-
Αμάν...ερωτεύτηκα!
Όντως οι μπούκες είναι τεράστιες...δεν με χαλνάει καθόλου πάντως...
-
...εργαλειο...πυραυλος εδαφους-εδαφους...Πανεμορφο...θελω και εγω ενα...(σε φωτογραφια γιατι σε πραγματικο μεγεθος ξερω τι θα παρω... )
-
Pricing is expected somewhere around $70,000. When Nissan first previewed the concept, it said the show car was 80 to 90 percent representative of the final shape. Rumors have indicated the car will feature a 3.2 liter twin turbo V6 engine with 480 horsepower. It is scheduled to go on sale in Japan in Fall 2007, followed by the U.S. and Canada in Spring 2008. Gallery after the jump…
ΩΧ ΩΧ ΩΧ
-
Λυπαμαι που το κανα ετσι αλλα ειπαμε...Infiniti uber alles...
-
Θα είναι τετρακούνα;
-
-
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Θα είναι τετρακούνα;Λογικά ναι. Με το γνωστό σύστημα του παλιού.
-
*...The GT-R will use a revised version of the R34 Skyline’s Attesa-ETS Pro intelligent all-wheel drivetrain. Capable of shifting torque front, back, left and right the all-paw system delivers incredible grip, irrespective of road or weather conditions. Buyers will have the choice of a close ratio six-speed manual transmission or a newly developed double-clutch box with paddle shifters. No automatic is planned.
High speed aerodynamics have also topped the engineering brief – that broad and low nose features a kerb-kissing air dam that, along with the rear diffuser, will suck the GT-R to the road as speed increases. High-speed stability will be further enhanced by the active rear spoiler, which will rise and fall according to speed....*
...the car will run a heavily modified version of the 350Z’s V6 powerplant. Nissan initially looked at using its 4.5-litre V8 but its size and weight increase spoiled the GT-R’s chassis balance, so the smaller V6 was selected instead. Bored and stroked to a full 4.0-litres and breathed on by a brace of responsive twin-scroll turbochargers, the all-alloy engine is expected to push out 500bhp...
Σύμφωνα με τα παραπάνω μπορεί να έχει κάποιο σύστημα στο πίσω διαφορικό σαν το AYC ή SH-AWD.
http://www.carmagazine.co.uk/secret_new ... 224&page=1
-
Μπορεί; Αφού δεν πρόκειται να μην φορεθεί το ATTESA, έτσι δεν είναι; ΙΚΕ, για εξήγησε, γιατί με μπέρδεψες!
-
Δεν έχω δεί ακριβώς πως δουλεύει η τετρακίνηση του SKyline αλλά απ'όσο έχω κακατλαβει πρόκειται για ένα ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη (σαν το Haldex) που το σύστημα ελεγχου του κανονίζει πόσο θα εμπλακεί.
Αυτό για το κεντρικό 'διαφορικό'. Πίσω δεν ξέρω τι διαφορικό έχουν τα R32/33/34, φαντάζομαι κάποιο μηχανικό μπλοκέ (τόρσεν πχ).
τα AYC / SH-AWD όμως μπορούν να ρυθμίσουν κατα βούληση το ποσοστό της ισχύος που θα φτάσει σε κάθε τροχό.
Έχει σημασία ιδιαίτερη το 'κατα βούληση' γιατι ακούμε γενικά στα περιοδικά πχ να λένε για ένα τόρσεν πως μειράζει την ισχύ 'εκεί που χρειάζεται' αλλά αυτό ειναι -πολύ- σχετικό μιας και η διαδικασία είναι παθητική.
Στο Honda Legend πχ αν το σύστημα ελέγχου το αποφασίσει μπορεί να στείλει ανα πάσα στιγμή ΟΛΗ την ισχύ στον πίσω δεξιά τροχό.
Είναι πολύ εξελιγμένα συστήματα που δίνουν απίστευτες δυνατότητες στο αυτοκίνητο.
Το θέμα είναι αν θα έχει το GT-R Κάτι ανάλογο ή απλώς κάποια έκδοση της απολούστερςη τετρακίνησης του προηγούμενου μοντέλου.
-
http://news.windingroad.com/auto-news/c ... n-skyline/
-
To neo Skyline Gt-R 8a einai coupe 2+2 8esewn tetrakinhto me kinhthra V6 biturbo 3.5l 400aloga kai 8a exei eftataxyto kibwtio shriako Getrag.H monh swsth foto einai auth pou ebale o paulos 23 den exei kamia sxesh me to infiniti pou kanan link kapoioi apo esas.H episimh parousish tou 8a ginei sto epomeno saloni tou Tokio to 2007.
-
8eios διαβαζεις τα ποστ ή κοιτάς μόνο τις φωτογραφίες?
-
-
Mην ''ριχνετε'' το Σκαιλαιν!
Το ΑΤΤΕSA e-ts PRO του R33 ηδη, εν ετει 1995,μοιραζει με ηλεκτρονικα ελεγχομενο, ενεργο διαφορικο τη ροπη στον καθενα απο τους 2 πισω τροχους! Απλο ΑTTESA e-ts ειχε το skyline του '90 (ενεργο μονο το κεντρικο διαφορικο). Το εμπρος εχει παραμεινει σε καθε γενια μπλοκε, αν δεν κανω λαθος.
Tα ενεργα συστηματα των Mitsubishi, Honda, ακολουθησαν χρονικα. Το Skyline ηταν περιπου αντιστοιχο των συγχρονων του group A/WRC! Απλα ο κυριος τροπος διαφημισης των συστηματων της Νισαν ειναι απο οτι φαινεται το να εχουν μεγαλα ονοματα... -
adrivas έχεις κάποιες λεπτομέρειες για το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό?
-
τριακοσιοπενηντοφερνει (επομενο ηταν), αλλα ειναι γαματο!
-
To κιβωτιο το 'ακουσα' για ημιαυτοματο...
-
Ike οχι, απλα θυμομουνα απο περιοδικα απλη αναφορα οτι ειναι ενεργο, ηλεκτρονικα ελεγχομενο το κεντρικο και το πισω, και το διασταυρωσα wikipedia. Φανταζομαι ιδιο θα ειναι και στο καινουριο μοντελο.
Υποτιθεται οτι τα ενεργα διαφορικα, σε αντιθεση με τα τορσεν πχ, ειναι πιο απλα σχεδιαστικα, αντιστοιχα με τα κλασσικα ελευθερα (ο προγραμματισμος τους ειναι το δυσκολο, ειδικα αν ειναι 3, εμπρος-πισω-κεντρο).
Αν καποιος εχει πληροφοριες, πχ καποιο σχεδιαγραμμα, θα ηθελα κι εγω να δω.
Nissan GT-R