-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Η Toyota του πατέρα μου έβγαλε διαφορικό, κρεμαγιέρα και άρχισε να τσιμπάει λάδι, όταν την δούλεψα για ένα χρόνο. Μετά στα χέρια του, πήγε άλλα 200.000 χλμ χωρίς πρόβλημα. Η 316 του πεθερού μου έκαψε εγκέφαλο στα 600 χλμ και η αντιπροσωπεία τα έριξε στον συναγερμό που οι ίδιοι είχαν τοποθετήσει. 600.000 χιλιάρικα παραπάνω του βγήκε του πεθερού το αμάξι με το καλημέρα. Σύμφωνα με την λογική σου, μούφα η γιαπωνέζικη αξιοπιστία και μάπα τα γερμανικά ηλεκτρονικά...
Επιμένω ότι έτσι πως σούρνονται τα κορέτικα στον δρόμο, σιγά μην βγάλουν βλάβες. Αφού δεν τα τρέχει κανένας, τι να βγάλουν...
Aντε να το ξαναπουμε...Παντα συγκρινουμε την αξιοπιστια 2αυτοκινητων υπο την ιδια χρηση! Αν εισαι κανιβαλος και σιδεροφαγος δε σου φταει το αμοιρο το αμαξακι!
Προκατελημενος φουλ ανθρωπε μου...βαζεις ολα τα 'Κορεατικα' στο ιδιο σακι...Στο σακι των αυητοκινητων που οπως ειπες 'σερνονται'....
Ανθρωπε μου μερικα Santa Fe κανουν off road, καποια κουπε ειναι 2lt η ακομα και V6! Σερνονται αυτα? Τα οδηγουν συντηρητικα?Δηλ μας λες οτι ΟΛΟΙ οσοι εχουν ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ αυτοκινητα ειτε αυτα ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ λογω ιπποδυναμης ειτε οδηγουνται 'φλωρικα' ... ΟΛΑ?????
Το παραδειγμα δε με τη Κορολα, σε τι αποσκοπει? Οποιοδηποτε αυτοκινητο αν το βιαζεις καθημερινα θα τα παιξει! Ειτε Corolla ειτε Ηyundai ειτε FIAT ειτε Porsche!
Απλα ειναι και αυτα που δε χρειαζεται να τα ζορισεις-εχουν προνοησει οι κατασκευαστες.. -
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Κιβωτιο μπορει...Αναρτηση δε γνωριζω!
H Porsche είχε βοηθήσει στο στήσιμο. Το ίδιο είχε κάνει και για το Lada Samara και για το Lada Libra. To πρώτο είχε πάρει 5 αστεράκια στο Ιταλικό Quattroruote για το κράτημά του.
τελικα ειχαν δικιο τοτε... απλα μας φανταζε παραξενο εκεινη την εποχη...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τώρα μου θύμισες Αστέρη τις ζημιές που έβγαζε το Zastava που μου είχε παραχωρήσει ο πατέρας μου! 20 χρόνια το είχε ο άνθρωπος, ρουλεμάν στις πλήμνες μπροστά δεν είχε αλλάξει! Εγώ άλλαξα 2 ζευγάρια σε 3 χρόνια!
Λογικό βέβαια...Χαμηλωμένη ανάρτηση, πολύ δυνατότερα φρένα, φαρδύτερα λάστιχα και χαμηλώτερα, αλλαγμένο μοτέρ-σασμάν, μαζί με το σκίσιμο και τα περισσότερα χιλιόμετρα, ασκούσαν τρελές καταπονήσεις! Παρόλα αυτά, ποτέ δεν έμεινα στο δρόμο! Ούτε οδική βοήθεια δεν είχα! Τώρα βέβαια με το Υ έχω και οδική, γιατί αν χαλάσει πχ ο...'αισθητήρας κ@υλωμένου αβάνσ του διαφοροποιημένου μίγματος' και σε αφήσει στο δρόμο , τον πούλο... Ενώ τότε είχες μια εργαλειοθήκη, μια ντίζα συμπλέκτη, ένα κολάρο και καμιά ασφάλεια (εννοείται και βίδες και...κοτετσόσυρμα!), κι αν ω μη γένοιτο γινόταν η στραβή, το έφτιαχνες!
Ο πατέρας μου με ένα Accent θα ήταν πολύ ευχαριστημένος, δεν θα χαλούσε ποτέ τίποτε μάλλον... Εγώ ίσως να το έπαιρνα στο χέρι!τωρα εδω και να θελω πως να διαφωνησω;; Φυσικα εχεις δικιο
-
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
Aντε να το ξαναπουμε...Παντα συγκρινουμε την αξιοπιστια 2αυτοκινητων υπο την ιδια χρηση! Αν εισαι κανιβαλος και σιδεροφαγος δε σου φταει το αμοιρο το αμαξακι!
Προκατελημενος φουλ ανθρωπε μου...βαζεις ολα τα 'Κορεατικα' στο ιδιο σακι...Στο σακι των αυητοκινητων που οπως ειπες 'σερνονται'....
Ανθρωπε μου μερικα Santa Fe κανουν off road, καποια κουπε ειναι 2lt η ακομα και V6! Σερνονται αυτα? Τα οδηγουν συντηρητικα?Δηλ μας λες οτι ΟΛΟΙ οσοι εχουν ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ αυτοκινητα ειτε αυτα ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ λογω ιπποδυναμης ειτε οδηγουνται 'φλωρικα' ... ΟΛΑ?????
Το παραδειγμα δε με τη Κορολα, σε τι αποσκοπει? Οποιοδηποτε αυτοκινητο αν το βιαζεις καθημερινα θα τα παιξει! Ειτε Corolla ειτε Ηyundai ειτε FIAT ειτε Porsche!
Απλα ειναι και αυτα που δε χρειαζεται να τα ζορισεις-εχουν προνοησει οι κατασκευαστες..Oι στατιστικές τελικά έχουν πλάκα... Λοιπόν, σίγουρα υπάρχουν γρήγορα Hyundai και υπάρχουν και καλά Hyundai. Υπάρχουν κι αυτά που βγαίνουν εκτός δρόμου, αλλά είναι ένα ποσοστό 1% επί του συνόλου των SantaFe-Tuscon... Επομένως, αν το συγκρίνεις με το ...Niva, που αγοράζεται να πηγαίνει εκτός δρόμου, δεν παίζει να κερδίσει το Ρωσσάκι! Με τον ίδιο οδηγό και στις ίδιες συνθήκες θα μπορούσες να κάνεις την σύγκριση, αλλά δεν θα δεις ποτέ τον πατέρα μου πχ με ....Rallye ή τον ...Αστέρη με....Accent! Επομένως πάπαλα η σύγκριση...
Εγώ θα πω κάτι διαφορετικό όμως... Πόσοι από τους αγοραστές της Hyundai θέλουν απλώς ένα μεταφορικό μέσο όταν αγοράζουν αυτοκίνητο και καμία πρόθεση δεν έχουν να το...βασανίσουν, σκίσουν, βιάσουν, σοδομίσουν κλπ κλπ; Θα έλεγα άνετα ένα 90%, είναι εξαιρετικά συντηρητικοί στο δρόμο και καλά κάνουν! Πόσα γενικά Hyundai έχουμε δει να τρέχουν; Kαι για να το εξειδικεύσω, το 90% των πωλήσεων της Εταιρίας είναι Accent,Getz,Atos, Matrix. Εχετε δει πολλά να πάνε γρήγορα στο δρόμο; Εγώ ποτέ! Συνήθως κυριολεκτικά ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ (όχι επειδή φταίνε τ' αυτοκίνητα απαραίτητα...).Επομένως, όταν οι ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ δεν ζορίζουν τ' αυτοκίνητα που αγοράζουν, αυτό βοηθά την αξιοπιστία...
Πάρε τώρα τους αγοραστές Fiat, Citroen κλπ κλπ...Ειδικά η πρώτη, που η γκάμα της είναι ουσιαστικά μόνον μικρά αυτοκίνητα, και έχοντας και νεανικό προφίλ, σκίζεται....χωρίς έλεος! Τα έρμα τα Cento τι έχουν τραβήξει...Τα Punto; Εκεί μιλάμε για παρά φύσει βιασμό σε κάποιες περιπτώσεις!
Ποιος θα βγει πιο ζημιάρης λοιπόν;
Δεν θέλω προφανώς ν' ανατρέψω την εικόνα και τους δείκτες αξιοπιστίας! Τα κορεάτικα αυτή τη στιγμή δείχνουν πιο αξιόπιστα από ιταλικά, γαλλικά κλπ κλπ... Αλλά ήθελα να δώσω μια άλλη πτυχή! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Θα ήθελα να μάθω ποιοι παπάρες φτιάχνουν τα παραπάνω εξαρτήματα.
Δες εδώ http://www.kefico.co.kr/new/en_index.asp
Είναι μια εταιρία joint venture μεταξύ της HYUNDAI και της **Robert Bosch Gmbh ** .....οπου η Γερμανική πολυεθνική κατέχει ποσοστό 50 % !!!!!
-
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
Ειναι αληθεια παντως οτι τοτε οι πωλητες ελεγαν οτι ηθελαν προκειμενου να προωθησουν τα αυτοκινητα οποτε ενδεχομενως να ακουγατε και μαργαριταρια. Παραδειγμα το coupe του 1996 υποστηριζαν οτι ειχε σχεδιασμενη αναρτηση και φρενα απο την...porsche. [/img]
*Απο top gear για το coupe..
The Coupe, on sale in a store near you, is available in three temptingly tasty varieties; juicy-bits 1.6, a smooth 2.0-litre and the range-topping peachy flavoured 2.7-litre V6. All come packed with attractive pricing, more airbags than Question Time, anti-lock brakes, a Clarion head unit and cool as a cucumber coupe aircon. Take a spin out in the 2.0-litre and 2.7-litre V6 and extra pampering comes in the form of leather seats and cruise control. Not flashy enough for you? Both are available with a **Porsche-designed semi-automatic H-tronic gearbox ** and a packet of peanuts... *Κιβωτιο μπορει...Αναρτηση δε γνωριζω!
Η ανάρτηση είναι και αυτή με Γερμανικές καταβολές...
π.χ . τα αμορτισέρ είναι της SACHS !!!!
-
..Επιπλέον μερικά κρίσιμα μέρη πάνω στα Κορεάτικα μοντέλα όπως για παράδειγμα οι Ιμάντες μετάδοσης κίνησης και χρονισμού των κινητήρων είναι **made in Japan ** !!!!
Oπως αντιλαμβάνεστε πλέον όταν αγοράζεις ένα Κορεάτικο ACCENT δεν είναι σε καμιά περίπτωση αμιγώς Κορεάτικο...αλλά έχει κάτι απο όλα ...η τάση που επικρατεί εδώ και χρόνια πηγαίνει προς ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο...
Ας ελπίσουμε να μην χάσουν τα μοντέλα εντελώς τον αυθεντικό τους χαρακτήρα και να δούμε απο την HYUNDAI τελικά ένα αρκετά γρήγορο,καλοφτιαγμένο,οδηγικά ενδιαφέρον και προσιτό GT με πολλά άλογα !!!
-
μακαρι...λες να γυρισω καποτε παλι σε χιουνται
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
μακαρι...λες να γυρισω καποτε παλι σε χιουνταιΔεν το αποκλείω....όλοι μας κάποια στιγμή στο μέλλον θα βρεθούμε ,όσο κι αν δεν το πιστέυουμε, στη σκέψη αγοράς κάποιου μοντέλου ....
Μην ξεχνάμε πως σε λίγο θα είναι κάποια μοντέλα και ** made in Europe ** !!!
-
Χτες έκατσα επίτηδες πίσω από έναν σαραντάρη με Accent στο φανάρι, να δω αντίδραση. Χώρια που έφαγε το μισό πράσινο μέχρι να κουμπώσει την πρώτη, έκανε και κοντά 15 δευτερόλεπτα να πιάσει 60χαω ...
Ε φυσικό είναι έτσι, και 20 χρόνια θα πάει το Accent χωρίς πρόβλημα και 120 χρονών θα γίνει αυτός με τέτοια αναισθησία. Αλί σε μας που κάνουμε λες και μας πληρώνουν για να τρέχουμε...
Τέλος πάντων. Το SR με τα 200 θα χρειαστεί και άλλες αρετές για να πουλήσει,δεν αρκεί να είναι μόνο αξιόπιστο. Αναμένουμε...
-
Τι αποδεικνυει αυτο,αληθεια? Οτι ΟΛΑ τα hyundai οφειλουν την αξιοπιστια τους στο γεγονος οτι οδηγουνται φυσιολογικα??
Δηλαδη εσυ τι θα ηθελες , να το λιωνεις και να μη καταλαβαινει? Αγωνιστικο ειναι?
Οπως και το Corolla του μπαμπα σου που ανεφερες πιο πανω, ετσι και το accent πολυ λογικο αν το οδηγας ατσαλα να σε προδωσει!
Αλλα εξηγησε μου πως μπορεις να εχεις τετοιες απαιτησεις απο ενα αμαξι αυτης της κατηγοριας..
Και εν παση περιπτωση, επειδη γνωριζω απο στατιστικη, το παραδειγμα που εθεσες δεν ισχυει εφοσων δεν παρθει δειγμα απο διαφορε κοιν.ομαδες, αρκετα ιδια αυτοκινητα, και με βαση συγκεκριμενες συνθηκες!
Και εγω ειδα ενα Accent να κανει burn out. Να γενικευσω υποθετωντας (οπως υπεθεσες εσυ) οτι ΟΛΟΙ οι οδηγοι Accent κανουν burn out???Απλα σκεψου οτι λογω της τιμης του αυτα τα αμαξια αγοραζονται και απο εταιριες γιατι ειναι μια φθηνη λυση μεταφορων του προσωπικου-και αν παρατηρησεις γενικα τα εταιρικα τα λιωνουν! Επισης λογω της τιμης του, υποθετω οτι αγοραζεται ιδιαιτερα απο οικογενειες που δεν εχουν χρηματα για κατι καλυτερο (ή για δευτερο αμαξι) και προφανως ειναι ενα αμαξι που οδηγαει ολη η οικογενεια!
Οπως πχ με την δικη μου οικογενεια-και εγω κ η μητερα μου μαθαμε με αυτο το αμαξι!Καταλαβαινεις τι τραβηξε!
Συνεπως μην εισαι τοσο σιγουρος οτι ΟΛΑ τα accent οδηγουνται ετσι χαλαρα...
Kαι καλυτερα μη κανουμε γενικευσεις! -
εγω παντως ουκ ολιγες φορες το χω ζορισει βεβαια το οδηγαω μια στο τοσο....... και ειμαι ο μονος απο ολους του γνωστους μου ,φιλους κλπ. που πιέζει λιγο το αμαξι,(εκτος απο αλλους 2).ξερω ατομα με οτι θές , τι φοκους ,τι ραλυ ,τι c2vts, κλπ κλπ. ολοι (νεολαια) πανε σα κυριες .εκτος απο εμενα , ενα φιλο μου με δικο του accent(καμικαζι ο τυπος), και ενα φιλο μου με sportka.
άρα στον κυκλο μου τα αμαξια που σκιζονται καμια φορα ειναι 3: 2 accent και ενα Sportka. κανενα απο τα 3 δεν εχει βγαλει προβλημα.
Η συζητηση που κανετε τοση ωρα δεν εχει καμια βαση IMHO.σκεφτειται ποσα περισσοτερα ειναι τα αξεντ απο τα ραλι.
-
Ο χρήστης adrivas έγραψε:
Δεν εχω τιποτα με τα χιουνται, ουτε και ξερω αν οντως ηταν δικαιολογημενος ο χαρακτηρισμος 'πεζοδρομιοκυνηγος' αλλα μην υπερβαλλουμε κιολας, ε?
ΦιλικαΒασικά, όταν το έβλεπαν τα πεζοδρόμια, το'βαζαν έντρομα στα πόδια όπως τα αγριογούρουνα όταν έβλεπαν τον Οβελίξ.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εννοείται πως το καινούριο θα είναι καλύτερο από το προηγούμενο, αν και νομίζω πως πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία αγοραστών απευθύνεται... Όσο για το παλιό, τα πιο ωραία τα έχει πει (ποιος άλλος;) ο Jeremy Clarkson:
http://driving.timesonline.co.uk/articl ... 85,00.html
To καλύτερο:
In every single respect every other car on the road goes, stops, steers and rides with more aplombΠριν λοιπόν τοποθετήσει turbo η 6η παγκοσμίως, ας κοιτάξει το να φτιάξει ένα πραγματικά καλό προϊόν... Μετά όλοι θα αναγκαστούν να την πάρουν σοβαρά! Ακόμη και πολλοι σημερινοί κάτοχοι Hyundai, αν είχαν κάποια χρήματα παραπάνω (και δεν μιλάμε για πολλά παραπάνω...), θ' αγόραζαν διαφορετικό αυτοκίνητο... Εκτός αν ήταν οι γνωστοι...συνταξιούχοι! Που δεν είναι 'ραλίστες' και 'δεν κάνουν αγώνες'!
+1
Υ.Γ. Μόνον οι συνταξιούχοι; Κι εδώ μέσα θα βρεις τέτοια άτομα!
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
To S Coupe δεν ηταν ασχημο. ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ. Πλαισιο χειροτερο και απο του Yugo ,τιμονι με 0 πληροφοριες (απλα στριβεις και υπολογιζεις μονος) και φρενα γτπ. To μονο καλο ηταν ο κινητηρας του ο οποιος ομως και καιει πολυ καυσιμο και δεν ειναι αξιοπιστοςΕρώτηση: τι σας φταίει το καημένο το μαρκούτσι και σ'αυτό αναθέτετε ό,τι είναι άθλιο και απαράδεκτο; Μήπως είστε κρυφοσαβουρατζήδες;
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
δυο σελιδες πιο περα στο TOP GEAR θαβει το coupe
http://www.topgear.com/drives/B6/A1/roadtests/12/01.htmlκαι εδω το TOP GEAR γλυφει το accent ενω ο κλαρκσον το εθαβε
http://www.topgear.com/drives/B6/A7/new/[/b]Είσαι σίγουρος ότι διάβασες σωστά;
Στο μεν πρώτο άρθρο το καημένο το Coupe τρώει το θάψιμο της αρκούδας (ακούς εκεί αντίσταση πίσω τζαμιού με χρόνο αντίδρασης έφηβου χασικλή... ). Στο δεύτερο, το μόνο πλεονέκτημα που αναγνωρίζει στο χρέπι είναι ότι είναι ένα μεσαίου μεγέθους hatchback που πωλείται στην τιμή ενός σουπερμίνι.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
To S Coupe δεν ηταν ασχημο. ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ. Πλαισιο χειροτερο και απο του Yugo ,τιμονι με 0 πληροφοριες (απλα στριβεις και υπολογιζεις μονος) και φρενα γτπ. To μονο καλο ηταν ο κινητηρας του ο οποιος ομως και καιει πολυ καυσιμο και δεν ειναι αξιοπιστος
Ερώτηση: τι σας φταίει το καημένο το μαρκούτσι και σ'αυτό αναθέτετε ό,τι είναι άθλιο και απαράδεκτο; Μήπως είστε κρυφοσαβουρατζήδες;
με τα σημερινα δεδομενα ναι δεν ειναι καλο αυτοκινητο με τα δεδομενα του 1993 ηταν απο τα καλυτερα στα χρηματα που εκανε...κρινεις αδικα με τα σημερινα δεδομενα φιλε μου...(απο την αλλη δεν ξερω την ηλικια σου για να καταλαβω αν θυμασαι την εποχη οποτε δεν σε κρινω...) Ευκολα κριτικαρουμε κατι που δεν ξερουμε...κανω λαθος;
-
Με τα δεδομένα του 1993 ήταν ΑΘΛΙΟ. Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία είχε πολύ πιο σωστά στημένα αυτοκίνητα και πάρε όποιο θες: ZX, Xsara, 306, Clio... Έτσι για μερικά παραδείγματα. Δε λέω για το απαράδεκτο Golf III, αυτό κλάφτο, ήταν τα ίδια σκατά με το Hyundai. Φίλος δικός μας το είχε πάντως το S Coupe - το τουρμπάτο. Είχα μπει μέσα κάποτε και σε άλλη δόση το πήγα και μια βόλτα. Πεζοδρομιοκυνηγός του κερατά ήταν, τιμόνι κατ'ευφημισμόν και... στρίψιμο; I don't know this word. Αλλά τι να κάνεις, ο άνθρωπός μας ένα φτηνό γκάζι ήθελε. Στο τέλος, η υποστροφή αυτού του εκτρώματος τον έστειλε στον άλλο κόσμο το '95.
Buying cheap is expensive... In some cases, deadly.
-
οταν μου λες για θανατους και μαλιστα νεαρων ανθρωπων...τι να πω φιλε μου...σταματαω να μιλαω για αυτοκινητα τοτε...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Στο δεύτερο, το μόνο πλεονέκτημα που αναγνωρίζει στο χρέπι είναι ότι είναι ένα μεσαίου μεγέθους hatchback που πωλείται στην τιμή ενός σουπερμίνι...Kαι περιμενεις απο κανεναν εδω μεσα να σε παρει στα σοβαρα οταν εκφραζεσαι ετσι...? Οι προκαταληψεις που λεγαμε..
..Και εγω ξερω αλλα 30 πιτσιρικια που πηγαν στον κατω κοσμο με rallye, συμπερασμα λοιπον οτι το rallye ειναι θανατηφορο κ επικινδυνο...
Ελεος!
...Ποσο ειχε το 306 και τα υπολοιπα φιλε μου,θες να πας πεις?Αλλα οπως κ ναχει, δε μπορω να σας καταλαβω...Αμα δε γουσταρετε, ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ τα Hyundai! Οχι να βγαζετε εδω μεσα τα απωθημενα του ο καθενας και μετα η Hyundai να ειναι παλι πρωτη σε πωλησεις...
Hyundai Accent SR 2.0 turbo 200ps