Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 76
    • 77
    • 19 / 77
    Περί αυτοκίνησης
    43
    1540
    26190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vrax last edited by

      Ο χρήστης apostolis έγραψε:

      Πολεμικό ανακοινωθέν κανονικά!!!!!

      • ένας στην Κηφισίας χθες το βράδυ
      • ένας στην Αμαλιάδα
      • ένας από την εντατική του Ριο (ο αδελφός του είχε μείνει στο τόπο στο ίδο τροχαίο!!!!)
      • ενώ εξέπνευσε και αυτός που είχε προκαλέσει το τροχαίο στην Αμαλιάδα με τον ταξιτζή

      ΤΟ ΑΙΜΑ ΡΕΕΙ ΑΦΘΟΝΟ

      και θα συνεχισει να τρεχει οσο δεν ανηκει σεν καποιον απο τους συγγενεις των υπευθυνων

      Έλα όμως που οι υπεύθυνοι που υποννοείς (φαντάζομαι οι υπεύθυνοι κατασκευής του οδικού τμήματος όπου έγινε το κάθε συμβάν) , ίσως , δεν έχουν καμμία σχέση με τα πραγματικά αίτια του κάθε ατυχήματος ......
      Πού πάς με 'χίλια' σε δρόμο που ΔΕΝ ξαναπέρασες ???
      Πού πάς με 'χίλια' σε δρόμο που ξέρεις , ΑΛΛΑ με μια θάλασσα ποτό ????
      (η λίστα 'Πού πάς...' , μπορεί να πάρει τεράστιες διαστάσεις ...., και δέίχνει το μερίδιο ευθύνης του οδηγού , που , κατά την γνώμη μου είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ )

      Αποστόλης.

      Εχεις δικιο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
        Δυο μετωπικες νωρις τα ξημερωματα. Μια λιγο πιο πανω απο τον κομβο Καλιθεας προς Σκαλανι, εκει στη ανηφορικη δεξια στροφη. Mazda πιθανον RX8 και Mercedes θα πρεπει να πηγαινε ο καθενας τους τουλαχιστον 150. Και οι δυο οδηγοι νεκροι το Μαζντα κοπηκε στα 2!!!

        Αλλη μια στην παλια Εθνικη λιγο πιο κατω απο τη διασταυρωση της Αναληψης προς Χερσονησο, ενα 4Χ4 και ενα Volvo κυριολεκτικα διαλυμενα. Αγνωστο αν σκοτωθηκε κανεις.

        Ειναι πολυ ειρωνικο αυτο που γινεται. Στο πρωτο τροχαιο κανενας απο τους δυο οδηγους δεν φορουσε ζωνη και παρολα αυτα και των δυο αυτοκινητων οι καμπινες ηταν αθικτες. Αν δηλαδη φορουσαν ζωνη μπορει και να ζουσαν τωρα οι 2 οδηγοι.

        Προχθες στην Εθνικη πανω απο τη Χερσονησο αλλο τροχαιο με τρεις νεκρους. Αμαξι με 5 επιβαινοντες θελησε να μπει σε βενζιναδικο στο αντιθετο ρευμα μαλλον χωρις να κοιταξει καθολου καθρευτες ή εστω να βγαλει φλας. Αποτελεσμα ηταν να καρφωθει μια μηχανη μεγαλου κυβισμου, που μαλλον πηγαινε ...οντας ακριβως πανω στη πορτα το οδηγου. Οδηγος και συνοδηγος φορουσαν ζωνες και κυριολεκτικα εγιναν 'κιμας' ειδικα η οδηγος αλλα και η συνοδηγος. Απο τη συγκρουση το αμαξι διπλωσε σαν σε οξεια γωνια και ο οδηγος της μηχανης επισης δεν γλυτωσε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krieza last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Μήπως θα έπρεπε να δώσει το κράτος φορολογικά κίνητρα για λευκά xsara ή octavia IV; Καμία φαντασία στην εξουσία...

          Tι ειναι αυτο ρε Μανο??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Γιατί, τί είναι το Octavia V;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

              Δυο μετωπικες νωρις τα ξημερωματα. Μια λιγο πιο πανω απο τον κομβο Καλιθεας προς Σκαλανι, εκει στη ανηφορικη δεξια στροφη. Mazda πιθανον RX8 και Mercedes θα πρεπει να πηγαινε ο καθενας τους τουλαχιστον 150. Και οι δυο οδηγοι νεκροι το Μαζντα κοπηκε στα 2!!!

              Αλλη μια στην παλια Εθνικη λιγο πιο κατω απο τη διασταυρωση της Αναληψης προς Χερσονησο, ενα 4Χ4 και ενα Volvo κυριολεκτικα διαλυμενα. Αγνωστο αν σκοτωθηκε κανεις.

              Ειναι πολυ ειρωνικο αυτο που γινεται. Στο πρωτο τροχαιο κανενας απο τους δυο οδηγους δεν φορουσε ζωνη και παρολα αυτα και των δυο αυτοκινητων οι καμπινες ηταν αθικτες. Αν δηλαδη φορουσαν ζωνη μπορει και να ζουσαν τωρα οι 2 οδηγοι.

              Προχθες στην Εθνικη πανω απο τη Χερσονησο αλλο τροχαιο με τρεις νεκρους. Αμαξι με 5 επιβαινοντες θελησε να μπει σε βενζιναδικο στο αντιθετο ρευμα μαλλον χωρις να κοιταξει καθολου καθρευτες ή εστω να βγαλει φλας. Αποτελεσμα ηταν να καρφωθει μια μηχανη μεγαλου κυβισμου, που μαλλον πηγαινε ...οντας ακριβως πανω στη πορτα το οδηγου. Οδηγος και συνοδηγος φορουσαν ζωνες και κυριολεκτικα εγιναν 'κιμας' ειδικα η οδηγος αλλα και η συνοδηγος. Απο τη συγκρουση το αμαξι διπλωσε σαν σε οξεια γωνια και ο οδηγος της μηχανης επισης δεν γλυτωσε.


              http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=22237

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                Τριακόσιοι έως πεντακόσιοι άνθρωποι υπολογίζεται ότι χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο κάθε χρόνο, επειδή δεν είχαν την κατάλληλη και έγκαιρη ιατρική βοήθεια, μετά το τροχαίο, αναφέρθηκε στη σημερινή ημερίδα του ΤΕΕ με θέμα «Οδική Ασφάλεια και ΕΚΑΒ. Μετά το ατύχημα τι;», που πραγματοποιήθηκε στο ΕΒΕΑ.

                Στην ημερίδα τονίστηκε ότι ένα σωστό σύστημα παροχής βοήθειας προς τους παθόντες θα μπορούσε να συμβάλλει στη μείωση των νεκρών από τα τροχαία ατυχήματα κατά 30% ετησίως.

                Μόνον πέρυσι τραυματίστηκαν 21.618 άνθρωποι, απο τους οποίους οι 2.313 υποφέρουν ακόμη από τα τραύματά τους. Απο το σύνολο των παθόντων, περισσότεροι απο 1.000 άφησαν την τελευταία τους πνοή κατά την διακομιδή τους στο νοσοκομείο. Απο τους υπόλοιπους, οι 250 πέθαναν τις επόμεννες 4 ώρες μετά την πρόκληση του τροχαίου.

                Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ ανέφερε ότι οι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην γρήγορη και καλύτερη διαχείριση του ατυχήματος είναι:

                • Η γρήγορη πρόσβαση της τροχαίας, της πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ, χάρη σε ειδικά διαμορφωμένη οδική υποδομή.

                • Η δημιουργία ελεύθερων κυκλοφοριακών διαδρόμων σε αστικές περιοχές, το λεγόμενο πράσινο κύμα, που πρέπει να ισχύει για τα ασθενοφόρα σε όσο το δυνατόν περισσότερους και επιβαρυμένους κυκλοφοριακά άξονες. Η οδική παιδεία είναι και γι' αυτό το λόγο αναγκαία.

                • Η σωστή ασφάλιση του χώρου του ατυχήματος. Το 20% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα δεν προκλήθηκαν από πρωτογενή, αλλά από δευτερογενή αίτια, δηλαδή ήταν αποτέλεσμα μη σωστών μέτρων ασφάλισης και διαχείρισης ενός άλλου τροχαίου ατυχήματος.

                • Οι σωστές επικοινωνίες μεταξύ των υπηρεσιών και των φορέων που εμπλέκονται.

                Τέλος, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ ανακοίνωσε την εκτύπωση εγχειριδίου οδικής ασφάλειας για χρήση απο την τροχαία. Το ΤΕΕ θα διαθέσει στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης δωρεάν πάνω απο 1.000 αντίτυπα για την ενημέρωση και χρήση των στελεχών της τροχαίας, ενώ θα αναλάβει και την σχετική εκπαίδευση στις σχολές αξιωματικών και αστυφυλάκων κατά το τρέχον έτος.

                «Το 50% των θανάτων στο χώρο του ατυχήματος οφείλεται σε θέματα πρόληψης. Το 20% των θυμάτων των τροχαίων ατυχημάτων πεθαίνουν μέσα στην πρώτη ώρα μετά το ατύχημα. Οι θάνατοι αυτοί θεωρούνται αποτρέψιμοι ή τουλάχιστον μη δικαιολογημένοι. Το υπόλοιπο 30% πεθαίνουν μέσα σε διάστημα ενός μηνός. Επομένως το 50% των νεκρών της ασφάλτου θα μπορούσαν να είχαν σωθεί με ένα ανεπτυγμένο σύστημα υγείας», υπογράμμισε ο Γενικός Χειρούργος, Εντατικολόγος του ΕΚΑΒ κ. Σπυρίδων Παπανικολάου.

                Τα ασθενοφόρα καθυστερούν να φθάσουν στο σημείο του ατυχήματος για εξωγενείς κυρίως λόγους. Το 52% - 58% των καθυστερήσεων συμβαίνουν σε αστικά κέντρα. Το 20% των συμβάντων είναι αποτέλεσμα άλλων συμβάντων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lokatzis last edited by

                  Μόλις άκουσα στις ειδήσεις το εξής: Οδηγός που 10 ημέρες νωρίτερα είχε χάσει το δίπλωμα του επειδή 'συνελήφθη' να οδηγεί μεθυσμένος, σκότωσε 24χρονη φοιτήτρια που περπατούσε στο πεζοδρόμιο. Το 1ο εξωφρενικό είναι ότι οδηγούσε πάλι μεθυσμένος. Το 2ο εξωφρενικό είναι ότι ο εισαγγελέας τον άφησε ελεύθερο και δεν τον προφυλάκισε.
                  ΕΛΕΟΣ!!! Ήδη σε 10 ημέρες έχει συλληφθεί δύο φορές να οδηγεί μεθυσμένος και έχει σκοτώσει έναν άνθρωπο. Τι άλλο χρειάζεται να έχει κάνει κάποιος για να προφυλακισθεί;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Είχα αναφέρει παλιότερα την εισαγγελική πρόταση για κάποιον που οδηγώντας απρόσεκτα είχε προκαλέσει ατύχημα για 3η φορά με τραυματισμούς. Ο εισαγγελέας είχε τη γνώμη ότι αυτό δεν ήταν πλέον σωματική βλάβη εξ αμελείας γιατί ο οδηγός γνώριζε μετά από αυτά που είχε ξανακάνει τους κινδύνους της συμπεριφοράς του, εντούτοις συνέχισε να συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο αποδεχόμενος έτσι την πιθανότητα να προκαλέσει νέα ατυχήματα.
                    Αυτό πλέον είναι σωματική βλάβη ΕΚ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ. Η πρόταση αυτή δυστυχώς δεν είχε γίνει δεκτή.

                    Εδώ δεν ισχύει το ίδιο πράγμα γιατί την πρώτη φορά δεν είχε προκληθεί ατύχημα, μάλλον απλώς τον έπιασαν κατόπιν τυχαίου ελέγχου. Όμως το ζήτημα δεν είναι αν προφυλακίστηκε, αλλά το πως θα τιμωρηθεί. Θεωρώ ότι στην επιμέτρηση της ποινής το ότι είχε συλληφθεί ξανά στο παρελθόν θα πρέπει να λειτουργήσει εξόχως επιβαρυντικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Απ'ότι κατάλαβα, πριν 10 μέρες σκότωσε άνθρωπο, και τώρα τον πιάσανε πάλι στουπί.......δεν ξέρω κατα πόσο έπρεπε να προφυλακιστεί, πάντως το δίπλωμα έπρεπε να του το κρατήσουν!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ibiza έφυγε με πολλά στη Συγγρού κι έπεσε σε στάση

                        2 νεκροί + 1 μάλλον δεν τη γλυτώνει

                        Του άλλου του 'χουν πάρει το δίπλωμα λόγω ψυχολογικών προβλημάτων, συνεχίζει να οδηγεί και μπαίνει σε καφενείο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Μπα; Έχει ειπωθεί εδώ μέσα με πολύ σοβαρά επιχειρήματα ότι στη Συγγρού δεν υπάρχει περίπτωση να φύγεις από το δρόμο.
                          Υποθέτω ότι κατέβηκε ένα UFO στο οδόστρωμα πάλι. Να δω πόσες ακόμα ΜΑμΑΚΙΕΣ θα διαβάσω.

                          Ο άλλος που μπήκε στην καφετέρια έχει καταστήσει 1 άτομο κλινικά νεκρό, 1 κουτσό και άλλους με σπασμένες λεκάνες και ισχία. Είχε λέει ψυχολογικά προβλήματα κι έπαιρνε ψυχοφάρμακα αλλά δίπλωμα διέθετε απ' όσα άκουσα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            Μπα; Έχει ειπωθεί εδώ μέσα με πολύ σοβαρά επιχειρήματα ότι στη Συγγρού δεν υπάρχει περίπτωση να φύγεις από το δρόμο.
                            Υποθέτω ότι κατέβηκε ένα UFO στο οδόστρωμα πάλι. Να δω πόσες ακόμα ΜΑμΑΚΙΕΣ θα διαβάσω.

                            Ο άλλος που μπήκε στην καφετέρια έχει καταστήσει 1 άτομο κλινικά νεκρό, 1 κουτσό και άλλους με σπασμένες λεκάνες και ισχία. Είχε λέει ψυχολογικά προβλήματα κι έπαιρνε ψυχοφάρμακα αλλά δίπλωμα διέθετε απ' όσα άκουσα.

                            Όταν είναι άδεια η Συγγρού τα ξημερώματα Για να υπάρχει τόσος κόσμος στη στάση, μάλλον είχε αρκετή κίνηση.

                            Για τον 'ψυχάκια' διίστανται οι απόψεις τελικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Δηλαδή τα ξημερώματα πρέπει ν' αποφεύγεται η Συγγρού όπως τα πεδία βολής της αεροπορίας;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Όπως κι όλοι οι δρόμοι απαγορεύεται η κυκλοφορία

                                Από τη στιγμή που δεν ξέρουμε τις συνθήκες του δυστυχήματος, παρά μόνο το αποτέλεσμα, δεν έχει νόημα.

                                Η Συγγρού είναι το πρόβλημα; κι ο άλλος στο Περιστέρι -Λένορμαν αν θυμάμαι καλά- τράβηξε χειρόφρενο κι έπεσε σε στάση, ο δρόμος είναι το θέμα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ειδικά η Συγγρού είναι 'ασφαλής' δρόμος. Έτσι τουλάχιστον μαθαίνουμε εδώ. Γιατί; Επειδή έχει διάζωμα αριστερά, 4 λωρίδες και είναι μια ευθεία. Άρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δρόμος ταχύτητας και οι 'τσέοι' στο τέρμα του είναι ζώα και ηλίθιοι όποτε αποφασίζουν να κόψουν κλήση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    madman77 last edited by

                                    Σωστο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Ειδικά η Συγγρού είναι 'ασφαλής' δρόμος. Έτσι τουλάχιστον μαθαίνουμε εδώ. Γιατί; Επειδή έχει διάζωμα αριστερά, 4 λωρίδες και είναι μια ευθεία. Άρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δρόμος ταχύτητας και οι 'τσέοι' στο τέρμα του είναι ζώα και ηλίθιοι όποτε αποφασίζουν να κόψουν κλήση.

                                      στο τέρμα ότι είναι να γίνει θα 'χει γίνει -κλασικά-. Καμία πρόληψη, μόνο αφού γλυτώσουμε

                                      Η Συγγρού αναλογικά με τις ταχύτητες και τον αριθμό των αυτοκινήτων που τη διασχίζουν κάθε μέρα παραμένει ασφαλέστατος δρόμος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hammer_ last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                        Η Συγγρού αναλογικά με τις ταχύτητες και τον αριθμό των αυτοκινήτων που τη διασχίζουν κάθε μέρα παραμένει ασφαλέστατος δρόμος

                                        Σύμφωνοι, αλλά παραμένει δρόμος μέσα στην πόλη και όχι κλειστός αυτοκινητόδρομος, πράγμα που την καθιστά πολύ πιο επικίνδυνη απ'όσο δείχνει.

                                        Όχι ότι στους κλειστούς αυτοκινητόδρομους μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε, ε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ratanplan last edited by

                                          Ρε παιδιά μπορεί να τον έκλεισε κάποιος τον άνθρωπο!

                                          Κριμά για τους ανθρώπους που χάθηκαν!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Ακριβώς. Μπορεί να τον έκλεισε κάποιος, όπως μπορεί να πεταχτεί κανείς μαστουρωμένος από τα κάγκελα, να βγει κανείς από τα δεξιά και να πεταχτεί στην αριστερή, να σκάσει το λάστιχο κάποιου στα δεξιά και να κάνει σβούρες όπου λάχει, να πεταχτεί τετράποδο και πολλά ακόμα. Σίγουρα δεν υπάρχει 'ασφαλέστατος' δρόμος που-θε-νά, όσο κι αν αυτό στενοχωρεί κάποιους που αρέσκονται στην οδική μυθολογία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 19 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr