Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισκευή κιβωτίου σε Nissan Almera N15 Phase I
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επισκευή κιβωτίου σε Nissan Almera N15 Phase I
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    10
    698
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yianniswalker last edited by

      Εδώ και κάποιο καιρό το κιβώτιο κάνει έναν θόρυβο-κροτάλισμα παρόμοιο με αυτόν που κάνει η μηχανή όταν έχει χτυπήσει μπιέλα.

      Ρώτησα στην αντιπροσωπεία (από την οποία είμαι πολύ ικανοποιημένος από πλευράς κόστους και εξυπηρέτησης) και μου είπαν ότι πρόκειται για ζημιά στο ρουλεμαν του μπρεζντιρέκ ή κάπως έτσι.

      Αυτό κατά τους μηχανικούς απαιτεί άνοιγμα κιβωτίου και αλλαγή του ρουλεμάν (ή όλων).
      Εναλλακτική λύση είναι η αγορά μεταχειρισμένου κιβωτίου και αλλαγή.

      Από τον θόρυβο κρίνω ότι η ζημιά βρίσκεται στον άξονα που που μεταφέρει την κίνηση από τον κινητήρα γιατί η συχνότητα του θορύβου δεν αυξάνεται με την ταχύτητα αλλά με τις στροφές.

      Επιπλέον η ένταση του θορύβου είναι ανάλογη της εφαρμοζόμενης ροπής (δλδ είναι πιο έντονος με 1η και πολύ γκάζι και λιγότερο έντονος με μεγαλύτερη σχέση (με 5η δεν ακούγεται) και λιγότερο γκάζι).

      Το κόστος που μου είπαν για την επισκευή είναι 300€ με εργατικά και ανταλλακτικά, ενώ ενδέχεται να γίνει και αλλαγή συμπλέκτη (με επιπλέον κόστος προφανώς).

      Το αμάξι έχει 150.000km και μου είπαν ότι γενικά αυτή η ζημιά βγαίνει σε αρκετά N15 γύρω στα 180.000km.
      Συμπλέκτη δεν έχω αλλάξει μέχρι τώρα και η χρήση είναι σχεδόν αποκλειστικά περιαστική.

      Θα ήθελα να με διαφωτίσει κάποιος σχετικά με το τι είναι το ρουλεμάν του μπρεζντερέκ και αν όντως χρειάζεται άνοιγμα κιβωτίου.
      Επιπλέον θα ήθελα τα φώτα σαν σχετικά με την επισκευή/αλλαγή. Εσείς τι θα κάνατε; Άκουσα ότι υπάρχουν επιγυλάξεις σχετικά με την επιτυχία του εγχειρήματος του ανοίγματος (αλλαγή της αίσθησης του κιβωτίου μετά την επισκευή)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yianniswalker last edited by

        Εδώ και κάποιο καιρό το κιβώτιο κάνει έναν θόρυβο-κροτάλισμα παρόμοιο με αυτόν που κάνει η μηχανή όταν έχει χτυπήσει μπιέλα.

        Ρώτησα στην αντιπροσωπεία (από την οποία είμαι πολύ ικανοποιημένος από πλευράς κόστους και εξυπηρέτησης) και μου είπαν ότι πρόκειται για ζημιά στο ρουλεμαν του μπρεζντιρέκ ή κάπως έτσι.

        Αυτό κατά τους μηχανικούς απαιτεί άνοιγμα κιβωτίου και αλλαγή του ρουλεμάν (ή όλων).
        Εναλλακτική λύση είναι η αγορά μεταχειρισμένου κιβωτίου και αλλαγή.

        Από τον θόρυβο κρίνω ότι η ζημιά βρίσκεται στον άξονα που που μεταφέρει την κίνηση από τον κινητήρα γιατί η συχνότητα του θορύβου δεν αυξάνεται με την ταχύτητα αλλά με τις στροφές.

        Επιπλέον η ένταση του θορύβου είναι ανάλογη της εφαρμοζόμενης ροπής (δλδ είναι πιο έντονος με 1η και πολύ γκάζι και λιγότερο έντονος με μεγαλύτερη σχέση (με 5η δεν ακούγεται) και λιγότερο γκάζι).

        Το κόστος που μου είπαν για την επισκευή είναι 300€ με εργατικά και ανταλλακτικά, ενώ ενδέχεται να γίνει και αλλαγή συμπλέκτη (με επιπλέον κόστος προφανώς).

        Το αμάξι έχει 150.000km και μου είπαν ότι γενικά αυτή η ζημιά βγαίνει σε αρκετά N15 γύρω στα 180.000km.
        Συμπλέκτη δεν έχω αλλάξει μέχρι τώρα και η χρήση είναι σχεδόν αποκλειστικά περιαστική.

        Θα ήθελα να με διαφωτίσει κάποιος σχετικά με το τι είναι το ρουλεμάν του μπρεζντερέκ και αν όντως χρειάζεται άνοιγμα κιβωτίου.
        Επιπλέον θα ήθελα τα φώτα σαν σχετικά με την επισκευή/αλλαγή. Εσείς τι θα κάνατε; Άκουσα ότι υπάρχουν επιγυλάξεις σχετικά με την επιτυχία του εγχειρήματος του ανοίγματος (αλλαγή της αίσθησης του κιβωτίου μετά την επισκευή)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yianniswalker last edited by

          Εδώ και κάποιο καιρό το κιβώτιο κάνει έναν θόρυβο-κροτάλισμα παρόμοιο με αυτόν που κάνει η μηχανή όταν έχει χτυπήσει μπιέλα.

          Ρώτησα στην αντιπροσωπεία (από την οποία είμαι πολύ ικανοποιημένος από πλευράς κόστους και εξυπηρέτησης) και μου είπαν ότι πρόκειται για ζημιά στο ρουλεμαν του μπρεζντιρέκ ή κάπως έτσι.

          Αυτό κατά τους μηχανικούς απαιτεί άνοιγμα κιβωτίου και αλλαγή του ρουλεμάν (ή όλων).
          Εναλλακτική λύση είναι η αγορά μεταχειρισμένου κιβωτίου και αλλαγή.

          Από τον θόρυβο κρίνω ότι η ζημιά βρίσκεται στον άξονα που που μεταφέρει την κίνηση από τον κινητήρα γιατί η συχνότητα του θορύβου δεν αυξάνεται με την ταχύτητα αλλά με τις στροφές.

          Επιπλέον η ένταση του θορύβου είναι ανάλογη της εφαρμοζόμενης ροπής (δλδ είναι πιο έντονος με 1η και πολύ γκάζι και λιγότερο έντονος με μεγαλύτερη σχέση (με 5η δεν ακούγεται) και λιγότερο γκάζι).

          Το κόστος που μου είπαν για την επισκευή είναι 300€ με εργατικά και ανταλλακτικά, ενώ ενδέχεται να γίνει και αλλαγή συμπλέκτη (με επιπλέον κόστος προφανώς).

          Το αμάξι έχει 150.000km και μου είπαν ότι γενικά αυτή η ζημιά βγαίνει σε αρκετά N15 γύρω στα 180.000km.
          Συμπλέκτη δεν έχω αλλάξει μέχρι τώρα και η χρήση είναι σχεδόν αποκλειστικά περιαστική.

          Θα ήθελα να με διαφωτίσει κάποιος σχετικά με το τι είναι το ρουλεμάν του μπρεζντερέκ και αν όντως χρειάζεται άνοιγμα κιβωτίου.
          Επιπλέον θα ήθελα τα φώτα σαν σχετικά με την επισκευή/αλλαγή. Εσείς τι θα κάνατε; Άκουσα ότι υπάρχουν επιγυλάξεις σχετικά με την επιτυχία του εγχειρήματος του ανοίγματος (αλλαγή της αίσθησης του κιβωτίου μετά την επισκευή)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            obelix last edited by

            Επισκεύασε το μην το σκέφτεσαι , ειδικά αφού είναι κοινό πρόβλημα είναι πιθανον και το μεταχειρισμένο να βγάλει το ίδιο πρόβλημα. Η τιμή 300 ευρώ για δεδομένα αντιπροσωπείας είναι ευκαιρία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miltellas last edited by

              Φτιάξτο και το σασμάν θα γίνει καλύτερο από πριν. Υποθέτωντας πάντα ότι ο μάστορας έχει ξαναφτιάξει σασμάν σαν το δικό σου.
              Όμως όταν το ανοίξει είναι πολύ πιθανό να βγούνε στην φόρα κι άλλες φθορές οπότε να είσαι έτοιμος να τις φτιάξεις (πχ συγχρονιζέ) γιατί δεν ανοίγεις το σασμάν κάθε μέρα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jabar last edited by

                Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
                Εδώ και κάποιο καιρό το κιβώτιο κάνει έναν θόρυβο-κροτάλισμα παρόμοιο με αυτόν που κάνει η μηχανή όταν έχει χτυπήσει μπιέλα.

                Ρώτησα στην αντιπροσωπεία (από την οποία είμαι πολύ ικανοποιημένος από πλευράς κόστους και εξυπηρέτησης) και μου είπαν ότι πρόκειται για ζημιά στο ρουλεμαν του μπρεζντιρέκ ή κάπως έτσι.

                Αυτό κατά τους μηχανικούς απαιτεί άνοιγμα κιβωτίου και αλλαγή του ρουλεμάν (ή όλων).
                Εναλλακτική λύση είναι η αγορά μεταχειρισμένου κιβωτίου και αλλαγή.

                Από τον θόρυβο κρίνω ότι η ζημιά βρίσκεται στον άξονα που που μεταφέρει την κίνηση από τον κινητήρα γιατί η συχνότητα του θορύβου δεν αυξάνεται με την ταχύτητα αλλά με τις στροφές.

                Επιπλέον η ένταση του θορύβου είναι ανάλογη της εφαρμοζόμενης ροπής (δλδ είναι πιο έντονος με 1η και πολύ γκάζι και λιγότερο έντονος με μεγαλύτερη σχέση (με 5η δεν ακούγεται) και λιγότερο γκάζι).

                Το κόστος που μου είπαν για την επισκευή είναι 300€ με εργατικά και ανταλλακτικά, ενώ ενδέχεται να γίνει και αλλαγή συμπλέκτη (με επιπλέον κόστος προφανώς).

                Το αμάξι έχει 150.000km και μου είπαν ότι γενικά αυτή η ζημιά βγαίνει σε αρκετά N15 γύρω στα 180.000km.
                Συμπλέκτη δεν έχω αλλάξει μέχρι τώρα και η χρήση είναι σχεδόν αποκλειστικά περιαστική.

                Θα ήθελα να με διαφωτίσει κάποιος σχετικά με το τι είναι το ρουλεμάν του μπρεζντερέκ και αν όντως χρειάζεται άνοιγμα κιβωτίου.
                Επιπλέον θα ήθελα τα φώτα σαν σχετικά με την επισκευή/αλλαγή. Εσείς τι θα κάνατε; Άκουσα ότι υπάρχουν επιγυλάξεις σχετικά με την επιτυχία του εγχειρήματος του ανοίγματος (αλλαγή της αίσθησης του κιβωτίου μετά την επισκευή)

                Iσως ασχετο,το τιμονι σου επηρεαστηκε καθολου?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yianniswalker last edited by

                  Όχι το τιμόνι δεν επηρεάστηκε καθόλου. Δεν αντιλαμβάνομαι πως θα μπορούσε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jeanskyline last edited by

                    Δεν κανεις μια ερωτηση στο http://www.nismoclub.gr ισως καποιοι κατοχοι Ν15 να μπορουσαν να σε βοηθησουν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      simostag last edited by

                      PSAXNWNTAS TO INTERNET GIA KAPOIA VLAVI TOU AUTOKINITOU MOU,
                      ANAKALYPSA PWS ANTIMETWPIZW TO IDIO PROVLIMA POU EXEI PERIGRAPSEI O FILOS MAS SE AUTO EDW TO POST...
                      TO DIKO MOU NISSAN EINAI STA 140.000 KM .

                      AN KAPOIOS EXEI XRONO KAI MPOREI NA APANTISEI 8A ME VOI8ISEI ARKETA...

                      EUXARISTW...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Καταρχήν φίλε simostag καλός όρισες στην παρέα μας και θα σε παρακαλούσα να διαβάσεις τους όρους χρήσης του forum μας. Καλό θα ήταν να γράφεις με μικρά γράμματα και στα ελληνικά.

                        Όσο για το πρόβλημα σου, δεν τίθεται θέμα σωστής λειτουργίας του σαζμάν μετά την επισκευή μια και δεν θα γίνει ολοκληρωτική αποσυναρμολόγηση. Το ρουλεμάν που αναφέρεται ως πιθανή αιτία θορύβου είναι αυτό του πρωτεύοντα άξονα στον οποίο εδράζεται μόνο ένα γρανάζι που δίνει με την σειρά του κίνηση στον ενδιάμεσο άξονα. Πάντα όμως λέω ότι τηλεδιαγνώσεις δεν πρέπει να κάνουμε παρά μόνο να δίνουμε πιθανές αιτίες. Το καλύτερο είναι να το δει κάποιος γνώστης μηχανικός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                          ... Όμως όταν το ανοίξει είναι πολύ πιθανό να βγούνε στην φόρα κι άλλες φθορές οπότε να είσαι έτοιμος να τις φτιάξεις (πχ συγχρονιζέ) γιατί δεν ανοίγεις το σασμάν κάθε μέρα...

                          Είχα αλλάξει πριν 3 χρόνια συγχρονιζέ στο Peugeot 406 που είχα σε συνεργείο που πηγαινα και ήξερα τους τεχνικούς, το άνοιξαν, το άλλαξαν, άλλαξα και συμπλέκτη που είχε 'θεματάκι' και αυτός, έμεινε μια μέρα στο συνεργείο και μετά έτοιμο και όλα καλά.
                          Αρκετή απο την δουλειά που έγινε την παρακολούθησα και πράγματι δεν είναι και ευκολη η διαδικασία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr