Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 315
    • 316
    • 130 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50551
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Τρελό γέλιο η διαφήμιση για το TSI 140 ...παντού πεταμένοι κινητήρες στον δρόμο...με το μέλλον κατά την ΦΒε να είναι ο TSI.

      Ολα τα λεφτά η γαλλική μουσική που έπαιζε ως χαλί...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Το ΤSI εμφανίζεται πιο γρήγορο κι από 325 Coupe -στις ρεπρίζ με την ίδια ταχύτητα-

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Φίλτατε Ikar επειδή το story με την κατανάλωση του TSI καταντά λίγο βαρετό απλά σου αναφέρω ότι στο δικό μου βλέπω κατανάλωση από 8 ή λίγο πιο κάτω (πούπουλο στο γκάζι και όχι πολλά σταμάτα ξεκίνα) μέχρι λίγο πάνω από 11 (όταν δεν πέφτω κάτω από 5.500 σ.α.λ).
          Γενικά τα (βενζινοκίνητα) αυτοκίνητα καίνε τόσο όσο τα πατάς και το αντίστροφο. Όπως και να το κάνουμε τα άλογα δεν γίνεται να μείνουν ατάιστα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
            Το μόνο που μένει να δούμε είναι TSI με turbocompound. Θα το αγόραζα αμέσως

            Όντως! πολύ πλάκα θα έχει, αλλά μάλλον απίθανο να το δούμε σε επιβατικά στο άμεσο μέλλον...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              στο r-d ειχε παλια ενα αρθρο με τη τεχνολγια του tsi.
              εκει ανεφερε χαρακτηριστικα την αισθητη πτωση πιεσης στη λειτουργια τουμπο στις υψηλες στροφες που με ενα προγραμμα ανεφεραν οτι αμα τη κραταγες σταθερη θα εδινε κοντα στο κοφτη 220αλογα αν θυμαμαι καλα...

              οποτε μια πιο σταθερη πιεση σε πιο υψηλες στροφες μπορει να δωσει +20-30αλογα με ασφαλεια πιστευω....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyros-s last edited by

                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                Φίλτατε Ikar επειδή το story με την κατανάλωση του TSI καταντά λίγο βαρετό απλά σου αναφέρω ότι στο δικό μου βλέπω κατανάλωση από 8 ή λίγο πιο κάτω (πούπουλο στο γκάζι και όχι πολλά σταμάτα ξεκίνα) μέχρι λίγο πάνω από 11 (όταν δεν πέφτω κάτω από 5.500 σ.α.λ).
                Γενικά τα (βενζινοκίνητα) αυτοκίνητα καίνε τόσο όσο τα πατάς και το αντίστροφο. Όπως και να το κάνουμε τα άλογα δεν γίνεται να μείνουν ατάιστα...

                το 9,5 που ειδες ποιο πανω ειναι η μεση καταναλωση απο την μετρηση των 4τ. Λογικο ειναι με συνεση να πετυχαινεις καλυτερες καταναλωσεις ενω οταν το 'πατας' να βλεπεις μεγαλυτερα νουμερα. Το χειροτερο νουμερο που διαβασα για το gt ήταν 13,5 μεγιστη. Αρα το 140αρι θα εχει αναλογικα μικροτερη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Για να μετατρέψεις τα άλογα σε κατανάλωση πρέπει να περάσεις απο τον βαθμό απόδοσης, εκεί ειναι η διαφορά του TSi.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Αυτός ο συλλογισμός είναι πολύ απλοικός, μην το παίρνεται για κανόνα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      powergs last edited by

                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                      μα αμα εχει 150 στο τροχο, θα εχει 170 στο στροφαλο!!

                      για κοιτα το παλι τι ακριβως γραφει και πες μας.

                      συνονοματε γραφει οτι υποθετικα θα περναει τους 150 ιππους αφου στον τροχο εβγαλε 133,5 ιππους στις 5700!!! Σου γραφω απλα οτι απο 2500-4500 στροφες εχει ροπη πανω απο 20χλγμ( ) με απλα ενα σκαλοπατακι στις 3100 που βγαινει ο κομπρεσσορας για να μπει το τουρμπο...πραγματι φοβερη ροπη. (θυμιζω οτι το πουντο gt εβγαζε στα χαρτια μεγιστη ροπη 20,4 χλγμ και το tsi 22,4). Αριστες προδιαγραφες...

                      Και με 138ps κοντά το Punto Gt (στο στρόφαλο) και με τεχνολογία πριν 10 χρόνια!! Δεν ξέρω όμως αν παίζει και το ότι τότε είχε άλλες νόρμες για τα καυσαέρια γιατί τα τελευταία Punto GT βγάινανε με 132ps (στο στρόφαλο) κοντά λόγω των προδιαγραφών για τα καυσαέρια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gskarmou last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Ôï ìüíï ðïõ ìÝíåé íá äïýìå åßíáé TSI ìå turbocompound. Èá ôï áãüñáæá áìÝóùò

                        êáëÜ èá Þôáí .....êáéñüò íá áëëÜîïõìå ðëåõñü üìùò

                        diabazoyme R&D eee

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          επιδόσεις TSI είδε κανείς; ρεπρίζ κυρίως

                          Στις -όχι πλήρεις- μετρήσεις που αναφέρονται, είναι σε όλες πιο γρήγορο από τα Alfa 147 2.0, Civic 1.8 και Leon 2.0 FSI του τεύχους 428 Μόνο σε 1-2 κάνει ίδιο χρόνο με Leon 2.0 FSI

                          Φυσικά είναι και πιο οικονομικό από τα τρία ΚΑΙ από το Civic

                          Ενδεικτικά, σε σχέση με το Civic

                          3η 50-80 2,9 έναντι... 5,9 (ε καλά, εκεί δουλεύουν και τα δύο τούρμπο μαζί )

                          4η 80-110 5,8 έναντι... 7,6

                          5η/6η 120-140 5,5/7,7 έναντι... 8,7/12,4

                          μέση κατανάλωση 9,5/10,1

                          τι επιδοσεις ειναι αυτες???

                          ποσα αλογα ειναι τελικα??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            133,5 στον τροχό

                            (πειραγμένο θα τους έδωσαν να μετρήσουν, άλλωστε το συνηθίζουν να δίνουν βελτιωμένα αυτοκίνητα για να ξεγελούν τους αγοραστές. Τα υπόλοιπα βγάζουν δεν βγάζουν 120)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:
                              133,5 στον τροχό

                              (πειραγμένο θα τους έδωσαν να μετρήσουν, άλλωστε το συνηθίζουν να δίνουν βελτιωμένα αυτοκίνητα για να ξεγελούν τους αγοραστές. Τα υπόλοιπα βγάζουν δεν βγάζουν 120)

                              αρα ειναι περιπου 150-155 στροφαλο...

                              καλα, εννοειται οτι ειναι πειραγμενο, το περιοδικο τα παιρνει, καιει πολυ, καιει λαδια κτλ κτλ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Η διαφορά του TSi απο τον κινητήρα πχ του Civic που βγάζει επίσης 140 άλογα είναι πως ο TSi βγάζει περισσότερη ισχύ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του (εκεί ωφείλονται οι επιδόσεις) ενώ δουλεύει με καλύτερο βαθμό απόδοσης χάρις στο σύστημα που διαχειρίζεται τους 2 υπερσυμπιεστές (εκεί οφείλεται η αναλογικά μικρή κατανάλση).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                  Η διαφορά του TSi απο τον κινητήρα πχ του Civic που βγάζει επίσης 140 άλογα είναι πως ο TSi βγάζει περισσότερη ισχύ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του (εκεί ωφείλονται οι επιδόσεις) ενώ δουλεύει με καλύτερο βαθμό απόδοσης χάρις στο σύστημα που διαχειρίζεται τους 2 υπερσυμπιεστές (εκεί οφείλεται η αναλογικά μικρή κατανάλση).

                                  τα παραπανω λαδια που καιει πως τα εξηγεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Είναι αντίστοιχο των diesel, που αν συγκρίνεις δύο ίδιας ισχύος κινητήρες βενζίνης & πετρελαίου, η διαφορά στη ροπή είναι τεράστια, όπως και στην κατανάλωση υπέρ του diesel.

                                    Βέβαια σ'ένα συγκριτικό των 2 GT (170PS diesel & βενζίνη) που διάβασα σε αγγλικό τύπο, το 170άρι diesel είναι ελαφρά πιο γρήγορο σε ρεπρίζ και λίγο πιο οικονομικό, αλλά συνολικά χάνει λόγω υψηλότερης τιμής και περισσότερο 'μπροστόβαρης' συμπεριφοράς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Ωραία θα είναι αν βάλουν αυτούς τους κινητήρες σε κανένα μη premium του ομίλου, κατά προτίμηση σε skoda.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Τα ντίζελ έχουν το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης σχέσης συμπίεσης. Γι'άυτό καίνε αναλογικά λιγότερο και αυτός είναι και ο ένας λόγος της μεγάλης ροπής.

                                        Ο άλλος είναι η ανικανότητα να ανεβάσουν στροφές, οπότε αναγκαστικά η μέγιστη ροπή είναι μεγαλύτερη απο έναν (ακόμα και ιδίων προδιαγραφών*) ίδιας ισχύος βενζινοκινητήρα.

                                        *=με υπερτροφοδοσία κλπ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          και συνδυάζονται με υπέρ-μακριά κιβώτια λόγω ροπής, δουλεύουν σε χαμηλές συγκριτικά σαλ κλπ κλπ

                                          Απλώς είχε ενδιαφέρον η σύγκριση δύο ίδιων αυτοκινήτων, ίδιας ισχύος, με διαφορετικό καύσιμο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                            133,5 στον τροχό

                                            (πειραγμένο θα τους έδωσαν να μετρήσουν, άλλωστε το συνηθίζουν να δίνουν βελτιωμένα αυτοκίνητα για να ξεγελούν τους αγοραστές. Τα υπόλοιπα βγάζουν δεν βγάζουν 120)

                                            αρα ειναι περιπου 150-155 στροφαλο...

                                            καλα, εννοειται οτι ειναι πειραγμενο, το περιοδικο τα παιρνει, καιει πολυ, καιει λαδια κτλ κτλ....

                                            μεχρι και μενα λαδωσαν να σας δωσω τα στοιχεια...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 130 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr