-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=53128
-
Συγκριτικό απο το Autozeitung μεταξύ ΤΤ 3,2 - Ζ4 Si
http://www.autozeitung.de/images/cars/1 ... itt_z4.pdf
Πολύ καλό το ΤΤ εκτός από το βάρος ....
1410 λέει η Audi ... 1525 ζυγίστηκε
το οποίο φαίνεται και στις επιδόσεις του αλλά και στους χρόνους σλαλομ/πίστας.
Δλδ. αν δεν χρησιμοποιούσαν αλουμίνιο θα έφτανε τη Brera ? -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δλδ. αν δεν χρησιμοποιούσαν αλουμίνιο θα έφτανε τη Brera ?Λογικά (σύμφωνα με ότι μας έχει δείξει η AR και η VAG) δεν θα την έφτανε, απλά θα την πλησίαζε.
-
Μα γι'αυτό έβαλαν αλουμίνιο. Για να μη φτάσει τόσο.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Συγκριτικό απο το Autozeitung μεταξύ ΤΤ 3,2 - Ζ4 Sihttp://www.autozeitung.de/images/cars/1 ... itt_z4.pdf
Πολύ καλό το ΤΤ εκτός από το βάρος ....
1410 λέει η Audi ... 1525 ζυγίστηκε
το οποίο φαίνεται και στις επιδόσεις του αλλά και στους χρόνους σλαλομ/πίστας.
Δλδ. αν δεν χρησιμοποιούσαν αλουμίνιο θα έφτανε τη Brera ?Πολύ παράξενο που ζυγίστηκε τόσο. Μήπως είναι ζύγισμα ΜΕ τον οδηγό?
-
115 παραπάνω κιλά ??
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Συγκριτικό απο το Autozeitung μεταξύ ΤΤ 3,2 - Ζ4 Si
http://www.autozeitung.de/images/cars/1 ... itt_z4.pdf
Πολύ καλό το ΤΤ εκτός από το βάρος ....
1410 λέει η Audi ... 1525 ζυγίστηκε
το οποίο φαίνεται και στις επιδόσεις του αλλά και στους χρόνους σλαλομ/πίστας.
Δλδ. αν δεν χρησιμοποιούσαν αλουμίνιο θα έφτανε τη Brera ?Πολύ παράξενο που ζυγίστηκε τόσο. Μήπως είναι ζύγισμα ΜΕ τον οδηγό?
Mπορεί να είναι με οδηγό και καύσιμο, αλλά αυτό πρέπει να ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα που μετράνε.
Η BMW για όλα τα αυτοκίνητα αναφέρει ...
The figure quoted includes a 90 per cent tank filling, 68 kg for the driver and 7 kg for luggage.
Εχω την εντύπωση ότι αυτή είναι και η οδηγία της ECE -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Συγκριτικό απο το Autozeitung μεταξύ ΤΤ 3,2 - Ζ4 Si
http://www.autozeitung.de/images/cars/1 ... itt_z4.pdf
Πολύ καλό το ΤΤ εκτός από το βάρος ....
1410 λέει η Audi ... 1525 ζυγίστηκε
το οποίο φαίνεται και στις επιδόσεις του αλλά και στους χρόνους σλαλομ/πίστας.
Δλδ. αν δεν χρησιμοποιούσαν αλουμίνιο θα έφτανε τη Brera ?Πολύ παράξενο που ζυγίστηκε τόσο. Μήπως είναι ζύγισμα ΜΕ τον οδηγό?
Mπορεί να είναι με οδηγό και καύσιμο, αλλά αυτό πρέπει να ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα που μετράνε.
Η BMW για όλα τα αυτοκίνητα αναφέρει ...
The figure quoted includes a 90 per cent tank filling, 68 kg for the driver and 7 kg for luggage.
Εχω την εντύπωση ότι αυτή είναι και η οδηγία της ECEAυτή είναι η οδηγία. Δυστυχώς, δεν την τηρούν όλοι, ο καθένας ζυγίζει όπως να 'ναι, χωρίς απαραίτητα να διευκρινίζει το ΠΩΣ. Έτσι, τα νούμερα στα δελτία τύπου αρκετές φορές διαφέρουν από την πραγματικότητα.
Στις δοκιμές των 4Τ πάντως, αναφέρεται η πληρότητα του ρεζερβουάρ και ζυγίζονται πάντα ΧΩΡΙΣ οδηγό.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Óõãêñéôéêü áðï ôï Autozeitung ìåôáîý ÔÔ 3,2 - Æ4 Si
http://www.autozeitung.de/images/cars/1 ... itt_z4.pdf
Ðïëý êáëü ôï ÔÔ åêôüò áðü ôï âÜñïò ....
1410 ëÝåé ç Audi ... 1525 æõãßóôçêå
ôï ïðïßï öáßíåôáé êáé óôéò åðéäüóåéò ôïõ áëëÜ êáé óôïõò ÷ñüíïõò óëáëïì/ðßóôáò.
Äëä. áí äåí ÷ñçóéìïðïéïýóáí áëïõìßíéï èá Ýöôáíå ôç Brera ?Ðïëý ðáñÜîåíï ðïõ æõãßóôçêå ôüóï. ÌÞðùò åßíáé æýãéóìá ÌÅ ôïí ïäçãü?
ÓõíÞèùò óáí âÜñïò áíáöÝñåôáé ôï áõôïêßíçôï üôáí äåí Ý÷åé ôïí ðëÞñåò åîïðëéóìü,áí Þôáí öïñôùìÝíï ìå Ýîôñá ôüôå ç æõãáñéÜ áíåâáßíåé ,êÜôé âÝâáéá ðïõ äåí ôï ëÝíå äåí ôï ñùôÜìå .
Ôþñá ðþò ôï æýãéóáí -
Κάτι έχουν οι ζυγαριές της Γερμανίας
1.441 τελικά το 3.2
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κάτι έχουν οι ζυγαριές της Γερμανίας1.441 τελικά το 3.2
σε ποιά χώρα?
-
Οι ελληνικές ζυγαριές βγάζουν βαρύτερα τα προϊόντα που διώχνουμε και ελαφρύτερα αυτά που φέρνουμε.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι ελληνικές ζυγαριές βγάζουν βαρύτερα τα προϊόντα που διώχνουμε και ελαφρύτερα αυτά που φέρνουμε.Ειναι το διαφορετικό g από την Γερμανία στην Ελλάδα
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι ελληνικές ζυγαριές βγάζουν βαρύτερα τα προϊόντα που διώχνουμε και ελαφρύτερα αυτά που φέρνουμε.από συγκεκριμένες χώρες
-
-
technikakiss.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
technikakiss. -
Πολύ θετικά και τα σχόλια της δοκιμής των 4Τ Οκτωβρίου όσον αφορά το στήσιμο και την οδική συμπεριφορά του νέου ΤΤ (σ. 130).
-
Το αντίθετο στο auto moto sport που το χαρακτηριζει μπροσθιόβαρο
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Το αντίθετο στο auto moto sport που το χαρακτηριζει μπροσθιόβαροτο διλιτρο ή το 3,2???
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)