-
πες μας τι ειδες και ασε τα σαπια...
-
Επιδόσεις? Μάλλον δόσεις εννοείς.....1400 άστρα, 0-100? Ένα μήνα περίπου, όποτε είναι η κάθε δόση Μόνο το Focus 1400 πρέπει να περνάει!
-
Το TSi το έσπρωχνε ένα αόρατο χέρι, ενώ εγώ με το Clio δεν άφησα κενό στην επιτάχυνση...δεν ξέρω πόσο το πίεσε ο οδηγός του (τέρμα γκάζι; Πολλές στροφές; I don't know ), αλλά έφευγε εξαιρετικά καλά. Το δε Astra GTC δυστυχώς δεν κατάλαβα πόσα κυβικά ήταν, αλλά μετά από λίγη πίεση κατόρθωσα να του ξεφύγω, παρά το γεγονός ότι έκανα ένα λάθος κατέβασμα (κόφτη ) και κάποια στιγμή μετά φρένα και ξαναεπιτάχυνση, όπου πάλι του άνοιξα στα πολλά.
Όταν σκέφτηκα και την τιμή του TSi, έπαθα πλάκα...το GT έχει πολλές άλλες επιλογές σε εκείνα τα λεφτά, το TSi όμως, ως λογικά πιο ομοιογενές, είναι bargain, κατά την άποψή μου...Αν ήταν και πιο εντυπωσιακό εσω-έξω, θα μιλούσαμε για τον απόλυτο έρωτα...Πάντως, όσο έχω το Leon, δεν κοιτάω καθόλου προς συμπιεστές κλπ. Αυτά...
-
Αλήτη κοντράκια
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αλήτη κοντράκιαXAXAXAXAXAXAXA....
-
O τιτλος λεει 'TSI NIGHTMARES' κιαι η ψηφοφορια λεει 'Golf FSi 1.6'
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εγω συνονοματε εκανα λαθος με το να κατηγορω χωρις στοιχεια. Το παραδεχθηκα. Ο λογος που εγραψα κατα αυτο τον τροπο -τον οποιο και δυσκολευεσαι να καταλαβεις- ηταν για να ισχυροποιησω την αποψη αυτη. Χαιρομαι που πλεον δεν σε ενοχλουν οσα γραφω αλλα ο τροπος που τα γραφω. Ειναι μια προοδος για σενα...Παραυτα σε ευχαριστω για τις συστασεις θα προσπαθησω να γραφω πιο απλα για να με καταλαβαινεις...
παραδεχεσαι οτι εκανες λαθος, σκοπιμα μαλιστα, για να ισχυροποιησεις την αποψη σου, και παρολαυτα μου 'τη λες' επειδη δε σε καταλαβαινω (οπως λες τουλαχιστον).
ναι, γραφε πιο απλα, γιατι μολις τελειωσα το Δημοτικο.
ελα ρε συνονοματε...ετσι εξηγουνται ολα...
-
tommaso
O 1400αρης κινητηρας πιεζεται πιο πολυ για να βγάλει τα 140 άλογα,αυτο είναι αλλωστε και το νοημα του τurbo ΛΑΘΟΣ.Ο fsi 1600 με βαση τα κυβικα του αποδιδει πιο φυσιολογικα και ανετα τα 114 αλογα ΛΑΘΟΣ Μηχανικοι που ρωτησα για το θεμα αυτο μου ειπαν να ειμαι επιφυλακτικος με το καινουριο αυτο φρουτο του tsi. Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις σε ποια εταιρεια δουλευει ο μηχανικος κ το ονοματεπώνυμό του;Ευχαριστώ.
To θεμα ειναι oτι καποιος θα δυσκολευτει να πουλησει εναν ήδη ζορισμενο ΤSi κινητηρα μετα απ 4-5 χρόνια σε ικανοποιητικη τιμη. Αυτό θα το δουμε σε 4-5 χρόνια... Αντίθετα πιστευω οτι οι κατοχοι fsi θα εχουν περισσοτερους διαθεσιμους αγοραστες που δεν θα θελουν να αναλαβουν την ακριβη συντηρηση ενος μεταχειρισμενου τurbokινητηρα. Δηλαδή ενα μεταχειρισμενο 8ετιας ειναι προτιμοτερο απο ενα 4ετιας???
Μετα τα δυο πρωτα χρονια η εγγυηση τελειωνει και τα εξοδα αρχιζουν εδικα για τον Τsi λογω νεοτητας μπορει να βγαλει oτι προβλημα του καπvισει και να μας στειλει ολους αδιαβαστους.. Έλεος!!! Η εγγυηση , το έχουμε πει χιλιαδες φορες ειναι 4ετης κ πλήρης!!! Ότι κ να παθει το αμαξάκι , το αλλάζουν μέσα στην εγγύηση !!! Τί θα πει TSI λόγω νεότητας ??? Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ o ίδιος κινητηρας του GT με άλλη χαρτογράφηση! Κ ως γνωστόν το GT δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα!!!
Ότι πιθανότητα έχει να χαλασει ενας κινητηρας VW , την ίδια έχει κ ένας άλλος!Περιμενω την γνωμη ολων..
Δεν ειπα ποτε οτι θα σκασουν οι κινητηρες!! ειπα οτι θα ειναι ζορισμενοι για να μπορουν να αποδιδουν 140 για τα επομενα 5-6 χρονια. Δηλαδή τόσα χρόνια για τους κομπρέσσορες της Mercedes γιατι δεν λέγανε τίποτα; ή για τα turbo της Audi ??? και θελουν διαφορετικο κοστος συντηρησης απο τους ατμοσφαιρικους fsi. (εκτος απο πeriσσοτερη και καλυτερη βενζινη και λαδι) Αν τυχει και κατι σοβαροτερο,τοτε αντιο ζωη με την 2ετη εγγυηση της vw. Βενζίνη παίρνει και 95άρα.Σε παρακαλώ μην επαναλαμβάνεσαι με λάθος τοποθετήσεις !!! Αν μου κάτσει το λόττο... Άν σπασει ο κινητηρας... Αν η γιαγια μου είχε πατινια... κλπ κλπ
Otan ο αλλος θα ξερει οτι θα εχεις ξεσκισει εναν ηδη ζορισμενο κινητηρα για τα κυβικα του θα προτιμησει να αγορασει ενα πιο φυσιολογικο μεταχειρισμενο. Και ποιός σου είπε πως αν κάποιος πάρει ενα οποιοδήποτε μεταχειρισμένο δέν θα είναι ξεσκισμέννο ??? Και ποιος σου είπε πως όλοι όσοι αγοράσαμε ΤSI , GT , τα ξεσκίζουμε ??? H METAΠΩΛHΣH EINAI ΠOΛY ΣHMANTIKΗ.. Σωστό!
Παντως για να λες οτι μπορει και να σπασουν κατι θα ξερεις....
Ποιος τα λεει αυτά;;;
spyros.s
Κανουμε ενα μεγαλο λαθος. Κρινουμε εναν κινητηρα οχι με το τι ειναι αλλα με το τι πιστευουμε οτι θα ειναι. Εγω λοιπον πιστευω οτι σε 2 χρονια αυτοι που εχουν παρει tsi θα κλαινε τα χρηματα τους λογω των φθορων που θα εχουν γεγονος που θα συνεπαγεται και χαμηλη μεταπωληση. Αυτη ειναι η αποψη μου... Απόψεις είναι αυτές... Απλά πιστευω κ εγω πως πολλοί διαφωνουν με αυτο που λες Ομως ρε παιδια ας το δουμε πρωτα και μετα να τους κρινουμε. Ειναι σαν να παιζει ντερμπυ η αγαπημενη μας ομαδα και να τους βριζουμε επειδη εχασαν πριν αρχισει ο αγωνας. Ας αφησουμε τον χρονο και την χρηση να μας δικαιωσει αλλιως ας σιωπησουμε. Περα απο οσα εχω ηδη 'χωσει' στην vw για τα fsi(δικαιολογημενα) και τωρα για τα tsi(προαιρετικα;;;) δεν μπορω να μην τους παραδεχτω που τολμουν κατι καινουριο που αν πιασει θα παρασυρει τους παντες. Το ιδιο εκανε αναλογικα και η χοντα στην μικρομεσαια κατηγορια σε θεματα εμφανισης-design στο νεο σιβικ και με εκανε να το προτιμησω. Φανταστειτε να πετυχουν και μελλοντικα να κυκλοφορουμε στην πολη με οικονομικα χιλιαρια 100 ιππων.Ναι αυτο θα ειναι μεγαλο κερδος για ολους... Επιμενω παντως οτι το ρισκο ειναι μεγαλο και οτι εγω δεν θα το επαιρνα ομως δεν ειναι λογικο να κατηγορω καποιον που το πηρε τελικα εφοσον δεν εχω στοιχεια. Ας σταματησει η αντιπαραθεση εδω...Για να μην φανώ κακός , ο καθενας διαλεγει κ παίρνει.
Απλά απάντησα με βαση αυτα που πιστευω.
Ας μην δημιουργηθει τσακωμος , δεν λεει.
Εξαλλου κανεις μας δεν τα παιρνει ουτε απο τη VW , ουτε απο καμια άλλη , απλα ειναι αδικο να βγαζουμε λαθος συμπερασματα πριν γινει οποιαδήποτε μελετη σε μακροχρονιο σταδιο , για τους νεους κινητηρες της VW.Aυτη τη στιγμη παντως , δεν υπαρχει κανενα αυτοκινητο με τόση ΡΟΠΗ , και δύναμη, τιμονι, κιβωτιο, οδικη συμπεριφορα κ ασφαλεια , με αυτα τα χρηματα.
Φιλικά Μάριος
-
Εγω προσωπικά αν αγόραζα μεταχειρισμένο θα προτιμούσα να το σκίζανε που και πού αντι να το πηγαίνανε με 4η και 1500 στροφές λες και είναι diesel, τοτε είναι που οι κινητήρες βγάζουν προβλήματα.
Συνήθως αυτοί που πατάνε τα αυτοκίνητα τους έχουν πολύ καλύτερες τεχνικές γνώσεις απο τους άσχετους και ξέρουν πολύ καλύτερα πως θα συντηρήσουν καλά το αυτοκίνητο τους. Εξαιρούνται βέβαια αυτοί που τα πάνε στον κάθε μάστορα να τους βάλει προγράμματα, αποχετευτικά κτλπΤα μοτέρ αντέχουν το σκίσιμο, είναι μελετημένα να λειτουργούν έτσι και πρέπει να λειτουργούν σε όλο το φάσμα των στροφών. Αλλιώς θα βάζανε εναν κόφτη στα 4000 στροφες και θα οδηγούσαμε όλοι σαν θείες.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Εγω προσωπικά αν αγόραζα μεταχειρισμένο θα προτιμούσα να το σκίζανε που και πού αντι να το πηγαίνανε με 4η και 1500 στροφές λες και είναι diesel, τοτε είναι που οι κινητήρες βγάζουν προβλήματα.
Συνήθως αυτοί που πατάνε τα αυτοκίνητα τους έχουν πολύ καλύτερες τεχνικές γνώσεις απο τους άσχετους και ξέρουν πολύ καλύτερα πως θα συντηρήσουν καλά το αυτοκίνητο τους. Εξαιρούνται βέβαια αυτοί που τα πάνε στον κάθε μάστορα να τους βάλει προγράμματα, αποχετευτικά κτλπΤα μοτέρ αντέχουν το σκίσιμο, είναι μελετημένα να λειτουργούν έτσι και πρέπει να λειτουργούν σε όλο το φάσμα των στροφών. Αλλιώς θα βάζανε εναν κόφτη στα 4000 στροφες και θα οδηγούσαμε όλοι σαν θείες.
Συμφωνώ απολύτως!
(καλά, όχι και όλη την ώρα στον κόφτη, αλλά να κάνει συχνά τα ανοιγματάκια του)
Αποχετευτικά...
Και θαλασσινά επίσης -
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Εγω προσωπικά αν αγόραζα μεταχειρισμένο θα προτιμούσα να το σκίζανε που και πού αντι να το πηγαίνανε με 4η και 1500 στροφές λες και είναι diesel, τοτε είναι που οι κινητήρες βγάζουν προβλήματα.
Εξαιρούνται βέβαια αυτοί που τα πάνε στον κάθε μάστορα να τους βάλει προγράμματα, αποχετευτικά κτλπΤα μοτέρ αντέχουν το σκίσιμο, είναι μελετημένα να λειτουργούν έτσι και πρέπει να λειτουργούν σε όλο το φάσμα των στροφών. Αλλιώς θα βάζανε εναν κόφτη στα 4000 στροφες και θα οδηγούσαμε όλοι σαν θείες.
Κανεις δεν ειπε οτι το αμαξι πρεπει να το πηγαινει καποιος στις 1500 στροφες για να μην θεωρειται οτι το σκιζει. Οποτε λάθος καταλαβες...
Για το αλλο που λες 'Συνήθως αυτοί που πατάνε τα αυτοκίνητα τους έχουν πολύ καλύτερες τεχνικές γνώσεις απο τους άσχετους και ξέρουν πολύ καλύτερα πως θα συντηρήσουν καλά το αυτοκίνητο τους. ' δεν μπορω να καταλαβω... Δηλαδή όσοι το πατανε , εχουν καλύτερες τεχνικες γνωσεις ??? Για αιτιολογησε το για να καταλαβουμε κ οι υπολοιποι...
Το οτι τα μοτερ αντεχουν σε ολο το φασμα στροφων , εγω το ξερω πολυ καλα , αλλα να εισαι σιγουρος πως αν οδηγησεις TSI ή GT να εισαι σιγουρος πως αν δεν κανεις κοντρα , δεν θα χρειαστει ποτε να φτασεις κοφτη... Μα ποτέ... -
μαριε απλα εγραψα οτι και εγω πιστευω οτι θα βγαλει ζημιες αλλα ακομα δεν εχω δει τιποτα οποτε επιφυλλασσομαι.... Φυσικα δεν διαφωνω μαζι σου στα περισσοτερα που γραφεις. Ομως τελειωνεις με το ακολουθο:
'Aυτη τη στιγμη παντως , δεν υπαρχει κανενα αυτοκινητο με τόση ΡΟΠΗ , και δύναμη, τιμονι, κιβωτιο, οδικη συμπεριφορα κ ασφαλεια , με αυτα τα χρηματα.' Συμφωνω για την δυναμη και την ροπη ομως στα αλλα κατ 'εμενα υπαρχει το honda civic 1.8. Ο καθενας εχει λοιπον την αποψη του η οποια ειναι αποτελεσμα προσωπικων κριτηριων. Παραδειγμα οποιος θελει δυναμη και ροπη τοτε το γκολφ ειναι η καλυτερη επιλογη οπως αναλογα ειναι και το χοντα σε θεμα design και χωρων. Ας αποφυγουμε τις στειρες αντιπαραθεσεις...δεν οδηγουν πουθενα. -
**Το οτι τα μοτερ αντεχουν σε ολο το φασμα στροφων , εγω το ξερω πολυ καλα , αλλα να εισαι σιγουρος πως αν οδηγησεις TSI ή GT να εισαι σιγουρος πως αν δεν κανεις κοντρα , δεν θα χρειαστει ποτε να φτασεις κοφτη... Μα ποτέ... ** Εχεις δικιο αλλα λογω του γεγονοτος οτι το γκαζι ειναι ...γλυκο θα μπαινεις συχνα στον πειρασμο να το κοφτιαζεις...οσοι εχουν γρηγορα αυτοκινητα θα σου το επιβεβαιωσουν αυτο... .
-
spyros.s
μαριε απλα εγραψα οτι και εγω πιστευω οτι θα βγαλει ζημιες αλλα ακομα δεν εχω δει τιποτα οποτε επιφυλλασσομαι.... Φυσικα δεν διαφωνω μαζι σου στα περισσοτερα που γραφεις. Ομως τελειωνεις με το ακολουθο:
'Aυτη τη στιγμη παντως , δεν υπαρχει κανενα αυτοκινητο με τόση ΡΟΠΗ , και δύναμη, τιμονι, κιβωτιο, οδικη συμπεριφορα κ ασφαλεια , με αυτα τα χρηματα.' Συμφωνω για την δυναμη και την ροπη ομως στα αλλα κατ 'εμενα υπαρχει το honda civic 1.8. Ο καθενας εχει λοιπον την αποψη του η οποια ειναι αποτελεσμα προσωπικων κριτηριων. Παραδειγμα οποιος θελει δυναμη και ροπη τοτε το γκολφ ειναι η καλυτερη επιλογη οπως αναλογα ειναι και το χοντα σε θεμα design και χωρων. Ας αποφυγουμε τις στειρες αντιπαραθεσεις...δεν οδηγουν πουθενα.Το οτι τα μοτερ αντεχουν σε ολο το φασμα στροφων , εγω το ξερω πολυ καλα , αλλα να εισαι σιγουρος πως αν οδηγησεις TSI ή GT να εισαι σιγουρος πως αν δεν κανεις κοντρα , δεν θα χρειαστει ποτε να φτασεις κοφτη... Μα ποτέ... Εχεις δικιο αλλα λογω του γεγονοτος οτι το γκαζι ειναι ...γλυκο θα μπαινεις συχνα στον πειρασμο να το κοφτιαζεις...οσοι εχουν γρηγορα αυτοκινητα θα σου το επιβεβαιωσουν αυτο...
Φίλε Σπυρο , εγω δεχομαι όλα όσα λες , και χαιρομαι που υπαρχουν εστω κ ελαχιστα ατομα εδω μεσα που ξερουν να συζητανε , οπως εσυ κανεις αυτη τη στιγμη.Για αυτο που ειπα 'Aυτη τη στιγμη παντως , δεν υπαρχει κανενα αυτοκινητο με τόση ΡΟΠΗ , και δύναμη, τιμονι, κιβωτιο, οδικη συμπεριφορα κ ασφαλεια , με αυτα τα χρηματα.' το είπα ως ενα συνολο γενικο δηλαδη ενα αυτοκινητο περιλαμβανει ολα αυτα απο 17900 με 20000
-
μα τι ψηφοφορίες είναι αυτές...
τσ τσ τσ
A. Ü. A.
-
δεν έχω διαβάσει τις προηγούμενες σελίδες.... αλλά προτείνω
ASTRA BEAUTY (1800 και πάνω όμως)
-
Astra kagouro-beauty
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
μα τι ψηφοφορίες είναι αυτές...τσ τσ τσ
A. Ü. A.
-
Hit and run εντελώς είναι Χάρη, μετάνιωσα που ασχολήθηκα κιόλας...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Astra kagouro-beautyσυγνωμη φιλοι του αστρα αλλα εχει απολυτο δικιο...πρτιμω το εργοστασιακα...
TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?