Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf GTI DSG ή BMW 120i??
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf GTI DSG ή BMW 120i??
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    77
    287
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:

      Καπως ετσι ειναι. Βασικα...η θεση οδηγησης και το εσωτερικο της 1 ειναι ποιο 'αγωνιστικη' (εισαι ποιο χαμηλα στο εδαφος, χαμηλη οροφη, οδηγοκεντρικο ταμπλο, bucket που ανοιγοκλεινουν στα πλευρα για καλυτερη στηριξη...το φορας γενικοτερα το αυτοκινητο) απο αυτη του GTI. Στο GTI εισαι λιγο ποιο ψηλα

      .

      έχω την εντύπωση ότι στο GTI τα καθίσματα προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη

      ...οδηγησε την 116 και δε καταλαβε και πολλα...εντυπωσιαστηκε με το κρατημα και το τιμονι...περιμενει να οδηγησει την 120.

      υπάρχει σε test drive?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Τελικες τιμες...

        GTI DSG με xenon, paddles στο τιμονι, υποβραχιονιο, ηλιοροφη, μετ. χρωμα... 35,100.

        ΒΜW 120 Dynaminc, με xenon, υποβραχιονιο, 17αρες, μετ. χρωμα... 36,800.

        Bασικα πρεπει να συγκρινουμε το 5θυρο GTI για να δουμε διαφορα στη τιμη. Ουσιαστικα η διαφορα ειναι περιπου 2,000 ευρω.

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:
          έχω την εντύπωση ότι στο GTI τα καθίσματα προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη

          Nαι...και οχι

          Εχει ποιο μεγαλο bucket αλλα τα καθισματα της 1 επειδη κλεινει το bucket και πραγματικα σε αγκαλιαζει και σε κραταει ακινητο στη θεση προσφερει καλυτερη και ρυθμιζομενη πλευρικη στηριξη. Αll around το καθισμα ειναι καλυτερο της 1...εχει ρυθμιση πανω κατω, ρυθμιζομενο bucket και κλιση του καθισματος...οχι της πλατης...ολο το καθισμα ρυθμιζεται η κληση του.

          Μπερδεμα...

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

            αλλο το σπρωχνω και αλλο το τραβαω

            Αυτό το θεωρείς επιχείρημα; Κι οι Merc που ζζζζμπρώχνουν είναι καλύτερες από άλλα που τραβάνε -ας αφήσουμε τα Feroza του ΙΚΕ -

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • W
              winmik last edited by

              Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
              Δεν τον ενδιαφερουν τα 50 αλογα και παρα πολυ...δε θελει να βαζει φωτια στον δρομο...ειναι 29 χρονων. Απλα θελει ενα all-around γρηγορο, ασφαλες, σπορ, στυλατο και γενικα αυτοκινητο που να αξιζει τα λεφτα του. Το σκεφτεται να δωσει 35,000 για ενα VW!

              Ειναι σοβαρο δηλλειμα παιδια...στην απ'εξω δε το καταλαβαινετε...αλλα ειναι πολυ μπερδεμενος ο ανθρωπος.

              Παντως γενικα...του αρεσει και η γρηγορη οδηγηση...και η πισω κινηση. Γιαυτο ειναι μπερδεμενος!

              [shootme_mode] Μazda MX-5 2λιτρο, και άμα γουστάρει και CC! Δεν είδα να αναφέρει πουθενά χώρους, οπότε είπα και γω μια ιδέα. Ξέρω, έχει καταλήξει σε αυτά τα δύο, μην αρχίσουμε με άλλες προτάσεις, φεύγω... [/shootme_mode]

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nikos last edited by

                Οχι οχι mazda CC...ειναι 29 χρονων...

                Σε αυτα τα 2 ειναι ενδιαμεσα.

                Παντως ουτε GTI βρισκεις πλεον για test drive.

                Γενικα ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην υπαρχουν ολα τα αυτοκινητα σε test drive!!! Γουρουνι στο σακι θα παρω?? Αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα...

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wannabe last edited by

                  A3 TFSI?
                  απο τα δύο σίγουρα GTi για εμένα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nikos last edited by

                    Το ειχε δει και αυτο...εβγαινε πολυ ακριβα.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      GTi .... είναι πιο λογική επιλογή

                      Η 120 δεν μπορεί να δικαιολογήσει τη τιμή της, εκτός αν του κάνει τόσο κλικ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        offset last edited by

                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                        εκτός αν του κάνει τόσο κλικ

                        Συμφωνώ.Να προσθέσω οτι η 120 (η 1 γενικα) αφορά ανθρώπους που δεν θα αμφιταλαντευτούν μεταξύ άλλων -ποσο μάλλον με το συγκεκριμένο.Ο άσσος είναι υπέροχο αυτοκίνητο αλλα σταματά στο 1.6 που η τιμή του έχει κάποια λογική ,στα 2κ κυβικά μπαίνει στα χωράφια πιο 'εντονης προσωπικότητας' σπορ προτάσεων και χάνεται. Σιχαμερο αυτό το γκολφ αλλα μεταξύ των 2 ψήφισα την τρίτη επιλογή 'κράτα τα λεφτά σου'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Mazda 3 MPS...........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickval last edited by

                            Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:

                            Δεν τον ενδιαφερουν τα 50 αλογα και παρα πολυ...δε θελει να βαζει φωτια στον δρομο...ειναι 29 χρονων. Απλα θελει ενα all-around γρηγορο, ασφαλες, σπορ, στυλατο και γενικα αυτοκινητο που να αξιζει τα λεφτα του. Το σκεφτεται να δωσει 35,000 για ενα VW!

                            Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου γιατί να μή συγκριθεί η 120i με το Golf GT ή με το TSi; Οι επιδόσεις και τα άλογα θα είναι παραπλήσιες και η τιμή σαφώς χαμηλότερη. Ας μή δώσει 35Κ για ένα VW, ας δώσει 25-27Κ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Τα Golf που λες (GT και TSI) ειναι εντελως χαλια στημμενα σε σχεση με την 120. Η 120 πλησιαζει το GTI σε στησιμο.

                              Δεν συζηταει λοιπον για το GT (ποσο μαλλον για το TSI). Αφου σας εχω πει παραπανω...οτι δεν τον ενδιαφερουν 100% οι επιδοσεις, αλλιως θα επερνε το GTI με κλειστα ματια. Θελει στα λεφτα αυτα (τονιζω...στα λεφτα αυτα ψαχνει αυτοκινητο) κατι γρηγορο και συνολικα καλο αυτοκινητο. Γιαυτο λεω οτι το GTI παει πολυ για VW.

                              Πιστευω οτι η 116 ειναι οντως ακριβη...εκει και αν εχει επιλογες...αλλα στα 2,000 κυβικα η τιμη των 35,000 ειναι κανονικη, δεν ειναι υπερβολικη...γιατι και το GTI τοσο εχει και ειναι VW δεν ειναι BMW ουτε Audi.

                              Οποτε απανταω και στον φιλο που ειπε το ΜΡS.

                              Ειμαστε μεταξυ GTI και 120...και πολυ μπερδεμενοι! Βασικα αυτο που μου ελεγε τωρα...θα τον βοηθουσε ενα ολοημερο test drive...αλλα που τετοια τυχη στην Ελλαδα...στην Γερμανια γινετε ομως!

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                michael-amott last edited by

                                Golf GTI!
                                Ειδικα στην εκδοση με το DSG φοβερος συνδυασμος!
                                Πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο απο ολες τις αποψεις!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
                                  Τα Golf που λες (GT και TSI) ειναι εντελως χαλια στημμενα σε σχεση με την 120. Η 120 πλησιαζει το GTI σε στησιμο.

                                  Δεν συζηταει λοιπον για το GT (ποσο μαλλον για το TSI). Αφου σας εχω πει παραπανω...οτι δεν τον ενδιαφερουν 100% οι επιδοσεις, αλλιως θα επερνε το GTI με κλειστα ματια. Θελει στα λεφτα αυτα (τονιζω...στα λεφτα αυτα ψαχνει αυτοκινητο) κατι γρηγορο και συνολικα καλο αυτοκινητο. Γιαυτο λεω οτι το GTI παει πολυ για VW.

                                  Πιστευω οτι η 116 ειναι οντως ακριβη...εκει και αν εχει επιλογες...αλλα στα 2,000 κυβικα η τιμη των 35,000 ειναι κανονικη, δεν ειναι υπερβολικη...γιατι και το GTI τοσο εχει και ειναι VW δεν ειναι BMW ουτε Audi.

                                  Οποτε απανταω και στον φιλο που ειπε το ΜΡS.

                                  Ειμαστε μεταξυ GTI και 120...και πολυ μπερδεμενοι! Βασικα αυτο που μου ελεγε τωρα...θα τον βοηθουσε ενα ολοημερο test drive...αλλα που τετοια τυχη στην Ελλαδα...στην Γερμανια γινετε ομως!

                                  To στήσιμο της 120 είναι περισσότερο κοντά στο GT παρά στο GTi. Λογικό είναι άλλωστε αυτό. Συγκρίνεις δύο normal αυτοκίνητα έτσι και όχι ένα σπορ όπως το GTi σε σχέση με ένα που απλά δεν είναι η βασική έκδοση.
                                  Που το είδες γραμμένο αυτό που μας λες καθώς και ότι το GT είναι χάλια στημένο??
                                  Α και κάτι ακόμη. Γιατί επιλέγει στο Golf DSG ενώ τη BMW χειροκίνητη?
                                  Αν επιλέξει χειροκίνητο golf είναι ακόμα φθηνότερο.

                                  Υ.Γ. Τα μπάκετ της 120 είναι στο βασικο εξοπλισμό?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Nαι ειναι στον βασικο εξοπλισμο της Dynamic. Την εκδοση που ενδιαφερει τον φιλο μου.

                                    Η εκδοση λοιπον αυτη, ειναι σπορ εκδοση. Εχει αλλη ρυθμιση αναρτησης απο την κανονικη 120. Ειναι χαλια στημμενο, η χειροτερα, το GT σε σχεση με την 120 λοιπον οχι μονο για το γεγονος οτι η δευτερη ειναι πισωκινητη, καθως και για την διαφορετικη ρυθμιση αναρτησης και γεωμετριας του αυτοκινητου. Η BMW αλλωστε ειναι γνωστη για αυτο.

                                    Σε αρθρα λοιπον στο internet ολοι γραφουν για την κορυφαια προσφυση της 120 με το σπορ αυτο πακετο. Τονιζω οτι εχει αλλο στησιμο η Dynamic.

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
                                      Nαι ειναι στον βασικο εξοπλισμο της Dynamic. Την εκδοση που ενδιαφερει τον φιλο μου.

                                      Η εκδοση λοιπον αυτη, ειναι σπορ εκδοση. Εχει αλλη ρυθμιση αναρτησης απο την κανονικη 120. Ειναι χαλια στημμενο, η χειροτερα, το GT σε σχεση με την 120 λοιπον οχι μονο για το γεγονος οτι η δευτερη ειναι πισωκινητη, καθως και για την διαφορετικη ρυθμιση αναρτησης και γεωμετριας του αυτοκινητου. Η BMW αλλωστε ειναι γνωστη για αυτο.

                                      Σε αρθρα λοιπον στο internet ολοι γραφουν για την κορυφαια προσφυση της 120 με το σπορ αυτο πακετο. Τονιζω οτι εχει αλλο στησιμο η Dynamic.

                                      Προφανώς είναι κάτι ανάλογο με την έκδοση sportline στο Golf. Mην περιμένεις ούτε εσύ ούτε ο φίλος σου κάποια συγκλονιστικά σπορ ανάρτηση και σίγουρα δεν υπάρχει διαφορετική γεωμετρία σε σχέση με την απλή 120, σε αντίθεση με τα GT και GTi που έχουν διαφορετική γεωμετρία σε σχέση με τα απλά Golf. (και μεταξύ τους αυτά τα δύο έχουν διαφορές).
                                      ok για τα μπάκετ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mezzanine last edited by

                                        Το GTi είναι ωραίο στην οδήγηση αλλα η ποιότητα του μέσα είναι απαράδεκτη για 32+ χιλιαρικα αυτοκίνητο.

                                        Αφού το παιδί είναι 29 χρονών πες του να ζοριστεί λίγο παραπάνω και να πάρει το ΤΤ τώρα που είναι νέος και ωραίος. GTi, 120i και παπ@ρίες hatchback αγοράζει και στα 50. Είναι καλύτερο απο κάθε άποψη.

                                        Δεν θέλω να ακούσω για χώρους κτλπ, 29 χρονών είναι.

                                        Αν τελικά αποφασίσει για σειρά 1 ας περιμένει και μερικούς μήνες γιατι πιστεύω οτι θα σκάσει με τον 1.6 turbo για να πάρει και τα σόβρακα στο GTi.
                                        μπορει να κάνω και λάθος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Θα μπει και στην 1...γιατί είχα εντύπωση ότι θα φορεθεί μόνο στα Cooper.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            To TT παει περιπου στα 42! Ε...ειναι λιγο ακριβο!!!

                                            Αυτο για τον 1.6Τ ειναι σημαντικη πληροφορια!!! Ποσο σιγουροι ειμαστε; Γιατι δεν ειδα τον προηγουμενο του ΜΙΝΙ να μπαινει στην 1!!

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr