-
Εδώ φαίνεται πολύ καλύτερα αυτό που θέλω να πω..
-
Ο χρήστης Megane II έγραψε:
Στόφα πρωταθλητή είναι να βλέπεις το μονοθεσιό σου στα pit να παίρνει φωτιά,να μην πανικοβάλεσαι και να παίρνεις τον αγώνα.
και...
Το να παίρνει φωτιά ένα μονοθέσιο ακόμα και μέσα στα pit,με την αντλία να στάζει,δεν είναι και το πιο όμορφο θέαμα για κανέναν
Νομίζω η παρακάτω είναι η καλύτερη απάντηση.
(για άλλον γράφτηκε βέβαια, αλλά ταιριάζει τέλεια κι εδώ... εκτός κι αν κάποιος ου αρέσει να είναι πρωταθλητής στις ...κωλοτούμπες!)Αυτό που θεωρείς ως στόφα πρωταθλητή (κοίταζε τους καθρέπτες και όχι τον lolipop man) εγώ το θεωρώ ανασφάλεια. Δηλαδή πρέπει ο οδηγός να κοιτά πότε δεξιά πότε εμπρός πότε πίσω για να βεβαιωθεί ότι όλα είναι εντάξει σε ένα παιγνίδι στο δέκατο του δεύτερου?? Με αυτά που λες μάλλον εσύ υποβιβάζεις την ομάδα της *** εφόσον εμμέσως πλην σαφώς υπονοείς ότι ο lolipop man είναι διακοσμητικό στοιχείο.
Επομένως, επειδή το έχουμε ξεχειλώσει το θέμα, ας το τραβήξω μια τελευταία γερή: ο MS πώς είδε τη φωτιά στο πίσω μέρος? Κοιτούσε το κόκκινο καθρεπτάκι του?? Αν ναι, αυτό πόσο πρωταθλητή τον κάνει??
Στείλτε ΣΟΥΜΙ, κενό και το μήνυμά σας στο 9999 και κερδίστε ένα πρωτάθλημα οδηγών -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Αυτό που θεωρείς ως στόφα πρωταθλητή (κοίταζε τους καθρέπτες και όχι τον lolipop man) εγώ το θεωρώ ανασφάλεια. Δηλαδή πρέπει ο οδηγός να κοιτά πότε δεξιά πότε εμπρός πότε πίσω για να βεβαιωθεί ότι όλα είναι εντάξει σε ένα παιγνίδι στο δέκατο του δεύτερου?? Με αυτά που λες μάλλον εσύ υποβιβάζεις την ομάδα της *** εφόσον εμμέσως πλην σαφώς υπονοείς ότι ο lolipop man είναι διακοσμητικό στοιχείο.
Επομένως, επειδή το έχουμε ξεχειλώσει το θέμα, ας το τραβήξω μια τελευταία γερή: ο MS πώς είδε τη φωτιά στο πίσω μέρος? Κοιτούσε το κόκκινο καθρεπτάκι του?? Αν ναι, αυτό πόσο πρωταθλητή τον κάνει??
Στείλτε ΣΟΥΜΙ, κενό και το μήνυμά σας στο 9999 και κερδίστε ένα πρωτάθλημα οδηγώνΔεν το είδε από το καθρεπτάκι. Το έμαθε από την ενδοεπικοινωνία αφού έσβησε η φλόγα.
-
Εξακολουθω να πιστευω οτι ο Γερμανος βρηκε και εκανε.Ο Αλονσο ηταν τοσο πιο αργος που δε μπορουσε να κρατησει καθολου.[εδιτ]ενα τοσο πιο αργο μονοθεσιο θα μπορουσε να το προσπερασει με παρα πολλους τροπους.Το οτι αλλαξε τοσες φορες γραμμη πατωντας και στο ακαθαρτο και παρεμενε κολλημενος πισω απ τον αλονσο τα λεει ολα![/εδιτ]Πες με εμπαθη αλλα περισσοτερο εφετζιδικο μου φαινεται το προσπερασμα και επιδειξη δυναμης απεναντι στον πιο αδυναμο τοτε Αλονσο!
-
Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:
Εξακολουθω να πιστευω οτι ο Γερμανος βρηκε και εκανε.Ο Αλονσο ηταν τοσο πιο αργος που δε μπορουσε να κρατησει καθολου.Πες με εμπαθη αλλα περισσοτερο εφετζιδικο μου φαινεται το προσπερασμα!εφετζιδικο ή μη, τον εφερε πιο κοντα στο να κερδισει τον αγωνα.
-
Τι σχεση εχει αυτο??
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Β. Αυτό που θεωρείς ως στόφα πρωταθλητή (κοίταζε τους καθρέπτες και όχι τον lolipop man) εγώ το θεωρώ ανασφάλεια. Δηλαδή πρέπει ο οδηγός να κοιτά πότε δεξιά πότε εμπρός πότε πίσω για να βεβαιωθεί ότι όλα είναι εντάξει σε ένα παιγνίδι στο δέκατο του δεύτερου?? Με αυτά που λες μάλλον εσύ υποβιβάζεις την ομάδα της Ρενώ εφόσον εμμέσως πλην σαφώς υπονοείς ότι ο lolipop man είναι διακοσμητικό στοιχείο.Ο Αλονζο εσωσε τον αγωνα του και κατα συνεπεια την ομαδα (στο κατασκευαστων) χαρη στην αντιληψη του και την ψυχραιμια του. Τωρα αν εσυ ή εγω το θεωρουμε ανασφαλεια, καταλαβαινεις οτι μονο ως ανεκδοτο -στην καλυτερη περιπτωση- μπορει να εκληφθει.
Δ. Γιατί να μην τη ρίξω δηλαδή την ευθύνη?? Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν ώστε να μάθουν οι μηχανικοί τον τρόπο οδήγησης του Ισπανού. Εφόσον λοιπόν είναι ο Ισπανός τόσα χρόνια στη Ρενώ θα με πείραζε να ακούσω δικαιολογίες του στυλ 'ήταν τα λάστιχα κλπ.'. Τώρα όταν είσαι 25 δεύτερα εμπρός αν **δεν μπορείς να διαχειριστείς το μονοθέσιο κατά τρόπο που να μην φθείρεις τα ελαστικά **(π.χ. στα 15 δεύτερα τη διαφορά) τότε αυτό μάλλον δείχνει αδυναμία προσαρμογής.
'Νταξ', κανα δυο χρονακια ακομα και θα μαθαιναν οι μηχανικοι τον τροπο οδηγησης του Ισπανου, ωστε να πετυχουν και καμια νικη, αλλα εφυγε το κωλοπαιδο. Καλυτερα ομως, με τετοια αδυναμια προσαρμογης που ειχε δειξει...
Τι; Περσι εγινε ο νεοτερος πρωταθλητης της ιστοριας, με ομαδα με μικροτερο προϋπολογισμο απο τις αλλες, μ' ενα μονοθεσιο που δεν ηταν παντα το ταχυτερο και team mate τον Φιζικελα; Ελα τωρα ρε, με τετοια τυχη κι εγω θα τα καταφερνα, τον παλιο-Γκαστονε. -
Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:
1.Ρε παιδια συγκρινετε τα 2 περιστατικα?
Τι αλλο θα διαβασουμε?
2.Πιστευετε οτι υπηρξε εστω και καποιο υπονοουμενο απ την ομαδα στον Φισικο?Το θυμαστε οτι μετα τα καραγκιοζιλικια της Φερραρι εχουν απαγορευτει τετοιου ειδους εντολες...Επισης μ αρεσει που ασχολειστε με τον φισικο και οχι με το πειραματοζωο τον Μασα που οτι σκεψη τους κατεβει στη Φερραρι την φορτωνουν σ αυτον..Ε ναι, ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ προσπέρασμα Τον έφτασε, τον πέρασε, αφού αντιστάθηκε για να μη χάσει τη θέση του ΕΛΕΟΣ!!!
Έχουν απαγορευτεί τέτοιες εντολές Τι άθλημα παρακολουθείς;
Ωρες ωρες οι οπαδοι του Σουμι φανατιζεστε απιστευτα και αρχιζετε και λετε διαφορα χωρις νοημα και χωρις λογο!Τα θετε και τα λετε ρε παιδια η σας ξεφευγουν?
Οπαδοί του Σούμι; Φαντάσου να χα και νικ Schumi-King
-
greo
επειδη κι εγω ειμαι ενας απο τους 'ανιστορητους' που γραφεις (οπως παντα προσεκτικος στους χαρακτηρισμους σου
Team orders live φυσικα δεν προκειται να δουμε, αφου απαγορευονται και η επικοινωνια πιτς-μονοθεσιου ελεγχεται. Αρα μενει η προ-συνεννοηση για τα σεναρια που πιθανως να εμφανιστουν στον αγωνα και το fair play μεταξυ των οδηγων.
Το προσπερασμα του Αλονζο στον Φιζικελα προφανως το εντασσεις στη δευτερη περιπτωση (αφου ετσι κι αλλιως οι Ρενω θα εκαναν το 2-3, η σειρα Αλονζο-Φιζικο ειναι προτιμοτερη απο την αντιστροφη, εφοσον ο Αλονζο διεκδικει το οδηγων). Προσωπικα πιστευω οτι κι αυτο αποτελει προϊον επιβολης απο την ομαδα στον οδηγο, ειδικα οταν του στερει μια νικη, αλλα καταλαβαινω το σκεπτικο σου και δεχομαι οτι πιθανως οι περισσοτεροι οδηγοι να το εκαναν και απο μονοι τους.
Την πρωτη ομως 'φαση' (το φραγμα των Ρενο στον ΜΣ), εγω τη θεωρω team order, υπο την εξης εννοια:
Εκεινη τη στιγμη ο Φιζικελα μπορουσε να περασει χαλαρα τον ΦΑ και να διεκδικησει τη νικη και ενα πιθανο 1-3 (και σε ακραια περιπτωση 1-2) για την ομαδα. Πιστευεις στα σοβαρα οτι η επιλογη να μην προσπερασει τον Αλονζο για αρκετα λεπτα ηταν δικη του, εστω επιβαλλομενη απο το 'fair play'; Ή, αν δεν του ειχε επιβληθει, θα ειχε καθε λογο να περασει μπροστα και να διεκδικησει τη νικη, κατι που θα ηταν θεμιτο και απολυτα δικαιολογημενο για τη διεκδικηση του κατασκευαστων;
Τωρα, δεν ξερω ποιον ορισμο δινεις στον ορο 'team orders' και αν οι παραπανω περιπτωσεις συμπεριλαμβανονται στον ορισμο σου, εγω παντως πιστευω οτι ειδαμε διαμορφωση αποτελεσματος (ή αποπειρα) με βαση εντολες των ομαδων. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
1.Ρε παιδια συγκρινετε τα 2 περιστατικα?
Τι αλλο θα διαβασουμε?
2.Πιστευετε οτι υπηρξε εστω και καποιο υπονοουμενο απ την ομαδα στον Φισικο?Το θυμαστε οτι μετα τα καραγκιοζιλικια της Φερραρι εχουν απαγορευτει τετοιου ειδους εντολες...Επισης μ αρεσει που ασχολειστε με τον φισικο και οχι με το πειραματοζωο τον Μασα που οτι σκεψη τους κατεβει στη Φερραρι την φορτωνουν σ αυτον..Ε ναι, ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ προσπέρασμα Τον έφτασε, τον πέρασε, αφού αντιστάθηκε για να μη χάσει τη θέση του ΕΛΕΟΣ!!!
Έχουν απαγορευτεί τέτοιες εντολές Τι άθλημα παρακολουθείς;
Ωρες ωρες οι οπαδοι του Σουμι φανατιζεστε απιστευτα και αρχιζετε και λετε διαφορα χωρις νοημα και χωρις λογο!Τα θετε και τα λετε ρε παιδια η σας ξεφευγουν?
Οπαδοί του Σούμι; Φαντάσου να χα και νικ Schumi-King
1)Εννοουσα οτι δεν υπηρξε καμια εντολη μεσω ασυρματου απ την ομαδα(εχουν απαγορευτει.ετσι δεν ειναι?) αλλα ο Φισικο λειτουργεισε μονος του,εκανε το αυτονοητο.Ακομα κι ο Σουμι θα εκανε το ιδιο στη θεση του.Το να συγκρινετε την Αυστρια του 2002(5ος η 6ος αγωνας του πρωταθληματος,εχοντας 4 νικες και οδηγωντας διαστημοπλοιο) με την φετινη Κινα(2 αγωνες να απομενουν με 2 βαθμους διαφορα και ισοδυναμα μονοθεσια) σας καθιστα τουλαχιστον κολλημενους και αφελεις...
2)Σορρυ αλλα δεν ξερω τι υποστηριζεις, απλως βρηκα τη δημοσιευση σου και ταιριαζε με το σχολιο που ηθελα να κανω.Οπως μπορεις να διαπιστωσεις ευκολα διαβαζοντας τη δημοσιευση μου θα δεις οτι δεν αναφερομαι τοσο σε σενα με την τελευταια φαραση μου!
[εδιτ]Το νικ μου δεν εχει να κανει τοσο με την Μακλαρεν οσο με το δυγκροτημα
Τωρα, ακομα και την Μακλαρεν να εννοουσα και υπονοεις οτι ειμαι υποκειμενικος μονο και μονο λογω του νικ μου και χωρις να χεις διαβασει καποια δημοσιευση μου τοτε ας σταματησουμε εδω τη συζητηση γιατι δεν προκειται να συνεννοηθουμε εμεις οι 2!Ασε που η συζητηση γινεται γυρω απ την Ρενο...Που κολλαει το νικ μου δεν καταλαβα![/εδιτ] -
Μη τσακώνεστε ρε, και οι δύο VAG υποστηρίζετε!
-
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Β. Αυτό που θεωρείς ως στόφα πρωταθλητή (κοίταζε τους καθρέπτες και όχι τον lolipop man) εγώ το θεωρώ ανασφάλεια. Δηλαδή πρέπει ο οδηγός να κοιτά πότε δεξιά πότε εμπρός πότε πίσω για να βεβαιωθεί ότι όλα είναι εντάξει σε ένα παιγνίδι στο δέκατο του δεύτερου?? Με αυτά που λες μάλλον εσύ υποβιβάζεις την ομάδα της Ρενώ εφόσον εμμέσως πλην σαφώς υπονοείς ότι ο lolipop man είναι διακοσμητικό στοιχείο.
Ο Αλονζο εσωσε τον αγωνα του και κατα συνεπεια την ομαδα (στο κατασκευαστων) χαρη στην αντιληψη του και την ψυχραιμια του. Τωρα αν εσυ ή εγω το θεωρουμε ανασφαλεια, καταλαβαινεις οτι μονο ως ανεκδοτο -στην καλυτερη περιπτωση- μπορει να εκληφθει.
Δ. Γιατί να μην τη ρίξω δηλαδή την ευθύνη?? Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν ώστε να μάθουν οι μηχανικοί τον τρόπο οδήγησης του Ισπανού. Εφόσον λοιπόν είναι ο Ισπανός τόσα χρόνια στη Ρενώ θα με πείραζε να ακούσω δικαιολογίες του στυλ 'ήταν τα λάστιχα κλπ.'. Τώρα όταν είσαι 25 δεύτερα εμπρός αν **δεν μπορείς να διαχειριστείς το μονοθέσιο κατά τρόπο που να μην φθείρεις τα ελαστικά **(π.χ. στα 15 δεύτερα τη διαφορά) τότε αυτό μάλλον δείχνει αδυναμία προσαρμογής.
'Νταξ', κανα δυο χρονακια ακομα και θα μαθαιναν οι μηχανικοι τον τροπο οδηγησης του Ισπανου, ωστε να πετυχουν και καμια νικη, αλλα εφυγε το κωλοπαιδο. Καλυτερα ομως, με τετοια αδυναμια προσαρμογης που ειχε δειξει...
Τι; Περσι εγινε ο νεοτερος πρωταθλητης της ιστοριας, με ομαδα με μικροτερο προϋπολογισμο απο τις αλλες, μ' ενα μονοθεσιο που δεν ηταν παντα το ταχυτερο και team mate τον Φιζικελα; Ελα τωρα ρε, με τετοια τυχη κι εγω θα τα καταφερνα, τον παλιο-Γκαστονε.ΝΑΙ είναι ανασφάλεια όπως το περιστατικό περιγράφεται ΙΜΗΟ. Σιγά μην είδε ο ΦΑ με ένα καθρεπτάκι που δεν βλέπεις πρακτικά τίποτα πίσω χαμηλά αριστερά τον τεχνικό που δούλευε. Από την ενδοεπικοινωνία τον ειδοποίησαν και τότε κοίταξε διότι είχε χρόνο να το κάνει. Κανείς οδηγός ΙΜΗΟ δεν κοιτά τι κάνουν οι μηχανικοί στο αυτοκίνητο παρά μόνον το τι του λένε από την ενδοεπικοινωνία και τον lolipop man.
Τώρα για το αποτέλεσμα. Αν έφευγε σαν Ταλιμπάν τότε θα εγκατέλειπε και θα ήταν όχι ισόβαθμος αλλά 8 πόντους πίσω. Αλλά δεν είναι Ταλιμπάν είναι πρωταθλητής και έχει τη στόφα του πρωταθλητή και τη συμπεριφορά του πρωταθλητή.
Είτε το θέλουμε είτε όχι (και με εμένα συμπεριλαμβανόμενο) οι τιφόζι δεν γουστάρουν τον ΦΑ λόγω της αντιπαλότητας με τον ΜΣ και την Φερράρι. Στην πραγματικότητα έχοντας ζήσει και τον ΜΣ σε μικρή ηλικία (Μπέννετον) ο Ισπανός βαδίζει στα χνάρια του ΜΣ. Δεν του αρέσει να χάνει (και το δείχνει κάτι που με το καιρό όπως και ο ΜΣ θα μάθει να το κρύβει) δεν σέβεται τους αντιπάλους γιατί τους θεωρεί κατώτερους από αυτόν (και καλά κάνει η κορυφή είναι για έναν) και αν δεν καταφέρει φέτος να κερδίσει τον ΜΣ ίσως να μην γίνει ποτέ ο μεγάλος πρωταθλητής που έχει τα οδηγικά φόντα να γίνει γιατί θα έχει πληγωθεί ο εγωισμός του. Ο ΜΣ δεν το πέρασε αυτό καθώς πήγε στην Φερράρι όντως δις πρωταθλητής και μάλιστα με το 2ο πρωτάθλημα πρακτικά με τα χέρια κάτω. Ο Ισπανός ως μεσόγειος κάνει κάποιες κινήσεις παραπάνω (τα ζωάκια) αλλά αυτό είναι για το φολκλόρ και για τα παιδάκια των 20 χρονών που φανατίζονται. Τόσο δε ομοιάζει στον ΜΣ (αδύνατο να μην συμβεί αυτό όχι μόνον λόγω μέντορα αλλά και λόγω στόφας ανθρώπου της στόφας των πρωταθλητών) που πέρα από την Φ1 δεν ασχολείται με τίποτα άλλο. Δεν είναι τυχαίο ότι έπρεπε να τον προτείνουν οι άλλοι οδηγοί για να γίνει πρόεδρος του GPDA στη θέση του ΜΣ. Δεν το νοιάζουν οι συνδικαλιστικές @@@@κίες που απλά κλέβουν χρόνο από την δουλειά του.
Β. Όσον αφορά το budget της Ρενώ. Δεν νομίζω ότι η Μπέννετον είχε unlimited budget και φέτος το budget της Φερράρι είναι μικρότερο των Toyota, Honda, Merc, BMW (αν θυμάμαι καλά) οπότε όποιος και να κερδίσει από τους 2 δεν θα το καταφέρει λόγω χρημάτων.
Γ. Όσον αφορά τους μηχανικούς. Στο τέννις ο Borg έμεινε γνωστός γιατί είχε τη δυνατότητα να αλλάζει το παιγνίδι του. Εφόσον λοιπόν ο ΦΑ δεν μπορεί να αλλάξει το οδηγικό στυλ (κάτι αδύνατο άλλωστε) ίσως οι μηχανικοί έπρεπε να μπορούν να προσαρμόζουν το μονοθέσιο ώστε να προστατεύουν τον οδηγό από τις ιδιοτροπίες του στυλ του. Δεν είναι και τόσο δύσκολο άλλωστε αυτό γίνεται με μεγάλη επιτυχία στη Φερράρι με τον ΜΣ και ελπίζω να γίνει και με τον KR.
Αυτά....... και ελπίζω να μην κούρασα αφόρητα....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
A. Εφόσον μπορούν να πουν κάτι για τον MS γιατί να μην τους χλευάσω?? Εφόσον σας ενοχλεί ο χλευασμός μου προς την Ρενώ γιατί τότε δεν σας ενοχλεί το poor-old Michael??Η διαφορα ειναι στο οτι αυτο που εσυ ονομαζεις χλευασμο της Renault ειναι απλα μια κουβεντα-πλακιτσα για τον αντιπαλο, με βαση το αποτελεσμα των δοκιμαστικων. Ο δικος σου χλευασμος υπονοει οτι γνωριζεις περισσοτερα για το αν επρεπε να αλλαξουν ελαστικα απο τους ειδικους, που φυσικα δεν ισχυει. Και το ιδιο να ηταν παντως, δε θα επρεπε να πεσεις στο επιπεδο τους
Β. Αυτό που θεωρείς ως στόφα πρωταθλητή (κοίταζε τους καθρέπτες και όχι τον lolipop man) εγώ το θεωρώ ανασφάλεια. Δηλαδή πρέπει ο οδηγός να κοιτά πότε δεξιά πότε εμπρός πότε πίσω για να βεβαιωθεί ότι όλα είναι εντάξει σε ένα παιγνίδι στο δέκατο του δεύτερου??
Ακριβως αυτο, να εχει αντιληψη για καθε τι που συμβαινει καθε στιγμη στο μονοθεσιο και στην πιστα, προσον που εξαλλου συχνα αποδιδεται στον ms.
Με αυτά που λες μάλλον εσύ υποβιβάζεις την ομάδα της Ρενώ εφόσον εμμέσως πλην σαφώς υπονοείς ότι ο lolipop man είναι διακοσμητικό στοιχείο.
Αν ο fa τους επαιρνε παραμαζωμα φυσικα κανεις δε θα του εριχνε την ευθυνη. Οπως και κανεις δεν κατηγορησε τον jpm 2-3 φορες που το εχει κανει, γιατι ακριβως ο lollipop man δεν είναι διακοσμητικό στοιχείο. Ομως στοφα πρωταθλητη ειναι να μην κανεις μονο τα αναμενομενα, αλλα το κατι παραπανω.
Γ. Οι συνθήκες δεν ήταν καθόλου normal. Η πίστα ήταν αρκετά υγρή τόσο ώστε μετά την αλλαγή στα στεγνά ελαστικά να θέλουν οι οδηγοί μισό γύρο για να καταλάβουν το μονοθέσιο. Πάντως μην τα θέλουμε και όλα δικά μας. Μπορεί ο FA να είχε τσαρουχώσει το μονοθέσιο αλλά και οι χρόνοι του MS στο στεγνό δεν υπολείπονται και πολύ.
Εγω ο ιδιος ειπα οτι οι συνθηκες δεν ηταν normal, κυριως λογω θερμοκρασιας και δεν ειχε στρωθει και λαστιχο. Ομως δεν αναφερομαι στους πρωτους γυρους που ηταν υγρη, αλλα μετα που οι χρονοι κατεβηκαν στο 1.38 και ο fa γυριζε -1.5s απο τους αλλους. Και δε λεω με αυτο οτι ειναι πιο γρηγορη γενικα η Renault, αλλα με βαση τα τελευταια αποτελεσματα δεν περιμεναμε και τετοια διαφορα.
Δ. Γιατί να μην τη ρίξω δηλαδή την ευθύνη?? Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν ώστε να μάθουν οι μηχανικοί τον τρόπο οδήγησης του Ισπανού. Εφόσον λοιπόν είναι ο Ισπανός τόσα χρόνια στη Ρενώ θα με πείραζε να ακούσω δικαιολογίες του στυλ 'ήταν τα λάστιχα κλπ.'. Τώρα όταν είσαι 25 δεύτερα εμπρός αν δεν μπορείς να διαχειριστείς το μονοθέσιο κατά τρόπο που να μην φθείρεις τα ελαστικά (π.χ. στα 15 δεύτερα τη διαφορά) τότε αυτό μάλλον δείχνει αδυναμία προσαρμογής.
Η αντιρρηση μου ηταν στο 'αίντε να φάνε την Μπεμπελάκ και να διαβάσουν το αναγνωστήριο της 1ης Δημοτικού μήπως και μάθουν ότι δεν αλλάζω τα εμπρός ελαστικά'. Τωρα ερχεσαι τελικα στα λεγομενα μου οτι το προβλημα δεν ηταν οτι αλλαξαν τα ελαστικα, που με βαση τα στοιχεια θεωρησαν την καλυτερη επιλογη στο σημειο εκεινο, αλλα οτι το εμπρος αριστερο διαλυθηκε. Λογω κατασκευης ή και κακης διαχειρισης απο τον fa. Για το τελευταιο παντως θα διαφωνησω επειδη ηταν αρκετα νωρις για συντηρητικη οδηγηση (για το 1ο stint μιλαμε!), ηταν απροβλεπτος αγωνας με τις συνθηκες να αλλαζουν συνεχως, και επισης ηξεραν οτι λογω αποδοσης αν στεγνωνε ισως να εχαναν τη διαφορα. Τελος φυσικα θα διαφωνησω με τα χαριτωμενα περι αδυναμιας προσαρμογης και αγνοιας του οδηγικου στυλ του fa.
Κάτι ακόμα αν ο GF περνούσε αμέσως εμπρός από τον ΦΑ και ο ισπανός κρατούσε λίγο τον Γερμανό (και δεν έπαιζαν το γνωστό παιγνίδι για 2 γύρους) η Ρενώ θα είχε το 1-3 καθώς θα ήταν αδύνατο να έφτανε τον Ιταλό ο Γερμανός στην αλλαγή.
Αυτο ειναι γεγονος, αλλα φυσικα η Renault οπως και ολοι ενδιαφερεται κυριως για το οδηγων, και πιστευω στην προκειμενη επαιξαν πολυ καλα και εξυπνα το παιχνιδι. Μαλιστα αν δεν υπηρχαν τα 6-7 χαμενα δευτερολεπτα στο pitstop και η μικροεξοδος στην Turn 1 (δε θυμαμαι ποτε εγινε ακριβως) ο fa θα ειχε πολλες αν οχι τις περισσοτερες πιθανοτητες για τη νικη!
-
kantoniou εσυ τωρα γιατι μυγιαστηκες;
Καποτε το 1999 εγινε ενας αγωνας στη Μαλαισια. Απο την εκκινηση ως την καρω σημαια ο Σουμαχερ εκανε τα παντα ωστε να κερδισει ο τημ-μεητ του, γεγονος που φανηκε απολυτως φυσιολογικο σε ολο τον πλανητη.
Ακομα και να δεχτουμε οτι τα εικονικα προσπερασματα ηταν σκοπιμα (δεν μπορω να ξερω αν γινεται κατι τετοιο μεσα στη βροχη), η παραχωρηση της 2ης θεσης ειναι κατι το απολυτως λογικο και δεν πιστευω οτι χρειαζεται καποιος Φλαβιος να το επιβαλλει. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ θα το εκανε και χωρις τημ-ορντερς -
**ΠΟΣΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΚΑΝΕ???? **
καμια αλλαγη γραμμης δεν κανει , απλα περνει την εναλλακτικη γραμμη στην μεση της 1ης στροφης (ετσι σχεδιαζει ο τιλκε στις περισσοτερες πιστες του για να μπορουν να γινονται πιο ευκολα τα προσπερασματα)
ωστε να ερθει πιο ανοιχτα στη δευτερη στροφη και να επιταχυνει πιο νωρις.δηλαδη αντι να παρει την κλασικη κλειστη γραμμη στη δεξια στροφη μενει λιγο πιο εξω ωστε να μπει πιο ευκολα στην αριστερη που ακολουθει.
στο f1 challenge εχεις πανω κατω το ιδιο αποτελεσμα---και αυτο ειναι που προσπαθουν να πετυχουν στις νεες πιστες.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
kantoniou εσυ τωρα γιατι μυγιαστηκες;Αναγνωρισα τον εαυτο μου στη φωτογραφικη περιγραφη σου!
Το '99 παλι ο Σουμαχερ εφταιγε*. Τη μια φορα που η ομοδα επρεπε να λειτουργησει μονο υπερ του, αυτος βοηθουσε τον αλλον! Φανταζεσαι να εβγαινε πρωταθλητης ο Ιρβαιν; Χειροτερος και απο τον Χιλ θα ηταν!
- αντικειμενικα μιλωντας, ετσι;;;
-
Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:
1)Εννοουσα οτι δεν υπηρξε καμια εντολη μεσω ασυρματου απ την ομαδα(εχουν απαγορευτει.ετσι δεν ειναι?) αλλα ο Φισικο λειτουργεισε μονος του,εκανε το αυτονοητο.Ακομα κι ο Σουμι θα εκανε το ιδιο στη θεση του.Το να συγκρινετε την Αυστρια του 2002(5ος η 6ος αγωνας του πρωταθληματος,εχοντας 4 νικες και οδηγωντας διαστημοπλοιο) με την φετινη Κινα(2 αγωνες να απομενουν με 2 βαθμους διαφορα και ισοδυναμα μονοθεσια) σας καθιστα τουλαχιστον κολλημενους και αφελεις...
Χρειάζεται εντολή μέσω ασυρμάτου; θα τρελλαθούμε τελείως; Μήπως τους κλείνουν σε δωμάτια και δεν τους αφήνουν να μιλήσουν πριν τον αγώνα;
Και στην αρχή η Renault ήταν διαστημόπλοιο και τώρα τι κάνει; άρα δεν μπορείς να ξέρεις από τον 5-6 αγώνα πως θα εξελιχθεί ένα πρωτάθλημα που θέλεις να το σιγουρέψεις από την αρχή.Εντολές προς τους οδηγούς πάντα θα υπάρχουν είτε Ferrari είτε Agguri, απλώς ορισμένοι βλέπουν μόνο 'των άλλων'. Για κολλημένους και αφελείς ασχολίαστο
-
Δηλαδη η ομαδα ειπε στον Φισικο οτι αν τυχει κατι στον Αλονσο και πηγαινει πολυ αργα να παιζει παιχνιδακια με τον σουμι απο πισω.Γνωμη σου!Εγω πιστευω οτι ο Φισικο εκανε το αυτονοητο απο μονος του.Αυτο που θα κανε οποιοσδηποτε στη θεση του!Αλλα και να τον πιεσε η ομαδα το δικαιολογω σε αυτο το χρονικο σημειο υπο αυτες τις συνθηκες.Στην Αυστρια για μενα ηταν καραγκιοζιλικια αυτα που συνεβησαν μεσα και εξω απ την πιστα μετα το τελος του αγωνα.
Οπως καταλαβαινεις οι αποψεις μας απεχουν χιλιομετρα...Αν θεωρεις Αυστρια 2002 και Κινα 2006 το ιδιο εγω δεν εχω παρα να σε συγχαρω για την αντικειμενικοτητα σου!Ελπιζω να μπορω να αλλαξω το νικ μου σε κατι αλλο μηπως γινω κι εγω λιγο αντικειμενικος!
-
και η φερραρι ηταν διαστημοπλοιο απο την αρχη ως σχεδιο.απλα δεν το πιστεψαν , εκαναν και λαθη στρατηγικης και η ρενω ξεφυγε.
Επίσημο thread: GP Κίνας-Σαγκάη