-
Λοιπόν κορίτσια... κομμένο το φλάμπουρο. Αυτόπτης μάρτυρας που είδα στις ειδήσεις και μάλιστα αρκετά σοβαρός (όχι κανένα γραφικό τυπάκι που να είδε ufo κλπ) μίλησε πολύ συγκεκριμένα για πολύ μεγάλη ταχύτητα του Ibiza. Όλα όσα λέμε σήμερα για ταχύτητες, όρια, δρόμους κλπ είναι μπούρδες.
Όπως είπε και ο greo είναι δεδομένο για κάποιον ενήλικα ότι οι δρόμοι στην Αθήνα είναι χάλια και ότι γενικά το σύστημα είναι για τον λούτσο.
Η Συγγρού είναι καθαρά αστικός δρόμος, απλά τυχαίνει να είναι πιο μεγάλος σε σχέση με την Κηφισίας ή κάποια άλλη Λεοφώρο.
Προφανώς πάνω στις σφήνες χτύπησε κάποιον ή δεν πρόλαβε να αποφύγει κάποιον, έχασε τελείως τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έγινε ότι έγινε.
Τώρα το να λέμε παπαρολογίες του τύπου 'βάλτε αμοπαγίδα ή κανα σικέιν στο μέσο της Συγγρού' νομίζω ότι υποτιμούν την νοημοσύνη των υπολοίπων.
Και επειδή ξαναλέω ότι ο αναμάρτηρος πρώτος το λίθο βαλέτω, όλοι έχουμε κάνει παρόμοιες ή και χειρότερες μαλακίες στο δρόμο με αθώους γύρω μας, νομίσω ότι η πιο ώριμη αντιμετώπιση είναι να κόψουμε τα περι Μπανανίας και να προσπαθήσουμε να γίνουμε λιγότερο μαλάκες οδηγοί.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ: Πηγαίνετε Α.Ο μεσαία λωρίδα με 100 και αποφασίζετε να αλλάξετε λωρίδα και να πάτε αριστερή και στο μέσο της αλλαγής διαπιστώνετε τελευταία στιγμή ότι ακριβώς πίσω σας βρίσκεται όχημα Χ κινούμενο με ταχύτητα πάνω από 200 και ότι δεν προλαβαίνετε να κάνετε ούτε προσευχή στον Ύψιστο. Ο οδηγός του Χ φυσικά και δεν σας πήρε χαμπάρι γιατί εσείς ήσασταν Α.Ο και αυτός στην Imola. Μετά την στούκα αν ζει ακόμα δηλώνει στους τροχαίους ότι τον κλείσατε και ότι αλλάξατε λωρίδα ενώ ερχόταν αυτός. ΑΝ ΖΕΙΤΕ τι κάνετε; -
Αφού ήταν στην Imola, εντοπίζουμε το σημείο της πίστας όπου σημειώθηκε το 'αγωνιστικό συμβάν'. Το γεγονός εξετάζεται μετά τον αγώνα και στη συνάντηση με τον αρχι-κριτή Charlie Whiting προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι παίρναμε απλά τη γραμμή μας για την επερχόμενη στροφή, ενώ ο αντίπαλός μας ότι αλλάξαμε τη γραμμή μας πάνω από μια φορά. Καθώς βλέπει ότι σιγά σιγά δεν τον παίρνει, προσπαθεί να κατοχυρωθεί το συμβάν ως απλό 'racing incident'.
Και γυρνώντας στην πραγματικότητα... Αν ζούμε:
Επικαλούμαστε τις λατρεμένες κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας...
-
Καταρχήν είναι γεγονός ότι τον έκλεισες, και καλά θα κάνει να πει κάτι τέτοιο.
Επίσης τους αυτόπτες μάρτυρες τους θεωρώ αναξιόπιστους, τώρα το κατα πόσο αξιόπιστα ψυχολόγησες τον άλλο σε ένα λεπτό μέσα απο την τηλεόραση, δεν το σχολιάζω!
Αφήστε να κάνουν οι μπάτσοι την δουλειά τους!
-
Νομίζω η διαφορά ανάμεσα σε κάποιον υστερικό και σε κάποιον ψύχραιμο φαίνεται και σε λιγότερο από 1'.
Όχι δεν τον έκλεισα. Τα πάντα -σχετικά με την ερμηνεία του ΚΟΚ- είναι θέμα ορατότητας και αυτό ισχύει για αλλαγή λωρίδας, stop κλπ. Ο ΚΟΚ λαμβάνει υπόψη του τα φυσιολογικά όρια και λέει ότι μπορεί να δεις στον καθρέφτη αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο το οποίο να πηγαίνει με 150-180 περίπου. Φυσικά κανένας ΚΟΚ δεν λαμβάνει υπόψη κανένα 'Σουμάχερ' που δεν πηγαίνει στην δουλειά του όπως εσύ αλλά πάει να καταρρίψει ρεκόρ.
Αν ο άλλος είναι βολίδα ο μέσος οδηγός δεν προλαβαίνει να τον δει οπότε η ατάκα 'με έκλεισε' δεν ευσταθεί.
Οι μπάτσοι σίγουρα θα κάνουν τη δουλειά τους αλλά δεν νομίζω να μάθουμε την ετυμηγορία... -
Η διαφορά φαίνεται, το θέμα είναί κατα πόσο είναι σε θέση ο άλλος να αξιολογήση μια κατάσταση, αν ήταν ένας ασπρομάλης που έλεγε ότι έτρεχε πολύ και ότι τα λάστιχα βγάζανε ασπρο καπνο.....που έχασε το αμάξι του αυτός απο τον καπνό.....ελεος δλδ..... ο άνθρωπος δεν είχε ιδέα, επίσης πες μου απο που και ως που εμπιστεύεσαι εσύ την άποψη αυτού του ανθρώπου ότι το παιδί έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα!
Επίσης αν ο άλλος πηγαίνει με 200 και εσύ με 100 και πας να αλλάξεις λωρίδα, φταις για τον απλούστατο λόγο, σε 1 δευτερόλεπτο αυτός διανύει 55,5 μέτρα και εσύ το δευτερόλεπτο 27,7 μέτρα η διαφορά σας κάθε δευτερόλεπτο είναι ας πούμε 30 μέτρα για χάρη ευκολίας. Να υποθέσουμε λοιπόν ότι χρειάζεσαι 4 δευτερόλεπτα να αλλάξεις λωρίδα? πολλά βάζω αλλά είμαι κουβαρντάς! στην μέση της αλλαγής λωρίδας είσαι λοιπόν στα 2 δευτερόλεπτα και σε τρακάρει ο γλήγορος, δλδ είχες λιγότερο απο 60 μέτρα πίσω σου αμάξι και δεν το είδες, ε συγνώμη αλλά δεν σου φταίει κανένας!
Έχω άδικο?
-
Μην πιάνεσαι από λεπτομέρειες. Εσύ μπορεί να έχεις δίκιο και ο οδηγός του Ibiza ο μεγαλύτερος χεράς, όμως ξεχνάμε κάτι βασικό. Γύρω μας κινούνται οδηγοί που στην πλειοψηφία τους είναι ελαφρώς απρόσεκτοι, κακοί, χαζοί κλπ οδηγοί και ότι από ένα λάθος στο δρόμο μπορεί να χαθούν ζωές.
Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι πρέπει να βάλουμε στο μυαλό μας ότι στην όλη κακή κατάσταση του οδικού δικτύου και της κρατικής μέριμνας εμείς θα πρέπει λίγο να είμαστε πιο προσεκτικοί σε μαλακίες τύπου σφήνες, ανοίγματα κλπ σε περιοχή που έχει κόσμο και άλλα αυτοκίνητα.
Θυμάμαι πριν ένα χρόνο περίπου άνοιγμα στην Ποσειδώνος με ένα saxo και ένα Colt (πιο πολύ κυνηγητό παρά άνοιγμα) ενώ ο δρόμος ήταν γεμάτος αμάξια. Το Colt έχασε το φρενάρισμα και έξυσε τις ζάντες του στο πεζοδρόμιο. Μετά είδα κάτι μ@λ@κισμένα μέσα να χασκογελάνε.
Μεγαλύτερο μ@λ@κισμένο ήμουνα όμως εγώ που αντί να τους κόψω μια μούτζα συνοδεία παλινδρομικής κίνησης του χεριού πήρα τηλέφωνο τον αδελφό μου να του πω τι είδα... -
Εγώ δε λέω ότι είναι χεράς, αλλά βγαίνει ο κάθε Χ ο οποίος μπορεί να έχει μόλις κάνει ενχείρηση καταράκτη και να μην βλέπει ή να είναι ο δεν ξερω και εγω ποιος και λέει μια κουβέντα η οποία μπορεί να είναι 100% σωστή, ή τελείως μαμακία, και την παίρνουμε τις μετρητοίς!
Το τι έγινε πραγματικά 2-3 να το ξέρουν, και η τροχαία ίσως να το μάθει, την ταχύτητα του νομίζω μπορεί να την υπολογίσει στο περίπου πάντως!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
να κόψουμε τα περι Μπανανίας και να προσπαθήσουμε να γίνουμε λιγότερο μαλάκες οδηγοί.+1000
Δεν φταίνε για όλα η αστυνομία, οι δρόμοι και οι άλλοι οδηγοί. Κυρίως φταίμε εμείς όταν δεν υπολογίζουμε τις συνθήκες. Και όταν κινούμαστε σε δημόσιο δρόμο πρέπει να κρατάμε επιφυλάξεις για όλα, και να μην υπολογίζουμε ότι όλα θα είναι όπως θα έπρεπε.
Btw, φίλε kacey, το να τρέχεις με απολύτως παράλογες ταχύτητες στην λιγότερο παράλογη ώρα (πχ. Τρίτη βράδυ αντί για Παρασκευή/Σάββατο βράδυ) σου μειώνει τις πιθανότητες ατυχήματος αλλά δεν παύει να αποτελεί παράλογη ενέργεια. Και όπως έχεις πει πολλές φορές, παίρνεις την ευθύνη των πράξεών σου, αλλά απλά πρόσεξε μην πάρεις και κανέναν μαζί σου. Τα έχουμε ξαναπεί, νιώθω ότι επαναλαμβάνομαι...
I rest my case. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Λοιπόν κορίτσια... κομμένο το φλάμπουρο. Αυτόπτης μάρτυρας που είδα στις ειδήσεις και μάλιστα αρκετά σοβαρός (όχι κανένα γραφικό τυπάκι που να είδε ufo κλπ) μίλησε πολύ συγκεκριμένα για πολύ μεγάλη ταχύτητα του Ibiza. Όλα όσα λέμε σήμερα για ταχύτητες, όρια, δρόμους κλπ είναι μπούρδες.Με πόσα πήγαινε; 80; 90; 100;; 160;; Ποια ήταν αυτή η ΠΟΛΥ μεγάλη ταχύτητα; είχε ραντάρ χειρός; ήταν ο ίδιο UFO και μπορούσε να υπολογίσει ταχύτητα; Το αυτοκίνητο δεν έπαθε σχεδόν τίποτα, ο οδηγός ελαφρύ τραυματισμό, με ΤΟΣΟ μεγάλη ταχύτητα θα 'χε γίνει τροπέτο.
Αντίθετα και με 50 να χτυπήσεις πεζό τον έχεις διαλύσει. Με πόσα πήγαινε; Σοβαρός αυτόπτης μάρτυρας
Όπως είπε και ο greo είναι δεδομένο για κάποιον ενήλικα ότι οι δρόμοι στην Αθήνα είναι χάλια και ότι γενικά το σύστημα είναι για τον λούτσο.
Η Συγγρού είναι καθαρά αστικός δρόμος, απλά τυχαίνει να είναι πιο μεγάλος σε σχέση με την Κηφισίας ή κάποια άλλη Λεοφώρο.
Προφανώς πάνω στις σφήνες χτύπησε κάποιον ή δεν πρόλαβε να αποφύγει κάποιον, έχασε τελείως τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έγινε ότι έγινε.Προφανώς... ήσουν εκεί ή το είδε άλλος αυτόπτης;
Τώρα το να λέμε παπαρολογίες του τύπου 'βάλτε αμοπαγίδα ή κανα σικέιν στο μέσο της Συγγρού' νομίζω ότι υποτιμούν την νοημοσύνη των υπολοίπων.
Και επειδή ξαναλέω ότι ο αναμάρτηρος πρώτος το λίθο βαλέτω, όλοι έχουμε κάνει παρόμοιες ή και χειρότερες μαλακίες στο δρόμο με αθώους γύρω μας, νομίσω ότι η πιο ώριμη αντιμετώπιση είναι να κόψουμε τα περι Μπανανίας και να προσπαθήσουμε να γίνουμε λιγότερο μαλάκες οδηγοί.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ: Πηγαίνετε Α.Ο μεσαία λωρίδα με 100 και αποφασίζετε να αλλάξετε λωρίδα και να πάτε αριστερή και στο μέσο της αλλαγής διαπιστώνετε τελευταία στιγμή ότι ακριβώς πίσω σας βρίσκεται όχημα Χ κινούμενο με ταχύτητα πάνω από 200 και ότι δεν προλαβαίνετε να κάνετε ούτε προσευχή στον Ύψιστο. Ο οδηγός του Χ φυσικά και δεν σας πήρε χαμπάρι γιατί εσείς ήσασταν Α.Ο και αυτός στην Imola. Μετά την στούκα αν ζει ακόμα δηλώνει στους τροχαίους ότι τον κλείσατε και ότι αλλάξατε λωρίδα ενώ ερχόταν αυτός. ΑΝ ΖΕΙΤΕ τι κάνετε;ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΛΩΡΙΔΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ 2 ΚΑΙ 3 ΦΟΡΕΣ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Λοιπόν κορίτσια... κομμένο το φλάμπουρο. Αυτόπτης μάρτυρας που είδα στις ειδήσεις και μάλιστα αρκετά σοβαρός (όχι κανένα γραφικό τυπάκι που να είδε ufo κλπ) μίλησε πολύ συγκεκριμένα για πολύ μεγάλη ταχύτητα του Ibiza. Όλα όσα λέμε σήμερα για ταχύτητες, όρια, δρόμους κλπ είναι μπούρδες.
Με πόσα πήγαινε; 80; 90; 100;; 160;; Ποια ήταν αυτή η ΠΟΛΥ μεγάλη ταχύτητα; είχε ραντάρ χειρός; ήταν ο ίδιο UFO και μπορούσε να υπολογίσει ταχύτητα; Το αυτοκίνητο δεν έπαθε σχεδόν τίποτα, ο οδηγός ελαφρύ τραυματισμό, με ΤΟΣΟ μεγάλη ταχύτητα θα 'χε γίνει τροπέτο.
Αντίθετα και με 50 να χτυπήσεις πεζό τον έχεις διαλύσει. Με πόσα πήγαινε; Σοβαρός αυτόπτης μάρτυρας
Συμφωνώ και εγώ σε αυτό. Η παραμόρφωση του αυτοκινήτου (όπως φάνηκε στα πλάνα της tv) δεν αντιστοιχούσε σε 'υπερβολική' ταχύτητα. Αν έπεφτε με τριψήφιο αριθμό χλμ δεν θα είχε μείνει τίποτα...
Επίσης σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες, το Ibiza πριν πέσει πάνω στη στάση έκανε κάτι σαν τετ-α-κε... Αν ισχύει αυτό, τότε αν πήγαινε με πραγματικά πολλά χλμ, το πιθανότερο θα ήταν να είχε φέρει τούμπες...
Το καλύτερο είναι να μην προτρέχουμε να βγάλουμε συμπεράσματα. Ο συγκεκριμένος κύριος (ο αυτόπτης μάρτυρας που αναφέρεστε) ίσως να ήταν πεζός όταν έγινε το συμβάν. Έχετε δει εκεί ακινητοποιημένοι σε σταθερό σημείο τα αυτοκίνητα να διέρχονται? Ίσα που προλαβαίνετε να τα δείτε. Πως λοιπόν μπορείς να υπολογίσεις την ταχύτητα? Με το μάτι? Αν είσαι πεζός ναι όλοι σου φαίνεται ότι τρέχουν. Και είναι λογικό αφού είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας και όλοι κινούνται με 80-100km/h...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ναι. ΑΛΛΑ η μεγαλυτερη προσπαθεια δεν θα επρεπε να αφιερωθει στο να εξαλειφθουν αυτοι οι πραγματικοι λογοι που προκαλεσαν το ατυχημα?kacey και αλλοι δε διαφωνησα σε οτι λετε επι της αρχης. Αλλα την ωρα του ατυχηματος ή την ωρα που επιλεγουμε να κινηθουμε με καποιο συγκεκριμενο τροπο σε ενα δημοσιο δρομο, η ποιοτητα των δρομων, η ποιοτητα των αλλων οδηγων (κατα μεσο ορο) και η ποιοτητα των τροχονομων ειναι ΣΤΑΘΕΡΟΙ παραγοντες και δεν ευσταθει να τους επικαλουμαστε για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ατυχημα. Αλλο αν κανουμε γενικη κουβεντα.
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
spirosαν οι μπατσοι κανανε αλκοτεστ εξω απο τα ξενυχταδικα,τα περισσοτερα θα χρεωκοπουσαν.
so what?
-
Έχω την αίσθηση ότι αυτό που ευθύνεται για τα περισσότερα τέτοια ατυχήματα δεν είναι τόσο η γρήγορη, όσο η επιθετική οδήγηση.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έχω την αίσθηση ότι αυτό που ευθύνεται για τα περισσότερα τέτοια ατυχήματα δεν είναι τόσο η γρήγορη, όσο η επιθετική οδήγηση.+1000
ΟΣΟ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ, ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έχω την αίσθηση ότι αυτό που ευθύνεται για τα περισσότερα τέτοια ατυχήματα δεν είναι τόσο η γρήγορη, όσο η επιθετική οδήγηση.κοιτα να δεις που μετα τον kasel, θα συμφωνησω ΚΑΙ με τον λαππα
ερωτηση:
ποσο επιθετικη οδηγηση μπορεις να κανεις οταν εισαι σχεδον μονος σου στον δρομο? Αμα σε ολη την Συγγρου εχει 20 αμαξια διασπαρτα σε ολο το μηκος της, και τυχει ο ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ να ερθει και να σε κλεισει/πεσει πανω σου, εσυ εισαι επιθετικος η ο αλλος μλκς?
eddie_147
Να σε ρωτησω κατι κοριτσι μου. Στα πλανα απο την TV φαινονται ξεκαθαρα οι λαστιχιες απο το Ibiza. Απο αυτες φαινεται οτι το αυτοκινητο, απο την αριστερη λωριδα, ακουμπαει/χτυπαει στην μεσαια μπαριερα και μετα διασχιζει με μια κινηση ολη την Συγγρου και καταληγει στην σταση. Αυτο συμβαδιζει με το 'κατεβαινα την αριστερη, με εκλεισε ενας που βγηκε αερα-πατερα, με εκανε να ακουμπησω την μπαριερα και μετα το εχασα' που λεει ο οδηγος. Εσυ πως εβγαλες το συμπερασμα οτι εκανε σφηνες και το εχασε, δεν μπορω να το καταλαβω... -
Ikar
Το Ibiza έφερε σβούρες οπότε φαντάζεσαι για τι ταχύτητα μιλάμε. Όσο για το πότε αλλάζουμε λωρίδα σου εύχομαι να μην σου σκάσει κάποιος ρουκέτα βγαίνοντας εσύ από stop και μετά να σου ζητάει τα ρέστα που δεν κοίταξες παρόλο που εσύ κοίταξες δεδομένης της ορατότητας. Ένα αμάξι με 200+ δεν είναι πάντα ότι πιο αξιόπιστο για το μάτι (μπορεί να το δεις πολύ πίσω αλλά να μην καταλάβεις την ταχύτητα).kacey
Προσωπικά δεν με νοιάζει ποιός έκανε τις σφήνες και φυσικότατα δεν κάνω τον κατήγορο κάποιου οδηγού σε περιστατικό που δεν είδα. Το θέμα είναι ότι ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Μη μου πει κανείς ότι αν πήγαιναν όλοι με 70 χλμ και γινόταν κάποια σύγκρουση θα γινόταν αυτή η ιστορία;
Σχετικά με την πρώτη σου ερώτηση μου έχει τύχει να ανεβαίνω τη Συγγρού τέρμα αριστερά με 180 και στα 50 μέτρα βλέπω ταρίφα να βγαίνει αριστερά ελαφρώς άτσαλα. Πλακώθηκα στις κόρνες και φυσικά φρένα και τελικά έκοψε ξανά στη μεσαία. Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έφερα εγώ γιατί η ταχυτητά μου ήταν εγκληματική για το συγκεκριμένο σημείο μόνο και μόνο επειδή ένα λάθος δεν θα προκαλούσε ζημιά σε μένα αλλά σε αθώο κοσμάκη.
Δεν είμαι 40άρης ή 50ρης για να νουθετώ κόσμο. 24 είμαι και δυστυχώς επιρρεπής στην γρήγορη ή επιθετική οδήγηση. Εγώ προσπαθώ να πω ότι πρέπει να διδαχτούμε από το ατύχημα και να βάλουμε φρένο στην ανωριμότητα που πολλές φορές μας βγαίνει και εσείς νομίζετε ότι είμαι η θειά σας η Αφρούλα που σας τη λέει που τρέχετε και φυσικά προσπαθείτε να βρείτε επιχειρήματα του τύπου 'αφού είμαι χεράς και με 200 να πάω δεν προκαλώ πρόβλημα'. -
πως καταλαβαινεις (και γιατι εισαι τοσο σιγουρος) οτι καποιος εκανε σφηνες? Να σου πω εγω ενα σεναριο? Το εγραψα και πιο πανω. Το Ibiza κατεβαινε την αριστερη 'γρηγορα' (το γρηγορα σε ομοιωματικα γιατι Σαββατο 11 το βραδυ εχει κινηση, δεν μπορεις να πας με 180 που συζηταμε εμεις για ξημερωματα καθημερινης), και καποιος παπαριδης τον εκλεισε. Τσιμπησε την μπαριερα με την πισω ροδα, γυρισε λιγο και μετα τον γυρισε απο την αλλη. Αυτο σαφως και δεν χρειαζεται 180 χαω για να γινει.
-
Σου ξαναλέω δεν είμαι ο αστυνόμος Μπέκας να ξέρω ποιός φταίει αλλά είναι προφανές ότι κάποιος έκανε τη λαδιά. Επειδή βλέπω ότι έχεις σπουδάσει μηχανολόγος κάτι παραπάνω ξέρεις από μένα περί βάρους και ταχύτητας. Ένα αμάξι 1000+ κιλών (Ibiza) αν κινείται με 50-60 χλμ ( ) δηλαδή ουσιαστικά λίγο πιο γρήγορα από το να τσουλάει σε μια τέτοια κατάσταση που περιγράφεις θα είχε κάνει έτσι ανεξέλεγκτα σβούρες;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ikar
Το Ibiza έφερε σβούρες οπότε φαντάζεσαι για τι ταχύτητα μιλάμε. Όσο για το πότε αλλάζουμε λωρίδα σου εύχομαι να μην σου σκάσει κάποιος ρουκέτα βγαίνοντας εσύ από stop και μετά να σου ζητάει τα ρέστα που δεν κοίταξες παρόλο που εσύ κοίταξες δεδομένης της ορατότητας. Ένα αμάξι με 200+ δεν είναι πάντα ότι πιο αξιόπιστο για το μάτι (μπορεί να το δεις πολύ πίσω αλλά να μην καταλάβεις την ταχύτητα).kacey
Προσωπικά δεν με νοιάζει ποιός έκανε τις σφήνες και φυσικότατα δεν κάνω τον κατήγορο κάποιου οδηγού σε περιστατικό που δεν είδα. Το θέμα είναι ότι ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Μη μου πει κανείς ότι αν πήγαιναν όλοι με 70 χλμ και γινόταν κάποια σύγκρουση θα γινόταν αυτή η ιστορία;
Σχετικά με την πρώτη σου ερώτηση μου έχει τύχει να ανεβαίνω τη Συγγρού τέρμα αριστερά με 180 και στα 50 μέτρα βλέπω ταρίφα να βγαίνει αριστερά ελαφρώς άτσαλα. Πλακώθηκα στις κόρνες και φυσικά φρένα και τελικά έκοψε ξανά στη μεσαία. Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έφερα εγώ γιατί η ταχυτητά μου ήταν εγκληματική για το συγκεκριμένο σημείο μόνο και μόνο επειδή ένα λάθος δεν θα προκαλούσε ζημιά σε μένα αλλά σε αθώο κοσμάκη.
Δεν είμαι 40άρης ή 50ρης για να νουθετώ κόσμο. 24 είμαι και δυστυχώς επιρρεπής στην γρήγορη ή επιθετική οδήγηση. Εγώ προσπαθώ να πω ότι πρέπει να διδαχτούμε από το ατύχημα και να βάλουμε φρένο στην ανωριμότητα που πολλές φορές μας βγαίνει και εσείς νομίζετε ότι είμαι η θειά σας η Αφρούλα που σας τη λέει που τρέχετε και φυσικά προσπαθείτε να βρείτε επιχειρήματα του τύπου 'αφού είμαι χεράς και με 200 να πάω δεν προκαλώ πρόβλημα'.+1
Ετσι ειναι οπως τα λες φιλε. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ikar
Το Ibiza έφερε σβούρες οπότε φαντάζεσαι για τι ταχύτητα μιλάμε. Όσο για το πότε αλλάζουμε λωρίδα σου εύχομαι να μην σου σκάσει κάποιος ρουκέτα βγαίνοντας εσύ από stop και μετά να σου ζητάει τα ρέστα που δεν κοίταξες παρόλο που εσύ κοίταξες δεδομένης της ορατότητας. Ένα αμάξι με 200+ δεν είναι πάντα ότι πιο αξιόπιστο για το μάτι (μπορεί να το δεις πολύ πίσω αλλά να μην καταλάβεις την ταχύτητα)..
Ήσουν παρών;
Να προσέχεις εσύ κι άσε τις συμβουλές στους άλλους. Αν δεν μπορείς να διακρίνεις ταχύτητα σταματημένος ή από τον καθρέπτη, άστο καλύτερα
τα χουμε πει, το βλέπεις μία το βλέπεις 2, 3, και μετά βγαίνεις
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ