα ειναι τα ΑΧ ποια ;;; η γενικα τα 1.4
FRENCH MAKERS CUP (FMC)