-
Ναι, σε σύγκριση με το τουρμπιγιόν, συμφωνώ. Αλλά με 15-16 χιλιάρικα, το 16αρι δεν είναι τόσο αργό (πάει λίγο πιο αργά από το δικό μου), και έχει και πολύ καλό εξοπλισμό. Να δούμε ο νέος 16αρης πότε θα μπει. Ερώτηση, το κλιό έχει μικρότερο μοτερ από το 1,4;
-
Έχει, τον γνωστό 75αρη με τα 1200. Τον είχαν ακουμπήσει μερικά περιοδικά όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει, μαζί με το 77αρι Grande Punto και μας είχε πιάσει όλους μελαγχολία!
Τουρμπιγιόν!!!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι, σε σύγκριση με το τουρμπιγιόν, συμφωνώ. Αλλά με 15-16 χιλιάρικα, **το 16αρι δεν είναι τόσο αργό (πάει λίγο πιο αργά από το δικό μου), **και έχει και πολύ καλό εξοπλισμό. Να δούμε ο νέος 16αρης πότε θα μπει. Ερώτηση, το κλιό έχει μικρότερο μοτερ από το 1,4;Το 307 δηλαδή είναι πιο ελαφρύ απ το 207; Εκτός αν το λες κατα hunter και παίρνεις δεδομένο οτι έχεις 2λιτρο
Το κλιο έχει και 1200 16v -
Ναι, μία ή άλλη έρχονται στο βάρος.... αλλά βάλε μέσα και τις πιό αυστηρές προδιαγραφές ρύπων... (εδώ το f/l 307 είναι μια ιδέα πιο αργό...)
-
-
Στην Αγγλία η διαφορά του 1,6 με τα 120 άλογα και τα 160 Νm ροπής από τον 1,6 με τα 110 και τα 147 Nm στα 600 ευρώ περίπου...
-
Ξέθαμμα topic!
Τελευταία έχω μια εμμονή με τα station wagon: http://www.youtube.com/watch?v=RKq-ysey ... ed&search=
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Ξέθαμμα topic!Τελευταία έχω μια εμμονή με τα station wagon: μιας και ετοιμάζομαι για πολυμελή οικογένεια.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Ξέθαμμα topic!Τελευταία έχω μια εμμονή με τα station wagon: http://www.youtube.com/watch?v=RKq-ysey ... ed&search=
Υπομονη, θα σου περασει. Ο χρονος ειναι γιατρος...
-
μέχρι να παντρευτείς θα έχει γιάννει...
η μήπως όχι -
Πρώτα βγήκε (ήσυχα και διακριτικά) ο 1.6 120ΗΡ. Οι 4Τ μάλλον το έθαψαν στο συγκριτικό 207 1.6 120 με το Grand Punto TJet, λέγοντας ότι είναι τυπικός 16βάλβιδος, με σαφείς υπαινιγμους ότι είναι ψοφίμι χαμηλά. Πριν κάτι μέρες ανακοινώθηκε ο 1.4 95ΗΡ και αυτός συμπαραγωγής BMW. Βλ. και τα σχετικά threads όπως π..χ
http://www.greencarcongress.com/2007/01 ... a_peu.html
Eπειδή έχω επιφυλάξεις, ότι αυτοί οι δύο κινητήρες (που πάνε και στο Mini) είναι τόσο άχρηστοι, ξέρετε κάτι παραπάνω Εχει κανείς εμπειρία από Peugeot 207 1.6 120HP; Πότε αρχίζει τεστ drive το αντίστοιχο 207 1.4 με το νέο μοτέρ;Μήπως όπως αρκετοί 16βάλβιδοι θέλει 100άρα βενζίνη για να δείξει ροπές; -
O 1,4 εδώ και κανένα χρόνο υπάρχει. Ο 120αρης δεν θάφτηκε, αλλά φυσικά απέναντι σε ένα μοτέρ είναι λογικό να κάνει εντύπωση η διαφορά στην ροπή. Εμένα μου άρεσε πολύ ως μοτέρ, φοβερή απόκριση.
-
Δεν νομιζω πως τον εθαψαν... απλα η συγκριση ηταν με ενα τουρμπιγιον κινητηρα και αναμενομενο ποιος μοιραια θα ειναι ισχυροτερος.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
O 1,4 εδώ και κανένα χρόνο υπάρχει. .Eπίτρεψέ μου να διαφωνήσω με την πληροφόρησή σου. Μόλις τώρα ανακοινώθηκε και αρχίζουν οι παραγγελιες.
-
Εγώ σου το επιτρέπω, αλλά πώς είναι δυνατόν να παρουσιάστηκε το μοτέρ πριν κάτι μέρες και το άρθρο που αναφέρεις ας πούμε να έχει ημερομηνία Ιανουαρίου;
-
Το άρθρο απλά αναλύει σχετικά με το μοτέρ. Η διάθεση όμως στην αγορά άρχισε τώρα (μπορείς να επιβεβαιώσεις σε μια αντιπροσωπεία Peugeot)
-
Το μοτέρ αυτό φοριέται στα 207 εδώ και τουλάχιστον 4-5 μήνες. Δεν ξέρω αν μέχρι τώρα δεν το έφερναν ελλάδα, δεν είμαι σίγουρος.
-
Κύριοι χαρετώ.
Θα σας περιγράψω μια ιστορία. Μια ιστορία που ξεκίνησε πριν περίπου ενάμιση χρόνο, τότε που αγόρασα ενα καινούριο Ι.Χ.
Επέλεξα το Peugeot 207 Sport. Ένα αμαξι που το μοντέλο του είχε πρωτοκυκλοφορήσει 1-2 μήνες πριν. Το αγόρασα απο την εταιρεία Peugeot Penteli Car Center στις 19/7/06. Μέρες μετα την αγορά, παρατηρώ πως ο διακόπτης που ενεργοποιεί και απενεργοποιεί το αυτόματο κλείδωμα των θυρών δε δουλεύει. Έπρεπε να ανοίγω απο μέσα την πόρτα του συνοδηγού όταν ήταν να μπει κάποιος. Την πρώτη λοιπόν φορά που έκατσε κάποιος στη θέση του συνοδηγού, πάτησε αναγκαστικά (γιατί δεν ήταν ο superman να μπει και να κάτσει πετώντας) στη μοκέτα κάτω απο τα πόδια του. Η μοκέτα ξεκόλλησε μπροστά και κάτω απο το ντουλαπάκι αποκαλύπτωντας τα... άσπρα εσώρουχα του αυτοκινήτου (τον υαλοβάμβακα θαρρώ). Σαν να μήν έφταναν αυτά, μου κολλάει και το ηλεκτρικό τζαμι του οδηγού και είτε κατα καιρούς δεν ανεβαίνει, είτε δεν κατεβαίνει!
Το πάω λοιπόν το αμάξι για 3 -και όχι έναν- γελοίους λογους στο συνεργείο της ίδιας εταιρείας λόγω εγγύησης φυσικά... Μου συνδέουν τον... κρεμάμενο διακόπτη των θυρών, μου ξανακουμπώνουν τη μοκέτα και μου αλλαζουν το σύστημα του τζαμιού. Μέρες μετά, ξαναμπαίνει κάποιος στη θέση του συνοδηγού, πατάει κάτω, ξεκολλάει πάλι η μοκέτα. Το ξαναπάω στο service με αυστηρότερο και απαιτητικότερο ύφος (ένα βήμα δηλαδή πριν αρχίσω τα... γαλλικά). Το φτιάχνουν.
Περνάει λίγος καιρός, περνάει το πρώτο service και ξαφνικά μα μέρα που οδηγούσα, αρχίζουν να αναβοσβήνουν διάφορα λαμπιόνια και να μου λέει στην lcd οθόνη 'ακινητοποιείστε το αμάξι γιατί έχει υπερθερμανθεί ο κινητήρας'. Όντως η ένδειξη της θερμοκρασίας είχε πιάσει κορυφη. Λάδια και ψυκτικό υγρο, όλα πρόσφατα ελεγμένα απο το service και απο εμένα φυσικά. Δεν του έλειπε τίποτα, ούτε και έχανε. Το πάω με οδική στο service και μου αλάζουν μια βαλβίδα θερμοκρασίας που μετέπειτα εξεδώθη ανακοίνωση οτι είναι ελλατωματική σε όλη τη φουρνιά του μοντέλου.
Το αποκορύφωμα της ιστορίας μου και η αφορμή που σας γράφω είναι αυτό που μου έτυχε σήμερα το πρωί (19/12/07). Πηγαίνω το αμάξι για πλύσιμο σε ένα απο αυτά τα αυτόματα μηχανήματα. Κάθομαι στη θέση του οδηγού και ξεκινάει η διαδικασία-διαδρομή πλυσίματος. Έκπληκτος ανακαλύπτω πως αρχίζει να πλημμύριζει η θέση του συνοδηγού απο ένα σημείο κάτω απο το ντουλαπάκι του συνοδηγού (αμάν αυτο το ντουλαπάκι). Eννοείται πως τα παράθυρα ήταν πλήρως κλειστά. Βρύση το νερό απο εκείνο το σημείο, χάλια το αμάξι... Πρώτη φορά σφουγγαρίζω αυτοκίνητο.
Περιττό να σας πω πόσο πικραμένος και αγανακτισμένος είμαι απο τη συγκεκριμένη αγορα. Και φυσικά ακόμα το πληρώνω και θα το πληρώνω άλλα 2 χρόνια.
Μη μακρυγορώντας άλλο θα ήθελα να ζητήσω τη συμβουλή σας ως προς τις απαιτήσεις μου απο τον αντιπρόσωπο. Θα είμαι υπερβολικός να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω ή αντικατάσταση μοντέλου? Πιστέυετε πως θα βρω άκρη αν το κυνηγίσω το θέμα ή θα χάσω τον πολύτιμο χρόνο και χρήμα μου, και θα χρειαστώ και ψυχοθεραπέια ταυτόχρονα?
Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά... -
Δεν ξέρω τι μπορείς να πετύχεις, αλλά θα σου πω (ετεροχρονισμένα δυστυχώς) τι κάνω ως αμετανόητος αγοραστής της εν λόγω μάρκας:
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΩ PEUGEOT ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ!Από παιδικά προβλήματα άλλο τίποτε. Όταν όμως τα λύσουν είναι σκυλιά...
Γενικά πάντως η Lion δεν έχει και το καλύτερο 'βιογραφικό' σε ό,τι αφορά την after market υποστήριξη. Σε βλάβη που μου είχε παρουσιάσει το 106 λίγες ημέρες πριν λήξει η εγγύηση δε με κάλυψαν, γιατί την ανακάλυψαν μόλις τρεις (3) ημέρες μετά την πάροδο του ενός έτους από την αγορά του αυτοκινήτου (τότε ήταν ένας χρόνος η εγγύηση).
-
Για αρχη η γνωμη μου ειναι να πας με ηρεμο και ωραιο τροπο να μιλησεις με καποιον υπευθηνο και να δεις συμπεριφορα και γενικα τι σου λεει και φυσικα τι θα σου κανουν για τα προβληματα σου, παντος εκτος απο την βαλβιδα θερμοκρασιας τα αλλα μαλλον δεν τα βλεπω και πολυ τραγικα εκτος βεβαια απο το οτι ειναι πολυ ενοχλητικα. παντος για αρχη δεν θα σου προτεινα να κανεις τσαμπουκα γιατι το πιο πιθανο ειναι οτι θα συνεχισεις να ζεις με αυτο το αυτοκινητο για αρκετο καιρο ακομα... οποτε σκοπος σου ειναι να πας αμυντικα και να δεις τι θα κερδισεις.... γνωμη μου παντα!!!
Peugeot 207 2006